User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.2.2025 / 07:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > divx + tekstit -> vcd leffa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
divx + tekstit -> vcd leffa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eknyman
Junior Member
_
9. tammikuuta 2003 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tätä kysymystä on jauhettu näillä sivuilla jo monen monta kertaa...mut jauhetaan vielä kun ei mene kaaliin (ei ainakaan mun). Siis olen lukenu monen monta artikkelia ja kokeillu monta kertaa mut en saa tekstiä vcd:hen.
Mulla on koneella Vobsub 2.23 ja tekstit näkyy hyvin media playerillä ja bsplayerillä. Mutta kun yritän muuttaa leffan vcd muotoon Nero expressillä niin siinä esikatsellussakin näkyy teksti mutta ei sitten enää kun se on poltettu???

Tän pitäs olla mahollista lainatakseni jake.k:n viestiä (Eli jos sinulla on tekstit mitkä pyörivät automaattisesti DirectVobSub:lla kun katsot DivX/XviD leffaa WMP:llä(leffa ja tekstit pitää olla samassa kansiossa saman nimisinä lukuunottamatta tiedostopäätettä), niin voit unohtaa VirtualDub:n kokonaan (lukuun ottamatta mahdollista audio muutosta). Nostat vain TMPGEnc:n Options/Environmental Settings/VFAPI plug-in Direct Show Multimedia Reader arvon ykköseksi niin tekstit liimautuu VCD:hen kiinni.)

Eli olen tehnyt kaikki edellä mainitut mutta ei onnaa....eli mitä teen väärin??
En voi lisätä tekstystä virtualdupillakaan koska siellä ei ole filtteriä Vobsub 1.61
ja vaikka asennankin sen kokonaan ni se ei sinne ilmesty??? Voisiko joku neuvoo avutonta.

Harmi kun järvet on jäässä muuten olis koneesta pohjan täytteeks :)
Member
_
9. tammikuuta 2003 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kun koodasit divx-leffan uusiks TMPGEnc:llä ja siinä näkyi koodauksen aikan textit,mut ei lopullises valmiis leffas?
eknyman
Junior Member
_
9. tammikuuta 2003 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En koodannut vaan leffa on avi ja poltin sen nero expressillä vcd muotoon....esikatselussa ennen polttamista näkyi tekstit. Mutta ei polttamisen jälkeen.
Olen yhen ainoan kerran onnistunut saamaan tekstit leffaan kyseisellä tavalla mutta leffa oli silloin tullut väärin päin. Ja olen nyt sitten poistellut codekkeja ja lisäillyt ni en muista että mitä mulla oli taikka mitä olin sillon säheltäny.
wertti
Junior Member
_
11. tammikuuta 2003 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis haluat avin vcd-muotoon, jotta voit kattoa sen DVD-soittimella? Mulla ainaski toimii silleen et muutan mpg-tiedostoksi siten, että:
1) Asennan Tmpgenc, virtualdub, Vobsub ja ffdshow-ohjelmat
2) Sitten nimeät avin ja tekstit samoiksi ja aukaiset Tmpgencillä sen leffan. Laita se directshow multimedia reader ylimmäksi sieltä mistä sen laitoitkaan ja sitte otat oikealta settings- video välilehdeltä laitat Aspect-ratio 16:9 525 line (NTSC)ja Size-> 352 * 288.
Frame rateen laitat sen elokuvan framen. normaali on se 23,9. Ja ota se stream type: system (audio+video). Sitte vaan valitset sen output filenamen. Se alkaa muuttaan sitä ja oikealla teht.palkissa on vihreä nuoli joka liittää tekstit siihen. Sitte voit polttaa sen Nerolla VCD:ksi
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2003 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lataa uusin DivX -kodeekki täältä!
Lue VideoCD -oppaamme artikkelisivuiltamme.

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Rovi myy DivX:n, kilpailu liian kovaa 2 31. tammikuuta 2014 Keskustelua uutisista
Netflix käyttää luvatta DivX Finlandin tekstityksiä? 128 6. marraskuuta 2012 Keskustelua uutisista
Netflix pahoittelee luvatonta DivX Finlandin tekstitysten käyttöä 50 24. lokakuuta 2012 Keskustelua uutisista
Miten teen accountin divx:ään 2 15. elokuuta 2012 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
Divx ja sony 1 20. kesäkuuta 2012 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
Avin poltto dvd+r ja toisto divx 6 1. toukokuuta 2012 DVD-R -keskustelu
Frapsin kuvausten konvertointi Divx:llä.(ongelma) 2 30. huhtikuuta 2012 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
blu-ray soitin ei toista tekstejä/kaikkia divx elokuvia levyltä 9 27. huhtikuuta 2012 Blu-ray -keskustelu
Philips 37PFL5405H Divx tekstitys ongelma 6 3. syyskuuta 2011 Televisiot ja videoprojektorit
Schneider DVHS 150 divx aluevapaaksi 4 25. heinäkuuta 2011 DVD-soittimet

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > divx + tekstit -> vcd leffa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy