elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.
|
|
Member
1 tuotearvio
|
23. maaliskuuta 2008 @ 01:28 |
Linkki tähän viestiin
|
joo mulla olis pari elokuva tiedostoa ja ajattelin polttaa ne dv-r:lle. voinko tehdä sillä lailla että muutan avi tiedoston winavi video cnverterilla dvd muotoon ja sit poltan kyseisen tiedoston vaikka nerolla dvd levylle? jos tää on niinku väärä tapa niin mikähän olisi oikea tapa? käyttöjärjestelmä windows vista home premium.
joniz123
|
skyrben
Suspended due to non-functional email address
|
24. maaliskuuta 2008 @ 05:38 |
Linkki tähän viestiin
|
siinähän se on....paitsi ettet siihen mitään neroa tarvitse,koska voit ne polttaakkin WinAVI:lla
|
Member
1 tuotearvio
|
24. maaliskuuta 2008 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
joo kiitos tiedosta :)
joniz123
|
skyrben
|
24. maaliskuuta 2008 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
1 tuotearvio
|
24. maaliskuuta 2008 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
mun täytyy muuttaa sublite workshopilla ne tekstit ssa muotoon että saan toimimaan tämän ohjeen mukaan http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki...iedostoihin.cfm
ja sen jälkeen täytyy muuttaa siis winavilla dvd image muotoon ja kopioida dvd levylle.toimiiko siis tällä systeemillä?
joniz123
|
skyrben
|
24. maaliskuuta 2008 @ 17:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
mun täytyy muuttaa sublite workshopilla ne tekstit ssa muotoon että saan toimimaan tämän ohjeen mukaan http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki...iedostoihin.cfm
ja sen jälkeen täytyy muuttaa siis winavilla dvd image muotoon ja kopioida dvd levylle.toimiiko siis tällä systeemillä?
ei vaan siis :srt mikäli ne on .sub muodossa... WinAVI tunnistaa kyllä .sub.n mutta mulla synkkaus sekoa niiden kanssa
|
skyrben
|
24. maaliskuuta 2008 @ 21:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
1 tuotearvio
|
25. maaliskuuta 2008 @ 14:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
eli toimiiko tolla systeemillä vai ei???
joniz123
|
skyrben
|
25. maaliskuuta 2008 @ 22:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
kyllä varmaan, mutta minä teen näin..... avi to dvd+ tekstit
kaksi ohjelmaa jotka tervitset:
Subtitle Worksub
WinAVI
Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon .
sitten auki WInAVI
valitaan DVD
haetaan leffa
valitaan output directory ja format,ja valitaan advanced...
fontti asetukset ja ok
ok
That´s it ! voiko se nyt yksinkertaisempaa olla ?
|
Member
1 tuotearvio
|
26. maaliskuuta 2008 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
kaksi ohjelmaa jotka tervitset:
Subtitle Worksub
WinAVI
Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon .
sitten auki WInAVI
valitaan DVD
haetaan leffa
valitaan output directory ja format,ja valitaan advanced...
fontti asetukset ja ok
ok
That´s it ! voiko se nyt yksinkertaisempaa olla ?
joo kyl mä ymmärsin ton suurinpiirtein mutta kun sanoit: Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon . mitä toi tarkottaa? olen vähän huono näissä asioissa niin kuin näkyy :)
joniz123
|
skyrben
|
26. maaliskuuta 2008 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
ei muuta kuin ,että leffan ja tekstin pitää olla saman nimisiä ja samassa kansiossa esim. Rambo.avi ja Rambo.srt
|
Member
1 tuotearvio
|
26. maaliskuuta 2008 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos paljon vastauksista, pitääpä pistää sivu kirjanmerkkeihin :)
joniz123
|
Member
1 tuotearvio
|
27. maaliskuuta 2008 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
fontti asetukset ja ok
mulla on onglema... sit ko mä meen sinne advanced seitings niin kun pitäs mennä stream select ja sub stream niin siinä kun pitäs valkata tekstityksen ... se ei aukee ja viivalla lukee Null
auta!
joniz123
|
Member
1 tuotearvio
|
27. maaliskuuta 2008 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
joniz123
|
skyrben
|
28. maaliskuuta 2008 @ 07:09 |
Linkki tähän viestiin
|
No jos WinAVI ei löydä tekstiä se on a)eriniminen kuin elokuva b)väärää muotoa c)eri kansiossa kuin elokuva
kun kerran haulat kiinteät tekstit avi.n niin ehkä helpoin tapa on tämä :
Virtualdubmod,Vobsub ja Subtitle Workshop(teksti muotoon .srt)
vobsubin asennuksessa ei tehdä default asennusta vaan valitaan mukaan virtualdub filtterit
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben:
|
Member
1 tuotearvio
|
28. maaliskuuta 2008 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
yritin pistää vodsubin asennuksessa pluginniksi virtualdub subliter mutta asennus aina tilttasi... luulen että teen ton alkuperäsen ohjeen mukaan vaikka aikaa vie kun mikään ei toimi... jos soitin tukee divx ei sitä tarvi välttämättä muuttaa dvd imgeksi vai tarviiko? entä mikä ohjelma olisi hyvä winavin korvaaja? semmone ohjelma mikä toimisi tuon vanhan systeemin kanssa täydellisesti...
joniz123
|
skyrben
|
28. maaliskuuta 2008 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
no kaikki divx to dvd softat.....
muuten...WinAVI toimii aina jos teksti ja leffa on saman nimisenä samassa kansiossa
|
Member
1 tuotearvio
|
29. maaliskuuta 2008 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
ainakin nyt löysin tuossa winavissa ne tekstitykset... sitten kun olen muuntanut dvd imgeksi , niin kopioiko koko kansion dvd levylle?
joniz123
|
skyrben
|
29. maaliskuuta 2008 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
jos teit sen winavi:lla niin sen jäjkeen siitä ei tarvitse välttämättä tehdä imagea ellet jostain syystä halua,voit polttaa sen sen samantien winavilla
|
Member
1 tuotearvio
|
29. maaliskuuta 2008 @ 19:26 |
Linkki tähän viestiin
|
tarkotin vaan sitä että kun muutan dvd imgeksi , syntyy 2 kansiota VIDEO_TS ja AUDIO_TS kopioinko noi kummakki 1 kansioon levylle vai mitä teen?
joniz123
|
skyrben
|
30. maaliskuuta 2008 @ 07:23 |
Linkki tähän viestiin
|
siis jos aiot polttaa ne dvd:lle niin käytät vaan jotain polttosoftaa polttamiseen.tarkoitin tuolla edellisellä sitä että kun olet tehnyt dvd.n jossa on video ja audio kansiot niin imagen tekeminen on polttoa varten turhaa,koska poltto onnistuu suoraan video_ts kansiosta
|
Member
1 tuotearvio
|
30. maaliskuuta 2008 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: siis jos aiot polttaa ne dvd:lle niin käytät vaan jotain polttosoftaa polttamiseen.tarkoitin tuolla edellisellä sitä että kun olet tehnyt dvd.n jossa on video ja audio kansiot niin imagen tekeminen on polttoa varten turhaa,koska poltto onnistuu suoraan video_ts kansiosta
eli ei tarvi tehdä imagea vaan polttaa ne suoraan dvd:lle... entä tekstitykset saako ne mukaan jos tekee tollla lailla? levy on muuten double layer...
joniz123
|
skyrben
|
30. maaliskuuta 2008 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
no ensiksi tietenkin kannattaa katsoa että leffa on toimiva..esim PowerDvd playerillä. double layer on nimensä mukaisesti tuplasti isompi.poltto onnistuu esim WinAVI :lla ja aikaa menee esim mun p4 1.7 gb ruoskalla n.10min eli ikuisuus :)
haetaan video_ts kansio,valitaan poltni,annetaan nimi ja painetaan "burn"
|
Member
1 tuotearvio
|
30. maaliskuuta 2008 @ 09:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben: no ensiksi tietenkin kannattaa katsoa että leffa on toimiva..esim PowerDvd playerillä. double layer on nimensä mukaisesti tuplasti isompi.poltto onnistuu esim WinAVI :lla ja aikaa menee esim mun p4 1.7 gb ruoskalla n.10min eli ikuisuus :)
haetaan video_ts kansio,valitaan poltni,annetaan nimi ja painetaan "burn"
joo o mutta missä kohtaa tohon pistetään tekstityksen kiinni elokuvaan ?
joniz123
|
Mainos
|
|
|
skyrben
|
30. maaliskuuta 2008 @ 12:56 |
Linkki tähän viestiin
|