Windows Media Player 11 beta nyt avoin kaikille!
|
|
Galactic
Member
|
17. toukokuuta 2006 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/download/dow... Itse olen tätä jo odotellut. Täällä on varmasti paljon porukkaa jonka mielestä kaikki jonka Microsoft tekee on puhdasta p*skaa, mutta itse olen tykännyt WMP:stä kymppiversiosta lähtien. Ja yhä vain parannusta. Nyt näkyy albumikuvat kirjastossa, eikä pelkästään Toisto-tabin alla, hieno ulkoasu, parempi kirjastorakenne, helpompi etsiä albumitietoja. Muutakin varmasti on, mutta en ole ehtinyt vielä paljoa testailla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. toukokuuta 2006 @ 15:33
|
Senior Member
|
17. toukokuuta 2006 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
lol käyttääkö tuota joku oikeasti?
-janne
|
BulkHead
Junior Member
1 tuotearvio
|
17. toukokuuta 2006 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Tottahan toki käyttää. Ihan pätevä palikka. Varsinkin jos on MCE käyttäjä niin ihan ehdoton työkalu mm. mp3-tagien kanssa, WMP kun pyörii MCE:n taustalla joka tapauksessa. Pitää vaan muistaa ettei WMP saa hakea media tietoja netistä.
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
18. toukokuuta 2006 @ 04:47 |
Linkki tähän viestiin
|
onkos tuo beta niin ilmainen vai joku 30 päivän kokeilu juttu??
|
schnappi
|
18. toukokuuta 2006 @ 04:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi kertoo näin??
Tämä ei ole aito Windows-kopio
Olet ehkä joutunut ohjelmistoväärennyksen uhriksi. Tähän tietokoneeseen asennettu Windows-tuotetunnus ei ole aito.
toimiiko teillä ja mitä pitäis tehä...
otin ohjelman tosta yllä olevasta linkistä
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
18. toukokuuta 2006 @ 05:13 |
Linkki tähän viestiin
|
No onko Windowsisi aito?
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
Galactic
Member
|
18. toukokuuta 2006 @ 10:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Pitää vaan muistaa ettei WMP saa hakea media tietoja netistä.
Miksi ei, lähettääkö se samalla jotakin henkilökohtaista tietoa?
|
schnappi
|
18. toukokuuta 2006 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
schnappi
|
18. toukokuuta 2006 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
on khyl miks muuten tää päivittäis iteksee aina windowsin ja kaikki toimii niinku pitää
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2006 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
no testataan tuskin ne mitään utta on aikaan saannut jotain ihq väreja ja msn messeger yhteen sopivuutta ns"kivemmaksi" ja kaikkea muuta roskaa
joka saa cpu 50% ja rammia kin syöö ämpäri mitoin,mutta nyt eikun testa =)
|
rkl82
|
18. toukokuuta 2006 @ 13:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite jään odottelemaan suomenkielistä versiota.
|
Galactic
Member
|
18. toukokuuta 2006 @ 13:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: no testataan tuskin ne mitään utta on aikaan saannut jotain ihq väreja ja msn messeger yhteen sopivuutta ns"kivemmaksi" ja kaikkea muuta roskaa
joka saa cpu 50% ja rammia kin syöö ämpäri mitoin,mutta nyt eikun testa =)
Kyllä minulla ainakin toimii sigussa mainitulla romulla ihan jouhevasti. Musaa kuunnellessa prossua vie kymmenen prosentin tienoilla, parin prossan vaihtelulla, rammii menee siinä 9 megaa.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2006 @ 08:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: on khyl miks muuten tää päivittäis iteksee aina windowsin ja kaikki toimii niinku pitää
Automatic update toimii vaikka olisi Ware windows, Windows Update ei toimi eikä ne päivitykset mitkä vaatii tuon Genuine tarkistuksen.
Jos Windows on tullut koneen mukana niin liikkeeseen kertomaan asiasta.
|
BulkHead
Junior Member
1 tuotearvio
|
25. toukokuuta 2006 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
@Galactic
Quote: Miksi ei, lähettääkö se samalla jotakin henkilökohtaista tietoa?
Siksi, että jos WMP hakee jo aiemmin itsesi tekemiin tageihin netistä mielestään ne oikeat, saattaa oikeasti oikeat (sun tekemät) tagit mennä vituralleen. WMP:llä oli tapana (aiemmat versiot, en tiedä onko tässä nyt korjattu, mutta en koittas) hakea joko kaikki tai vain puuttuvat tagi-tiedot. Ei aina toiminut ja kirjottikin sitten mielestään oikeilla tiedoilla itseni tekemät oikeat tagit täyteen puuta heinää. Lopputulos mm. albumien nimien kanssa ja album artin kanssa MCE:ssä oli kauhee sotku. Jos MCE:tä käytät niin WMP on hyvä työkalu saada kansikuvat ja muut tagi-tiedot toimimaan kuten pitää mutta se pitää vaan tehä itse. Eikä antaa WMP:n hakea netistä mitään.
Edit: typoja niin per......ti
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2006 @ 18:34
|
Galactic
Member
|
28. toukokuuta 2006 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Siksi, että jos WMP hakee jo aiemmin itsesi tekemiin tageihin netistä mielestään ne oikeat, saattaa oikeasti oikeat (sun tekemät) tagit mennä vituralleen. WMP:llä oli tapana (aiemmat versiot, en tiedä onko tässä nyt korjattu, mutta en koittas) hakea joko kaikki tai vain puuttuvat tagi-tiedot. Ei aina toiminut ja kirjottikin sitten mielestään oikeilla tiedoilla itseni tekemät oikeat tagit täyteen puuta heinää. Lopputulos mm. albumien nimien kanssa ja album artin kanssa MCE:ssä oli kauhee sotku. Jos MCE:tä käytät niin WMP on hyvä työkalu saada kansikuvat ja muut tagi-tiedot toimimaan kuten pitää mutta se pitää vaan tehä itse. Eikä antaa WMP:n hakea netistä mitään.
Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Itse olen ihan tyytyväinen WMP:n tietohakuun.
|
thi
Newbie
|
10. kesäkuuta 2006 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Pystyykö yhtä aikaa oleen tietokoneella WMP 10 ja 11 vai asentaako se 11:n väkisin kympin päälle?
|
Galactic
Member
|
10. kesäkuuta 2006 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Pystyykö yhtä aikaa oleen tietokoneella WMP 10 ja 11 vai asentaako se 11:n väkisin kympin päälle?
Sataprossasen varma en ole, mutta uudelleennimeä Program Files\Windows Media Player-kansio ennen 11:n asentamista. 11 menee siihen kansioon ja kymppi jää uudelleennimettyyn.
|
Member
|
11. kesäkuuta 2006 @ 19:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Musaa kuunnellessa prossua vie kymmenen prosentin tienoilla, parin prossan vaihtelulla, rammii menee siinä 9 megaa.
Hirveästi joutuu tuhlaamaan prosessorin laskenta-aikaa pelkkään musan kuunteluun.
:(){ :|:& };:
|
Afroninja
Member
|
12. kesäkuuta 2006 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
itellä on toi ja winamp ja mun 256 rammillaki tää homma pelaa hyvin ja en tiä mistä kiinni mut mulla winamp vie tasan saman verran ku wmp tehoja joten jatkan kuuntelua wmp:llä ja itellä tää toimii ainaskin helkutin hyvin.
|
Juffeo
Member
2 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2006 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei 11b vie kyllä paljon mitään prosesseja. Ite tähän asti käyttänyt Itunesia ja siihen verrattuna WMP on noin puolet nopeampi avaamisaika ainakin minulla. Kokeilkaa ja valitkaa.
|
Kremo
Suspended permanently
|
17. kesäkuuta 2006 @ 14:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se on pojat niin, että WMP:n ja Winampin välisessä kiistelyssä Winamppi vie voiton. Tartteeko edes perustella?
Yaaarrrrrrrggghh..!
|
Member
5 tuotearviota
|
17. kesäkuuta 2006 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvin toimii ja ulkonäkö miellyttää ainakin minua..
Joskus aikoinaan katsoin leffat BsPlayerillä ja musiikin kuuntelin Winampilla, mut nyt koneella ei ole mitään muuta kuin tämä Media Player 11 beta ja voin sanoa että olen enemmän kuin tyytyväinen.. Vielä kun Suomen kielinen versio ilmestyisi..
Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)
Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)
8/1 Mbit
|
BulkHead
Junior Member
1 tuotearvio
|
17. kesäkuuta 2006 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Itse olen ihan tyytyväinen WMP:n tietohakuun.
Nooh, aikas pelaat MCE:n kanssa ja kyllä huomaat miten hommat ryssitään pelkästään yhdellä ruksilla väärässä paikassa asetuksissa.
WMP itse varmasti näyttää hakemansa tiedon kuten pitää, mutta vaikka onkin engine MCE:lle, niin joku bugi on aiemmissa versioissa ollut kun ei MCE:een kanssa toimi (10) suunnitellusti. Itse en viitsi edes tuolle MCE koneelle 11:tä asentaa, juuri tuon takia. Voihan se toki olla, että 11:ssä on tuo vika korjattu --> vistan joissakin versioissa kun on tuo MCE jo valmiiksi mukana. saa nähdä.
|
Junior Member
|
17. kesäkuuta 2006 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Fluff.
|
Mainos
|
|
|
Member
5 tuotearviota
|
18. kesäkuuta 2006 @ 07:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: älkää leikkikö hengellänne vaa menkää http://www.foobar2000.org/
Tuon ohjelman minä viimeiseksi lataisin.. Olen "susikasin" alkeellisesta ulkonäöstä päässyt eroon jo aikoja sitten, ja takaisin en mene vaikka henki menisi..
Ps.Siksi odottelenkin malttamattomana Vistan julkaisua.. Ja Media Playerin virallista julkaisua..
Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)
Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)
8/1 Mbit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2006 @ 07:40
|