BitAddict
|
|
Terzzi
Member
7 tuotearviota
|
1. kesäkuuta 2009 @ 09:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jormatsi: Kellä toimii(+), ei mulla ainakaan.
hyvin mulla ainakin
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
1. kesäkuuta 2009 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ainakin. Siinä uutisissa oli että saattaa kestää että saadaan kaikilla toimimaan.
|
elenna
Newbie
|
2. kesäkuuta 2009 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Saisko vähän vinkkii ration nostamiseen? Tavaraa on jaossa, mutta ei niitä kukaan lataile..
|
Jormatsi
Newbie
1 tuotearvio
|
2. kesäkuuta 2009 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Terzzi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jormatsi: Kellä toimii(+), ei mulla ainakaan.
hyvin mulla ainakin
Joo, nyt toimaa täälläkin.
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
2. kesäkuuta 2009 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elenna: Saisko vähän vinkkii ration nostamiseen? Tavaraa on jaossa, mutta ei niitä kukaan lataile..
Lataa "Ilmainen" julkaisuja. Eli semmoisia, jotka ovat Microsoftin tuotteita tai kooltaan yli 20GB. Näissä sinulle ei tule gigoja "ladattu" osioon, vaan ainoastaan jakamasi bitit tulevat sitten "jaettu" kohtaan ja ratio nousee helposti :)
|
elenna
Newbie
|
2. kesäkuuta 2009 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elenna: Saisko vähän vinkkii ration nostamiseen? Tavaraa on jaossa, mutta ei niitä kukaan lataile..
Lataa "Ilmainen" julkaisuja. Eli semmoisia, jotka ovat Microsoftin tuotteita tai kooltaan yli 20GB. Näissä sinulle ei tule gigoja "ladattu" osioon, vaan ainoastaan jakamasi bitit tulevat sitten "jaettu" kohtaan ja ratio nousee helposti :)
Kiitos vinkistä. Ja kummasti rupes liikkuu tavara ulospäin kun korjattiin portit kuntoon.
|
Laulis_
Newbie
|
3. kesäkuuta 2009 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Yhyy ei vaan toimi mulla vieläkään :(
Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
3. kesäkuuta 2009 @ 16:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Laulis_: Yhyy ei vaan toimi mulla vieläkään :(
Koita bootata modeemi
|
wildass
Member
|
3. kesäkuuta 2009 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elenna: Saisko vähän vinkkii ration nostamiseen? Tavaraa on jaossa, mutta ei niitä kukaan lataile..
toinen tapa on, et kyttäät adult-leffoja.
ja paat heti lataukseen kun sellanen tulee jakoon, ja jäät myös jakamaan. kyllä alkaa ratio paikkaantumaan.
...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
|
elenna
Newbie
|
3. kesäkuuta 2009 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildass: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elenna: Saisko vähän vinkkii ration nostamiseen? Tavaraa on jaossa, mutta ei niitä kukaan lataile..
ja paat heti lataukseen kun sellanen tulee jakoon, ja jäät myös jakamaan. kyllä alkaa ratio paikkaantumaan.
Joo, huomasin että ne on kovassa imutuksessa. Jostain kumman syystä ei kuitenkaa innostanu :D..
|
wildass
Member
|
3. kesäkuuta 2009 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elenna: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildass: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elenna: Saisko vähän vinkkii ration nostamiseen? Tavaraa on jaossa, mutta ei niitä kukaan lataile..
Joo, huomasin että ne on kovassa imutuksessa. Jostain kumman syystä ei kuitenkaa innostanu :D..
no eihän niitä tarvii katella, jaat vaan niinkauan ku sitä joku lataa, sit poistat. vai tuleeks sulle syntinen olo pelkästään siitä, et tiedät koneellas olevan aikuismateriaalia? :D:D:D
jos tulee, niin sit nunnaluostariin hopihopi ;)
...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
|
elenna
Newbie
|
3. kesäkuuta 2009 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildass:
no eihän niitä tarvii katella, jaat vaan niinkauan ku sitä joku lataa, sit poistat. vai tuleeks sulle syntinen olo pelkästään siitä, et tiedät koneellas olevan aikuismateriaalia? :D:D:D
jos tulee, niin sit nunnaluostariin hopihopi ;)
mä arvasin et tää menee tähän.. joo ei tuu syntinen olo, aikuisviihdettä löytyy kyllä omasta takaa. mut kuitenkin jaan mielummi jotain muuta mitä en kato.. ;D tai mitä ehkä saattaisin kattoo.
|
Dartth
Newbie
|
9. kesäkuuta 2009 @ 00:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisiko jollain heittää kutsua?
|
kane_k
Member
5 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2009 @ 01:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dartth: Olisiko jollain heittää kutsua?
