User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulen upload kaista pois ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emulen upload kaista pois ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2005 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Spotteri siistippäs vähän kielen käyttöä.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2005 @ 04:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hohhoh...
Vielä tuohon alkuperäiseen sen verran, että miksi ihmeessä se uppi pitäisi saada kokonaan pois. Et sinä mitenkään hyödy siitä ettet uppaa.
Kannattaa siinä tapauksessa siirtyä WinMX:ään, siinä kun muistaakseni saa upin kokonaan pois päältä.
On onneksi nuo P2P-järjestelmän sen verran fiksuja, että huomaavat kyllä, jos joku yrittää toden teolla liiskata.
Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ne teinituherot vielä vinkuu mähän sanoin et eiköhän se ollu tässä tästä aiheesta... Sori jos meni teijän elämä tän mun kysymyksen takia pilalle.

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
akukalle
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ilmotappa nickisi ja iipeesi niin ei tarvii tämänkään teinixin miettiä mitä teet kun saat tehdä sen ilman minua.

www.ictmanuaali.net
Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiinnostus 100 johonkin sinun dc++ hubeihis... akukalle

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
akukalle
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tä?:) eikö tässä puhuttu muulista?

www.ictmanuaali.net

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2005 @ 06:18

Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa minä että oot niin ylpee tosta omasta dc hubistas että laitat ihan siihen bannia mun ip:lle...

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
zero087 eikös joku vähä aikaa kehuskellu modatulla dc++
versiolla (eli mulle kaikki muille ei mitään tyyppi)
niin kannattaako sitä enempää kehuskella tolla leetchaamisella .ja sit toi mä jakaan vaan laillista tavaraa ...ja siinäki uppikaista 1kt/s lol
aika jannu mahat olla.
tottahan se on että jotkut "idiootit" jakavat hyvällä mielellä kaiken sen mitä itse ovat ladanneetkin(kaikki kunnia heille,jotka p2p:n idean ovat bonjanneet.),ja heitä tulee aina olemaan...mutta entäpä jos ei tulekkaan,joudutko silloin käymään kaupasta softasi hakemassa kuten minäkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2005 @ 06:22

Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rauhis empä oo kuule minä kehuskellu.

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
akukalle
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kyllä pissi on noussu siitä sen verran päähän:)
mutta antaa olla kun olet niin hermona. rauhaa

www.ictmanuaali.net
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin tarkotinki että joku kehuskeli sillä dc++:lla et sinä. mut samanlainen olet mieleltäsi kuin se kyseinen kaveri.
Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rauhis sit sitä pitää mennä kauppaan ostamaan...

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2005 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Spotteri siistippäs vähän kielen käyttöä."
Mitä siistimistä??? Joka sana totta ja asiaa!!
Kuupo
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, että miksi sun se uppi kaista pitää saada pois, jos kerran jaat vain laillista materiaalia ja se ei vaikuta down nopeuteen. No ehkä mun ei tarviikkaan ymmärtää.
romero
Senior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Spotterin viestin sijaan mun teksti taisi mennä enemmän yli, minua sieppaa tuo uppikaistojen tahallinen lamaannuttaminen sen vuoksi etten ymmärrä missä mielessä se ulospäin kulkeva liikenne on muka keneltäkään pois.
Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No romero voihan sitä käyttää torrenttia jos kerta nappaa tuo kaistojen pienentäminen... ja tulevaisuudessa kaikki p2p ohjelmat tulee varmaan toimimaan torrent periaatteella että saman verran saa down kaistaa ku on uppia...

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
romero
Senior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
tulevaisuudessa kaikki p2p ohjelmat tulee varmaan toimimaan torrent periaatteella että saman verran saa down kaistaa ku on uppia...
Näit painajaista tällaisesta tulevaisuudenkuvasta ja heräsit yltä päältä hiessä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2005 @ 09:27

Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei minua kiinnosta tollanen vaikka tuliski... kato joillakin saattaa olla ihan oikeeki elämä.

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
akukalle
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten voi olla elämä jos kuluttaa kaiken aikansa siihen miten pystyis estää kaiken uppiliikenteen ettei vaan kukaan saa mitään?

sori oli pakko kysyä:)

www.ictmanuaali.net
Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ui kulutin ihan kokonaiset 2 tuntia nyt on kyllä sama asia ku ettiä p2p verkoista käyttäjiä jotka rajottaa kaistaa...

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
akukalle
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta silti niin tyhjänpäiväiselle asialle. Alat kyllä muistuttamaan ihan jotain no-lifeä jota ärsyttää kun joku yrittää ladata antamatta. Nyt äkkiä kiillottamaan corollan vanteita ja kylille jytistämään bass boom kasia ettei kaverit huomaa.

www.ictmanuaali.net
Zer087
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok

Ei se aina voi lähtee...
-Zer0-
Kuupo
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saiskohan tuohon ylempänä esitettyyn kysymykseen vastauksen?
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. helmikuuta 2005 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uppia ei saa kokonaan pois tai saa, mutta tukahduttaa down liikenteen kokonaan. Eli minimi on se 1kt/s. Mun mielestä kysymys oli ihan asiallinen, suomen lain mukaan esim. musiikin ja elokuvien kopiointi on laillista, mutta levittäminen ei.
Quote:
Olen kuullut että tällä saattaisi olla jotain tekemistä vertaisverkkojen toimivuuden, käyttöetiketin ja hyvien tapojen kanssa, mutta joku asiasta enemmän tietävä voinee kertoa asiasta tarkemmin.
ööh... käsittääkseni emulenkin säännöt kieltävät laittoman materiaalin levityksen, joten eikös silloin hyviin tapoihin kuulu olla levittämättä sitä?

las ballenas son el camino
Mainos
_
__

_
romero
Senior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 05:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eittämättä mielenkiintoinen paradoksi joka pakottaa moraalisiin valintoihin.

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulen upload kaista pois ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy