User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 18:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > divxfinland vs. xvidsubs
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DivxFinland vs. XvidSubs
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Junior Member
_
8. helmikuuta 2007 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vihtu mitä tappelua,eikös ole parempi et on monta paikkee mistä saa suomi subeja.Kummatkin on hyviä paikkoja.
Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä,mää tykkään molemmista.:)
szn
Newbie
_
9. helmikuuta 2007 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne tekstit kummassakin paikassa tarkistetaan, vaikka menisivät jakoon ilman karenssia.

Karenssiaikana tekstit käytänössä korjaa yksi henkilö, joka tarkistaa oikoluvun ja vaikka tekstit menisivätkin ilman karenssia, niin kyllä ne tarkistetaan.

Versionumerosta voi päätellä onko elokuva tarkistettu ja montako kertaa.
diaaaa
Newbie
_
28. helmikuuta 2007 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti szn:
Kyllä ne tekstit kummassakin paikassa tarkistetaan, vaikka menisivät jakoon ilman karenssia.

Karenssiaikana tekstit käytänössä korjaa yksi henkilö, joka tarkistaa oikoluvun ja vaikka tekstit menisivätkin ilman karenssia, niin kyllä ne tarkistetaan.

Versionumerosta voi päätellä onko elokuva tarkistettu ja montako kertaa.
Mutta ymmärrätkö sen eron, että DxF:ssä niitä subeja ei päästetä heti jakoon, ennen kuin ne on täysin valmiita.

Ja noista huonommista subeista. DxF:ssähän ei vielä jokunen vuosi sitten ollut kunnon sääntöjä, joten vanhemmat subit tosiaan ovat huonompilaatuisia kuin uudet yleensä.

XS:n slogan kuvaa hyvin niiden subien laatua "Se rennompi vaihtoehto". Myös omasta mielestäni XS:llä on suurin osa subeista liian rennosti oiottu. Mieluiten tosiaan haluan laatusubin, kun nopeaa julkaisua.

DxF on se alkuperäinen. Miksi luulette, että pari entistä DxF:n jäsentä perusti XS:n? Taisivat suuttua, kun DxF:ssä on liian tarkat säännöt, joka on vain hyvä asia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2007 @ 10:28

juikkimus
Newbie
_
1. maaliskuuta 2007 @ 05:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaaks kukaan sanoo mistä löytää suomi tekstejä elokuvaan king of comedy..eli scorcese elokuva kyseessä.itte etsiny jotain 8h yhteensä eikä löydy vieläkään:)meinaa järki lähtä:)
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2007 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ei löydy, niin ei niitä välttämättä edes ole tehty...
Eli rippaa ne siltä dvd:ltäsi... ;)

juikkimus
Newbie
_
1. maaliskuuta 2007 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on ne tehty ku:)oon joskus kattonu:)no on mulla vielä toiset 8h käytettävänä:)sit kyl jo luovutan jos ei löydy:)
koulukatu
Junior Member

8 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2007 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DivxFinland tekee muuten loistavaa työtä, mutta ihmettelen, kuinka ihmiset eivät osaa yhdyssanoja. Subit kun käsittääkseni menevät aina vähintään kahden ihmisen (kääntäjä + oikolukija) kautta.

Toinen silmiinpistävä seikka on joidenkin erisnimien väärinkirjoitus käyttäen sanan englantilaista kirjoitusasua - Jamaica ja Mexico kirjoitetaan suomeksi Jamaika ja Meksiko.
diaaaa
Newbie
_
5. maaliskuuta 2007 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti koulukatu:
DivxFinland tekee muuten loistavaa työtä, mutta ihmettelen, kuinka ihmiset eivät osaa yhdyssanoja. Subit kun käsittääkseni menevät aina vähintään kahden ihmisen (kääntäjä + oikolukija) kautta.

Toinen silmiinpistävä seikka on joidenkin erisnimien väärinkirjoitus käyttäen sanan englantilaista kirjoitusasua - Jamaica ja Mexico kirjoitetaan suomeksi Jamaika ja Meksiko.
Riippuu edelleenkin siitä kuka on oikolukenut ja kuinka vanha subi on. Ja sen sanon, että täydellisiä tekstejä ei ole missään.
Newbie
_
5. maaliskuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhtä hyviä ovat molemmat paikat mielestäni. Ja en kyllä ole DivxFinlandin puolella huomannut minkäänlaista "natsi" toimintaa. Rentoa porukkaa molemmissa. Ainut miinus menee xvidsubsille, koska viime aikoina on aika vaikeetta ollut sivulle pääseminen, eli ei millään mene sivulle, jää vain valkoinen ruutu jossa lukee "valmis".

-Jonttu-
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. maaliskuuta 2007 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mieluiten käytän subsearchia ja otan sieltä ensimmäiset mitkä löydän ja jos laatu on huono tai subi on leffan eri versioon kokeilen toisen paikan subeja. Erittäin harvoin olen kummastakaan löytänyt huonoja subeja ja jos ajattelee millaista jälkeä itse saisin jos lähtisin suomentamaan, niin en voi kuin nostaa hattua näille jotka tekevät tätä :)

Niin ja parhaimmat subit olen löytänyt sublandista, en sitten tiedä mistä ne ottavat ne, mutta siellä on ollut hyviä :) Voi tietenkin olla että ottavat ne XS:stä ja DxF:stä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. maaliskuuta 2007 @ 16:00

Senior Member

10 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2007 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ainut miinus menee xvidsubsille, koska viime aikoina on aika vaikeetta ollut sivulle pääseminen, eli ei millään mene sivulle, jää vain valkoinen ruutu jossa lukee "valmis".

Uusi servu on tulossa!

diaaaa
Newbie
_
5. maaliskuuta 2007 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Uusi servu on tulossa!
Kyllä te sitten jaksatte. Koittaisitte vaan päästä johonkin yhteisymmärrykseen, että saatais nämä kaksi yhdistettyä.
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2007 @ 02:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä ihmeen takia mun serverin tuloilmoituksesta otit quoten tollaiseen juttuun? En mä mitään pääätä enkä ole sisäpiirissä...

diaaaa
Newbie
_
6. maaliskuuta 2007 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miitti:
Minkä ihmeen takia mun serverin tuloilmoituksesta otit quoten tollaiseen juttuun? En mä mitään pääätä enkä ole sisäpiirissä...
Mistäs mä sitä voin tietää, tulipahan sanottua.
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2007 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No minkä ihmeen takia sanot sitten jos et tiedä? ;-)

diaaaa
Newbie
_
6. maaliskuuta 2007 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No minkä ihmeen takia sanot sitten jos et tiedä? ;-)
No sä rupesit puhumaan jostain XS:n uudesta servusta. Kai mä nyt oletan että jossain hommissa siellä oot. Kannattaisi ehkä itse miettiä mitä kirjoitat.
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2007 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis jos reggaa foorumille ja lukee sieltä jutun niin kaikki automaattisesti olettavat minun olevan admin tai vastaava.
Eli seuraavaksi mietin kahdesti ennen kuin kerron ihmisille että apua on tulossa uuden serverin muodossa :D Ei näin, mietihän itse mitä puhut...

diaaaa
Newbie
_
6. maaliskuuta 2007 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis jos reggaa foorumille ja lukee sieltä jutun niin kaikki automaattisesti olettavat minun olevan admin tai vastaava.
Eli seuraavaksi mietin kahdesti ennen kuin kerron ihmisille että apua on tulossa uuden serverin muodossa :D Ei näin, mietihän itse mitä puhut...
No kannattaisi varmaan heti mainita tietolähteesi. Joten mietihän miten asiasi esität ;-)
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2007 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tietolähteeni on edelleen XvidSubs, huomasit näköjään itsekin olevasi aika lailla hukassa, lopetataas sitten.

diaaaa
Newbie
_
6. maaliskuuta 2007 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tietolähteeni on edelleen XvidSubs, huomasit näköjään itsekin olevasi aika lailla hukassa, lopetataas sitten.
Et sä sitä maininnut ensimmäisessä viestissä. Äläs nyt, väittelyhän on hauskaa :)
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2007 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä, sitä ei tarvitse mainita, jos joku haluaa tietää sen voin kertoa. Näin vältytään väärinymmärryksiltä eikä minulta kulu energiaa turhanpäiväiseen näpyttelyyn esimerkiksi tähän, kun avataan se suu kirjaimia näpyttämällä ja kysytään että mistäs tämä tieto on peräisin eikä oleteta sitä mitä itse luulisi sen tarkoittavan.

diaaaa
Newbie
_
6. maaliskuuta 2007 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä, sitä ei tarvitse mainita, jos joku haluaa tietää sen voin kertoa. Näin vältytään väärinymmärryksiltä eikä minulta kulu energiaa turhanpäiväiseen näpyttelyyn esimerkiksi tähän, kun avataan se suu kirjaimia näpyttämällä ja kysytään että mistäs tämä tieto on peräisin eikä oleteta sitä mitä itse luulisi sen tarkoittavan.
No säästäisitpä muiltakin sitten sen näpyttelyn, kun viisainta olisi mainita yksinkertaisesti heti, että "luinpa tuolta foorumilta...". Tai sitten vain yrittää muotoilla se asia niin, ettei mitään jää arvailujen varaan, koska et voi myöskään olettaa, että jokainen ymmärtää mitä olet tarkoittanut.

(Enkä mä edes välttämättä luullut, että olet joku admini. Kunhan nyt quotesin sun viestin, siinäkin toivossa, että joku admini saattaisi lukea.)
aksu67
Suspended due to non-functional email address
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tiizt.en malttanu olla ottamatta osaa tähän väittelyyn.kyllä joku on hyvä provosoimaan.nyt ehkä olis käyttäjien kannalta jees yyasoppari.ongelmia on molemmilla,yhteis työllä saatas ehkä ratkastua.
Sampomies
Newbie
_
10. maaliskuuta 2007 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hauskaa seurata, miten tämä aihe nostattaa tunteita. Tämähän on kuin vaikkapa jääkiekkojoukkueen kannattaminen. Joku kannattaa yhtä joukkuetta, toinen toista ja kolmas katsoo jääkiekkoa ihan vain pelin takia huolimatta, mitkä joukkueet pelaavat. Selvästi kuitenkin tekemällemme työlle on tilausta.

Noita kyselyitä paikkojen yhdistämisestä tulee tasaisin väliajoin. Kenen etu se sitten olisi, että paikat yhdistettäisiin? Kun molemmissa paikoissa suomennetaan samat tekstit, pääsee kyseistä tuotosta suomentamaan tuplamäärä ihmisiä. Jos siis ajatellaan niin, että ihmiset suomentavat halusta oppia kieltä tai suomentamisen ilosta tai muuta vastaavaa.

Toki tekstejä varmaan syntyisi jonkin verran enemmän, jos ei suomennettaisi samoja tekstejä eri paikoissa. Se taas on kuitenkin etu ainoastaan teille, jotka vain käytte lataamassa tekstit. Vaikka tarjoammekin teille tekstejä ladattavaksi, se ei tarkoita että olisimme olemassa vain täyttääksemme teidän tarpeenne.

Tietenkään asia ei ole aivan noin mustavalkoinen ja yhdistämistähän on yritetty. Molemmilla osapuolilla on asiasta omat näkemyksensä ja en ala sitä ruotimaan. Ainakin tällä hetkellä tilanne on kuitenkin se, että yhdistyminen ei ole kovinkaan todennäköistä.
Mainos
_
__

_
Arskala
Newbie
_
18. huhtikuuta 2007 @ 05:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuonne SubFinland puolelle käännyn. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2007 @ 05:37

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > divxfinland vs. xvidsubs

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy