User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 20:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > lg gsa-4081b valmistusvikoja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG GSA-4081B valmistusvikoja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
merkkis75
Newbie
_
20. lokakuuta 2004 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ittellä lg gsa-4040b,mutta toiminu erinomaisesti yhtään sutta ei oo syntyny,ja poltettu on reilusti.
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. lokakuuta 2004 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä vissin sama asema (jos en väärin muista). Pari levyä menny harakoille.
Member

1 tuotearvio
_
22. lokakuuta 2004 @ 04:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LG GSA-4040b on mulla toiminu kuin se kuuluisa junan vessa.
Muutama frisbee on tullu, mutta nekin oli omia kädetyksiä.
ZeteC
Suspended due to non-functional email address
_
27. lokakuuta 2004 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GSA-4160B ollut mulla ainakin täysi susi kaks viikkoo sitten tuli ensimmäinen viikko sen jälkeen sekoitti koneen,maanantaina tuli uusi takuuseen hajos tänään jäi tilttiin lukee mutta ei polta.Ei enää koskaan LG asemia mulle!! Kiitos 2 asemaa 2 viikkoa yhteensä noin 20 poltettua levyä mulle riitti.
pantse99
Junior Member
_
27. lokakuuta 2004 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten mulla on käynyt helv.. huono säkä koska toinenkin asema samalla lailla rikki ettei lue cd levyjä lähti taas takuu vaihtoon siinähän menee ainakin taas pariviikkoa elikä en todellakaan suosittele kellekkään jolla on käyttöä asemalle. Koska näyttää olleen sellainen tilanne että Lg:llä ovat niin pihejä etteivät anna uudenpaa mallia (kun vanhaa ei ole saatavilla)vaan hakevat korjatun samaa mallia olevan aseman mikä sekään ei toiminut eri sarjanumero.
Tämä muuten kokeiltiin tämä viimeinen asema vielä sellaisessa koneessa missä on samaa mallia oleva asema eikä toiminut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2004 @ 18:53

juhtu
Junior Member

1 tuotearvio
_
6. marraskuuta 2004 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi asia. DVD/CD:t saattavat myös olla likaisia, jolloin ne eivät toimi kunnolla. Saatavana on puhdistussettejä, niin DVD kuin CD-asemillekin.
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
7. marraskuuta 2004 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on totta, mutta esim. mun aikasemmassa LG polttavassa ei ollut likaa sisällä.
Meinaan avasin sen oikein ja tutkin, mutta siitä huolimatta lakkas levyjen poltto yhtäkkiä.

Mainos
_
__

_
chomsky
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla LG GSA 4081B. Tänään hain liikkeestä vaihdetun kappaleen. Edellinen toimi jonkun kuukauden, sitten ei suostunut lukemaan levyjä. Tämä versio toistaa DVD:tä, mutta poltettuja toisti vain pari kertaa, sitten vaikeni. Lisäksi ei tunnista tyhjää levyä. Näyttää vähän siltä että ovat päästäneet keskeneräisen mallin liikenteeseen.

faaraorotta

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > lg gsa-4081b valmistusvikoja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy