User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.2.2025 / 06:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi tuuletin ati radeon 9800 265mb pro:hon vai kokonaan uusi näyttis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi tuuletin ATI Radeon 9800 265MB Pro:hon vai kokonaan uusi näyttis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
-WK-
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2006 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Googletin tuossa oikein että 85C olisi se maksimiarvo sekä 3000+:lla että 3200+:lla jonka jälkeen alkaa vahinkoa syntymään, tuo varmasti on vain jonkinlainen arvio koska jokainen prossu on yksilö.. mutta anyway :)
Senior Member

5 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2006 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Miks mulle tulee aina sähköpostiin maili "Uusi viesti ketjuun 'Uusi tuuletin ATI Radeon 9800 265MB Pro:...' vaikka pistän että älä lähetä sähköpostiin mitään ilmotusta ja pistän myös sen että en seuraa aihetta.
Poistat siis aina ruksin(haluan muistutuksen......) kun kirjoitat jotain?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2006 @ 18:45

LassE001
Member

1 tuotearvio
_
25. kesäkuuta 2006 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljonkohan tosta mun ATI Radeon 9800Pro 265Mb:stä sais? Himottais myydä se ja ostaa 7800GS. Uutena toi makso 265? ja 128Mb versio maksaa halvimillaan nyt 121? ( http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/14627)
Mut tossa mun kortissa on nyt kiinni se Zalmanin Cooleri, niin seki voi nostaa hintaa hitusen. Oiskohan joku 65? paha hintapyyntö?

Intel Core 2 Duo E6600, Tuniq Tower
2bg Corsair 800Mhz
7900GX2
Seagate Barracuda 7200.10
NZXT Lexa
Mainos
_
__

_
-WK-
Senior Member
_
25. kesäkuuta 2006 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mun mielestä kuullosta pahalta tuo 65e, varsinkin kun on 256mb versio kyseessä.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi tuuletin ati radeon 9800 265mb pro:hon vai kokonaan uusi näyttis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy