User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.6.2025 / 09:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaikki jolla on yli 5000€ kone.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kaikki jolla on yli 5000€ kone.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki tänne jolla on yli 5000€ kone.
Senior Member

2 tuotearviota
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no joo, ei varmaa kovin monella, itellä on n. 2000e kone (siis näytön kanssa) tietysti lisää rahaa menee jonku ajan pääästä, nestejäähy, muuta 'modausta'. ;) onko sulla 5000e kone?

mulla on ollu n. 5000e kone, joskus vuonna kivi ja keppi 333mhz kone p2 joka oli sillon ihan uusin uutta, näytön kans 17' näyttö :D *huimaa*. makso jotain yli 30 000mk

EDIT: Lisäystä vähä.

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 15:44

super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on vesijäähdytys prossussa ja näyttiksessä,äänenvaimennus liuskat,pari led-valolla olevaa tuuletinta,vesisäiliö ym.sälää.
Sivuikkunat ostan seuraavaksi.Onhan mulla semmonen mittari kotelon edessäkin.Mun kone maksaa n.5800€.
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiiätkö minkä näyttiksen ja prossun ostan?
No.....Maailman nopein sli-paketti.2kpl Gainward CoolFX Ultra/3500PCX Golden Sample.Siis 2kpl gainwardin tekemiä geforce 7800 gtx näyttiksiä.Prossu olis 4800+ muistia olis sit 2gt.(myöhemmin 2gt lisää.)
psymbiote
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pkaksp
Moderator
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki tietää jo mitä oot ostamas. Turha sitä on joka threadissa mainostaa. Ja mika neuvoi jo sulle, että kuinka muokata viestejä, joten opettelisit edes. Ei aina tarvi uutta viestiä tänne heittää jos jotain asiaa unohtu välistä.
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miks sun pitää haukkua mua trolliksi?
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miks sun pitää haukkua mua trolliksi?
pkaksp:Mee pois,kiitos.....Ellei sulla sit oo +5000€ konetta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 15:55

pkaksp
Moderator
_
24. kesäkuuta 2005 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On mulla... Itseasiassa kolme sellaista... so what...
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli meillä on täällä topicissa edes yksi ihminen jolla on yli 5000€ kone!Onneksi olkoon.Paljonko makso tarkalleen?Mun maksaa 5800€.
Pistätkö paremmaks?Äläkä nyt valehtele.
pkaksp
Moderator
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Makso mitä makso, ihan sama. Tää lähtee nyt jussin viettoon niin saa sitten muut jäädä tänne kasvattaan sitä virtuaali peetä.... Hyvät jussit ja so long! :)
Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä välii mitä kone maksoi ?
sillä on montako kertaa on saanu
ite saanu kaks kertaa
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai mitä on saanu?
Sori modet mut mä sanon tän yhen "ruman" sanan:(älkää bannatko mua.)
Ai tarkotitko pimppiä?

vastaa,rouda.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 16:22

psymbiote
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modeille on kyllä jo raportoitu jo aikoja sitten tuosta sun todella kypsän oloisesta käytöksestä. Eli tuskin tuo "ruma" sana sun kohtaloon vaikuttaa millään tavalla...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 16:20

super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä mä taas oon muka tehnyt?????
vitsi,ettekö te nyt vain voi myöntää ittellenne et mulla on parempi kone kuin teillä?Mitä se teitä haittaa jos jollain jätkällä on 5800€ kone?Ja mistä johtuu et peliplaneetassa yks sano et mä saan 10000€ koneen niin kukaan ei haukkunut sitä vaan kyseli kaikkea kivaa sen koneesta.....?
Miks kaikki on aina mua vastaan????Miksi?!
zapetu
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
super_X, kyrbiina, jne. vaikka laittaisit 5800? koneeseen, niin sinulla ei silti tule olemaan maailman nopein ja paras pelikone. Ehkä 20000? eurolla saisi koottua aika lähelle maailman nopeimman pelikoneen (sisältää asennustyöt, mutta ei näyttöä, näppäimistöä, hiirtä, rattiohjainta jne). Osilla ei itsessään vielä paljon ylpeillä, jos ei tiedä miten niistä saadaan paras teho irti.

Seuraavassa ei ole vielä maailman paras pelikone, mutta ainekset ovat hyvät. Tarvitaan vaan ammattimaista osaamista ylikellottamiseen:

- Athlon 64 FX-57
- Kaskadikompura prossulle (custom made)
- 1-2Gt DC KIT (Kingston HyperX, A-Data Vitesta tms.)
- nForce4 SLI lauta (Esim. MSI K8N Diamond NForce Ultra SLI)
- 2xGeforce 7800 GTX (SLI)
- Omat kompurajäähyt molemmille näyttiksille (custom made)
- 4kpl Western Digital Raptor 74 GB HDD
- Emon piirisarjalle ja kovoille oma vesijäähy
- Virtalähde vähintään 600W
+ Muut high-end kamat, jotka sinällään eivät vaikuta pelinopeuteen

Niin ja unohtui mainita, että sekä emolle että näytönojaimille pitää tehdä volttimodit. Ei ne muuten mihinkään kulje.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 16:32

Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan kaverilla ikää edes kymmentä vuotta. kirjoitusvirehitä ei pahemmin näy niin veikkaisin jopa tonne kuutosluokalle kaverin sijoittuvan. Pitäähän se nyt kehua jos isukilla on koneeseen rajaa noin paljon laittaa kun muuten mitään kotontaan saa, tai sit ei saa mitään ja pitää olematonta kehua.
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos nopeutta tarkotat niin mun prossu tuleekin olemaan fx-57 eikä 4800+ koska totesin sen nopeammaksi.Näyttispaketti jonka saan on n.10-25% nopeempi(gainwardin sli-paketti+vesijäähdytys.),kiintolevy on 400gt,muistia tulee olemaan 4gt ja virtalähde 600w<2kpl.Ja prossuun vielä vesijäähdytys ym.ym.ym.

että sillä tavalla.......

mä oon 15v vaikkei se sulle kuuluiskaan.Ja "pappa betalar" totta kai.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 16:32

viliwee
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mietin tässä vaan että mitä ihmettä sä tänne kirjottelet.
Ku eihän sulla vielä edes oo tota konetta.
5000? kone mukamas.
Et oo vielä saanu koko konetta.
Sitten kun isä sanoo että se ostaakin sulle vaan HP pavilion paketti koneen jossa on 9200se näytönohjain ni sitten saattaa harmittaa.

Mut kuten tossa mika jo jossain ketjussa sanoi:
ÄLÄ nyt ärsytä kaikkia ihmisiä täällä. myöhemmin kun tarviit apua ni kukaan ei halua auttaa.

Ja jokaseen ketjuun ei pidä kertoo että on saamassa uuden koneen vaikka siitä ylpeä oliski.
Häiritsee vaan muita jotka on täällä jollain oikeella asialla.
Luulis 15v tajuavan.

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
zapetu
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et varmaan edes tiedä mikä on kaskadikompura. Sillä saat jäähdytettyä prosessorin reilusti pakkasen puolelle, kun taas normaalilla vesijäähyllä ei päästä millään alle huoneenlämmön.

Ajele sinä vaan Sitä FX-57:aa 2.8Ghz taajuudella, kun kaskaadimiehet vetää yli 3.5Ghz. Ja ei tuo Gainward CoolFX Ultra/3500PCX Golden Sample nyt niin ihmeellinen ole. Ehkä saat sen kulkemaan kohtuullisesti, jos jäähdytät nestettä epäsuoralla kompurallajäähyllä tai sitten kaivat jäähdytysputket syvälle maan alle tjs. Vasta kompurajäähyillä ja volttimodeilla nuokin näyttikset saisi kulkemaan ihan oikeasti.

Suosittelen, että jos rahaa kerta löytyy niin menet vaikka tänne:
Liike: http://www.jimmspc-store.fi/index_fi.htm
Kokoamispalvelusta: http://www.jimmspc-store.fi/xcc-kotelot/special.html

Ja sanot, että 6000? pitäisi saada mahdollisimman hyvä pelikone. Osaavat varmasti tehdä riittävän tehokkaan kokoonpanon.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 16:45

super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo........mut mulla on puolet sen koneen osista kotona ja saan 100% varmuudella loputkin,mitä haluan.Niin paljon rahaa löytyy.....
zapetu
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jos nopeutta tarkotat niin mun prossu tuleekin olemaan fx-57 eikä 4800+
FX-57 on nopein tänään, mutta jo loppuvuodesta/ensi vuonna jotkut pelit (Unreal 3) pyörivät paremmin tuplacorella (ehkä jopa 4800+:lla ainakin kellotettuna).
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
zapetu,pilailetko sä vai mitä?
Tossa gainward sli-paketissa minkä saan on 2kpl vesijäähdytettyjä geforce 7800 gtx näyttiksiä jotka käyvät paljon suuremmilla kellotaajuuksilla kuin tavalliset 7800 gtx:sät.Ja mukana tulee ohjelma jolla voi hiiren klikkauksella vetää nupit kaakkoon.Eli ylikellotusohjelma.
viliwee
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä lisäykseksi.
Monen alle 2000? pelikone voi olla parempi kuin tuo sinun "lähes 6000?" kone.
Toiset osaavat kellottaa ja päivittää niin, että pelit pyörivät jopa paremmin kuin 6000? koneessa, mutta rahaa on vaan mennyt vähemmän.

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
Mainos
_
__

_
super_X
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
zapetu,sano kumpi on nopeempi.fx-57 vai 4800+
Kun en tiedä kumman ottaisi.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaikki jolla on yli 5000€ kone.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy