User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 09:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finpirates!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FINPIRATES!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pun1sheR
Newbie
_
20. toukokuuta 2008 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rixzi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pun1sheR:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Evito:
Kärsimättömämpää porukkaa saa oikein hakea veikkaan ma.

Eiköhän se raksu tehdä kunnolla valmiiksi ja sitten vielä testata
ennenkuin pistetään ulos. Ei se raksun tekeminen ihan vartin homma ole.
joo mut mitä pidenpää pitää pimennossa ni voi olla et suurin osa on jo vaihtanu paattia.
olisi se kiva saada jotain tietoa missä mennää ja mitä tuleva tuo tullessaa esim onko kaikki nollattu.
Mitäs se Pun1sheRi haluaa tietää? IRC:ssä saa ihan hyvin selville missä kohtaa mennään trackerin suhteen.
anteksi mutten käytä kyseistä palvelua.
olisi vain kiva tietää missä mennää ja mitä tuleva on tuomassa tai viemässä.
ymmärrän kyllä sen ettei ole helppoa kertoa missä mennää mutta jotain voisi aina varmasti valoittaa odattavan aika on aina pitkä.
voisitko laittaa jotain jos on jotain mikä helpottaa odottavan aikaa.?
vaino666
Suspended due to non-functional email address
_
21. toukokuuta 2008 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pun1sheRi. Jos kerran tietoa on saatavilla (IRC), etkä halua sitä ottaa selville, niin turha kai sitten on julkisesti ruikuttaa. Tuskin sinulle erikseen tehdään mitään omaa tiedotuspalvelua.
wildass
Member
_
21. toukokuuta 2008 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vaino666:
Pun1sheRi. Jos kerran tietoa on saatavilla (IRC), etkä halua sitä ottaa selville, niin turha kai sitten on julkisesti ruikuttaa. Tuskin sinulle erikseen tehdään mitään omaa tiedotuspalvelua.
no ohhoh, ihme vittuilua. kaveri ystävällisesti kysyy, sitä vartenhan tää foorumi on olemassa. koska sulla ei ole tietoa ja haluat vaan päteä, ni suosittelen suoraan siirtymistä sinne irc:iin muiden lasten kanssa.
monia muitakin varmasti kiinnostaa mitä on tapahtumassa upotetulle (ja jos vielä kauan kestää) ja kohta myös unohdetulle FP:lle.
tosiaan, sivulla ILMOITETAAN että väliaika-tiedotteita tulee, mutta ei ole tullut näiden viikkojen aikana ensimmäistäkään. eli jos "uuden" saitin toimintatapa säilyy samanlaisena harrastelijoiden kokeilemispaikkana ja tiedotuspolitiikka edelleen pysyy samanlinjaisena eli arsesta, niin sen ainakin tällä hetkellä fiktioissa elävän uutukaisen tulevaisuus tulee olemaan synkkä ja lyhyt.

...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2008 @ 14:57

rixzi
_
21. toukokuuta 2008 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ymmärrän kyllä sen ettei ole helppoa kertoa missä mennää mutta jotain voisi aina varmasti valoittaa odattavan aika on aina pitkä.
Itse en ainakaan viitsi julkistaa tietoa mitä olen kuullut. FP:n ylläpito ei varmasti halua julkistaa sivuston asioita yleisellä foorumilla.
wildass
Member
_
21. toukokuuta 2008 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ainakaan viitsi julkistaa tietoa mitä olen kuullut. FP:n ylläpito ei varmasti halua julkistaa sivuston asioita yleisellä foorumilla.
siis tietoa mitä olet kuullut?
mäkin olen kuullut että nykänen olis homo, mutten sitä tietona menis henkseleitä paukutellen esittämään. on noilla vissi ero. eli et halua kertoa kuulopuheita, en minäkään.
faktaa täällä kaivataan, ei spekulointia.

rixzi
_
21. toukokuuta 2008 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildass:
siis tietoa mitä olet kuullut?
mäkin olen kuullut että nykänen olis homo, mutten sitä tietona menis henkseleitä paukutellen esittämään. on noilla vissi ero. eli et halua kertoa kuulopuheita, en minäkään.
faktaa täällä kaivataan, ei spekulointia.
Jutut jotka olen kuullut eivät ole kuulopuheita. :)
Kyllä se FP lähtee satamasta vielä joku päivä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2008 @ 16:38

zya
Member
_
21. toukokuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://bitaddict.org/signup.php tarjoaa uuden kodin kodittomiksi jääneille finpirates käyttäjille. Kyllähän toi tapaus oli Finpiratesin loppu R.I.P FP.
indico
Newbie
_
21. toukokuuta 2008 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zya:
http://bitaddict.org/signup.php tarjoaa uuden kodin kodittomiksi jääneille finpirates käyttäjille. Kyllähän toi tapaus oli Finpiratesin loppu R.I.P FP.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
Tätä olenkin odottanu koko tämän ketjun ajan että koska ba mainos iskee. xDDDDDDDDD

Säälittävää

Antakaa toisille työrauha ja jos jollakin on varaa puhua eli on siis silloin mitä todennäköisimmin koodari ja hyvä sellainen niin ei kun irc:n ja tarjoamaan auttavan kätensä =)
masa92
_
21. toukokuuta 2008 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkaa muistuttamaan kohta kaikki edesmenneet hyvät sivut, joissa olen pyörinyt lasten hiekkalaatikkoja. Jos kukaan tuntee kp.comin, niin alkaa meno olla suurimmassa osassa samanlaista. FP on uponnut ja edes Jumala ei ole niin kaikkivoiva, että saisi sen pinnalle.

Eikös ole kohta se muutama viikko mennyt, joidenka päästä FP:n piti seilata udempana ja uljaampana. Mutta koodarit tuskin osaavat hoitaa hommaansa, ainakin sen kuvan olen saanut heidän toiminnastaan. Ihan kiva paikka se OLI, mutta nyt sekin on tuhottu, kiitos Narrin.

Nykypäivän lapsilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin hakkeroitua muiden ihmisten tietokoneille ja tuhota ne. Silleen se pippeli kasvaa koulun pihalla tänä päivänä. Nykypäivän maailmassa ei ole sijaa ystävyydelle ja hyville tavoille. Moraali ja etiikka on nuorille vain kivilaji ja ruoka-aines.

:D Tulipas ripityttyä. Saatan kuulostaa hieman vanhanaikaiselta, mutta ainakin silloin asiat toimivat...

Valheellisia arvailuja jo vuodesta 2007

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2008 @ 22:25

rixzi
_
21. toukokuuta 2008 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti masa92:
Alkaa muistuttamaan kohta kaikki edesmenneet hyvät sivut, joissa olen pyörinyt lasten hiekkalaatikkoja. Jos kukaan tuntee kp.comin, niin alkaa meno olla suurimmassa osassa samanlaista. FP on uponnut ja edes Jumala ei ole niin kaikkivoiva, että saisi sen pinnalle. Ja eikös ole kohta se muutama viikko mennyt, joidenka päästä FP:n piti seilata udempana ja uljaampana. Mutta koodarit tuskin osaavat hoitaa hommaansa, ainakin sen kuvan olen saanut heidän toiminnastaan. Ihan kiva paikka se OLI mutta nyt sekin on tuhottu, kiitos Narrin. Kun nykypäivän lapsilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin hakkeroitua muiden ihmisten tietokoneille ja tuhota ne. Silleen se pippeli kasvaa koulun pihalla tänä päivänä.
Mitenni koodarit eivät osaa hoitaa hommaansa? Oman tiedon mukaan koko ylläpito tekee koko ajan töitä koodin eteen.
valkkari
Junior Member
_
21. toukokuuta 2008 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mikä yp..... Kun mun mielestä se yp:kin on tainnu jo äänestää jaloillaan....
wildass
Member
_
21. toukokuuta 2008 @ 23:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkaa muistuttamaan kohta kaikki edesmenneet hyvät sivut, joissa olen pyörinyt lasten hiekkalaatikkoja. Jos kukaan tuntee kp.comin, niin alkaa meno olla suurimmassa osassa samanlaista. FP on uponnut ja edes Jumala ei ole niin kaikkivoiva, että saisi sen pinnalle.

Eikös ole kohta se muutama viikko mennyt, joidenka päästä FP:n piti seilata udempana ja uljaampana. Mutta koodarit tuskin osaavat hoitaa hommaansa, ainakin sen kuvan olen saanut heidän toiminnastaan. Ihan kiva paikka se OLI, mutta nyt sekin on tuhottu, kiitos Narrin.

Nykypäivän lapsilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin hakkeroitua muiden ihmisten tietokoneille ja tuhota ne. Silleen se pippeli kasvaa koulun pihalla tänä päivänä. Nykypäivän maailmassa ei ole sijaa ystävyydelle ja hyville tavoille. Moraali ja etiikka on nuorille vain kivilaji ja ruoka-aines.

:D Tulipas ripityttyä. Saatan kuulostaa hieman vanhanaikaiselta, mutta ainakin silloin asiat toimivat...
en vois olla enempää samaa mieltä. ennen kiipeiltiin puissa ja väännettiin kättä kilpaa, nykyään kilpaillaan näytön ja näppiksen edessä omassa huoneessa siitä, kuka on kovin jätkä CS:ssa.
ihmetystä herättää se, että kuinka jotkut ottavat jengaa kun toiset väittää FP:tä kuolleeks lopullisesti ja toiset taas luottaa sokeesti johonkin uuteen ja mahtavaan tulemiseen?
mitä väliä? itse en ihmetellyt muuta kuin sitä, että FP:n surullisen kuuluisaksi tullut linja "ei kerrota, ei toimi, pikku vikoja, servuja huolletaan" ja muut vastaavat skeidanheitot tietämättömiltä junioreilta jatkaa eloaan.
samat harjottelijat jatkaa leikkejään, nyt tapetuksi tulleen saitin "hautakiveen" kirjotetulla tekstillä jossa sanotaan sanatarkasti: Kyseessä siis maksimissaan joidenkin viikkojen työ. Ilmoitamme välietapeista tällä sivulla.
eli, missä ne ilmot? kun tännekin jotkut noista ns. "koodareista" kirjottelee pussillinen herneitä sieraimissa että "odotelkaa vaa, kyl me teille viel näytetään, mut nyt ei pysty kertoo, on nii salaista"
siis tä?

masa92
_
22. toukokuuta 2008 @ 00:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ÄLKÄÄ LUKEKO, ettei tule paha mieli.

@Rixzi: Yleensä en mene henklökohtaisuuksiin, sillä se on yksi pahimmista argumentointivirheistä, mutta nyt on kait pakko mennä. En ymmärrä miksi olet niin lapsellinen ette viitsi julkaista saamaasi tietoa, vaan tulet tänne vittuilemaan kaikille, jotka ovat tällä keskustelemassa asiasta. Käytöksesi on kuin suoraan lastenkirjoista: Hehheh, empäs kerro teille koska te ette ole minun kavereita, mutta jos teette sitä tai tätä niin voin ehkä kertoakin.

Ja kun väität adminien toimivan täsin oikein ja reilusti, niin tuskin edes tunne Finpiratesia.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wildass:
"ei kerrota, ei toimi, pikku vikoja, servuja huolletaan"
Niimpä, tuohon tiivistyy koko Finpiratesien adminien toiminta. Miksi siis tulet tänne haastamaan riitaa turhan takia. Voitko ystävällisesti kertoa tietosi, jos niitä edes on, keskustella asiallisti, tai sitten olla vain hilijaa.

SAA TAAS LUKEA

:D Tänään näyttää olevan huono päivä tai jotain kun tulee tänne näin paljon avauduttua.

Pun1sheR
Newbie
_
22. toukokuuta 2008 @ 01:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sitä ei varmaa ole kielletty sanomasta että hyvin menee tulevaisuus on vielä edessä fb suhteen.

se ei ole paljoa ja sen voi sanoa kuka vaa mutta joillekki se voi antaa toivoa odotellessa vaikka tietää että voi olla p##########a.
Pun1sheR
Newbie
_
22. toukokuuta 2008 @ 01:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ÄLKÄÄ LUKEKO, ettei tule paha mieli.

@Rixzi: Yleensä en mene henklökohtaisuuksiin, sillä se on yksi pahimmista argumentointivirheistä, mutta nyt on kait pakko mennä. En ymmärrä miksi olet niin lapsellinen ette viitsi julkaista saamaasi tietoa, vaan tulet tänne vittuilemaan kaikille, jotka ovat tällä keskustelemassa asiasta. Käytöksesi on kuin suoraan lastenkirjoista: Hehheh, empäs kerro teille koska te ette ole minun kavereita, mutta jos teette sitä tai tätä niin voin ehkä kertoakin.

Ja kun väität adminien toimivan täsin oikein ja reilusti, niin tuskin edes tunne Finpiratesia.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wildass:
Niimpä, tuohon tiivistyy koko Finpiratesien adminien toiminta. Miksi siis tulet tänne haastamaan riitaa turhan takia. Voitko ystävällisesti kertoa tietosi, jos niitä edes on, keskustella asiallisti, tai sitten olla vain hilijaa.

SAA TAAS LUKEA

:D Tänään näyttää olevan huono päivä tai jotain kun tulee tänne näin paljon avauduttua.
ei tullu paha mieli vaikka luin.
sitä on välillä hyvä avautua varsinki ku on huono päivä.
huomenna uusi päivä ja toivotaa et on parempi.
Mezh
Newbie

1 tuotearvio
_
22. toukokuuta 2008 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se mihinkään sieltä nouse... Eihän siellä ole edes enää ollu oikeestaan staffia sen jälkeeen ku Pilkkula sanoi lopettavansa. Mut Finbytesissä ja Rautaportissa on tilaa niille kunnollisille FinPirfates usereille, Huijarit ja liiskarit voi mennä Bitaddictiin

Tää on mun mielipde joten imaskaa ne herneet nenään, jos ette muuten kestä näyttöä katella
Junior Member
_
22. toukokuuta 2008 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mezh:
Se mihinkään sieltä nouse... Eihän siellä ole edes enää ollu oikeestaan staffia sen jälkeeen ku Pilkkula sanoi lopettavansa. Mut Finbytesissä ja Rautaportissa on tilaa niille kunnollisille FinPirfates usereille, Huijarit ja liiskarit voi mennä Bitaddictiin

Tää on mun mielipde joten imaskaa ne herneet nenään, jos ette muuten kestä näyttöä katella
Milläs perusteella Bitaddictis on huijarit ja liiskarit? :)
Ozss
Member

1 tuotearvio
_
22. toukokuuta 2008 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jauni:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mezh:

Milläs perusteella Bitaddictis on huijarit ja liiskarit? :)
Bitaddictin porukalta näkyy onnistuvan kovin helposti muiden sivustojen boikotti ja jopa alasajo hieman "kyseenalaisin" konstein. Loppujen lopuksi tässä on vain kyse suuresta salaliitosta, jonka "suureksi" voittajaksi Bitaddict pyrkii. :-)
Grazzzz
_
22. toukokuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus:
Niimpä, tuohon tiivistyy koko Finpiratesin adminien toiminta.
Hehheh, johan pomppas ..

Tä on kuitenkin aika harrastuspohjalta rakennettu. Millasta
palvelua jengi oikein odottaa? Kukaan ei saa tästä centtiäkään
rahaa, mitäs sä oisit valmis tekemään ilmaseks?

Pientä arvostusta FP:n ylläpidon suuntaan !
Spater
Junior Member
_
22. toukokuuta 2008 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniinno. Eikös muutkin trackerit hyvin osaa tiedottaa niistä katkoksistaan ? Ainakaan mulla ei ole koskaan mikään ollut pimennossa esim fb, rp ? Ei se kuulu nyt kyllä tähän mitenkään. Mutta toivottavasti finpiratesin pojat saavat paikkansa kondikseen. :thumbsup:
Junior Member
_
22. toukokuuta 2008 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss:
Bitaddictin porukalta näkyy onnistuvan kovin helposti muiden sivustojen boikotti ja jopa alasajo hieman "kyseenalaisin" konstein. Loppujen lopuksi tässä on vain kyse suuresta salaliitosta, jonka "suureksi" voittajaksi Bitaddict pyrkii. :-)
Nojeejee. Sun mielestä olis varmaa parempi et tonnari ja kalma olis vielä FP:n ylläpidossa vai? :D

Vai että salaliitto.. :D

On se kyllä niin naurettavaa ruveta suomitraksujen toisia haksailemaan...Hyväkin vain ettei olla vain yhen traksun varassa...
wildass
Member
_
22. toukokuuta 2008 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Grazzzz:
Lainaus:
Lainaus:
Niimpä, tuohon tiivistyy koko Finpiratesin adminien toiminta.
Hehheh, johan pomppas ..

Tä on kuitenkin aika harrastuspohjalta rakennettu. Millasta
palvelua jengi oikein odottaa? Kukaan ei saa tästä centtiäkään
rahaa, mitäs sä oisit valmis tekemään ilmaseks?
Pientä arvostusta FP:n ylläpidon suuntaan

kyllä ne niitä sun centtejäs siellä aktiivisesti aneli, "servujen ylläpitoon". totta tietenkin, mutta kolikolla kun on kääntöpuolikin.
ja olen tottunut, kuten moni muukin, siihen, että vaikka kuinka olis harrastelijapohjalta väsätty, niin jos jotain luvataan, ni se myös pidetään. ja se kuva, minkä nää harrastelijat itsestään halusivat säännöillään ja toimintaperiaatteillaan antaa, oli täysin ammattimainen. käytännössä siinä kuitenkaan onnistumatta.
on puolestapuhujia ja vastaan -miten vaan- mutta edelleen peräänkuulutan niitä väliaika ilmoituksia.
kuten jo aikaisemmin kirjoitin, olen vetänyt omat johtopäätökseni siitä, että upotetun FP:n amatöörimäinen pelleily on lopullisesti kuollut ja kuopattu.
eikä haittaa ollenkaan, jos pojat mun johtopäätökseni vääräksi tulevaisuudessa osoittavat.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2008 @ 16:29

RokuNaama
_
22. toukokuuta 2008 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan että mihin helvettiin rautaportti hävis?
Junior Member

4 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2008 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No helvetti käytä hakua.
Mainos
_
__

_
masa92
_
22. toukokuuta 2008 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HYVÄÄ tiedotuspolitiikkaa. Näin sen pitäisi mennä jokaisessa paikassa, eikä vain rp:ssä. Toivottavasti ne kakarat eivät saa uutta hyvää ideaa ja kräkkää itteään tuon tietokantaa ja varasta sitä. Tuskin RP:n yp saa yhtään suurempaa "palkkaa" kuin FP:n. Mutta he vain jotenkin löytävät sen 5 min. joilloin kirjoittaa tiedotuksia palvelimien tilanteesta muillekin kuin niille jotka sitä kinuavat.

Ja kyllä tässä itse kukin joutuu joskus -vapaaehtoisesti tai ei- tekemään -mukavaa tai typerää- työtä. Eli älä ala ylistämään sellaista, joka ei osaa asiaansa, ja kusee käyttäjiään silmään oikein urakalla.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finpirates!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy