User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 18:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitaddict
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BitAddict
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Linkku78
Member

2 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2008 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihme touhua tällänen itkeminen bänneista,BA:lla on selvät säännöt ja niitä tulee noudattaa!
Oma vika jos menee kommentoimaan jotain mikä on selvästi etukäteen kielletty,se se on vasta lapsellista mennä kokeilemaan "kepillä jäätä".
Ite ollu mukana lähes alusta lähtien,eikä mitään ongelmia staffin kanssa.
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2008 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Linkku78:
Ihme touhua tällänen itkeminen bänneista,BA:lla on selvät säännöt ja niitä tulee noudattaa!

Itse en BitAddictista omien mielipiteiden kieltävää sääntöä löytänyt. Mitä järkeä on keskustella jos pitää olla aina samaamieltä, nuolla per... ja mielistellä. Pitäisi ylläpidon vähän kestää ritiikkiä kuten muutkin kestää.
Daet
Newbie
_
27. marraskuuta 2008 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toope:
Itse en BitAddictista omien mielipiteiden kieltävää sääntöä löytänyt. Mitä järkeä on keskustella jos pitää olla aina samaamieltä, nuolla per... ja mielistellä. Pitäisi ylläpidon vähän kestää ritiikkiä kuten muutkin kestää.
Keskustelu salkkareiden kiellosta on kielletty, mitä kohtaa et ymmärtänyt? =)

Ei tarvitse olla samaa mieltä eikä tarvitse mielistellä. Ja kyllä siellä on tullut kritiikkiä ylläpitoa kohtaan esim kehitykseen liittyvissä topiceissa ja hyvin on ylläpito sen kestänyt.
Member
_
27. marraskuuta 2008 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BA:ssa on paras ylläpito mitä olen nähnyt, ja kritiikkiä niden pitääkin kestää. Mutta jos joku asia yksinkertaisesti on kielletty, niin on siitä turha valittaa. Minusta on aivan oikein antaa banaania niille, jotka eivät asiaa ymmärrä. Varsinkin kun tässä tapauksessa salkkarit näkee ilmaiseksi televisiostakin.

Ja eri mieltä saa toki olla, mutta senkin voi tehdä asiallisesti ja ketään loukkaamatta

Thermaltake Soprano DX VE7000BNS|Asus P5B|Be Quiet! Straight Power 600W|Intel Core 2 Duo E6750 @2,66 GHz, cooled by: Noctua UN-H12P|4x A-data 1 Gb 800 MHz|Inno3d GeForce 8800 GTX|Samsung DVD+/-R/RW DL|Seagate 320Gb + Samsung 1Tb + Buffalo 1 Tb hard drives|Benq G2420HDBL|Steelpad 5L|Logitech MX518|Sennheiser HD555|IBM KB-8926
Parska
Newbie
_
28. marraskuuta 2008 @ 03:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä BA:lla on menossa ku se ei toimi?
Newbie
_
29. marraskuuta 2008 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki kunnos taas, kiitos! ;)

If you wanna get some, you have to give some!!
Junior Member
_
30. marraskuuta 2008 @ 02:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ville777:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jauni:
On kyllä lapsellista porukkaa tuola BitAddictissa.

Käyttäjätunnus poistettiin kun sanoin että slotti-rajoitus on perseestä... :(
Itellä melkein 300gt jakoja ja rekisteröityneenä ollu alusta asti ja bannit tuli ku laitoin mielipiteeni salattujen elämien poistosta. Jees paikka varmaan jos ei omista mielipiteitä, omasta mielestäni aika syvältä tollanen touhu. Kyllä musta varotus pitäis ensin edes antaa..
Itellä oli semmonen reilu tera niitä jakoja.
louis227
Member
_
30. marraskuuta 2008 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hempik_N:
BA:ssa on paras ylläpito mitä olen nähnyt...

Ja muita ylläptoja et varmaan ole nähnytkään...
HzD
Junior Member
_
4. joulukuuta 2008 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän on kun ei pääse enään tunnuksilla kirjautumaan? :/ Nicki on **** joten voisko joku kysyy ylläpidolta?

edit: mika

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2008 @ 20:12

Member
_
5. joulukuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ville777:
On kyllä lapsellista porukkaa tuola BitAddictissa.

Käyttäjätunnus poistettiin kun sanoin että slotti-rajoitus on perseestä... :(
Itellä melkein 300gt jakoja ja rekisteröityneenä ollu alusta asti ja bannit tuli ku laitoin mielipiteeni salattujen elämien poistosta. Jees paikka varmaan jos ei omista mielipiteitä, omasta mielestäni aika syvältä tollanen touhu. Kyllä musta varotus pitäis ensin edes antaa..
Itellä oli semmonen reilu tera niitä jakoja.
Otan osaa :( vituttaa tommonen..

-V1ll3-
-Weirdbullet-
rristos89
Newbie
_
7. joulukuuta 2008 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole mukavaa ei. Rapsahti pari viikkoo sitten varoitus ku laski ratio liian pieneksi ja se piti saada takaisin 0.7 kahden viikon sisällä. Ei mennyt kuin viikko ja ratio oli jo 0.75 ja eilen illalla se oli melkein jo 0.8! No tänä aamuna olin kirjautumassa sisään niin OHO!Käyttäjä tunnus oli poistettu.
Senior Member

32 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rristos89:
Ei ole mukavaa ei. Rapsahti pari viikkoo sitten varoitus ku laski ratio liian pieneksi ja se piti saada takaisin 0.7 kahden viikon sisällä. Ei mennyt kuin viikko ja ratio oli jo 0.75 ja eilen illalla se oli melkein jo 0.8! No tänä aamuna olin kirjautumassa sisään niin OHO!Käyttäjä tunnus oli poistettu.
Mitäs menet pelleilee! Ylläpito on selkeesti nähny että viilaat ihan tahaltes siinä harmaalla alueella pidemmän aikaa ja päättäny ottaa sulta ilot pois, kerta et sinäkään viitsi mitään jakaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2008 @ 15:45

Junior Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neverlife:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rristos89:
Mitäs menet pelleilee! Ylläpito on selkeesti nähny että viilaat ihan tahaltes siinä harmaalla alueella pidemmän aikaa ja päättäny ottaa sulta ilot pois, kerta et sinäkään viitsi mitään jakaa.
Ja tästä asiastahan ei ole mitään järkeä ilmoittaa...
kanttori
Junior Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 04:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"BA:ssa on paras ylläpito mitä olen nähnyt" ....Bruahahahaha...päivä pelastettu tuosta kommentista (ettei vaan olisi jokin BA:n ylläpitäjistä)kyseinen "kioski" täysin persiistä käyttäjiä potkitaan ulos ilman mitään järjellistä syytä.
Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kanttori:
"BA:ssa on paras ylläpito mitä olen nähnyt" ....Bruahahahaha...päivä pelastettu tuosta kommentista (ettei vaan olisi jokin BA:n ylläpitäjistä)kyseinen "kioski" täysin persiistä käyttäjiä potkitaan ulos ilman mitään järjellistä syytä.
Ei meikäläistä vaan. Ratio on kunnossa eikä turhia auo päätään, niin hyvin menee.
Newbie
_
10. joulukuuta 2008 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidat ite olla persiistä, Spede...

__KiNGi___
Junior Member
_
10. joulukuuta 2008 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jers1:
Ei meikäläistä vaan. Ratio on kunnossa eikä turhia auo päätään, niin hyvin menee.
Niin, ei kerro mielipidettään niin kaikki on tyytyväisiä
Cubee
Newbie
_
16. joulukuuta 2008 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vittu kaatunu koko paska ;/ vittu oli kyll ihan vitun jees paikka=/ mut tuleeko viel kuntoo??

JanneWWW
turspaani
Newbie
_
18. joulukuuta 2008 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko BA kaautunut vai miksi en pääse kirjautumaan sisään? Netti on poikki kämpillä ja nyt ku toin koneen porukoitten luo ja koitin kirjautua niin tuli tämmönen:

Login failed!Error: Username or password incorrect!

Don't remember your password? Recover your password!

ja olen täysin varma että laitoin oikean salasanan ja käyttäjätunnuksen!

varmuuden vuoksi yritin tuota recover juttua nii sitte tuli tämmönen:

Recover FailedThe email address was not found in the database.

Voisko joku asiasta ymmärtävä auttaa????!!!?!
Member
_
18. joulukuuta 2008 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turspaani:
Onko BA kaautunut vai miksi en pääse kirjautumaan sisään? Netti on poikki kämpillä ja nyt ku toin koneen porukoitten luo ja koitin kirjautua niin tuli tämmönen:

Tili poistettu kokonaan.
golffie
Junior Member
_
18. joulukuuta 2008 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jelppiä tarviis..
Vanha kone levis ja passut sen mukana, onko mitää keinoa päästä loggaa sisää kun toi passun palautus kyssäri ei toimi..
Kiitollinen jos on ideaa.. esim YV:nä??
jounis
Member

1 tuotearvio
_
18. joulukuuta 2008 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikenlaista kitiinää jos bannit tulee.
Miks helvetissä pitää joka asiaa olla kommentoimassa ja arvostelemassa?
Mä oon pitäny turpani kinni ja ladannu/jakanu asianmukaisesti eikä mulla ole valittamista.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.
Ei pidä olla niin herkkä kaikesta valittamaan etenkään jos se ei vaikuta omaan elämään mitenkään.
turspaani
Newbie
_
19. joulukuuta 2008 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonir21:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turspaani:

Tili poistettu kokonaan.

Eli olin käyttämättä tiliä vissin pari kuukautta, niin sentakia tili on poistettu? Ja en pääse enää rekistetöitymään uudelleen?
jounis
Member

1 tuotearvio
_
19. joulukuuta 2008 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo, jollen väärin muista niin jos tili on käyttämättä yli kuukauden niin se hävitetään.
Tilin voi kyl muistaakseni laittaa "parkkiin" jos oot pidemmän aikaa kirjautumatta jolloin se ei katoa minnekään.
Itsekin olen näköjään syyllistynyt siihen etten ole lukenut sääntöjä niin huolella kun olis pitänyt kun pitää tässä vähän epävarmasti muistella et miten se nyt meni ;>/
Mun tilanne on sikäli parempi et tili on kondiksessa joten pääsen niitä kyllä kertaamaan jos siltä tuntuu.
Sä et voi nyt muuta kun päivittäin tsekata et jos pääsis tekemään uuden tilin, valitettavasti.
Mainos
_
__

_
turspaani
Newbie
_
19. joulukuuta 2008 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noo kerrankos sitä jättää säännöt lukematta :D eihän tässä ketään muuta voi syyttää kun ihteensä jos kusee omaan lahkeeseen.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitaddict

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy