User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.6.2025 / 09:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaikki jolla on yli 5000€ kone.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kaikki jolla on yli 5000€ kone.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puolet osista löytyy jo. verkkokortin mainitsitkin aiemmissa ketjuissa. maksaahan ne vitosen.
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
5800€ tarkalleen.
zapetu
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
zapetu,sano kumpi on nopeempi.fx-57 vai 4800+
Kun en tiedä kumman ottaisi.
FX-57 on nopein yksisäikeisissä ohjelmissa, kun taas 4800+ useampisäikeisissä. Otat vaan nyt sen FX-57:n, kun sillä pyörii pelit paremmin.
Quote:
zapetu,pilailetko sä vai mitä?
En pilaile, vaan tiedän mistä puhun.
Quote:
Tossa gainward sli-paketissa minkä saan on 2kpl vesijäähdytettyjä geforce 7800 gtx näyttiksiä jotka käyvät paljon suuremmilla kellotaajuuksilla kuin tavalliset 7800 gtx:sät.Ja mukana tulee ohjelma jolla voi hiiren klikkauksella vetää nupit kaakkoon.Eli ylikellotusohjelma.
Gainward Cool FX 7800SLI on ehkä tällä hetkellä paras valinta, mutta tuo integroitu vesijäähdytys ei ole optimaalinen, jos halutaan parasta tulosta karkkimarkeissa. Kyllä siitäkin saa tehoa irti epäsuoralla kompuralla. Kai sulle super_X tulee sentään vähintään epäsuora kompura, vai millä aiot jäähdyttää noita näytönohjaimia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 17:02

super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en tiiä muuta kun et sen paketin mukana tulee semmonen kauhee järkäle jossa on putket ja säiliö.Ja se jäähdyttää molempia näyttiksiä.Muuten meeppä kattomaan mun topicit pelplaneetasta.laitat siihen haku kohtaan:jjjjj tai bannaus tai BlackG tai kampela tai nappajjjjj tai super_X.(valehtelin peliplaneetassa mun koneesta kun halusin vaan kehua sillä.Oikeesti mulla ei ole sitä vielä ja nyt koneen osatkin on vaihtunut tehokkaampiin.Saan kumminkin ne osat mistä puhuin täällä.100% varmasti.)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 17:11

jersi
Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama paskan jauhaminen jatkuu edelleen.. :)
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sano miksen vois saada sitä konetta mistä mä puhuin?
"Pappa Betalar" tietty.
Moderator
_
24. kesäkuuta 2005 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla keskusyksikkö maksanut noin 2ke ja kaikki pelit pyörivät sujuvasti.

Mutta oletkos ajatellut, että tällä 2ke:n keskusyksiköllä olen tienannut jo monta kertaa enemmän rahaa kuin tuolla sinun "hyvällä" koneellasi.

On kuulema tyhmää maksaa liikaa, sanovat. Miksi siis ostaa noin 6ke:n konetta kun kolmanneksella siitä saa riittävän ?

Ja jos nyt pappa betalar niin sehän on mukava, mutta muista, että niin ei aina tule olemaan..

Ja yks tällänen threadi riittää..

Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkotin just sitä
kaks kertaa todistettavasti jos ei oo mitään faktaa on turha puhua.
Mainos
_
__

_
Moderator
_
24. kesäkuuta 2005 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bannattu..jälleen.

Ilmotelkaa vaikka yksityisviestillä, jos tulee takaisin vielä eri nikillä. Ei tällaista touhua jaksa katsella. Monta tilaisuutta oon jo antanut, mut ku ei vaan usko.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaikki jolla on yli 5000€ kone.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy