Miten p2p -sovelluksissa saa jakomäärät näyttämään suurilta, vaikei jaa?
|
|
acido
Suspended due to non-functional email address
|
1. kesäkuuta 2005 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Koska maassamme saa imuttaa materiaalia ihan laillisesti, mutta monet sovellukset ja käyttäjät vaativat gigatason jakoa, jotta imuskelu onnistuu.
Tiedän että jaetun kansion voi täyttää vapaasti jaettavalla töhkällä ja onhan sekin ratkaisu.
Mutta: kuulin että on mahdollisuus, että p2p clientti näyttää esim. kahden gigan tiedostojakoa ulos, vaikkei sitä määrää ole jaossa. Millä sovelluksilla ja toimenpiteillä olisi mahdollista? Haluanhan olla lainkuuliainen hallintoalamainen;D
EDIT: pientä kirjoitusasun säätöä.
When the going gets weird, the weird turn pro..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2005 @ 15:02
|
pkaksp
Moderator
|
1. kesäkuuta 2005 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja saada bannit jokaiselta hubilta? Todella fiksua p2p meininkiä...
|
jhvisto
Member
2 tuotearviota
|
1. kesäkuuta 2005 @ 15:09 |
Linkki tähän viestiin
|
säälittävää toden totta, jos kaikki ajattelisivat noin niin eipä olisi virkamiehillä ainakaan valitettavaa jaoista.
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
1. kesäkuuta 2005 @ 15:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, ei kannata. Herätä vaan pahennusta ja hommaat itsellesi bannit. Jos ei ole pokkaa käyttää noita tiedostonjako-ohjelmia sen kustannuksella, että itsekin jakaa jotain, ei kannata käyttää ollenkaan. Tätä mieltä olen minä.
|
acido
|
1. kesäkuuta 2005 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok, ok! Got the point.
EDIT: Kiitos, kun palautitte maanpinnalle tämän siipelijän;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2005 @ 15:32
|
Hemmetti
Junior Member
|
3. kesäkuuta 2005 @ 10:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Dc:ssä helpoin tapa on jakaa "aitoa" listaa, eli lataat suurehkon listan joltain toiselta käyttäjältä ja määrität dc:n lukemaan sun "jakokansiot" siitä listasta, aitoine TTH:ineen jne. Mikäli aiot käyttää tätä menetelmää, joudut kyllä puukottamaan sorsaa hieman..
Muihin p2p ohjelmiin toimii samantyyppinen periaate, mutta saat kehitellä itse tarkemmin ;)
|
jmpk
|
3. kesäkuuta 2005 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
näitä kyllä näkyy riittävän, aina sillointällöin
-JMPK-
|
jepu010
Member
|
6. kesäkuuta 2005 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä niitä hubeja yritä kusettaa saat vaan bannit.. Hae jotain demopelejä yms. ja jaa niitä.
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
7. kesäkuuta 2005 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on ollu tollane clinu ja siihen todella saa ihan minkä määrän vain jakoon. Ihan kokeilumielessä pistin kun ite aina kiroilee tollasia ketä semmosia käyttää, niin saa aina olla bannimassa :(
Tosin itse olen kokeillu aivan mahdottoman määrän noita, että nyt jotenkin tietää miten jokainen käyttäytyy, ettei tule turhaan bannia ;)
Todellakin typerää ottaa itse, eikä anna vastinetta.
Itse pidän jaossa linux imageja ja pelidemoja.
|
Senior Member
|
7. kesäkuuta 2005 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lataatko silloin toisilta linuximageja ja pelidemoja?...
|
Jusef
Member
|
7. kesäkuuta 2005 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Lataatko silloin toisilta linuximageja ja pelidemoja?...
Yritätkö viitata siihen että pitäsi olla pelejä/musaa/leffoja jaossa?? Hei "viisas pääsee vähemmällä" eli jos ei halua jakaa laitonta warea ni mitä se sinulle kuuluu. Ja ehkä se se loppujen lopuksi se tuhoaa P2P:n Warez meningin ja minusta hyvä niin....Ei se minua haittaa
The way to make a million dollars is to start a religion." L. R Hubbard
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
7. kesäkuuta 2005 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Joskus lataan linux imageja, mutten koskaan pelidemoja.
Tuo oli vain esimerkki, ettei ole pakko jakaa sitä mitä lataa vaan voi jakaa laillisesti.
|
Senior Member
|
7. kesäkuuta 2005 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ei haittaa, niin turhaan siinä sitten kommentoit. Siitähän on kyse, että voisivat kaikki samantien jakaa pelkästään pelidemoja. Eipä tarvitsisi miettiä mitä latailisi.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2005 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon minäkin noita testaillut, semmoseen törmäsin kuin DCstealth, saa tehtyä feikkijaon. mutta käytä vaan alussa, kunnes on jonkin verran jakoa, ja sitten siirryt tavalliseen...
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2005 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, stealthi taitaaki olla ainut, mutten silti suosittele yhtään edes kokeilemaan.
|
matz09
Newbie
|
10. kesäkuuta 2005 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Dc:ssä helpoin tapa on jakaa "aitoa" listaa, eli lataat suurehkon listan joltain toiselta käyttäjältä ja määrität dc:n lukemaan sun "jakokansiot" siitä listasta, aitoine TTH:ineen jne. Mikäli aiot käyttää tätä menetelmää, joudut kyllä puukottamaan sorsaa hieman..
Muihin p2p ohjelmiin toimii samantyyppinen periaate, mutta saat kehitellä itse tarkemmin ;)
ja miten hän toi sit tehään
|
Hemmetti
Junior Member
|
12. kesäkuuta 2005 @ 04:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Oon minäkin noita testaillut, semmoseen törmäsin kuin DCstealth, saa tehtyä feikkijaon. mutta käytä vaan alussa, kunnes on jonkin verran jakoa, ja sitten siirryt tavalliseen...
Stealth:ssa on vain se vika että se pystytään havaitsemaan, banaania tulee hubeilta aika nopeasti mikäli sitä käyttää ;)
Quote: Jep, stealthi taitaaki olla ainut, mutten silti suosittele yhtään edes kokeilemaan.
Ei ole. Onhan noita muitakin mm. St*****y, Go****e, X**.. sekä suuri joukko privaatticlinuja.
Quote: ja miten hän toi sit tehään
Sen saat itse keksiä. DC++ on avoin softa, lähdekoodi on saatavilla. Mikäli osaat hiemankin ohjelmoida se ei ole hankala homma.
EDIT: Piilotin hieman noita clinujen nimiä, eivät löydy niin helposti ;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2005 @ 05:44
|
mcmauu
Suspended permanently
|
13. kesäkuuta 2005 @ 00:31 |
Linkki tähän viestiin
|
acido,haluat muttet tajuu antaa! ;p
summer,summer...
|
Senior Member
|
13. kesäkuuta 2005 @ 09:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko tunkea tännekin ketjuun näppinsä. Mites ois jos käytäisiin kaikki käyttämään pelkästään yhtä ja samaa p2psoftaa, ja joko nollajaot, tai kyseinen väärennetty jako? ei olisi ainankaan laillisesti mitään valitettavaa. Tavaran siirtyminenhän nyt olisi niin ja näin, mutta kukapa nyt haluaisi mitään jakaa kun ei ole sallittua..
|
nrautava
Suspended permanently
|
13. kesäkuuta 2005 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Tai näin:
Jaetaan kaikki feikki filuja ja saadaan niitä nopudella 1 terätavu / sekuntti ja huudetaan saa***a kun ketään ei jaa oikeasti...
Säälittäviä pellejä täälä pyörii...
|
AfterDawn Addict
|
13. kesäkuuta 2005 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Leecherit on tosi syvältä. Itse käytän eMulen MorphXT-modia, jossa saa bannattua leecherit. Suosittelen ainakin eMulen käyttäjille lämpimästi
=)
|
acido
|
13. kesäkuuta 2005 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
mcmauu ja nrautava ja muut: otin sanojani takaisin jo tuossa edellä! ;) Ja myönnän: oli tuhmaa edes ottaa puheeksi ko. epälojaali filunki:-/
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2005 @ 13:03
|
Senior Member
|
13. kesäkuuta 2005 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
En sanonutkaan henkilökohtaisesti, huomasin nääs että olit jo perunut sanasi :D Oli näin yleisesti. Ihmisiä hermostuttaa kiinnijääminen, mutta pitää aina muistaa että jostain pitää ladata.
|
acido
|
13. kesäkuuta 2005 @ 16:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: jostain pitää ladata
Siinähän se ISO kymysys:D
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
13. kesäkuuta 2005 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Huvittaa nähdä verkko missä käyttäjät vaihtelevat keskenään linukoita ja pelidemoja "Hei sul on toi demo onks sul slottei auki????" :D
|