Täältä saa
|
sami__91
Junior Member
|
21. kesäkuuta 2009 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
voisiko joku ystävällinen lähettää viestin bitaddict.org kun en pääsyt kertaakaan käymään sivulla kun netti oli poikki niin nyt olisin käynyt niin banni tullu jos joku viitii lähettää viestin olen kiitollinen
käyttäjätunnus: amsi91
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
21. kesäkuuta 2009 @ 21:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lähetin viestin sinne ja ilmoitan sinulle kun he vastaavat.
E:Kyseisellä nickillä ei löydy käyttäjää. Eli ilmeisesti tili luotu mutta ei ole yli kahteen viikkoon sivuilla käynyt, niin tili poistunut.
Tommonen viesti tuli.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2009 @ 22:21
|
Member
8 tuotearviota
|
28. kesäkuuta 2009 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Salanan palautus ei toimi B.A:ssa niin voisiko joku ystävällisesti viedä viestiä perille,että palauttaa käyttäjälle Ydintalvi salasanan sähköpostiin.
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulta poistettiin tunnus tuolta. Voiko joku auttaa? Ehkä syy miksi se poistettiin on: siellä oli inviten kysely keskustelu ja kysyin inviteä koska muutkin oli kysynyt. Ja siellä oli myös ration kertomis keskustelu ja kerroin koska muutkin oli kertonut.
|
cossuone
Suspended due to non-functional email address
|
5. heinäkuuta 2009 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
minulla sama ongelma.. tunnus poistettu?(CossuOne) unohdin laittaa tilin parkkiin? Olen tässä odotellut että olisi avoimet ovet..mut ei taida olla vähään aikaan..jotenka kokeillaan pääsisikö ruinaamalla takas :D
|
zebb0
Junior Member
|
5. heinäkuuta 2009 @ 15:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janne946: siellä oli inviten kysely keskustelu ja kysyin inviteä koska muutkin oli kysynyt.
Jos nickisi siellä oli likipitäen sama kuin täällä:
Luultavasti syy on se että vihjasit(jos oikein muistan) Paypaliin(yms.) liittyvää toimintaa invite-topikissa. Minkää torrentsivuston ylläpitäjät eivät siedä sitä, joten veikkaan sen olevan syy tunnuksiesi poistoon. Olisin itsekin antanut bannit jos olisin ollut kyseisen sivuston staffissa. Tiedostojen jakaminen on harrastus, ei siihen saa liittyä raha...
Jos näin kävi, niin pahoitteluni. Ansaitut bannit
Invitet ovat tarkoitettu annettaviksi kavereille ja luotettaville tyypeille, eivätkä vaihdettaviksi jottaa pääsee sisälle toisiin traksuihin. Tosin jotkin träkkerit sallivat muiden inviteiden vaihtamisen(kuten mainitsemasi paikka)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2009 @ 15:30
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Se saattoi ehkä vihjata vähän että maksaisin rahalla mutta ei ollut tarkoitus todellakaan ja en tuhlaisi rahoja semmoiseen. Voiskos joku oikeesti auttaa koska nyt harmittaa kun olin ollut melko aktiivinen eli joka päivä sivulla käynyt ym. Voitte auttaa vaikka yksityisviestillä tai tässä.
|
Jusazki
Newbie
|
10. heinäkuuta 2009 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain ilmeisesti bannit sivustolle tänään yhden tekemäni julkkarin takia (Ripulimylly tjs.) Täytin vain tehdyn toiveen ja pistin samantein julkkariin ylläpidolle viestiksi, että kyseistä tekstitiedostoa oli toivottu, eikä tuosta nyt kenellekään luulisi mitään harmia koituvan. Turha julkkari tuo tietysti oli, mutta oletin että kun toive oli mennyt läpi, niin julkaisukin menisi.
nick: Jusazlo
Ihan jees olis jos banni olis vaan määräaikanen tjs, kun sen verran pitkään on tullut tuolla roikuttua ja paitojakin tilailtua =)
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
10. heinäkuuta 2009 @ 16:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Pistinpä viestiä ylläpidolle.
|
cossuone
Suspended due to non-functional email address
|
10. heinäkuuta 2009 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
minulla sama ongelma.. tunnus poistettu?(CossuOne) unohdin laittaa tilin parkkiin? Olen tässä odotellut että olisi avoimet ovet..mut ei taida olla vähään aikaan.
|
Mainos
|
|
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
10. heinäkuuta 2009 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
No miten sen minun asia kanssa? Tunnus janne123. Ois kiva jos sais ne toimiin kun just vasta oon tilannut paidan ja jakanut reilusti.
|