BitAddict
|
|
Member
|
20. joulukuuta 2008 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jounis: Kaikenlaista kitiinää jos bannit tulee.
Miks helvetissä pitää joka asiaa olla kommentoimassa ja arvostelemassa?
Mä oon pitäny turpani kinni ja ladannu/jakanu asianmukaisesti eikä mulla ole valittamista.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.
Ei pidä olla niin herkkä kaikesta valittamaan etenkään jos se ei vaikuta omaan elämään mitenkään.
Mitäs jos on kommentoinut vaan yhtä asiaa ja se vaikuttaa elämääni. Onko silloin oikeutettua antaa bannit ilman varoitusta?
-V1ll3-
-Weirdbullet-
|
jounis
Member
1 tuotearvio
|
20. joulukuuta 2008 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Ylläpitälillä on valta ja voima eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa, valitettavasti.
|
Junior Member
|
21. joulukuuta 2008 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jounis: Ylläpitälillä on valta ja voima eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa, valitettavasti.
Valta ja voima eivät liity oikeudenmukaisuuteen...Siinä on oikea asenne!
|
puolikuu
Suspended due to non-functional email address
|
25. joulukuuta 2008 @ 20:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäs tätä nyt sitten vaivaa? "open dns" Ilmottaa kun yrittää sisälle mennä....
|
Rassemus
Junior Member
|
7. tammikuuta 2009 @ 23:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäs on kun en bitaddictiin pääse.
Ennen pääsi moitteetomasti mutta sitten kun hiukan oli jossain lomalla ja tulee takasin niin enää ei salasanat ja tunnukset käy ja sitten kun salasanaa yrittää takasin saada niin ei sähköpostiakaan ole muka olemassa.
mikäs on?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2009 @ 23:29
|
dadadii
Junior Member
|
10. tammikuuta 2009 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rassemus: Mikäs on kun en bitaddictiin pääse.
Ennen pääsi moitteetomasti mutta sitten kun hiukan oli jossain lomalla ja tulee takasin niin enää ei salasanat ja tunnukset käy ja sitten kun salasanaa yrittää takasin saada niin ei sähköpostiakaan ole muka olemassa.
mikäs on?
Jos olit yli 3viikkoa pois sivustolta niin tili tuhoutuu, sinä olet rekisteröinnissä ruksinut lukeneesi ukk ja ukk:sta lainattu:
Voiko tilini laittaa parkkiin?
Kyllä voi. Ota yhteyttä ylläpitoon jos tiedät ettet pääse yli 3 viikkoon kirjautumaan trackerille.
Pyydä tilisi parkkiin vasta sitten kun tosiaan on sen aika. Kun tilisi on parkissa, suurin osa trackerin toiminnoista on estetty. Pyydä ottamaan tilisi pois parkista kun palaat.
----
Näin olisi loman ajan tilisi pysynyt tallessa. :)
|
Perabz
Newbie
|
2. helmikuuta 2009 @ 00:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Muokkasimpa viestiä, luin säännöt ja kutsuja ei näköjään saa pyynnellä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2009 @ 00:19
|
petepoika
Junior Member
|
14. helmikuuta 2009 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Kirjautuminen ei onnistunut!
Käyttäjätunnus on poistettu käytöstä.
perhana, tommosta näyttää, nyt kun opin juuri käyttämisen ja sain tehtyä omia jakoja, niin tili pois käytöstä, onkohan se väliaikaisesti vai lopullisesti, voinko tehdä jotain, tietääkö joku?? siis bitaddictista on kysymys
Tietokoneet ei toimi napista...
|
Member
|
14. helmikuuta 2009 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikuttaapi melko pysyvältä. Oletko ollut pitkään kirjautumatta tracerille, vai tuliko ihan kesken normi käytön?
Thermaltake Soprano DX VE7000BNS|Asus P5B|Be Quiet! Straight Power 600W|Intel Core 2 Duo E6750 @2,66 GHz, cooled by: Noctua UN-H12P|4x A-data 1 Gb 800 MHz|Inno3d GeForce 8800 GTX|Samsung DVD+/-R/RW DL|Seagate 320Gb + Samsung 1Tb + Buffalo 1 Tb hard drives|Benq G2420HDBL|Steelpad 5L|Logitech MX518|Sennheiser HD555|IBM KB-8926
|
petepoika
Junior Member
|
14. helmikuuta 2009 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä sitä koko ajan olen käyttänyt ja nyt tuli varoitus siitä ratiosta joten tein omia julkaisuja jotta saisin sen nopeammin kuntoon, mutta ei mennyt mun mielestä viikkoakaan kun kävi näin, olisi ilmeisesti pitänyt osata kaikki konstit jo etukäteen, ei ollut paljon varaa treenata
|
Member
|
14. helmikuuta 2009 @ 22:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen pitänyt sitä linjaa, ettei ratio laske alle 1.5:n, niin ei ole tarvinnut varoituksia katsella.
Älä ota tätä henkilökohtaisesti, mutta minun mielestä on vaan hyvä, kun pudotetaan huonoratioisia pois. Pitää latausnopeudet korkealla.
Thermaltake Soprano DX VE7000BNS|Asus P5B|Be Quiet! Straight Power 600W|Intel Core 2 Duo E6750 @2,66 GHz, cooled by: Noctua UN-H12P|4x A-data 1 Gb 800 MHz|Inno3d GeForce 8800 GTX|Samsung DVD+/-R/RW DL|Seagate 320Gb + Samsung 1Tb + Buffalo 1 Tb hard drives|Benq G2420HDBL|Steelpad 5L|Logitech MX518|Sennheiser HD555|IBM KB-8926
|
petepoika
Junior Member
|
15. helmikuuta 2009 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
no voi hemmetti, jos en sinne enää pääse
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
15. helmikuuta 2009 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
BitAddictissa on tunnetusti natsi meininki
Jätkistä on kivaa kun on valtaa.
|
Member
|
15. helmikuuta 2009 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ko.saitilta ladannu muutaman leffan Utorrentilla olettaen että jaot
alkaa samantien vaan ei ala.Osassa leffoista jako toimii hetken osassa
ei ala ollenkaan.Ei siinä ratiot nouse.Mikähän mättää?
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
15. helmikuuta 2009 @ 22:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mozilla: Ko.saitilta ladannu muutaman leffan Utorrentilla olettaen että jaot
alkaa samantien vaan ei ala.Osassa leffoista jako toimii hetken osassa
ei ala ollenkaan.Ei siinä ratiot nouse.Mikähän mättää?
Jos itse ei meinaa mitään julkaista niin se on tarkkaan katsottava mitä itse latailee, onko muita lataajia vai ei. Ei ne "jaot" ala ellei ole ottajia.
|
Kicke
Junior Member
|
15. helmikuuta 2009 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toope: BitAddictissa on tunnetusti natsi meininki
Jätkistä on kivaa kun on valtaa.
Kyllä se on aika kaukana natsi meiningistä. Ylläpito on yllättävän hyvin tilanteen tasalla, mitä nyt välillä omasta osamattomuudesta johtuvia mokia yrittävät laittaa toisten niskoille. :-)
Jos natsi meininkiä haetaan, niin sitä löytyy kotimaisesta ***bytesistä. Siellähän Modetkin ovat varsinaisia "Pikku-Hitlereitä" jotka harrastavat "reportointia" joka väistämättä vaikuttaa trackerin toimintaan. Ja jos sekaan eksyy ylisuuri "image", niin siitä seuraa väistämättä että nazi-system joutuu kertaamaan trackerin sääntöjä vai mitä se oli. :-)
|
Ozss
Member
1 tuotearvio
|
17. helmikuuta 2009 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kicke:
Kyllä se on aika kaukana natsi meiningistä. Ylläpito on yllättävän hyvin tilanteen tasalla, mitä nyt välillä omasta osamattomuudesta johtuvia mokia yrittävät laittaa toisten niskoille. :-)
Jos natsi meininkiä haetaan, niin sitä löytyy kotimaisesta ***bytesistä. Siellähän Modetkin ovat varsinaisia "Pikku-Hitlereitä" jotka harrastavat "reportointia" joka väistämättä vaikuttaa trackerin toimintaan. Ja jos sekaan eksyy ylisuuri "image", niin siitä seuraa väistämättä että nazi-system joutuu kertaamaan trackerin sääntöjä vai mitä se oli. :-)
Tuo oli hyvin sanottu siellä takana! Voiko sen enää paremmin sanoa. Vai mikä se oli? ;)
|
Member
|
17. helmikuuta 2009 @ 17:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja taas se nähtiin, että käyttäjät itse ovat syypäitä tähän ba:n "natsisysteemiin" (mitä tietenkän ole olemassa). Signupit avattiin ja kas kummaa, "kaikki" tekivät vain tuplatunnuksia itselleen. Kiitos heidän, portit jälleen kiinni.
|
zaq12345
|
17. helmikuuta 2009 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
ongelmana on bitaddictiin kirjautuminen, käyttäjätunnus ja salasana kirjoitettu ja sitten tulee ilmoitus:
Permission denied!
You are already logged in!
ja kun koetan valita jotakin linkkiä sivuilta nakkaa ulos ja uudestaan sisäänkirjautumiseen ja sama toistuu..
Koetettu eri selaimilla, kaikilla sama ongelma.
Missä mahtaa olla vika?
Käyttis on XP, selaimena Mozilla, vrustorjunta F-secure, jne...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. helmikuuta 2009 @ 18:37
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
18. helmikuuta 2009 @ 08:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttäjät huomanneet että porukkaa lentää pihalle pienestä syystä ja ilman varoituksia. Foorumilta keskustelu kaverit katoaa niin siinä pelko hiipii monelle ja porukka tekee kaiken varalle tuplatunnuksia turvatakseen jatkonsa BitAddictissa.
"Permission denied!You are already logged in!" Tuo ilmoitus tulee minullekkin kun selailen BitAddictia. Foorumilla vaikka likkaa jotakin keskustelua niin tulee ilmoitus pääsy evätty ja silmille hyppää kirjautumis ikkuna sitten kun kirjautuu uudestaan tulee ilmoitus olet jo kirjautunut mutta ei keskusteluun silti pääse. Sama ongelma torrentteja selatessa.
|
zaq12345
|
18. helmikuuta 2009 @ 10:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toope: "Permission denied!You are already logged in!" Tuo ilmoitus tulee minullekkin kun selailen BitAddictia. Foorumilla vaikka likkaa jotakin keskustelua niin tulee ilmoitus pääsy evätty ja silmille hyppää kirjautumis ikkuna sitten kun kirjautuu uudestaan tulee ilmoitus olet jo kirjautunut mutta ei keskusteluun silti pääse. Sama ongelma torrentteja selatessa.
Milloin sulle ilmaantui tuo ongelma? Mulla se on ollut viime viikosta lähtien, kaverin koneella pääsin, omalla en.
|
Mannequin
Member
1 tuotearvio
|
11. maaliskuuta 2009 @ 22:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Ratiosta sen verran, että uppi credittiä saa helposti ku hyppää uusiin XviD leffoihin mukaan työntämään. Myös kaikenkarvaset pokeleffat kasvattaa bittisaalista ihan mukavasti. Kunnon netin tai jakorasian omistaminen tekee homman helpoks.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2009 @ 22:10
|
Member
|
28. maaliskuuta 2009 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Moe! Olisko mahdollista saada välitettyä bitadin tyypeille jos vois avata takas "gryger" tilin? Joku nyysi mun käyttiksen ku olin reissussa.. ja veti rationin miinukselle. jos .. vaan mahkuja?
-petu-
|
rimalah
|
29. maaliskuuta 2009 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä toimi alkuunkaan nyt >:
|
Mainos
|