User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 17:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > windows media player 11 beta nyt avoin kaikille!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Media Player 11 beta nyt avoin kaikille!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Member

4 tuotearviota
_
18. kesäkuuta 2006 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ehdottomasti iTunesin puolella mediakäytössä. Jotkut sanovat että turhan raskas ohjelma, mutta itselläni pelittää varsin hyvin ja tykkään tuon käyttöliittymästä. Selkeä ja hyvä :)

Sonata III | i5 750 | GTX 560TI | 8GB DDR3 | Win7 64bit
Senior Member
_
18. kesäkuuta 2006 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turha kiistellä siitä, mikä on "paras" ohjelma audion tai videon toistoon. Tässäkin viestiketjussa on mainittu eri ohjelmia, kuten Winamp, fb2k ja iTunes. Kannattaa huomioida, että kyseiset ohjelmat on suunnattu täysin erityyppisille käyttäjille. iTunes ja WMP lienevät suunnattu lähinnä "Pertti-peruskäyttäjälle", jota kiinnostaa ominaisuuksien ja kustomoitavuuden sijaan hieno ulkonäkö ja muut visuaaliset kikat. fb2k on taas suunnattu ihmisille, jotka haluavat kustomoida audiosoitintaan mahdollisimmman paljon ja odottavat ohjelmalta paljon erilaisia ominaisuuksia. Winamp taitanee mennä johonkin WMP:n ja fb2k:n välimaastoon.

Ei ole siis universaalisti parasta vaihtoehtoa. Jokainen käyttäjä päättäkööt itse mikä on omaan käyttöön sopivin.

Member

5 tuotearviota
_
18. kesäkuuta 2006 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole "Pertti Peruskäyttäjä" vaikka WMP:ä suosinkin. Enkä myöskään ohjelmassa kaipaa mitään visuaalisia kikkoja, ainoastaa hyvin ja nopasti toimivaa media playeriä joka toimii kuin junan vessa, ja omalta kohdaltani sellainen on Media Player.
Ja kuten sanottu, ei näistä kinata kannata.

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit
Senior Member
_
18. kesäkuuta 2006 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole niin väittänytkään. WMP tulee vain lähes jokaisen Windows-version mukana, joten on päivän selvää, että se myös suunnattu "average Joelle".

N1X3
Suspended permanently
_
18. kesäkuuta 2006 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kyllä se on pojat niin, että WMP:n ja Winampin välisessä kiistelyssä Winamppi vie voiton. Tartteeko edes perustella?
Mä tykkään kyl eniten Windows Media Playeristä. Taidampa ladata ton 11 betan..

Oppaat:
http://www.fintuto.finnetworks.net

Kuvan lataus nettiin:
http://www.finpix.finnetworks.net

Foorumi:
http://forum.finnetworks.net

Probably The Best Web Page in Finland:
http://www.finnetworks.net

Jokkee
Member

1 tuotearvio
_
30. heinäkuuta 2006 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllä WMP vie voiton ainakin mulla.

Intel core2 6750
Asus p5k
2g 800mhz ddr2
500Gb sata2
Asus GeForce 8800GTS 640mb
Antec p180
550w power
Kiitos Ja Anteeksi...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2006 @ 13:41

Member

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2006 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin jo pari viikkoa sitten tän WMP 11:n ja täytyy sanoa että aika paskaa on. Onhan siinä "cool" ulkoasu mutta mitään muuta ei sitten olekaan. Tekstityksiä ei voi videoon lisätä muuta kuin samassa kansiossa olevia samannimisiä ja leffoja katsoessa prossukäyttö hyppää sataan. (AMD Athlon 64 3400+)

Musiikit kuunnellaan Winampilla ja Leffat katsotaan BSPlayerilla WMP soveltuukin sitten parhaiten perseen pyyhitään.

Musiikin kuuntelussa Winamp voittaa 100-0 äänenlaadussa, käytettävyydessä ja ominaisuuksissa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2006 @ 13:16

tossu
Inactive
_
6. syyskuuta 2006 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en tykkää lainkaan koko versio 11:stä toista, ja kun sen BETAN asentaa suomenkielisen Wintoosan päälle niin ei siitä enää pääse eroon vaikka poistaisi "käsin" kaikki osat ja päivitykset !!! Suoraan sanoen suosta koko ohjelma... Jos joku osaa neuvoa miten palata 10-versioon niin nyt olisi apu tarpeen ! :D
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2006 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut asentaa sitä 10 versiota päälle?
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2006 @ 23:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, eli betassa on vie paljon puutteita.
VLC ja vanha toimiva WMP 10 riittää hyvin.

tossu
Inactive
_
7. syyskuuta 2006 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt mutta kone sanoo aina että sinulla on jo uudempi versio käytössäsi... DAMN!
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2006 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös sen saa poistettua Lisää ja Poista valikon "Lisää tai Poista Windows osia" lehdeltä?

Moderator

7 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2006 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OneMember:
Eikös sen saa poistettua Lisää ja Poista valikon "Lisää tai Poista Windows osia" lehdeltä?

siitä ihan ensimmäiseksi aukeavalta välilehdeltä jossa on kaikki ohjelmat pitäisi löytyä, jos ei niin kannattaa klikata ylhäältä 'näytä päivitykset' niin sieltä voi sit poistaa, se palauttaa wanhan 10:n siihen tilalle tässä poisto -operaatiossa.

tossu
Inactive
_
7. syyskuuta 2006 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, ei saa! Olen asentanut ja poistanut ohjelmia jo kohta 10 vuotta. Joten tässä on nyt käynyt joku käpy tai sitten harjoittelelu on mennyt ihan turhaan :(

Olen yrittänyt kahdella eri koneella samaa, ja WIN XP PRO FIN + lisättynä WINDOWS MEDIA PLAYER 11 BETA + PÄIVITYS

Ei poistu millään koneeltani/mme

Olen ajanut RegClenerilla kaikki tiedostot/avaimet pois mutta joku jää. Ja väittää että koneessa on edelleen uudempi versio eli nro.11

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2006 @ 13:53

Moderator

7 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2006 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
..johan on, itseltä löytyi ton näytä päivitykset napin avulla se kyllä sieltä ja hyvin meni pois kun viikonloppuna tein niinkin..

entäs järjestelmän palautus, asentaessahan luodaan palautuspiste..?

AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2006 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2006 @ 14:51

deezer
Junior Member
_
3. lokakuuta 2006 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin sit sen WMP 11 betan ja kohta hävis äänet koko toosasta :( Mut palautuspisteellähän tosta ongelmasta pääs eroon. Kymppi nyt käytössä taas ja hyvin pelaa... tai ainakin oikein :D

Poistikohan toi palauttaminen kaiken 11 betan sälän koneelta?
mkmikko
Member
_
4. lokakuuta 2006 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon päätyny kyl foobar 2000 ohjelmaan ja päässyt eroon kaikista ongelmista. Minä käytän sitä ainoastaan. No joskus käytän Nero mediaplayerii yksittäisten kappaleiden kuunteluun.
ASDASDEVO
Newbie
_
22. maaliskuuta 2007 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaas, että pystyykö tuon aitoustarkistuksen ohittamaan jotenkin? Itse pidän WMP, enkä mistään pilipali-Winampista..
Nyt en voi kuunnella mitään, koska muita ohjelmia en käytä!
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheArnold:
Latasin jo pari viikkoa sitten tän WMP 11:n ja täytyy sanoa että aika paskaa on. Onhan siinä "cool" ulkoasu mutta mitään muuta ei sitten olekaan. Tekstityksiä ei voi videoon lisätä muuta kuin samassa kansiossa olevia samannimisiä ja leffoja katsoessa prossukäyttö hyppää sataan. (AMD Athlon 64 3400+)

Musiikit kuunnellaan Winampilla ja Leffat katsotaan BSPlayerilla WMP soveltuukin sitten parhaiten perseen pyyhitään.

Musiikin kuuntelussa Winamp voittaa 100-0 äänenlaadussa, käytettävyydessä ja ominaisuuksissa.

Olen täysin samaa mieltä, microsoftin tuotteisiin en luota, mutta pakko on käyttää tätä XPtä koska lempi softani ovat vain windowssille.
EDIT:
Lainaus:
Kertokaas, että pystyykö tuon aitoustarkistuksen ohittamaan jotenkin? Itse pidän WMP, enkä mistään pilipali-Winampista..
Nyt en voi kuunnella mitään, koska muita ohjelmia en käytä!

Helposti, kävelet kauppaan ja käyt rahanipulla hommaamassa XPn tai Vistan, tai tilaat netistä. Toinen vaihtoehto on hommata ilmainen (ja parempi) musiikisoitin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2007 @ 10:07

Hepeh
Suspended due to non-functional email address
_
11. huhtikuuta 2007 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mitenkään mahdollista muuttaa tuota WMP 11 perus mustaa taustaväriä johonki muuhun väriin?
Mainos
_
__

_
Moderator
_
11. huhtikuuta 2007 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän WMP11:kin on nahkottava

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > windows media player 11 beta nyt avoin kaikille!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy