Emule on todella hidas.
|
|
Member
3 tuotearviota
|
7. heinäkuuta 2005 @ 06:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2005 @ 07:05
|
jule100
Suspended permanently
|
7. heinäkuuta 2005 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt tiedän miten FBI_bbc on saanut memberiksi tarvittavan määrän viestejä kasaan!
x)
|
wildass
Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan. Mut ei oo oppinu vielä kirjottamaan oikein. Tai yleensäkään suomenkieltä. Mut voiko enempää odottaa viidesluokkalaiselta... ;) [offtopicia edelleen]
...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2005 @ 14:57
|
Senior Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakin viikon naurut tästä triidistä sai, jatkakaa.
-janne

|
FBI_bbc
Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin voin joo saada bannin, mutta niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin tuossa niin tässä keskustelu palstalla voi saada bannin moni muukin.
Ja niitä sääntöjä ei trvii tunkee joka V***N paikkaan. En ole vajokki tajuun kyllä.
Älä tunge nänääs muitten asioihin. Jos saan bannin niin se tulee ylemmältätaholta. Eli suoraan sanottuna hauhatte vaan banneista ja tungette muitten asioihin. Aluksi koko asiani lähti ton toopen kanssa.
Mulla ei ole miteen muita vastaan eikä ketään edes toopea. Mutta jos olette fiksuja niin tajuutte varmaan ku olen ekaks venannu nettiä n. 3vk
sit sain sen ja reilu viikon olen tapellut tuon EMULEN kanssa eikä toimi vieläkään niinkuin haluaisin. Niin menisi monelta muultakin hermot kun joku tulee sanomaan, että 40Kib/s on hyvä nopeus emulessa niin kai nyt sit vastaankin siihen.
Asus läppäri !
|
FBI_bbc
Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
vempula tarttis vähän lisää onheita. Eli en vaan saa sitä highid:ks.??
Koitin niitten ohjeitten mukaan mutta ei auta.
Asus läppäri !
|
nrautava
Suspended permanently
|
7. heinäkuuta 2005 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: FBI_bbc
reilu viikon olen tapellut tuon EMULEN kanssa eikä toimi vieläkään niinkuin haluaisin.
Kävikö mielessä vaihtaa softaa?
(selaa vaikka tota ohjelmat saa tältä sivustolta...)
|
Senior Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
nrautava
Suspended permanently
|
7. heinäkuuta 2005 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
FIXED:
Teit sen taas newbie, korjaan junior member vai mikä nyt olikaan
ton FBI_bbc nimimerkin "arvo"...
Lue tuolta
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/145689 kota: Viestin muokkaaminen/editoiminen
Ja nyt luen niitä itse, vaikka ei FBI_bbc tyyliin voi olla puuttumatta...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2005 @ 19:42
|
uburba
Newbie
|
7. heinäkuuta 2005 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mutta jos olette fiksuja niin tajuutte varmaan ku olen ekaks venannu nettiä n. 3vk
sit sain sen
Ei tuo vielä mitään, itse venasin nettiä (tai laajakaistaa) 6kk.
Edit:Minun emule lataa parhaimmillaan 20Kib/s (1m laajakaista). Että silleen. Ja noista yhteyden todellisista nopeuksista, kaverin 8m laajakaista on oikeasti noin 3,5m. Että nuo luvut ovat maksimi nopeuksia.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2005 @ 18:55
|
AfterDawn Addict
|
7. heinäkuuta 2005 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos sulla on 8mbit netti niin ei se kyllä todellakaan ainakaan pitäisi ladata samoja vauhteja kuin 3.5 meganen tai jotain on vialla. 8mbit netillä saa käsittääkseni semmoisen noin 1000kb/s eli 1mb/s sisään ellen väärin muista.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
|
wildass
Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 19:21 |
Linkki tähän viestiin
|
mene nyt v*tun "äfpeeii_peepeecee" muualle kitisemään. naurettavaa lässytystä. onko se s**tana meidän muiden vika jos käytät suht' vanhaa ja hidasta softaa siihen matin ja tepon imutukseen?? tai se ettei joku tiedä syytä sun pillis hitauteen?? ja koska käytät ala-asteella olevan lapsen tasoista tekstiä postauksissas, etkä kestä mitään kritiikkiä, ota se muumi-nalle kainaloon ja mee takas sinne peiton alle oottamaan sitä äitin tisua PISTE. KYLLÄ TÄÄLLÄ PALAA MUIDENKIN KÄÄMIT KUIN SUN.
ja sit vielä kieltä mitä ymmärrät: ÄLÄ ALA MULE TAI MÄ ALAN SULEN JA KAIKILLE SUN KAVEREITA - TURPAAN JOO JA EMULE EI SANOTA MULLA MITAAN.
*LOL*
...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
|
Mainos
|
  |
|
nrautava
Suspended permanently
|
7. heinäkuuta 2005 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
to Ylke
Mutta harva emulen käyttäjä jakaa sitä vauhtia...
Eli sit pitää saada uselta käyttäjältä kerralla.
Saako sillä yhtä hyvin usealta käytäjältä kun esim torrent verkossa?
Tai monelta serveriltä saa täydellä nopeudella?
to wildass
Kelle toi viesti oli?
-Mä en ite ees käytä tota softaa (enään, koska se on paljon huonompi kun muut)
-Mis vaihees mä urputin sulle? Kohta saatan ruveta, mut antaa olla.
-Oliko tos muta ideaa kun mua vituttaa -> sua vituttaa meininki?
( en voi mitään että et saanut viime yönä, mut ei se ole syy hillua täällä AD:n palstalla )
Quote: ÄLÄ ALA MULE TAI MÄ ALAN SULEN JA KAIKILLE SUN KAVEREITA - TURPAAN JOO JA EMULE EI SANOTA MULLA MITAAN
Mitä sä sit kritisoit tota softaa???
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2005 @ 19:53
|