User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 02:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emule on todella hidas.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emule on todella hidas.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tää on jo mun kolmas kerta, kun laitan aiheen emulesta.
Eli mulla on toi Suomicom liittymä ja Telewell TW-EA 200 modeemi.
Olen soittanut suomicomille ja ne sanoi sieltä, että niillä siellä ei ole NAT enään päällä eli ne antaa julkisen IP:n. Modeemin asetuksissa mulla on NAT kanssa pois päältä ja HighId on mielestäni. Ongelmani on, että emule ei lataa 40KiB/s enemmän. Ja emulen asetuksissa mullla on-->
Lataus 260KiB/s, Lähetys 40KiB/s. Ainiin sitten mulla kyllä on sillä aasilla laput silmillä. Mistä tämä mahtaa johtua.

KIITOS ETUKÄTEEN.

Asus läppäri !
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinhän se on hidas.Muulin kuuluu olla hidas.
Ei vaiskaan hyviä nopeuksiahan noi on.
Onko joskus muka ollut nopeampi.

FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No HYVIÄ NOPEUKSIA. !!! Meneppä poika kaivelemaan nenää hiekkalaatikolle jos Noi on hyviä nopeuksia. Jos mulla toi Max, 40KiB/s jakautuu 20 lataukselle niin ei ole hyvä.

Ennen mulla oli n. 90KiB/s. Niin en tiedä mitä nopeuksia sulla sitten on siellä jos noi on hyvät.

Joo muuli ON HIDAS sen tiedän, mutta tiedän paljon muutakin esim sen että emulen ei kuulu olla noin hidas. Sori..

Asus läppäri !
nrautava
Suspended permanently
_
6. heinäkuuta 2005 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos nopeasti haluat tavaraa, mene kiertään kauppoja...

Jos hitaampi tapa käy, kokeile eri p2p softia...

AfterDawn Addict
_
6. heinäkuuta 2005 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emule ei todellakaan ole ainoa hyvä p2p ohjelmisto. Jos sillä muulilla on ne laput silmillä se käsittääkseni juuri tarkoittaa että sulla on low id eli emule ilmottaa palvelimelle yhdistettäessä, you have a lowid. Maapallossa nuolet keltaisena, kaverilla juuri täsmälleen sama ongelma.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ylke joo niin on kiitos. Eli mitä pitäis tehä ja miten. missä?

Asus läppäri !
AfterDawn Addict
_
6. heinäkuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo lowid on tyypillinen nat ongelma, oletkos nyt aivan varma että siellä boksissa ei ole nattia/on avattuja portteja muulille. Toinen vaihtoehto voisi olla kokeilla eri palomuuri softaa, kuulemma jotkut muurit eivät millään toimi yhteen emulen kanssa. Sygatea tai Keriota kannattaa kokeilla http://smb.sygate.com/download_buy.htm tai http://www.kerio.com/kpf_download.html

Edit: Nuo ovat siis täysin ilmaisia softia

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2005 @ 15:56

Moderator

5 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jos nopeasti haluat tavaraa, mene kiertään kauppoja...
Tämä on täysin totta!!!

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
AfterDawn Addict
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tämä on täysin totta!!!
Tämä oli täysin offtopic

toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla muuli on aina ollut hidas vaikka on korkea tunniste.Muuli vaan on muuli ja ajastaan pahasti jälkeen jäänyt.Vaihda FBI_bbc matala tunniste korkeaksi jos osaat.Minä en ainakaan rupea sinua neuvomaan Poika.
Kun et osaa käyttäytyä asiallisesti nin en minäkään sinua kohtaan.
Kannattaisko opetella ensin ihan noi perus alkeet ennen kuin murehtii nopeuksista.Tule sinäkin hiekkalaatikolle niin minä voin kaivaa sun nenää vaikka nyrkillä Poika.

FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mulla ei ole mikää palomuuri päällä kun käytän emulea..
Ja missä boksissa mun pitää muka käydä laittaa se highid?

Asus läppäri !
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toope mä tuun hiekkalaatikolle jos tappelusta puhutaan.. missäs asut sovitaan paikka ja aika... niin kaivetaan kuoppa sulle yhessä......

Asus läppäri !
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin alä valita poika. Laita nörtti lasit taskuun kun tuut hiekkalaatikolle ettei äitis tarvii ostaa sulle uusia laseja heti.

Asus läppäri !
Senior Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihme ettei Member vielä osaa käyttäytymissääntöjä...

FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko muuten käyny tota Inttiä vaan ootko käyny nörttiinttiä himassa.

Niin ja jos et voi neuvoa niin et taida itsekkään tietää siitä highid:ks.

NÖRTTI BOY... Mä voi aina tapella eli kuka jos siitä puhutaan niin tuun mielelläni. Pitää vaan juoda paljon hedelmä mehua. Että jaksaa. Mä ole ystävällinen ihminen niin kauan kunnes mua kohtaan ollaa ystävällisiä..

Ja sun pitäis tajuta se että mä olen koko vitunnäköisen viikon tehny töitä ja selvitelly tota nettiyhteyttä, emulea ja koko konetta. ja sitten sä tuut sanomaan mulle, että NOI NOPEUDET ON HYVIÄ. JA V***T. !!!

Asus läppäri !
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mua ei säännöt edes oikeudessa kiinnosta kun mua alkaa v****taa. !
Olen kuulkaa ollut erittäin nätisti vielä..

Asus läppäri !
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
6. heinäkuuta 2005 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivän monologi.
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jarzza jäbä on oikeessa. Se oli varmaan monen kuukauden monologi.
Jäbä se sentään tajuu. Vaikeita päivii on aina kaikilla.

Asus läppäri !
wildass
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
NÖRTTI BOY... Mä voi aina tapella eli kuka jos siitä puhutaan niin tuun mielelläni. Pitää vaan juoda paljon hedelmä mehua. Että jaksaa. Mä ole ystävällinen ihminen niin kauan kunnes mua kohtaan ollaa ystävällisiä..

Ja sun pitäis tajuta se että mä olen koko vitunnäköisen viikon tehny töitä ja selvitelly tota nettiyhteyttä, emulea ja koko konetta. ja sitten sä tuut sanomaan mulle, että NOI NOPEUDET ON HYVIÄ. JA V***T. !!!

Mua ei säännöt edes oikeudessa kiinnosta kun mua alkaa v****taa. !Olen kuulkaa ollut erittäin nätisti vielä..

Jarzza jäbä on oikeessa. Se oli varmaan monen kuukauden monologi.
Jäbä se sentään tajuu. Vaikeita päivii on aina kaikilla.
Vaikka noi kirjotukset ei oo edes kommentoimisen arvosii, on PAKKO heittää läpät.
Ihan ekaks, vedä se tappi ulos sieltä b-rapusta, ni kiertää ilma paremmin päässä.
Tokaks, puheukot on puheukkoja, joten kannattais OIKEESSA elämässä vaihtaa PIKKASEN nöyremmälle linjalle. Koska jos joku tuntematon tulis heittää mulle tollasta bullsh**tii, joutuis se tilanteeseen, mistä ei enää anteekspyynnöillä selviäis. Tiedät varmasti mitä tarkotan...
Kolmanneks, kun kohta saat bannin tänne, mistä meinasit löytää yhtä hyvän ja paljon asiantuntijoita sisältävän foorumin, mistä saat apua ongelmiis, kun sulla ei oo edes perustaidot hallussa??
Tää oli todellakin offtopicii, mut kun oli pakko. Siis kommentoida.
Ja kuten jo aikasemmin olen todennut: DON'T GET MAD GET EVEN.

Edit: sensuuria....

...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2005 @ 17:24

Senior Member

2 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2005 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toope perustele väitteesi että emule on pahasti ajastaan jälkeen jäänyt ?

I''m a lumberjack and I''m okay, I sleep all night and I work all day
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bannin voin ehkä joo saada ja apua en ehkä saa mistään muualta niin hyvää kun täältä.

Okei mulla on asia ton toopen kanssa ei sun eikä tan Afterdawnin kanssa vialla. Afterdawn on paras sivusto jonka tähän mennessä tiedän. Ja olen ollut jo kauan sen asiakas. Joten banni on paha. Joo, mutta mun elämän motto on tosiaa se, että ei olla nöyryytettävänä ja jos pitää tapella niin mä tappelen jos saan turpaan niin saan, eli toinen oli kovempi kyllä... !!! Se jälkeen ei marista eli mulla on pokkaa vittuilla ja aukoo päätään. Mutta olen ystävällinen ja en ole heti jonkun kurkussa ellei se loukkaa mua, perhettä, ystäviä ja muita tuntemania ihmissuhteita ja MORAALI on oltava....

TURPAAN ANNETAAN TAI OTETAAN !!! EIKÄ MARISTA JÄLKEENPÄIN ! :)
Eikö näin ole mielestänne Bojat... :) ?

Asus läppäri !
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
on PAKKO heittää läpät.
Ihan ekaks, vedä se tappi ulos sieltä b-rapusta, ni kiertää ilma paremmin päässä.
Niin heitetään tätä läppää nyt sitten.
Älä sotkeudu toisten asioihin.

Ja jos toi sun sormitusjuttu jäi kesken jonkun henkilön kanssa niin tee siitä loppu, että elämä helpottuu.

Asus läppäri !
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
toope perustele väitteesi että emule on pahasti ajastaan jälkeen jäänyt ?
Ei eMule ole jääny jälkee oikeessa olet icedemon.
Vaan toi toope on varmaan jääny jälkeen.

Asus läppäri !
FBI_bbc
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
kun kohta saat bannin tänne
Niin siitä bannista vielä täälläkeskustelu alueella kyllä voi moni muukin saada bannin lisäkseni käytyksestä yms.

Asus läppäri !
Mainos
_
__

_
nrautava
Suspended permanently
_
7. heinäkuuta 2005 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pojat pojat...

Ottaka pieni väliaika:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/145689
Quote:
FBI_bbc
Mua ei säännöt edes oikeudessa kiinnosta kun mua alkaa v****taa. !
Tuskin dRD:tä paljon hetkauttaa jos vahingossa (vittumaisella tuulella) vaikka bannaa sut...

Ja varmaan FBI_bbc opettelee käyttään tota muokkaa toimintoa... vaikka memberi oletkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2005 @ 06:22

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emule on todella hidas.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy