User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 28.1.2026 / 20:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > rune koodit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
rune koodit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
enkerro
Account closed as per user's own request
_
18. toukokuuta 2007 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haluun tietää jonku huijaus koodin ku ärsytää ku muilla on kaikki hyvät kamat ja mulla ei oo mitään kamaa:(:(:( voisitteko te kertoo mulle jonku koodin

aleksisavolainen
Moderator
_
18. toukokuuta 2007 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sä näet vaivaa niiden kamojen eteen, kuten varmaan muutkin.

Tälle foorumille ei mitään hakkerointi/crack ym. huijauskoodeja ei laiteta.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Senior Member
_
18. toukokuuta 2007 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikee asenne. Hanki itse kamas.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Member

5 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.. Ei ne muutkaan käytä varmaa mitään HUIJAUSKOODEJA.. Minusta tuntuu siltä että ne on vaan hankkinut itse kamansa, tai scämmänyt.
Member
_
21. toukokuuta 2007 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kamaa ei todellakaan hankita tässä pelissä itse. Kaikki mistä voit saada rahaa, on niin täynnä botittajia, ettet itse mahdu ollenkaan (joten et saa rahaa etkä kamaa). Ja scämmereitä on enemmän kuin jaksaa luetella, ja kokoajan keksitään uusia tyylejä scämmaamiseen (11v:n logiikalla saa sen kamat liiankin helposti). Vain noin murto osa pelaajista hankkii omat romut. Ja tämä kaikki hyödyttää maksullisia pelaajia, joten pelin omistaja ei tee asialle mitään. Paras report ennätys minulla on noin 200 viikonlopussa, sitten syystä tai toisesta en vain jaksanut enää pelata. Ja jos ette tätä usko niin you tube on täynnä kyseisiä videoita.

Ja jos puhuisin välillä muuta kuin off-topickkia: Runescape cheateille on niin monta omaa sivua ja foorumia, ettei tätä todellakaan kannata pilata niillä.
Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin... Eihän RS:sään ole koodeja ehkä MoparScapeen, mutta kuitenkin kyllähän sitä kuulee että kavereilta (tosiaan taitaa olla pieni logiikka.. tai hias kone =D) ollaan scämmitty tavaraa eli lyhyesti: Runeen ei ole koodeja siihen on ainoastaan botteja eli hacckereita.
LEIJONA1
Member

2 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2007 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä lisäks RUNE ei ole pc peli

Luulen ettei runeen edes ole koodeja

AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
23. toukokuuta 2007 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LEIJONA1:
Ja vielä lisäks RUNE ei ole pc peli

TÄH? Rune on PC peli.
Ja RuneScape on MMORPG (mikä myös on pc-pelit).

Vai onko ne kenties lautapelejä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. toukokuuta 2007 @ 08:33

Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensiksi Runeen ei ole koodeja tai xiittejä
Toiseksi Rune on perseestä
Kolmanneksi hanki elämä

Siis turhaa tuut kyseleen tämmösestä paikasta jtn koodeja, jos kerta pelaat runea, joka on *******tä niin pelaa kans kunnolla jos ei rune tärppää nii ala vaikka pelaamaan silkroadia tai Xiahia.

PS. ei se rune nyt han sieltä oo mutta omalla listalla on viimesin.
pelimakuhan se siinä ratkaisee

Runeen kyllä on jotain autotrainereita mutta jos lataat semmosen sieltä ekaksi löytyy keylogger ja jos plussaksi käytät saat minuutin päästä bannit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 09:03

Member

4 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2007 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuten losi sanoi jo rune on pyllystä ja toiseks ite pelasin 93 lvl membuna ja ite hommasin joka ikisen kaman mikö mulla on

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
Member
_
28. toukokuuta 2007 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakkeman:
kuten losi sanoi jo rune on pyllystä ja toiseks ite pelasin 93 lvl membuna ja ite hommasin joka ikisen kaman mikö mulla on
juuh, itellänikin oli jtn 112 lvl ukko jolla oli n.70m mutta ei tärppää enää. se aika oli muutenki 2 vuotta sitte :)

Intel C2D E6750 @ 2.7ghz | 3 Gb ddr2 667mhz | Nvidia 7950GT 256mb | Intel DG33FBC | Nexus Breeze 400 | NX-4090 | Seagate 320gb | Philips 190S | Windows Vista

Junior Member
_
30. kesäkuuta 2007 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ne tavarat hankitaan, joko pelaamalla tai ostamalla, ei xiittaamalla.

Ja tuskinpa näihin java/flash ym nettiselain-peleihin mitään xiittejä löytyy. Itse en ainakaan ole niihin törmännyt. Enpä kyllä pahemmin pelailekaan niitä.

Member
_
1. heinäkuuta 2007 @ 04:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
opettele pelaaman kuin mies, veikkaan että oot joku 12v kersa joka haluaa joka pelissä hetii hyvän ukon xiitteillä...

Intel C2D E6750 @ 2.7ghz | 3 Gb ddr2 667mhz | Nvidia 7950GT 256mb | Intel DG33FBC | Nexus Breeze 400 | NX-4090 | Seagate 320gb | Philips 190S | Windows Vista

karel989
Newbie
_
22. syyskuuta 2007 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti enkerro:
haluun tietää jonku huijaus koodin ku ärsytää ku muilla on kaikki hyvät kamat ja mulla ei oo mitään kamaa:(:(:( voisitteko te kertoo mulle jonku koodin
karel989
Newbie
_
22. syyskuuta 2007 @ 07:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä vihaan runee. mul oli 100 levu tyyppi. joku vaan halus sen tyypin ja alko arvaileen sen salista.sieltäse tuli jasit se pöllisen multa ja hankin kaikkisen kamat.
karel989
Newbie
_
22. syyskuuta 2007 @ 09:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hanki omat kamat
kiliko
Account closed as per user's own request
_
25. syyskuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saako täätltä ees niitä koodeja
Senior Member

10 tuotearviota
_
25. syyskuuta 2007 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Runeen on vain ns. hax-ohjelmia, jotka siis pyörivät taustalla, ei siis ollenkaan tavallisia huijauskoodeja, joita syötetään johonkin kenttään.

Eli täten vastaus siis on: Täältä et saa (säännötkin sen kieltävät; puhumattakaan moraalista).

Jonnekkin suomi24:sen sivuille voit mennä mankumaan, mutta (toivottavasti) saat siellä samat vastaukset.

ccm335
Suspended due to non-functional email address
_
29. syyskuuta 2007 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii rune on iha *******tä ja muutenki mul oli siin vaa lvl 65 ukko iha huono eikä ollu melkein yhtää kamaa ja ne vähät kamat oli membukamoi ja en oo enää membu.käy kuitenki moparscapessä "[img]moparscape.org[/img]
ccm335
Suspended due to non-functional email address
_
29. syyskuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis se on pelkkä moparscape.org
elmvilart
Newbie
_
21. lokakuuta 2007 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
runescapee ei ole koodeja,paitsi värikoodeja chattiin.on kyllä olemassa hax-ohjelmia jotka toimivat taustalla
Senior Member
_
21. lokakuuta 2007 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
runescapee ei ole koodeja,paitsi värikoodeja chattiin.on kyllä olemassa hax-ohjelmia jotka toimivat taustalla
Eiköhän se tullut selväksi jo aikaisemmissa viesteissä.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Senior Member

5 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2007 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Newbie
_
22. lokakuuta 2007 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pari juttua vielä:
Rune=Runescape on epäyhtälö.

RuneOn viikinkiseikkailupeli, joka on saanut myös hyvät "ratetukset"
Runescape on paras ilmainen mmorpg, mikäli gamesogreen on uskominen,
ainakin niin he ovat sen "ratenneet"

Kyseessä on siis kaksi aivan eripeliä, käyttäkää mielummin lyhennettä "rs" jos lyhennellä haluatte.

Mutta on Runescapeen koodeja:
Red:, blue:, Shock yms., muita ei olekaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2007 @ 18:51

Mainos
_
__

_
LEIJONA1
Member

2 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2007 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Runescape Viikinki Peli?????

Runescapee sanoo melkein kaikki runeks en ainakaa rupee sanoo: Meen RS:n

Runeen ei ole koodeja (vain hakkeri ohjelmii jolla voit mutta ne ei tietääkseni ole laillisia)

Mutta onha niit Tekstin värin muutto koodeja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2007 @ 20:48

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > rune koodit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy