apua,psp slim & lite kysymyksiä!
|
|
ronsumo
Suspended permanently
|
18. kesäkuuta 2008 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
häh, ilman muistikorttia? ja mä en ainakaan huomaa mitään erillaista. mil taval sen pitäis huomata et siin on nyt se (3.71 M33)ja eiks sil uudel akul enään tee mitään?
|
ronsumo
Suspended permanently
|
18. kesäkuuta 2008 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
tää kone väittää vielki et mul on pelkkä 3.71 versio.. :(
|
ronsumo
Suspended permanently
|
18. kesäkuuta 2008 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
sit tääl mun memory stick:il on ihan ylin palkki: (corrupted data) 2.(pandora`s battery creator) 3.(despertar del cementerio). oks se ihan oikein?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. kesäkuuta 2008 @ 22:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep! Jos siellä GAME valikossa on noi jutut (corrupted data) 2.(pandora`s battery creator) 3.(despertar del cementerio) niin kaikki on aivann mahtavasti eli olet onnistunut tekemään muistarin oikein. Eli niinkun äsköisessä viestissä sanoin niin tee näin:
1. Pistä TOOL akku PSPn sisään
2. Pistä se sun muistari, jossa on noi pandoras battery creatot sun muut niin PSPn sisään.
3. Käynnistä PSP, mitään ei pitäisi näkyä näytöllä!
4. Paina [] -näppäintä, se ottaa varmuuskopiot jos tulee jotain häikkää
5. Odota n. 5 min ja käynnistä PSP uudelleen
6. Paina X -näppäintä jotta se asentaa 3.71 M33n
7. Odota taas n. 5 min
8. Käynnistä PSP tämän jälkeen ilman muistikortti sinun omalla, normaalilla akulla
9. Katso "SYSTEM INFORMATIOSTA" onko sinulla 3.71 M33, sen huomaa myös siitä että PSPn "teema" on aivan valkoinen.
[10.] Jos sinulla ei vieläkään ole 3.71 M33tä toista koko homma. Jos tämäkään ei auta niin kysy apua täällä.
|
ronsumo
Suspended permanently
|
18. kesäkuuta 2008 @ 22:25 |
Linkki tähän viestiin
|
sori oon vähä noob näis jutus mut mikä toi [] näppäin on?
|
ronsumo
Suspended permanently
|
19. kesäkuuta 2008 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
voisko joku kiltti vastata nopeesti? ;/
|
Senior Member
|
19. kesäkuuta 2008 @ 14:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: sori oon vähä noob näis jutus mut mikä toi [] näppäin on?
Eikös tuo muoto tuossa [] anna yhtään vinkkiä? :) Neliötähän se tarkoittaa.
:.Phantomenium.:
|
ronsumo
Suspended permanently
|
19. kesäkuuta 2008 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
nyt on jo aika monta kertaa koitattu tota, ja vielläkin väittää että mulla on 3.71, onks se ihan normaalii et ku mä pistän ton TOOL akun pspehen ni siihe syttyy vihree valo jo ennen ku mä ees ehdin käynnistää sitä?
|
ronsumo
Suspended permanently
|
22. kesäkuuta 2008 @ 23:12 |
Linkki tähän viestiin
|
voisko joku kiltti vastata?
|
ronsumo
Suspended permanently
|
23. kesäkuuta 2008 @ 00:59 |
Linkki tähän viestiin
|
oiskohan mahollista käydä kysymässä jostain tilt:stä apua?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. kesäkuuta 2008 @ 10:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ronsumo: nyt on jo aika monta kertaa koitattu tota, ja vielläkin väittää että mulla on 3.71, onks se ihan normaalii et ku mä pistän ton TOOL akun pspehen ni siihe syttyy vihree valo jo ennen ku mä ees ehdin käynnistää sitä?
Ihan normaalia se on se käynnistää ittensä automaattisesti ja oletko ottanut huomioon että toi ohjelma ei toimi Vistalla..
|
ronsumo
Suspended permanently
|
24. kesäkuuta 2008 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
ai mikä ihmeen vista?
|
ronsumo
Suspended permanently
|
24. kesäkuuta 2008 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
pystyisikö 3.80 M33 pistämään mitään pelejä, jos sen lähettäisi sinne modpiiriin, ja he asentaisivat sen siellä?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. kesäkuuta 2008 @ 21:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Uskon että sun on vaan helpompi asentaa ite se kustomin, meinaan ei se NIIN vaikeaa ole että sinne asti tarvitsisi PSPn reissata :D
Ja Vista on Microsoftin uusi(n) käyttöjärjestelmä, se on kuin "uudempi versio" XPstä joka sekin on Microsoftin käyttis.
|
kokakola
Newbie
|
8. lokakuuta 2008 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qimmo: Jep! Jos siellä GAME valikossa on noi jutut (corrupted data) 2.(pandora`s battery creator) 3.(despertar del cementerio) niin kaikki on aivann mahtavasti eli olet onnistunut tekemään muistarin oikein. Eli niinkun äsköisessä viestissä sanoin niin tee näin:
1. Pistä TOOL akku PSPn sisään
2. Pistä se sun muistari, jossa on noi pandoras battery creatot sun muut niin PSPn sisään.
3. Käynnistä PSP, mitään ei pitäisi näkyä näytöllä!
4. Paina [] -näppäintä, se ottaa varmuuskopiot jos tulee jotain häikkää
5. Odota n. 5 min ja käynnistä PSP uudelleen
6. Paina X -näppäintä jotta se asentaa 3.71 M33n
7. Odota taas n. 5 min
8. Käynnistä PSP tämän jälkeen ilman muistikortti sinun omalla, normaalilla akulla
9. Katso "SYSTEM INFORMATIOSTA" onko sinulla 3.71 M33, sen huomaa myös siitä että PSPn "teema" on aivan valkoinen.
[10.] Jos sinulla ei vieläkään ole 3.71 M33tä toista koko homma. Jos tämäkään ei auta niin kysy apua täällä.
Terve! mulla ois ihan vastaava ongelma edessäni. MMS tehty onnistuneesti ja korttilla on just noi " corrupted data, pandoras bat.. yms." härpäkkeet!
Laite on siis slim&lite ja uusi TOOL-akku saapui modpiiristä, ja FW on 3.72 ja haluisin siihen tuon CFW 3.71 M33:n. Näyttö on pimeenä kuten slimissä vissiin kuuluukin. Mutta mutta.. sitten kun oon yrittänyt Tool-akulla asentaa tuon customin ja lyön vakio-akun ilman muistikorttia sisään ilmoittaa PSP että käyttis on vieläkin 3.72 =/ Missä voisi olla vika? Tai mitä teen väärin?
|
psp1992
Junior Member
2 tuotearviota
|
19. lokakuuta 2008 @ 11:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Hajoaako psp helposti jos sen kräkkää?
Kaverini voisi ja osaa tehdä sen koska on kräkännyt oman psp:nsä.
Eli onko minulla mitään vaaraa koska jos se on kerran onnistunut niin miksi ei onnistuisi toista kertaa?
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
5. marraskuuta 2008 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Kysynpä täs et mitä se hyövyttää se kräkkääminen haluaisin tietää kun olen laittamassa psp:tä ja onko se kannattavaa?
|
Esystem
Suspended permanently
|
12. marraskuuta 2008 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
hahaahahaha ei vi##u mikä jätkä.... ''ai mikä vista'' hahaha:D.... en oo vaajakkiiii!!!!!
|
vipii
Newbie
|
29. joulukuuta 2008 @ 15:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä laittaako tuo total newbi easyinstaller tuon 3.71 M33 custom-firmwaren muistikortille, joka sitten pandora akun kanssa asentaa sen sitten siinä huoltotilassa X painamalla psp:lle? Vai pitääkö se 3.71 M33-cfw ladata jostain erikseen ja laittaa kortille?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
29. joulukuuta 2008 @ 21:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Se menee noin kun sä tossa itekki sanoit eli se laittaa ja asentaa sen kunhan painat tos huoltotilas X..
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
30. joulukuuta 2008 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Kysymys kuuluu: Kun en jaksaisi tuhlata rahaa TOOL akkuun niin normi akusta pystyy tekemään pandora akun "väliaikasesti" ainakin tämän ohjeen mukaan. Tuossa ohjeessa vaan puhutaan FAT psp:stä mutta kait se toimiin slim & litessäkin, korjatkaa jos olen väärässä? Ja kyseisen akun pystyy vielä palauttamaan ennalleen samalla ohjelmalla kuin se luotiinkin. Mutta jos en haluakkaan palauttaa akkua normiksi ja asennan IPL multiloaderin joka tekee akusta Pandora/normiakun, niin vaikuttaako se psp:n käynnistyvyyteen mitenkään, hidastuuko se vai toimiiko niinkuin ennenkin? Ja sitten vielä että kun teen tuon Magic muistikortin niin käynnistyykö se aina sieltä kun laitan sen myöhemmin psp:hen vai pääsenkö seuraavalla kerralla formatoimaan sen ja sitten asenteleen pelejä?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
1. tammikuuta 2009 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuossa ohjeessa vaan puhutaan FAT psp:stä mutta kait se toimiin slim & litessäkin? - Ööööö, en oo varma että toimiiko tuo Slimissä kun en itse ole kokeillut.. Joku muu varmaan tietää??
Ja kyseisen akun pystyy vielä palauttamaan ennalleen samalla ohjelmalla kuin se luotiinkin. - Kyllä KUNHAN varmuuskopioi sen akun sarjanumeron (EEPROOM.BIN) sillä ohjelmalla (Painamalla Ylöspäin nuolta..)
Mutta jos en haluakkaan palauttaa akkua normiksi ja asennan IPL multiloaderin joka tekee akusta Pandora/normiakun, niin vaikuttaako se psp:n käynnistyvyyteen mitenkään, hidastuuko se vai toimiiko niinkuin ennenkin? - No, mä oon tehny just noin eli asentanu ton IPL multiloaderin ja hyvinhän se on toiminut. Ainoat miinukset ovat se että sitten ei enää SLEEP -mode toimi eli jos esim haluat kesken pelin pitää taukoa niin painat vaan sammutus nappulaa ja kun haluat jatkaa niin "käynnistät" PSPn uudelleen ja se jatkaa samasta kohdasta. Tuo ominaisuus katoaa. Ja sitten se vielä että PSPsi jossa on tuo Pandora niin se toimii VAIN sillä muistarilla jonne se IPL multiloader on asennettu. Ei se muuten sitä mitenkään hidasta yms..
Ja sitten vielä että kun teen tuon Magic muistikortin niin käynnistyykö se aina sieltä kun laitan sen myöhemmin psp:hen vai pääsenkö seuraavalla kerralla formatoimaan sen ja sitten asenteleen pelejä? - Eli sitä Magic muistaria tarvitaan vain KERRAN customin asennukseen ja sen jälkeen voit formatoida sen ja laittaa sinne ihan mitä huvittaa. Jotta MMS (=Magic Memory Stick) toimisi tarvitaan aina sen lisäksi Pandora. Jos koitat normaalilla akulla ja MMS käynnistää PSPtäsi se käynnistyy aivan normaalisti.
HUOM!! Jotta tuo Pandoras Battery Creator toimisi tarvitaan sen pyörittämiseen PSP jossa on jo valmiiksi CFW (=Custom Firmware). Eli Sonyn OFW (=Official Firmware) sitä ei pysty pyörittämään
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2009 @ 21:06
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2009 @ 22:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Onks mitään konstia millä saisi Psp:n jossa on 4.01 firmis jo ostettaessa, CFW asennettua. Ei kaiketi mitä nyt muilta olen kuunnellut koska se taitaa olla melkeen samoilla sisuskaluilla kuin 3000 sarjalainen??
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. tammikuuta 2009 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli onko sulla nyt PSP-1004K (=Fat) PSP-2004 (Slim & Lite) vai PSP-3000 (Tää uus "hieno" PSP)?
Jos sulla on toi PSP-3000 niin et saa siihen ainakaan vielä mitään customia..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2009 @ 14:34
|
Mainos
|
|
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2009 @ 18:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Slim & Lite 2004 G Ois mun pöpsi ku kattoo laatikon tarraa. Eli psp:ssä oli jo ostettaessa 4.01 OFW. TA-088v3 emo tossa kaiketi on, eli sama ku 3000:ssa eli siit vaan odottoleen että joku viksu pääsee yli ja ympäri sonyn suojauksista.
|