|
rune koodit
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2007 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LEIJONA1: Runescape Viikinki Peli?????
LUE tosta ylä_puolelta teksti ":D"
|
|
migel95
Account closed as per user's own request
|
6. marraskuuta 2007 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karel989: mä vihaan runee. mul oli 100 levu tyyppi. joku vaan halus sen tyypin ja alko arvaileen sen salista.sieltäse tuli jasit se pöllisen multa ja hankin kaikkisen kamat.
joo ei kyl oikeen usko, että arvas, ellei se salis olli 4 kirjaita itakä ja kerroit koleme ekaa kirjainta ( eism. het*) sit sen tarviis vaan arvata vipA kirjaan.
joo, mut ei koodeja oo, mut ( en haluu yllyttää, mut kerron) onhan niitä kaikenlaisii auto maatti ohjelmii, jokka tallettaa sun tekemät jutut, ja sit klikkaat päälle, niin se vaikka mainaa. auto miner toimii näin, mutta se on kielletty. en suosittele
- rakomatsi
|
|
migel95
|
6. marraskuuta 2007 @ 19:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LEIJONA1: Runescape Viikinki Peli?????
Runescapee sanoo melkein kaikki runeks en ainakaa rupee sanoo: Meen RS:n
Runeen ei ole koodeja (vain hakkeri ohjelmii jolla voit mutta ne ei tietääkseni ole laillisia)
Mutta onha niit Tekstin värin muutto koodeja
toi oli hyvää tekstii, paitsi pieni päivitys: enää ei värikoodit enää toimi! 8mun tiedon mukaan)
- rakomatsi
|
Member
|
6. marraskuuta 2007 @ 19:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti migel95:
joo, mut ei koodeja oo, mut ( en haluu yllyttää, mut kerron) onhan niitä kaikenlaisii auto maatti ohjelmii, jokka tallettaa sun tekemät jutut, ja sit klikkaat päälle, niin se vaikka mainaa. auto miner toimii näin, mutta se on kielletty. en suosittele
Moneenkohan kertaa tuo on tullut ilmi jo tässä topicissa?
|
|
alien273
Newbie
|
6. marraskuuta 2007 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti enkerro: haluun tietää jonku huijaus koodin ku ärsytää ku muilla on kaikki hyvät kamat ja mulla ei oo mitään kamaa:(:(:( voisitteko te kertoo mulle jonku koodin
[code]
|
|
alien273
Newbie
|
6. marraskuuta 2007 @ 20:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juppeli: kamaa ei todellakaan hankita tässä pelissä itse. Kaikki mistä voit saada rahaa, on niin täynnä botittajia, ettet itse mahdu ollenkaan (joten et saa rahaa etkä kamaa). Ja scämmereitä on enemmän kuin jaksaa luetella, ja kokoajan keksitään uusia tyylejä scämmaamiseen (11v:n logiikalla saa sen kamat liiankin helposti). Vain noin murto osa pelaajista hankkii omat romut. Ja tämä kaikki hyödyttää maksullisia pelaajia, joten pelin omistaja ei tee asialle mitään. Paras report ennätys minulla on noin 200 viikonlopussa, sitten syystä tai toisesta en vain jaksanut enää pelata. Ja jos ette tätä usko niin you tube on täynnä kyseisiä videoita.
Ja jos puhuisin välillä muuta kuin off-topickkia: Runescape cheateille on niin monta omaa sivua ja foorumia, ettei tätä todellakaan kannata pilata niillä.
voitteko kertoo mullekin jonku huijaus koodin mua niin pännii muien saradom fullit
|
Member
|
6. marraskuuta 2007 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
alien273 olit laittanu siihe mun poksiin jotai noista koodeista. Eli runeen ei ole kuin niitä koodeja jolla saa värin muuttumaan. Muut botit sun muuta on killettyjä ja niistä tulee IP-Bannit RS-sivuille eli jos haluut pelaa runea nii kerää tavarat rehellisesti.
|
|
henkettu
|
6. marraskuuta 2007 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei hitto mitä porukkaa tässä keskustelussa. Harvoin täällä Afterdawnissa ihan näin alas vajotaan. Kukaan ei muokkaa viestejään, kysytään samaa asiaa uusiksi, kun se lukee yläpuolella, luetaan vain eka rivi viestistä ja sitten kysytään, mitä sillä toisella luki, joka toinen kirjain kirjotettu joko väärin, ISOLLA tai sitten punaisella. Joku tunkee sitten varmaan vielä noi kaikki yhteen lauseeseen :)
Tästä vois tehä virallisen 'kakan'puhumiskeskustelun...
Lainaus: Eli täten vastaus siis on: Täältä et saa (säännötkin sen kieltävät; puhumattakaan moraalista).
Moraali?? ;DD
Joo sorkke, meni vähän OffTopic (=
|
Member
|
6. marraskuuta 2007 @ 23:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Niinkun totesin jo tuossa muutama viesti taakseppäin, että täällä jauhetaan vain samaa ja samaa. Eräs henkölö kysyi 3 kertaa saman asian ja joka kerralla tuli vastaus. Sitten taas joku toinen valopää menee kysymään viellä samasta asiasta.. ei huoh..
|
|
alien273
Newbie
|
7. marraskuuta 2007 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti enkerro: haluun tietää jonku huijaus koodin ku ärsytää ku muilla on kaikki hyvät kamat ja mulla ei oo mitään kamaa:(:(:( voisitteko te kertoo mulle jonku koodin
|
|
alien273
Newbie
|
7. marraskuuta 2007 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
on ko wowiin koodei ??? ja onko se joku viikinki peli ilmane ??? ja onko siinä hyvät grafiikat ???
|
|
boo82
Newbie
|
7. marraskuuta 2007 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Lukkoon, lukkoon.
|
Member
|
7. marraskuuta 2007 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alien273: on ko wowiin koodei ??? ja onko se joku viikinki peli ilmane ??? ja onko siinä hyvät grafiikat ???
1. etsi ite
2. On
3. kato ite
|
|
karel989
Newbie
|
7. marraskuuta 2007 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
woviinkaan ei oo koodei ehkä ja se ei oo ilmanen
|
|
Juippi93
Member
|
8. marraskuuta 2007 @ 08:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Runescapeen on Cheatteja (amutominer jne.) mutta niitä ei pidä mennä lataamaan koska niistä tulee troijalaisia koneelle esin zezima on käyttänyt niitä
|
|
migel95
|
8. marraskuuta 2007 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juippi93: Runescapeen on Cheatteja (amutominer jne.) mutta niitä ei pidä mennä lataamaan koska niistä tulee troijalaisia koneelle esin zezima on käyttänyt niitä[/quot
miten tiiät,onko se käyttäny*?
(siis onhan se mahollista!)
- rakomatsi
|
|
alien273
Newbie
|
8. marraskuuta 2007 @ 20:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mika: Sä näet vaivaa niiden kamojen eteen, kuten varmaan muutkin.
Tälle foorumille ei mitään hakkerointi/crack ym. huijauskoodeja ei laiteta.
|
|
alien273
Newbie
|
16. marraskuuta 2007 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TornadoFI: .. Ei ne muutkaan käytä varmaa mitään HUIJAUSKOODEJA.. Minusta tuntuu siltä että ne on vaan hankkinut itse kamansa, tai scämmänyt.
|
|
loletsu
Newbie
|
23. marraskuuta 2007 @ 15:01 |
Linkki tähän viestiin
|
[code][code]
[/code][/code][img][color=red][/img][/color]
chillaa
|
|
n11kk3
Newbie
|
1. joulukuuta 2007 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli mitäs koodeja tuonne MoparScapeen sitten löytyy? Ja mistä? Olen kuullut muutamista koodeista mm. että saa ruoskan (abbysal whip) tai mikä sitten onkaan. Eli jos MoparScapeen OIKEASTI löytää koodeja niin mistä?
Elämä jatkuu -->
|
Junior Member
|
1. joulukuuta 2007 @ 22:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Pelaileppa tuota moparscapea mielummin, ja sun kannattais tulevaisuudessa vähän miettiä minne laitat ja minkälaista viestiä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2007 @ 22:49
|
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
|
2. joulukuuta 2007 @ 23:15 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Lukitsen, kyl täs on mopo jo niin pahasti metsään mennyt, ettei ole päätä eikä häntää.
|