User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.1.2026 / 09:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 vai bf2142?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BF2 vai BF2142?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
liikeri
Senior Member
_
23. heinäkuuta 2007 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi projectreality on kyllä aivan loistava modi.
ja vaikka olet mikä yber ownaaja bf2:ssa niin kaikki on toisin realitynmaailmassa. suosittelen vain tiimipelistä kiinnostuneita.

ja taas kun uusi 0.609 on julkaistu kentillä liikkuu paljon pr"noobeja" joten seuraavana kuukautena pelielämys ei todellakaan ole parhaasta päästä, joten ei kannata luovuttaa ihan heti jos tuntuu huonolta kaikki paranee varmasti kun uudet pääsevät sisään ja "keijot"(battle.fi:stä löytyy selitys jos joku ei ymmärrä) menevät takaisin vanillan pariin.

ja uudet kiinnostuneet hyvä vinkki lukekaa pelin manuaali. säästytte monilta "tyhmiltä" kysymyksiltä

kiinnostuneille peliseuraa lähes päivittäin suomalaista peliseuraa.
jos saa irc kanavaa mainostaa niin #projectreality.fi @quakenet.

ja kyllä itse pidän parempana 2142 kun 2. jotenkin 2142 on aloittelija ystävällisempi, ja aseilla osuu sinne mihin tähtää ja ne myös tekevät damagea ja hitboxeissa on parannusta.

ja bf2 veteraanit saivat varata oman nickinsä 2142:seen ja samalla saivat yhden ylimääräisen unlockin(ja bf2 logon nimeensä mukaa), statsit alkoi nollasta, kuten kaikilla muillakin. kuten arvata saattaa niin ns. kovien nimien varastaminen ja matkiminen on kovin yleistä kun luulet saavasi kunnioitusta kun huippunimi on esim MATTI ja laitat omaksi nickiksi MATTl.

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
Junior Member
_
24. heinäkuuta 2007 @ 07:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Suosittelen kaikkia BF2-pelaajia kokeilemaan Project Reality 0.6:sta. Peli nousee aivan toiselle tasolle...-SSaarinen
Samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Vihdoinkin peli jossa löytyy kunnon timiipelaamista. Pelaajien määräkin tuntuu olevan hyvin nousussa. Ja kun noista nuubeista tunnutaan valittavan, niin mielestäni PR:n parissa uusi pelityyli omaksutaan kohtuulisen nopeasti. Tosin ei kaikkien kohdalla. Muutenkin asenne tuntuu olevan kohdallaan, eikä keskitytä muiden piinaamiseen.

Odotan myös mielenkiinnolla Forgotten hope 2 modia jossa palataan WWII-aseistukseen. WWII-kalustossa on vaan jotenkin enemmän fiilistä. Jos lukemani pitää paikkansa niin FH2:ssa kommunikointi ryhmän jäsenten välillä tapahtuu ilman radiota (pois lukien SQ-Com-välinen). Pitää siis olla kuuloetäisyydellä. Saapi nähdä miten toimii kommunikointi. Aika äärimmäistä realismia siis luvassa. Syksyllä se kait selviää jos julkaisuajankohdan ennakkotiedot ole pahasti pielessä.

"What we have here, is a failure to communicate."

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. heinäkuuta 2007 @ 07:04

SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2007 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PR on siitä hyvä, että noobit eivät siinä kovin kauan kestä elleivät ala oikeasti pelaamaan tiimissä ja opettele mitä pitää oikein tehdä. Itsekin sain kylmää kyytiä, kunnes hiljalleen aloin oppia miten pitää oikein sotia. Ja mikä parasta suurin osa pelaajista käyttää Voip:ia ja ovat edes jonkin verran "aikuisia", jos tiedätte mitä tarkoitan. Harvassa ovat semmoiset "I want my happymeal"-kaverit.

Tosin eilen tuli karu yllätys, kun liityin erääseen squadiin ja sieltä vastasi Jesse 5v. Kaikki kävivät squadissa käymässä ja, kun kuulivat sen äänen niin katosivat sekunnissa.
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. heinäkuuta 2007 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainut huono puoli BF2142:sessa on se että siinä pääsee niihin huippu rankkeihin liian nopeasti.. meni 2kk itellä ja paras pisteillä hankittava rankki saatuna. Ei siinä muuten mitään mutta ei ole virtuaalikikkeli kovin iso jos olet joku übersuberpwnkernaali ja huomaatkin että niitä on 12 miljoonaa muutakin maailmassa. Ei niillä rankeilla sinänsä mitään väliä. Samalla tietenkin unlockit tulee hommattua kaikki liian nopeasti.

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
AfterDawn Addict
_
24. heinäkuuta 2007 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen tuota BF2142 pelailut nyt muutaman viikon, ja tuskin enää palaan bf2 pariin enää lainkan. BF2142:ssa ei tarvitse kokoajan kuolla ilmapommituksiin, ja uber spiputtajien luoteihin.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. heinäkuuta 2007 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Itse olen tuota BF2142 pelailut nyt muutaman viikon, ja tuskin enää palaan bf2 pariin enää lainkan. BF2142:ssa ei tarvitse kokoajan kuolla ilmapommituksiin, ja uber spiputtajien luoteihin.
Et siis ole tavannut minua. :D Olen pelannut BF2142 sen ilmestymisestä asti ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Nyt en ole 6kk päässyt pelaamaan enkä malta odottaa että tässä kohta taas pääsen aloittamaan :)

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
Nixu88
Newbie
_
25. heinäkuuta 2007 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
BF2142:ssa ei tarvitse kokoajan kuolla ilmapommituksiin, ja uber spiputtajien luoteihin.

Mulla ei oo tota ongelmaa ollu enää pitkiin aikoihin. Niitä on yllättävän helppo vältellä, kunhan vaan oppii ennakoimaan vähän mihin ne commanderit sitä artya tiputtelee. Sniperien luoteja taas voi erittäin tehokkaasti vältellä pysymällä koko aja liikkeessä, vaikeuttaa ampumista tosi paljon, ellei se sniuttaja ole varsin hyvä. Ite en ainakaan osu liikkuvaan maaliin ellen saa kunnolla ennakoitua. Ei onnistu vaikka oon pelannu sniperinä paljon enemmän kuin muilla kiteillä. Rakastan paikallaan pysyviä, tykkään tasasesti liikkuvista ja vihaan niitä, jotka koko ajan liikkuessaan vaihtelee suuntaa ja nopeutta. On tajuttoman vaikeeta osua jos joku yhtäkkiä vaihtaa suuntaa just kun oot saanu sen sopivasti hollille.

En oo pelannu 2142:ta, mutta pikkuveli sanoo, että se on ihan hyvä, mutta normaali BF2 on paljon parempi. Ja kyllä BF2:ssa pelaajia riittää. Ite tykkään pelata Norjan TV2 servereillä, on hyvät yhteydet ja kartat. Ne on yleensä aika täynnä, mutta kyllä sinne pääsee.
Kigolo
Account closed as per user's own request
_
25. heinäkuuta 2007 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Musta BF2 on parempi mut sehän on ihan mielipidekysymys ^^
Newbie
_
16. joulukuuta 2007 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi minä olen miettinyt battlefield pelin ostoa olen katsellut Battlefield 2 Complete Collectionia ja tätä battlefield 2142 haluaisin tietää miten paljon tällaiset pelit vaativat tilaa ja tehoa koneelta kun ei oma kone ole mikään superkone voitte myös kertoa kumpi peli on parempi
Mainos
_
__

_
_Henkka_
Suspended due to non-functional email address
_
16. joulukuuta 2007 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bf2142 demo oli koneella ja ei oikeen napannu kun tarvis ihan pikkasen enemmän vielä koneessa olla potkua että jaksaisin vääntää sitä...

Ja viimeksi pelasin joku vuosi sitten bf2 ja innostuin taas sitä pelaamaan eikä ollut kuin noin 15? että ei paha ostos ja se lisäri on jo omasta takaa :P

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 vai bf2142?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy