User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 24.9.2025 / 03:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > revconnectin potkiminen hubilta!?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Revconnectin potkiminen hubilta!?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Junior Member
_
27. toukokuuta 2006 @ 01:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Sanottakoon että parilla suurimmalla suomalaisella hubiketjulla ei RC:tä enää ole bannattu pitkään aikaan, toisella jopa suositellaan sen käyttämistä tavallisen DC++:n sijaan. Ilmeisesti niiden ylläpitäjät sentään ovat ajatelleet asian loppuun asti.
Hyvä vaan että ei bannita. Itse suosittelen MS clinuja jokaiselle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2006 @ 01:50

Senior Member

10 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2006 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Normaalit op clinut eivät tunnista uusinta revconnectia.
Jos voisit perustella miten revconnect pilaa dc:n.
Tässä taas sitä asiaa. Olet selvästikin perehtynyt vähän enemmän asiaan kuin tuo sekunda kaveri.
Eli perusteluja mielipiteidensä taakse!
sekunda
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2006 @ 05:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosta uusimmasta RevConnectista en tiedä, enkä yleensäkään ole enää Dc++ maailman menossa mukana, niin en tiennyt tota (anteeksi nyt kauheasti niille joita edellisellä kommentilla loukkasin)

Itse olin aikoinaan OP suht suurillakin hubeilla, ja niissä totuttiin näkemään Revejä ihan liikaa, ja sanotaanko että 95% niistä oli todellisia kusettajia, otti mitä halusi toisten slottien kustannuksella, ei jakanut omistaan vaan oli lukinnut slottinsa ja samantien kun omat latingit oli valmistunut niin lähettiin kiitämään!!!

Eli mulle on ainakin piirtynyt mieleen revconnectien kusettaminen (ja silloin aikoinaan soti juuri P2P:tä vastaan, ollen lähinnä "All2Me" -maailma näiden nilkkien takia)

Mutta varmaan osa näistäkin Revin puolustelijoista on samanlaisia, täällä kun on helppo sanoa yhtä ja tehdä toista...
taidanpa hakea tuon ihan muodon vuoksi ja vähän testailla...

E:
Quote:
Tässä taas sitä asiaa. Olet selvästikin perehtynyt vähän enemmän asiaan kuin tuo sekunda kaveri.
Eli perusteluja mielipiteidensä taakse!
Perustelut oli tuossa perjantaiyön huumassa jäänyt tuopin taakse :P
Mutta niinkuin jo mainittu niin en tiennyt tuosta "maailman" nykytilanteesta :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2006 @ 05:53

Senior Member

10 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2006 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tosta uusimmasta RevConnectista en tiedä, enkä yleensäkään ole enää DC++ maailman menossa mukana, niin en tiennyt tota (anteeksi nyt kauheasti niille joita edellisellä kommentilla loukkasin)
Tosiaankin tuo on vanhaa tietoa, siinä ei ole ollut enää aikoihin "ReverseConnect" mahdollisuutta.. Minua loukkasit etkä voi enää voittaa itseäni puolellesi :)
Quote:
Itse olin aikoinaan OP suht suurillakin hubeilla, ja niissä totuttiin näkemään Revejä ihan liikaa, ja sanotaanko että 95% niistä oli todellisia kusettajia, otti mitä halusi toisten slottien kustannuksella, ei jakanut omistaan vaan oli lukinnut slottinsa ja samantien kun omat latingit oli valmistunut niin lähettiin kiitämään!!!
Joo sama mulla oli sillon kuin itse olin viellä (myös aika suurilla hubeilla), mutta käsitykset on muuttunut aika paljon sitten FR:n bustauksen :D
Quote:
Eli mulle on ainakin piirtynyt mieleen revconnectien kusettaminen (ja silloin aikoinaan soti juuri P2P:tä vastaan, ollen lähinnä "All2Me" -maailma näiden nilkkien takia)

Mutta varmaan osa näistäkin Revin puolustelijoista on samanlaisia, täällä kun on helppo sanoa yhtä ja tehdä toista...
taidanpa hakea tuon ihan muodon vuoksi ja vähän testailla...
Enpä usko että RC:n "puolustelijat" tekevät tätä kun nykyiset OP clientit ovat jo aika kehittyneitä, niistä saa puristettua aika paljon tietoa irti, jopa onko sulla netlimiter koneella auki :I ja ei, en tarkoita mitään DCDM++:n roskakasoja.
sekunda
_
27. toukokuuta 2006 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää :P

Onkos noita OP-clinuja tullut paljonki uusia ja minkänimisiä (kai niistäkin jo saa sitten nykyään puhua :S )
Senior Member

10 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2006 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Onkos noita OP-clinuja tullut paljonki uusia ja minkänimisiä (kai niistäkin jo saa sitten nykyään puhua :S )
Ei yleiseen jakoon. Vain harvoille ja valituille.
Junior Member
_
27. toukokuuta 2006 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän riippuu millasta op clinua oot hakemassa. Kyllä pari hyvääkin löytyy. esim. uusin dcdm ja uus r2. Mutta paremmat taitavat olla saatavilla vain harvoille ja valituille
Mecca69
_
27. toukokuuta 2006 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja kun joskus ehkä on se harva ja valittu niin jos menee sitä levittämään kavereille niin olen 100% varma et tulee sellasta kick ban fuckii että :D onneks ei oo tullu itte koettua tota, heh =)
LordPepsi
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2006 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
revillä ei tee tasa yhtää mitää jos hubi täynnä 512/512 kakka linjoja, ymmärtää jos tyylii 8/1 linjoja hubi täys jolloin jo hyötyä on koska kaistaa on riittävästi =D Mä bannaa ainaki heti kaikki revit mitkä on lelu linjois ja 10 slottia auki=))

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
Senior Member

10 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2006 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
revillä ei tee tasa yhtää mitää jos hubi täynnä 512/512 kakka linjoja, ymmärtää jos tyylii 8/1 linjoja hubi täys jolloin jo hyötyä on koska kaistaa on riittävästi =D
Siis silloinhan sillä tekee kun on niitä 512/512 kakka linjoja, koska et joudu lataamaan sitä kahta tai kolmea kilotavua, vaan voit ladata monelta jolloin nopeus tuplaantuu monesti.
Quote:
Mä bannaa ainaki heti kaikki revit mitkä on lelu linjois ja 10 slottia auki=))
No mitä sinä niitä RevConnect käyttäjiä bännäät, samanlailla nekin jakaa kuin normi DC++ käyttäjät. Eli tässä nyt sanot, että bännäät kaikki kenellä on 512 linja. Ei järkeä puheissasi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2006 @ 06:47

ytskä
Junior Member
_
25. kesäkuuta 2006 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Revillä on filut nopeammin valmiina = voi lähteä kiitämään aikasemmin.

Tarkotin, että koska voit lähtee pois nopeemmi ni et ehi jakaa yhtä paljon ku perus dc++

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2006 @ 14:31

LordPepsi
Senior Member
_
25. kesäkuuta 2006 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta jos sul on 512 nuhapumppu ni ei tuu nopeempaa....

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
Senior Member

10 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2006 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yyyyyy, no voi herranjumala ku on surkeet perustelut. Onneks en ole sun hubillasi.
LordPepsi
Senior Member
_
25. kesäkuuta 2006 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitähän sinä et voi tietää oletko vai et

Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2006 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No itseasiassa voin.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > revconnectin potkiminen hubilta!?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy