FINPIRATES!!
|
|
MonPe
Member
|
22. toukokuuta 2008 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti masa92: HYVÄÄ tiedotuspolitiikkaa. Näin sen pitäisi mennä jokaisessa paikassa, eikä vain rp:ssä. Toivottavasti ne kakarat eivät saa uutta hyvää ideaa ja kräkkää itteään tuon tietokantaa ja varasta sitä. Tuskin RP:n yp saa yhtään suurempaa "palkkaa" kuin FP:n. Mutta he vain jotenkin löytävät sen 5 min. joilloin kirjoittaa tiedotuksia palvelimien tilanteesta muillekin kuin niille jotka sitä kinuavat.
Ja kyllä tässä itse kukin joutuu joskus -vapaaehtoisesti tai ei- tekemään -mukavaa tai typerää- työtä. Eli älä ala ylistämään sellaista, joka ei osaa asiaansa, ja kusee käyttäjiään silmään oikein urakalla.
Ei se ylläpito sitä ole kirjoittanut vaan yksi käyttäjä vain, koska hän halusi ehkäistä nämä itq winq parq topickit. :)
|
evokk1
Newbie
|
22. toukokuuta 2008 @ 20:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta RP:ssä ainakin asiasta on siis selkeästi tiedotettu, koska se viesti on voitu tänne välittää.
Noin tuntuu toimivan kaikissa suuremmissa mestoissa, vain FP oli ainut jossa annettiin epämääräistä mutinaa.
|
Grazzzz
Suspended due to non-functional email address
|
22. toukokuuta 2008 @ 21:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: älä ala ylistämään sellaista, joka ei osaa asiaansa, ja kusee käyttäjiään silmään oikein urakalla.
Onkos sua nyt "kustu silmään oikeen urakalla" ? Ja ei osaa
asiaansa ? Pistäs nyt vähän lisä-informaatiota että mitä ne ei
osaa. Jään mielenkiinnolla oottelemaan..
Lainaus: Teemme tarkkaa työtä siis koodin suhteen, scriptkiddiet eivät tule enää helposti läpi.
Tässä siis vannomme, että laivamme tulee seilaamaan jälleen.
Mitä nyt vielä sais olla ? On vannottu, taattu, luvattu ja jankutettu.
Tossa FPn etusivulla oli yks toinenkin hyvä juttu =>
Lainaus: Tietoturva tullaan nostamaan uudelle tasolle, te käyttäjät ansaitsette sen.
Oonkohan mä ainut joka on lukenut ton tekstin läpi ?
Ja Evitokin taisi jossain kohti sanoa, että ilmoitetaan kun on jotain
ilmoitettavaa. Eikös tä nyt oo harvinaisen selvä juttu ?
Ja MÄ ARVAAN että tästä itketään taas =>
Lainaus: Kyseessä siis maksimissaan joidenkin viikkojen työ. Ilmoitamme välietapeista tällä sivulla.
Siin oli ton lauseen yläpuolella hiukan tärkeempi juttu, ku teiän
oottamat välietapit.
Ei lapset itketä enää..
E: Typot. Ja kylläpä tuli lainattuu.. :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2008 @ 21:40
|
setamies
|
22. toukokuuta 2008 @ 22:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Harmittava takaisku, lopettakaa se itkeminen...! FP ei tuu takas ja piste, tai ei ainakaan hyvältä näytä! On niitä muitaki paikkoja ko fb, get over it!!!!
|
setamies
|
22. toukokuuta 2008 @ 22:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Nii joo maksimissaan pari viikkoo ja paatti seilaa taas... Niinpä näyttäs seilavan joo...
|
wildass
Member
|
22. toukokuuta 2008 @ 22:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Grazzzz:
"Ja Evitokin taisi jossain kohti sanoa, että ilmoitetaan kun on jotain
Lainaus:
--------------------------------------------------------------------------------
Kyseessä siis maksimissaan joidenkin viikkojen työ. Ilmoitamme välietapeista tällä sivulla.
--------------------------------------------------------------------------------
oottamat välietapit.
Ei lapset itketä enää.. "
ja taas joku kiihkouskovainen, joka metelöi muttei sano mitään.
kyllä minäkin osaan kirjoittaa paksulla tekstillä vaikka renkaanpaineiden vaikutuksesta ilmastonmuutokseen, mutta tekstini sisältö olis yhtä mitäänsanomatonta kuin sun kirjotukset
eli jos sulla on esittää FAKTAA niin esitä se, pidä muuten tyhjät komenttis sisälläs.
FoolsPlay R.I.P (väitettyä muttei uskottavaa resurrectiota odotellessa)
...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2008 @ 22:28
|
Grazzzz
|
22. toukokuuta 2008 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: jos sulla on esittää FAKTAA niin esitä se, pidä muuten tyhjät komenttis sisälläs.
Hehheh, pilkka osuikin omaan nilkkaan :D. Siis sun, ettet ymmärrä
väärin.
Edit : Ei lapset itketä enää.. <== Missasitko ton ?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2008 @ 22:41
|
wildass
Member
|
22. toukokuuta 2008 @ 22:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Grazzzz: Lainaus: jos sulla on esittää FAKTAA niin esitä se, pidä muuten tyhjät komenttis sisälläs.
Hehheh, pilkka osuikin omaan nilkkaan :D. Siis sun, ettet ymmärrä
väärin.
hehheh, on tainnu ottaa osumaa pikkasen ylemmäkskin joskus...?
en olekaan yhtään faktaa täällä kirjoittanut, vaan esittänyt kysymyksiä johon ei ole tullut ensimmäistäkään vastausta. täällä näköjään vaan kommentoidaan tyhjillä argumenteilla toisten sanomisia hiekkalaatikko-tyyliin: mun faija tietää enemmän ku sun faija.
|
Grazzzz
|
22. toukokuuta 2008 @ 22:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: hiekkalaatikko-tyyliin: mun faija tietää enemmän ku sun faija.
Taidat olla samal tasol meidän muiden _ipanoiden_ kans ?
Mut nyt tä loppu mun osalt, ettei mennä henkilökohtasuuksiin
enempää.Ja yritetään edes pysyä aihees.
FP nousee tai ei nouse, ja sillä hyvä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2008 @ 22:49
|
wildass
Member
|
22. toukokuuta 2008 @ 22:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Grazzzz: Lainaus: hiekkalaatikko-tyyliin: mun faija tietää enemmän ku sun faija.
Taidat olla samal tasol meidän muiden _ipanoiden_ kans ?
Mut nyt tä loppu mun osalt, ettei mennä henkilökohtasuuksiin
enempää.Ja yritetään edes pysyä aihees..
FP nousee tai ei nouse, ja sillä hyvä.
nii, kukapa tietää, ehkä viel sil pienimmäl hiekkalaatikolla.
ja tohon FP:n "nousuun"..... juuri näin. Who cares?
|
Hippisko
Junior Member
1 tuotearvio
|
23. toukokuuta 2008 @ 01:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Se o ny sillee pojjaat ja tytöt että se o loppu ny. saa itkeä se ei ole häpeä :'<
Lainaus:
FinPirates.org tiedottaa
Suuri surun päivä on koittanut rakkaat piraattimme.
Kuten kaikki tietävät jouduimme ikävän välikohtauksen uhriksi jokin aika sitten.
Suurin syy tähän oli reikäinen järjestelmä, jota ei edellisen koodaajan jäljiltä vielä ehditty korjata.
Edellinen koodi oli liian madonsyömä jotta sitä olisi voinut parsia järkevässä ajassa luotettavaksi.
Tämän jälkeen aloimme uutterasti uurastamaan uuden koodin parissa.
Voidaksemme palvella yhteisöämme jatkossakin.
Tulimme lopputulokseen pitkän harkinnan jälkeen että
emme tällä hamaa pysty tarjoamaan tarpeaksi nopeasti toimivaa trakkeria.
Joten tutkimme vaihtoehtoja ja lopputulos oli että FinPirates yhdistyy seuraavaan trakkeriin.
VIP-Lounge
http://vip-yokerho.no-ip.org/
Raskain sydämin kiitämme teitä kuluneesta vuodesta
Toivomme että liitytte seuraamme VIP-Lounge:ssa
- Terveisin FinPirates.org staff.
- #FinPirates @ finpirates.org (IRC-palvelin on auki 31.5.2008 asti)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. toukokuuta 2008 @ 01:41
|
masa92
|
23. toukokuuta 2008 @ 07:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Mita helve'ia. Mulle kun luvattiin toimiva trakkeri!!??. Noni taa on just sita silmaan kusemista, mista puhuin. Eli annetaan tyhjia lupauksia ja sitten ilmoitetaan, etta ei voidakaan pitaa annettuja lupauksia. Onneksi sentaa yp meni itseensa ja tajusi ettei voi pitaa reikajuustoaan pinnalla, vaan meni mukaan naapuriin, ja toivoo etta saa sen tuhottua sopivan nopeasti.
:D Turha miettia viestin kirjotusajankohtaa, silla olen taalla rapakon takana...
Valheellisia arvailuja jo vuodesta 2007
|
Hippisko
Junior Member
1 tuotearvio
|
23. toukokuuta 2008 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
masa92 on hyvä ja tulee itse koodaan kesälomaks trakkeria. mie en ainakaa koneella istu lomaani doh. ja sulle toivottavasti oo mitää pääsyä vippiin, mutta elä ota sitä vakvasti ei kaikkea voi saada.
|
Grazzzz
|
23. toukokuuta 2008 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Voevoevoe.. Nyyhnyyh.
Oli hirvee taistelu eilen, että nouseeko FP vaiko eikö vai mitä
tapahtuu.
En kyl osannu yhtään arvata.
Noh.. Toivottavasti Vippikin nousee tästä, kun oon käsittäny et siellä
on aika hiljasta ?
|
rixzi
|
23. toukokuuta 2008 @ 10:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti masa92: Mita helve'ia. Mulle kun luvattiin toimiva trakkeri!!??. Noni taa on just sita silmaan kusemista, mista puhuin. Eli annetaan tyhjia lupauksia ja sitten ilmoitetaan, etta ei voidakaan pitaa annettuja lupauksia. Onneksi sentaa yp meni itseensa ja tajusi ettei voi pitaa reikajuustoaan pinnalla, vaan meni mukaan naapuriin, ja toivoo etta saa sen tuhottua sopivan nopeasti.
:D Turha miettia viestin kirjotusajankohtaa, silla olen taalla rapakon takana...
Ja masa92 voi lopettaa heti tommotteen. FP:tä yritettiin saada toimimaan viimeiseen asti. :)
|
dadadii
Junior Member
|
23. toukokuuta 2008 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
LOL
|
jouni2007
Member
1 tuotearvio
|
23. toukokuuta 2008 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
no niin kaikki entiset finnpiraten käytäjät nyt vaan vip käytäjäksi tehdään siitä hyvä hyvä paikka kun finnpirates oli
|
setamies
|
23. toukokuuta 2008 @ 13:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Muhahahahaha! Mä arvasin tän...=) hihihihih
|
sepi74
Junior Member
|
23. toukokuuta 2008 @ 13:48 |
Linkki tähän viestiin
|
:DDDDDDDDDDDDDDD
En tosiaan ole enään tollaisten kans menossa mihinkään vip loungeen... :DDDDDDDD
|
wildass
Member
|
23. toukokuuta 2008 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Grazzzz: Voevoevoe.. Nyyhnyyh.
Oli hirvee taistelu eilen, että nouseeko FP vaiko eikö vai mitä
tapahtuu.
En kyl osannu yhtään arvata.
Noh.. Toivottavasti Vippikin nousee tästä, kun oon käsittäny et siellä
on aika hiljasta ?
noniin näsä, sinne nyt vaan liittymään muiden vaippapöksyjen kanssa LOL
ja kyllä nyt kuset reisilles niin että pahaa tekee:
Lainaus: Lainaus:
älä ala ylistämään sellaista, joka ei osaa asiaansa, ja kusee käyttäjiään silmään oikein urakalla.
Onkos sua nyt "kustu silmään oikeen urakalla" ? Ja ei osaa
asiaansa ? Pistäs nyt vähän lisä-informaatiota että mitä ne ei
osaa. Jään mielenkiinnolla oottelemaan..
Lainaus:
Teemme tarkkaa työtä siis koodin suhteen, scriptkiddiet eivät tule enää helposti läpi.
Tässä siis vannomme, että laivamme tulee seilaamaan jälleen.
Mitä nyt vielä sais olla ? On vannottu, taattu, luvattu ja jankutettu.
Tossa FPn etusivulla oli yks toinenkin hyvä juttu =>
Lainaus:
Tietoturva tullaan nostamaan uudelle tasolle, te käyttäjät ansaitsette sen.
Oonkohan mä ainut joka on lukenut ton tekstin läpi ?
Ja Evitokin taisi jossain kohti sanoa, että ilmoitetaan kun on jotain
Lainaus:
Kyseessä siis maksimissaan joidenkin viikkojen työ. Ilmoitamme välietapeista tällä sivulla.
oottamat välietapit.
Ei lapset itketä enää..
tossa sä naama punasena huutelet, MUTTA KUINKAS KÄVIKÄÄN??
nyt niitä pöksyjä vaihtamaan "grazzzz" :D:D:D
|
Pun1sheR
Newbie
|
23. toukokuuta 2008 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hippisko: Se o ny sillee pojjaat ja tytöt että se o loppu ny. saa itkeä se ei ole häpeä :'<
Lainaus:
FinPirates.org tiedottaa
Suuri surun päivä on koittanut rakkaat piraattimme.
Kuten kaikki tietävät jouduimme ikävän välikohtauksen uhriksi jokin aika sitten.
Suurin syy tähän oli reikäinen järjestelmä, jota ei edellisen koodaajan jäljiltä vielä ehditty korjata.
Edellinen koodi oli liian madonsyömä jotta sitä olisi voinut parsia järkevässä ajassa luotettavaksi.
Tämän jälkeen aloimme uutterasti uurastamaan uuden koodin parissa.
Voidaksemme palvella yhteisöämme jatkossakin.
Tulimme lopputulokseen pitkän harkinnan jälkeen että
emme tällä hamaa pysty tarjoamaan tarpeaksi nopeasti toimivaa trakkeria.
Joten tutkimme vaihtoehtoja ja lopputulos oli että FinPirates yhdistyy seuraavaan trakkeriin.
VIP-Lounge
http://vip-yokerho.no-ip.org/
Raskain sydämin kiitämme teitä kuluneesta vuodesta
Toivomme että liitytte seuraamme VIP-Lounge:ssa
- Terveisin FinPirates.org staff.
- #FinPirates @ finpirates.org (IRC-palvelin on auki 31.5.2008 asti)
ja mitenkäs oli ne kaikki lupaukset tai no eihän fb luvannut mitää ja piti sen lupauksen mut olis ton voinu aikasemmin ilmoittaa.
olisi pitäny uskoa itteä ja unohtaa koko palvelin nyt tarjota jotain mikä on vielä paskempi et kohta sekin on nurin.
et hyvää kesää kaikille jotka meni yökerhoo.
|
Mezh
Newbie
1 tuotearvio
|
23. toukokuuta 2008 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pun1sheR: ja mitenkäs oli ne kaikki lupaukset tai no eihän fb luvannut mitää ja piti sen lupauksen mut olis ton voinu aikasemmin ilmoittaa.
olisi pitäny uskoa itteä ja unohtaa koko palvelin nyt tarjota jotain mikä on vielä paskempi et kohta sekin on nurin.
et hyvää kesää kaikille jotka meni yökerhoo.
niin ei FB ole mitään lupaillu se oli FP joka lupas nousta. Finbytes on kyllä ollu kokoajan pystyssä
|
masa92
|
23. toukokuuta 2008 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hippisko: masa92 on hyvä ja tulee itse koodaan kesälomaks trakkeria. mie en ainakaa koneella istu lomaani doh. ja sulle toivottavasti oo mitää pääsyä vippiin, mutta elä ota sitä vakvasti ei kaikkea voi saada.
miksi helvetissä sitten pitää luvata että palvelin nousee uudempana ja uljaampana. Mutta ei. Minusta he eivät ole toimineet kuten kuuluisi, eli ei anneta pohjattomia lupauksia. jos olet luvannut jotain, joudut myös pitämään sen, oli s emitä tahansa.
Ja en halua tulla sinne hiekkalaatikolle leikkimään teidän muiden lasten kanssa.
Valheellisia arvailuja jo vuodesta 2007
|
saloma1
|
23. toukokuuta 2008 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
No niin Lapset palataanpa ruotuun Finpirates on kuopattu ja se siitä.
|
Mainos
|
|
|
Lada1500s
Member
26 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2008 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, on toimiva ja hyvä, ei mitään turhaa ja pelaa todella hyvin, itse en ihan heti vaihtais. Sopii paremmin XL hanskaan.
|