User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 20:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > inverto idl-7000 pvr
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
inverto idl-7000 pvr
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkopee
Member
_
31. maaliskuuta 2008 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kylli:
Onko kukaan saanut kesäaikaa toimimaan? Eipä ainakaan omassa vaihdu automaattisesti.
Hyvin on täällä pelannu ja vaihtunu.
Gallotus
Newbie
_
31. maaliskuuta 2008 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi hiukan aloittelijamainen kysymys. Tuli tyttöystävän kanssa hommattua viime kesän puolella touommoinen inverton 250gb tallentava boksi (kaapeli) ja nyt viimeinkin sain itseäni niskata kiinni ja ostin ulkoisen kovon. Nyt kun on yrittänyt tyhjätä tuota digiboksia niin löytää kyllä kovon ja alustaakin sen, mutta kun yrittää siirtää niin ei näy "USB Device 0" kohtaa missään. Mihin se karkaa?

Kyseessä 500gb kovo, jonka olen osioinut seuraavasti = 50gb osio "box" (Tiedostomuoto fat32) ja 450gb osio. Ymmärtääkseni tuo digiboksi vaatii tuon fat32 tiedostomuodon.

Ei jaksais aina osioida tuon Inverton oman alustamisen jälkeen uusiksi. Kivistää.
Mikkopee
Member
_
1. huhtikuuta 2008 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gallotus:
Olisi hiukan aloittelijamainen kysymys. Tuli tyttöystävän kanssa hommattua viime kesän puolella touommoinen inverton 250gb tallentava boksi (kaapeli) ja nyt viimeinkin sain itseäni niskata kiinni ja ostin ulkoisen kovon. Nyt kun on yrittänyt tyhjätä tuota digiboksia niin löytää kyllä kovon ja alustaakin sen, mutta kun yrittää siirtää niin ei näy "USB Device 0" kohtaa missään. Mihin se karkaa?

Kyseessä 500gb kovo, jonka olen osioinut seuraavasti = 50gb osio "box" (Tiedostomuoto fat32) ja 450gb osio. Ymmärtääkseni tuo digiboksi vaatii tuon fat32 tiedostomuodon.

Ei jaksais aina osioida tuon Inverton oman alustamisen jälkeen uusiksi. Kivistää.
Johtuu siitä että kaapelipoksilla ei voi siirtää materiaalia ulkoiselle tikulle tai kovolle. Antennimallilla onnistuu kaapelilla ei. Ainoa konsti saada materiaalia ulos koneesta on siirtää se PCSuite ohjelmalla ja usb-piuhalla tietokoneelle.

Tosta on ollu juttua täälläkin ja DVDPlazalla vaikka kuinka paljon.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2008 @ 07:15

Gallotus
Newbie
_
1. huhtikuuta 2008 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiits vaan. Seuraavaan kysymykseen :D Pitäisikö tuossa yhdistämisessä kestää kauankin? Yritin eilen firmwaree päivittää Pcsuitella mutta "uploading" palkki ei puolen tunnin aika liikkunut mihinkään ja nollaa prosenttia näytti koko matkan. Sama asia kun yritti downloadata tavaraa koneeseen.

Eikö Pcsuitessa ole sitten vista tukea vai miksi minulla tuntuu olevan kaikki ongelmallista tuon boksin kanssa?
Astrax
Junior Member

4 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2008 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pitäisi...itse päivittänyt kerran ja ihan hyvin meni.
Ja itse tein sen Vistalla, eli toimii.

Kokeile uudelleen ja jos ei lähde ni voit kokeilla vielä erikseen usb tikulta päivitystä. Muuten huollon puoleen...

Edit: Tarkista vielä PC-suiten asetkuset että sulla on varmasti ne oikein.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2008 @ 14:43

Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2008 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Panvisionin sivuilla (www.panvision.net/inverto) on näemmä uusi firmis (.091) tarjolla kaapeliboksiin.

Onko kenelläkään tietoa changelogista verrattuna .090-versioon?
Mikkopee
Member
_
3. huhtikuuta 2008 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nurpa:
Panvisionin sivuilla (www.panvision.net/inverto) on näemmä uusi firmis (.091) tarjolla kaapeliboksiin.

Mistäs nyt tuulee ku päivityksii ihan satelee..
Astrax
Junior Member

4 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2008 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikkopee:

He...ehkä jos on ollut liikaa vikoja :)

Onko kukaan kokeillut? Eroaako 090? Hitto ku mulla on tossa semmonen vika et kuva ja ääni ei synkkaa aina yhteen...Esim. ku katsoo salkkareita (minä en siis katso) ni on kun katsois dupattua pätkää!

Onko muilla ollut vastaavaa? Pitäis viedä huoltoon mutta kun emäntä tallentelee kokoajan..eikä boxi kuulemma saa viedä! <=Mun laite mut eukko omi sen heti :)
Mikkopee
Member
_
4. huhtikuuta 2008 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Astrax:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikkopee:

He...ehkä jos on ollut liikaa vikoja :)

Onko kukaan kokeillut? Eroaako 090? Hitto ku mulla on tossa semmonen vika et kuva ja ääni ei synkkaa aina yhteen...Esim. ku katsoo salkkareita (minä en siis katso) ni on kun katsois dupattua pätkää!

Onko muilla ollut vastaavaa? Pitäis viedä huoltoon mutta kun emäntä tallentelee kokoajan..eikä boxi kuulemma saa viedä! <=Mun laite mut eukko omi sen heti :)

Mä pistin ton uuden firmiksen ja en vielä oo löytäny mitää eroja. Toi ääni/kuva synkka on mullaki, ja joskus se häiritsee.
Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2008 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tuli tekstityksen jumiutumisongelmia ja kuvan/äänen epäsynkka juuri tuon .090 -firmiksen mukana. Jostakin pitäisi saada .070-versio.
Se toimi minulla oikein hyvin.
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2008 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gallotus:

Eikö Pcsuitessa ole sitten vista tukea vai miksi minulla tuntuu olevan kaikki ongelmallista tuon boksin kanssa?
kyllä minulla vistassa toimii (PCsuite1.4.214.90), kylläkin todella hitaasti.
Siirtonopeus on 10/1 tuntia eli tunnin ohjelman siirtämiseen menee aikaa n.10 tuntia.(todella USB2) ei viitsi ihan kaikkia "tarpeellista" tuolla tavalla siirtää. Päivittänyt en ole tuota kautta, mutta nyt kun toin tähän koneen viereen niin otin firmwaren konelle, ei mitään ongelmaa. Tarkista asetuksista että valittuna sama asema mikä inverto on esim e: itsellä i:.

edit:No nyt jätti kesken siirron päätin sitten päivittää, hyvin päivitti. ja laitoin siirron päälle nyt näyttäis siltä että olis siirtonopeus about yks/yhteen.

edit2: vauhti hidastunut 20min/tunti vauhti about.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2008 @ 18:47

jarski78
Suspended due to non-functional email address
_
7. huhtikuuta 2008 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näkyykö teilä plustv:n kortilla kanava 69?
Itselläni kyseisen kanavan tarjonta näkyi ongelmitta siihen asti, kunnes se liitettin osaksi plustv:tä.
Eli kun kanavan valitsee aikana jolloin ko. kanavalta pitäisi jotain ohjelmaa tulla, niin töllössä vaan musta ruutu,ohjelmatiedot on ok.
Kaikki muut kanavapaketin kanavat toimii!

Boxi: IDL-7000 pvr DVB-T
Firmis: 214.40

Tuttavan mukaan hänen Samsung:in boxi kysyy (boxin) lapsilukon koodia, jonka jälkeen toimii, mun boxi ei kysele mitään:(
neppu
Newbie
_
8. huhtikuuta 2008 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain eilen PlusTV 2vk kokeilukortin, ja tietenkin talleensin heti pätkän myös kanavalta 69. Pari ekaa minuuttia näkyi ok, sitten kuva meni mustaksi.

Tsekkasin lapsilukon, ja se oli kohdassa G - kaikki sallittu. Vaihdoin sen kohtaan X - erotiikka, niin johan alkoi tallennus näkymään. Aika epälooginen tuo lapsilukko..

Mutta, tämän ohjelman descrambling ei onnistunut ollenkaan, se jäi kohtaan "trying". Ehkä se hermostui kun ikäraja vaihtui kesken tallennuksen, tai sitten se olisi pitänyt tallentaakin tuolla lapsilukon X-asetuksella. No, pitää tsekata ens yönä. Jollei muuten onnaa, niin pitää jättää boxi auki 69-kanavalle tallennuksen ajaksi.
markkov
Newbie
_
12. huhtikuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mun nyt vaan lähdettävä ja ilmoittauduttava iltalukioon, otettava valinnaisena Saksa ja joskus viiden vuoden päästä, huonoilla arvosanoilla kirjoitukset kirjoitettuani, mentävä tuonne Saksankieliselle sivulle saadakseni sen kerpeleen Pc suiten koneelleni?

Vai löytyykö se Suite jostain muualta ja jopa kotimaisen kielen sivuilta?

Joo, kyllä oon lukenu tätä ketjua, tosin en sanasta sanaan, mutta en löytäny sellasta linkkiä mistä pääsen sen suiten suoraan imasemaan.
Astrax
Junior Member

4 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2008 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko tuolta apua? =>Linkki
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2008 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä kovalevyjä olettw vaihtanut tuohon?
Itsellä oli ongelmia Samsungin 200G kanssa, saattoi johtua siitä Inferto nväljästä virtajohdostakin.
Nyt ois kiikarissa WD 500G
mutta mikä näistä toimisi varmimmin?
kokemuksia?
Western Digital Caviar SE 3,5" 500GB 8MB ATA/100 7200RPM
Western Digital Caviar SE16 500 GB EIDE 7200rpm 8Mb Cache
Western Digital WD AV 500GB IDE 8.9ms 7200rpm / 8MB välimuisti.

edit.
hätänen kun oon niin laitoin tilaukseen
WD AUDIOVIDEO 500GB PATA 7200RPM 8MB

on selvinnyt mihin muotoon toi inverto alustaa kovalevyn(joko on pc.lle tuki)?
onko kukaan kokeillut toimiskohan linux.ssa ext3 tai mac.issa HFS+?

ois hyvä saada noi katsomattomat siirrettyä helposti uudelle levylle.
PcSuite on tähän tarkoitukseen aivan liian hidas.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2008 @ 15:15

neppu
Newbie
_
15. huhtikuuta 2008 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä ratkaisin Inveroforumin saksankielen näin:
http://translation2.paralink.com/

- ja joo, tuo Astraxin mainitsema linkki vie foorumin download-sivulle, missä ei näy mitään ellet ole rekisteröitynyt sisään.

Olen odotellut että Inverton takuu loppuu, joka tapahtunee lähiviikkoina. Sen jälkeen kokeilussa olisi Maxtorin 250GB levy, ja mahdollisesti myös Hitachin 500GB levy (Xp:n Control Panel ei kerro levyjen tarkkaa tyyppiä, enkä nyt jaksa avata konetta).

Vielä havaintoja salattujen kanavien tallennuksesta. Kanavat, jotka näyttää ohjelmien välissä ohjelmatietoja salaamattomina (Max, Fakta etc) sotkee tehokkaasti Inverton Descrambling toiminnon. Jos haluaa näistä pitempiaikaisia tallennuksia, ne pitää tallentaa salaamattomina, eli boksi auki tallennettavalla kanavalla. Softana on viimeisin ei-beta, eli 1.3.212.2.
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2008 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2008 @ 13:18

LauriX
Newbie
_
16. huhtikuuta 2008 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VarMi:
Mitä kovalevyjä olettw vaihtanut tuohon?
Itsellä oli ongelmia Samsungin 200G kanssa, saattoi johtua siitä Inferto nväljästä virtajohdostakin.
Nyt ois kiikarissa WD 500G
mutta mikä näistä toimisi varmimmin?
kokemuksia?
Western Digital Caviar SE 3,5" 500GB 8MB ATA/100 7200RPM
Western Digital Caviar SE16 500 GB EIDE 7200rpm 8Mb Cache
Western Digital WD AV 500GB IDE 8.9ms 7200rpm / 8MB välimuisti.

edit.
hätänen kun oon niin laitoin tilaukseen
WD AUDIOVIDEO 500GB PATA 7200RPM 8MB

on selvinnyt mihin muotoon toi inverto alustaa kovalevyn(joko on pc.lle tuki)?
onko kukaan kokeillut toimiskohan linux.ssa ext3 tai mac.issa HFS+?

ois hyvä saada noi katsomattomat siirrettyä helposti uudelle levylle.
PcSuite on tähän tarkoitukseen aivan liian hidas.
Itse vaihdoin kanssa tuohon WD AUDIOVIDEO 500GB PATA 7200RPM 8MB-levyyn ja tyytyväinen olen ollut. Alussa kopioin vanhan levyn sektori kerrallaan uudelle levylle, josta seurasi ongelmia. Kun olin saanut tallennukset katsottu ja halusin koko levyn käyttöön, niin Inverto tunnisti sen aina 160 gigaseksi levyksi. Ei auttanut formatoinnit, killdiskit yms. Lopulta low-level formatointi sai inverton tajuamaan, että se on 500gigan levy.

HD Manager ilmoitti levyjärjestelmäksi linux-8:n, mikä lienee. Toi softa tunnistaa perus linux tiedostojärjestelmät (ext2-3, RaiserFS, ja pari muuta, mutta tuosta levtjärjestelmästä ei tippunut tietoa.

Hintaansa nähden ihan ok laatikko, usb2-logot tosin eivät kuuluisi pakettiin.
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2008 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei suostu Inverto formatoimaan enää mitään kovalevyä.
En ole alkuperäistä uskaltanut vielä kokeilla formatoida mutta kaikkia muita 1G-500G väliltä.

Firmis on V0104214091

Edit. laitoin V0104214002 ja nyt formatoi 6G, mutta ei haivaitse tuota 500G.

edit2.JIPPIII.. kovalevy paikallaan päivitys V0104214091 ja "kovalevyä ei asennettuna" PRKL, no virtajohto tuntui taas löysältä eiku painoin hieman kasaan niitä liittimiä ja kas kummaa kovalevy löytyi ja formatoitui heti kerrasta.

Mullahan oli heti uutena toi virtajohto irti ja puuttui takaa yksi ruuvi.
Ja oli ongelmia kovalevy katosi silloin tällöin ja sitten kiristin tuota virtaliitintä ja se toimi kui ei mitään kunnes tämä kovalevyn vaihtosavootta löysytti se uudestaa.

sellanen havainto että laitoin x-boxin kovalevyn(org.8G lukittu) koetti formatoida muttei onnistunut, mutta sepä näkyi kirjastossa ja haivaitsi että siitä on 38% käytetty.

edit3. ja älkuperäiseltä löytyi yli 5miljoonaa tiedostoa!!! 160G/60% käytetty. (meni toi kone jumiin en saanut talteen, uusi yritys)

edit4.muutaman tiedoston palauttamiseen menee tunteja aikaa tälläsia ainakin löytyy.(jokaiselle tiedostomuodolle on oma kansionsa)

.LZH
.JPG
.ARJ
.FLC
.TRN
.GZI
.MOF
.BMP
.CLS
.EXE
.WRI
.CPL
.AVI
.CLP
.EPS
.FLI
.ICO
.MAX
.CRD
.CUR
.GRF
.DWG
.ADO
.DB
GSpot näyttää aville seuraavaa
File Type: MPEG-2 Transport Stream
Mime Type: video/mp2t
VLC media player avaa ja näyttä pikselihuttua sekunnin kunnes kaatuu.
WindowsMediaPlayer kaatuu samantien
MediaPlayeClassic toistaa ilman ääntä.

ja näköjään pätkii ihan itse osiin noita tallennuksia. Luulis jonkun gurun pikkuhiljaa tekevän tuohonkin softan joka tunnistaa kovalevyn ja osaa kaivaa tuolta noista tiedostoista tarvittavat ja tehdä niistä toimivan mpg.

FinalEdit:
No niin palautus tehty vuorokausi meni, mutta tuloksena reilu 2500.MOF tiedostoa joiden päätteen kun muuttaa .mpg niin johan toimii.
Inverto on ihan itse pätkinyt "mielivaltaisesti" tallennukset pienempiin osiin. 160G Kovalevyltä oli käytetty 60% ja sain palautettua 150G tavaraa, joista 145G oon noita .MOFeja(videoita) ja noita kummallisia .AVI-tiedostoja oli vain 10kpl.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. huhtikuuta 2008 @ 10:21

Astrax
Junior Member

4 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2008 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedoksi kaapeli-version omistajille!

30.4.2008 on tulossa uusi päivitys, toivottavasti toi lipsynci olisi fiksattu!

http://www.panvision.net/inverto/
Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
25. huhtikuuta 2008 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Astrax:
Tiedoksi kaapeli-version omistajille!

30.4.2008 on tulossa uusi päivitys, toivottavasti toi lipsynci olisi fiksattu!

Kiitos tiedosta Astrax!
Nyt vaan kädet kyynärpäitä myöden ristiin, että uusi päivitys
toisi ratkaisut noihin synkka- ja tekstitysongelmiin.

Itse olen jo vakavasti harkinnut boksin palauttamista, koska
alkaa hermo mennä noihin bugeihin joita tuli edellisten päivitysten myötä.
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2008 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilkaas tätä..
paina Guide->(sitten)Library->(ja sitten(exit)

???mitä tapahtu???
Mikkopee
Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 23:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VarMi:
kokeilkaas tätä..
paina Guide->(sitten)Library->(ja sitten(exit)

???mitä tapahtu???
Vanha juttu. Postasin siitä jo viime elokuussa.
Mainos
_
__

_
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2008 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja mulle ei ole kerrottu..

Pitäisi tehdä noista "piilotetuista" ominaisuuksita oikein lista.
en kylläkään ole saanut "snapshot"tia kaapeliversiolla otetuksi.

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > inverto idl-7000 pvr

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy