User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 02:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Member

1 tuotearvio
_
30. maaliskuuta 2008 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
winavissa on kaksi mahdollisuutta: 1.tehdä avista dvd image ja 2.polttaa suoraan avi leffa dvd:lle

1. tiedän millä leffaan saadaan mukaan tekstit. 2. jos on avi leffa , tekstit samassa kansiossa ja saman nimisenä missä kohtaa tohon elokuvaan saadaan tekstit mukaan , että se menisi dvd:lle? täytyykö mun tehdä ensin 1. että saan 2. ???

joniz123
skyrben
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2008 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123:
winavissa on kaksi mahdollisuutta: 1.tehdä avista dvd image ja 2.polttaa suoraan avi leffa dvd:lle

1. tiedän millä leffaan saadaan mukaan tekstit. 2. jos on avi leffa , tekstit samassa kansiossa ja saman nimisenä missä kohtaa tohon elokuvaan saadaan tekstit mukaan , että se menisi dvd:lle? täytyykö mun tehdä ensin 1. että saan 2. ???
Eli siitä ei tarvitse tehdä imagea, jos pääset muokkaamaan tekstiä niin silloin se tulee mukaan Dvd:lle....Itse teen sen ensin kovalevylle ,varmistaaksni että kaikki on ok,sillä eivät nämä softat erehtymättömiä ole. Silloin mene levyjä hukkaan jos joku menee vikaan.
WinAVI :ssa on preview ikkuna mistä voit tuleeko teksit mukaan.
Member

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2008 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli dvd levyn teossa , jos tekstitys on samassa kansiossa ja saman nimisenä niin se tulee automaattisesti tohon dvd levylle...

joniz123
skyrben
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2008 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitää paikkansa
Member

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2008 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben:
pitää paikkansa
muuten hyvä että tiedän mitä teen , mutta ohjelma ei toimi... yritän poltaa sitä elokuvaa dvd:lle tai yritän muuttaa vmw aviksi ohjelma vastaa: "win avi lakkasi toimimasta" siksi löysinkin hyvän korvaajan mutta en tiedä miten sitä käytetään. Osaisikko sinä opastaa minua???tahtoisin siis noin 22 jaksoa dvd:lle ja valikot olisivat mukavat sekä tietenkin tekstitykset...

joniz123
Member

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2008 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
unohdin pistää äsköseen viestiin linkin http://www.download.fi/video_ohjelmat/mu...o_divxtodvd.cfm anteeksi taas kerran tuplapostaus...

joniz123
tuma111
Newbie
_
2. kesäkuuta 2008 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on koneella avi-tiedosto ja srt-tekstitiedosto, latasin WinAvin trialin. Miten saan poltettua ne DVD:lle? Nuo olivat kai dvd:ltä haettuun leffaan tekstit -ohjeet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. kesäkuuta 2008 @ 20:49

Senior Member

3 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2008 @ 02:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tuma111:
Mulla on koneella avi-tiedosto ja srt-tekstitiedosto, latasin WinAvin trialin. Miten saan poltettua ne DVD:lle? Nuo olivat kai dvd:ltä haettuun leffaan tekstit -ohjeet.
Mikäli DVD-soittimesi tukee DivX-muotoa, sekä leffan että tekstityksen voi poltaa sellaisenaan levylle. Mutta jos käytössäsi on "tavallinen" soitin, toimi edellä olevien ohjeiden mukaan. Nuo edellä mainitut ohjelmat ovat konverttereita, joilla jossain muodossa (.avi) olevia videoita pystytään muuttaa DVD-muotoon.

Muistaakseni(?) tuo WinAvi trial-versio lisää aika ikävän vesileiman keskelle ruutua, eli suosittelen jotain muuta ohjelmaa, näiden sivujen ohjelmat-osassa niitä on pilvin pimein.

HUOM! Jotta lopputulos varmasti näkyisi kaikilla DVD-soittimilla, levy kannattaa polton jälkeen viimeistellä! Itse tosin käytän "koe-versioihin" viimeistelemättömiä DVD-RW levyjä, oma soittimeni ei onneksi ole niin nirso :)
Tuurs
Newbie
_
22. kesäkuuta 2008 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä saan winavin joka ei pistä vesileimaa elokuviin (siis maksuttomana)
Member

1 tuotearvio
_
22. kesäkuuta 2008 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuurs:
mistä saan winavin joka ei pistä vesileimaa elokuviin (siis maksuttomana)
ei oikeastaan mistään maksuttomana... joudut joko ostamaan ohjelman tai warettamaan sen , mutta tämän waretuksen keskustelu on kiellettyä et en voi siitä sen enempää mainita...

joniz123
Tuurs
Newbie
_
5. heinäkuuta 2008 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen nyt käyttänyt tuota winavia avien convertointiin dvdksi. kysymys kuuluukin; miten saan yhdelle levylle useamman kuin yhden elokuva dvd-muodossa olevan elokuvan? pitääkö kenties tehdä toinen video_ts kansio vai mitä?
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2008 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WinAvilla ei ymmärtääkseni vieläkään tuota voi tehdä? Onnistuu ainakin ConvertXToDVDllä... Kaksi kokopitkää leffaa yhdellä single-layer levyllä --> en suosittele, kuvanlaatu surkea.

Kaksi eri Video_ts kansiota dual-layer levyllä --> ei taida dvd-soitin tajuta.

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
SelectNAT
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. heinäkuuta 2008 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttäkää ConvertXtoDvd:tä!
Mainos
_
__

_
aazaazaa
Newbie
_
20. joulukuuta 2008 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei muuten toimi noi teiän ohjeet mulla, laitoin tekstitykset .srt muodossa ja elokuvan .avi muodossa samaan kansioon ja käytin winavia mutta EI TOIMI!

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy