User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 02:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Member

1 tuotearvio
_
23. maaliskuuta 2008 @ 01:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla olis pari elokuva tiedostoa ja ajattelin polttaa ne dv-r:lle. voinko tehdä sillä lailla että muutan avi tiedoston winavi video cnverterilla dvd muotoon ja sit poltan kyseisen tiedoston vaikka nerolla dvd levylle? jos tää on niinku väärä tapa niin mikähän olisi oikea tapa? käyttöjärjestelmä windows vista home premium.

joniz123
skyrben
Suspended due to non-functional email address
_
24. maaliskuuta 2008 @ 05:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinähän se on....paitsi ettet siihen mitään neroa tarvitse,koska voit ne polttaakkin WinAVI:lla
Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2008 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitos tiedosta :)

joniz123
skyrben
_
24. maaliskuuta 2008 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2008 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti skyrben:
ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
mun täytyy muuttaa sublite workshopilla ne tekstit ssa muotoon että saan toimimaan tämän ohjeen mukaan http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki...iedostoihin.cfm
ja sen jälkeen täytyy muuttaa siis winavilla dvd image muotoon ja kopioida dvd levylle.toimiiko siis tällä systeemillä?

joniz123
skyrben
_
24. maaliskuuta 2008 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123:
mun täytyy muuttaa sublite workshopilla ne tekstit ssa muotoon että saan toimimaan tämän ohjeen mukaan http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki...iedostoihin.cfm
ja sen jälkeen täytyy muuttaa siis winavilla dvd image muotoon ja kopioida dvd levylle.toimiiko siis tällä systeemillä?

ei vaan siis :srt mikäli ne on .sub muodossa... WinAVI tunnistaa kyllä .sub.n mutta mulla synkkaus sekoa niiden kanssa
skyrben
_
24. maaliskuuta 2008 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki...iedostoihin.cfm
siis tuossa liimataan tekstit kiinteästi aviin...ja helvetin vaikeella tavalla :) WinAVI taas tekee dvd.n ja lisää siihen kiinteät tekstit...jos haluat tekstit kiinni avi fileen niin mulla on siihen paljon yksinketaisempikin tapa.
Member

1 tuotearvio
_
25. maaliskuuta 2008 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli toimiiko tolla systeemillä vai ei???

joniz123
skyrben
_
25. maaliskuuta 2008 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

kyllä varmaan, mutta minä teen näin..... avi to dvd+ tekstit

kaksi ohjelmaa jotka tervitset:
Subtitle Worksub
WinAVI
Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon .

sitten auki WInAVI

valitaan DVD

haetaan leffa

valitaan output directory ja format,ja valitaan advanced...

fontti asetukset ja ok

ok

That´s it ! voiko se nyt yksinkertaisempaa olla ?
Member

1 tuotearvio
_
26. maaliskuuta 2008 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

kaksi ohjelmaa jotka tervitset:
Subtitle Worksub
WinAVI
Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon .

sitten auki WInAVI

valitaan DVD

haetaan leffa

valitaan output directory ja format,ja valitaan advanced...

fontti asetukset ja ok

ok

That´s it ! voiko se nyt yksinkertaisempaa olla ?

joo kyl mä ymmärsin ton suurinpiirtein mutta kun sanoit: Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon . mitä toi tarkottaa? olen vähän huono näissä asioissa niin kuin näkyy :)

joniz123
skyrben
_
26. maaliskuuta 2008 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei muuta kuin ,että leffan ja tekstin pitää olla saman nimisiä ja samassa kansiossa esim. Rambo.avi ja Rambo.srt
Member

1 tuotearvio
_
26. maaliskuuta 2008 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos paljon vastauksista, pitääpä pistää sivu kirjanmerkkeihin :)

joniz123
Member

1 tuotearvio
_
27. maaliskuuta 2008 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

fontti asetukset ja ok

mulla on onglema... sit ko mä meen sinne advanced seitings niin kun pitäs mennä stream select ja sub stream niin siinä kun pitäs valkata tekstityksen ... se ei aukee ja viivalla lukee Null
auta!

joniz123
Member

1 tuotearvio
_
27. maaliskuuta 2008 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
anteeksi tupla postaus... toi ohjelma herjasi eikä se toiminut. vaihdoin tällaiseen http://www.download.fi/video_ohjelmat/vi...xtodvd_free.cfm kun luovuin tosta winavista. tämä toimii mutta... täytyykö mun jatkossa sitten pistää kiinni ne tämän mukaan elokuvaan http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki...iedostoihin.cfm toi on aikaa vievää ja jos on 30min pätkii 22 kestää puol vuotta et saa valmiiks. eiks olis muuta keinoa?

joniz123
skyrben
_
28. maaliskuuta 2008 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos WinAVI ei löydä tekstiä se on a)eriniminen kuin elokuva b)väärää muotoa c)eri kansiossa kuin elokuva

kun kerran haulat kiinteät tekstit avi.n niin ehkä helpoin tapa on tämä :
Virtualdubmod,Vobsub ja Subtitle Workshop(teksti muotoon .srt)
vobsubin asennuksessa ei tehdä default asennusta vaan valitaan mukaan virtualdub filtterit

Member

1 tuotearvio
_
28. maaliskuuta 2008 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yritin pistää vodsubin asennuksessa pluginniksi virtualdub subliter mutta asennus aina tilttasi... luulen että teen ton alkuperäsen ohjeen mukaan vaikka aikaa vie kun mikään ei toimi... jos soitin tukee divx ei sitä tarvi välttämättä muuttaa dvd imgeksi vai tarviiko? entä mikä ohjelma olisi hyvä winavin korvaaja? semmone ohjelma mikä toimisi tuon vanhan systeemin kanssa täydellisesti...

joniz123
skyrben
_
28. maaliskuuta 2008 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kaikki divx to dvd softat.....
muuten...WinAVI toimii aina jos teksti ja leffa on saman nimisenä samassa kansiossa
Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2008 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainakin nyt löysin tuossa winavissa ne tekstitykset... sitten kun olen muuntanut dvd imgeksi , niin kopioiko koko kansion dvd levylle?

joniz123
skyrben
_
29. maaliskuuta 2008 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos teit sen winavi:lla niin sen jäjkeen siitä ei tarvitse välttämättä tehdä imagea ellet jostain syystä halua,voit polttaa sen sen samantien winavilla
Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2008 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkotin vaan sitä että kun muutan dvd imgeksi , syntyy 2 kansiota VIDEO_TS ja AUDIO_TS kopioinko noi kummakki 1 kansioon levylle vai mitä teen?

joniz123
skyrben
_
30. maaliskuuta 2008 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis jos aiot polttaa ne dvd:lle niin käytät vaan jotain polttosoftaa polttamiseen.tarkoitin tuolla edellisellä sitä että kun olet tehnyt dvd.n jossa on video ja audio kansiot niin imagen tekeminen on polttoa varten turhaa,koska poltto onnistuu suoraan video_ts kansiosta
Member

1 tuotearvio
_
30. maaliskuuta 2008 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis jos aiot polttaa ne dvd:lle niin käytät vaan jotain polttosoftaa polttamiseen.tarkoitin tuolla edellisellä sitä että kun olet tehnyt dvd.n jossa on video ja audio kansiot niin imagen tekeminen on polttoa varten turhaa,koska poltto onnistuu suoraan video_ts kansiosta
eli ei tarvi tehdä imagea vaan polttaa ne suoraan dvd:lle... entä tekstitykset saako ne mukaan jos tekee tollla lailla? levy on muuten double layer...

joniz123
skyrben
_
30. maaliskuuta 2008 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ensiksi tietenkin kannattaa katsoa että leffa on toimiva..esim PowerDvd playerillä. double layer on nimensä mukaisesti tuplasti isompi.poltto onnistuu esim WinAVI :lla ja aikaa menee esim mun p4 1.7 gb ruoskalla n.10min eli ikuisuus :)

haetaan video_ts kansio,valitaan poltni,annetaan nimi ja painetaan "burn"

Member

1 tuotearvio
_
30. maaliskuuta 2008 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ensiksi tietenkin kannattaa katsoa että leffa on toimiva..esim PowerDvd playerillä. double layer on nimensä mukaisesti tuplasti isompi.poltto onnistuu esim WinAVI :lla ja aikaa menee esim mun p4 1.7 gb ruoskalla n.10min eli ikuisuus :)

haetaan video_ts kansio,valitaan poltni,annetaan nimi ja painetaan "burn"

joo o mutta missä kohtaa tohon pistetään tekstityksen kiinni elokuvaan ?

joniz123
Mainos
_
__

_
skyrben
_
30. maaliskuuta 2008 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no se nyt tehdään silloin kun teet sen dvd.n.. eli pari viestiä ylöspäin

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy