apua,psp slim & lite kysymyksiä!
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. tammikuuta 2009 @ 19:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, eiköhän kustomia sillekki pian pukkaa kun nyt huomattiin toi GripShift exploitti. Ei tässä varmaa kauaa mee kun joku siihen saa asennettua CFW..
GripShift Exploitti
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2009 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Loistavaa sanon minä! Eikun odottamaan... Toivottavasti vaan ei pitkään. Varmaan tulee säästeltyä muutama peli netistä jo kaiken varalle CFW odotellessa :D
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2009 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli olisi sellainen kysymys, kun minulla on psp slim piano black jossa on 4.20 firmis, niin voinko mitenkään modata sitä kustomiksi tai 1.50 että voin pelata moistikortille tallennettuja pelejä ja homebrew ohjelmia? kiitos jo etukäteen.
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2009 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti micr0s0ft: Eli olisi sellainen kysymys, kun minulla on psp slim piano black jossa on 4.20 firmis, niin voinko mitenkään modata sitä kustomiksi tai 1.50 että voin pelata moistikortille tallennettuja pelejä ja homebrew ohjelmia? kiitos jo etukäteen.
Pistetääs vastaheitto kysymyksellesi. Oliko tuossa sinun psp:ssäsi ostettaessa 4.01 Firmware? Jos et siitä ole varma, niin jos sattuu löytymään psp:n pahvilaatikko missä psp sinulle tuli niin katsoa siitä pääty tarrasta että onko siellä jossain kohtaa iso G jos kirjain G löytyy tarrasta niin et pysty downgradata psp:täsi, mutta jos kirjain F tai jokin näistä E-D-C-B-A löytyy lodjustasi sen pystyy downgradaamaan.
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2009 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
olen varma että ostettaessa oli 4.20 sain sen joululahjaksi eikä äiskä sitä osais modata.boksissa on sekä G että D siinä on 2 viivakoodia ja kirjainta(1G ja 1D).
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. tammikuuta 2009 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti micr0s0ft: olen varma että ostettaessa oli 4.20 sain sen joululahjaksi eikä äiskä sitä osais modata.boksissa on sekä G että D siinä on 2 viivakoodia ja kirjainta(1G ja 1D).
Ööö, kuvaileppas solisluulle missä kohassa ne kirjaimet on ja se osaa varmaan sitten auttaa, kun on tämän saman kokenut/tehnyt. Koska itse en ole selvillä missä tuo G/D kirjain sijaitsee kun on iki-ihana fattis eikä mitään kamalaa TA-088v3 masiinaa =)
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2009 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös Psp 3000 tuu vakiona 4.20 firmiksellä? Ja vielä vähän helpottamaan tunnistusta Psp 3000 ja vanhojen versioiden välillä on että yhdessä uuden Psp:n napeista on Playstation logo kun vanhoissa saman napin kohdalla lukee Select. Siitä tunnistaa helpoiten uuden ja vanhan Psp:n.
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2009 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä lukee select siinä yhessä napissa ja toisessa on playstationin logo:D laitanko sulle kuvia laatikon siitä tarrasta ja ite psp:stä?
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2009 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
No pistä piruuttain :D Hitto mikähän masiina se sitte on jos molemmat kerta löytyy :D
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2009 @ 15:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt kyllä solisluu puhuu potaskaa tai muistaa väärin :D. Playstation logo näppäin on uudessa pöspissä HOME näppäimen kohdalla, ja select nappula on siinä ihan samassa paikassa kuin vanhoissakin.
:)
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2009 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
kuvat:
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2009 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti micr0s0ft: ... eikä äiskä sitä osais modata. ...
On se jännä kun äiti ei osaa modata mun PSP:tä... :D
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2009 @ 20:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppoz678: Nyt kyllä solisluu puhuu potaskaa tai muistaa väärin :D. Playstation logo näppäin on uudessa pöspissä HOME näppäimen kohdalla, ja select nappula on siinä ihan samassa paikassa kuin vanhoissakin.
Eikun niin hyvä että korjasit :D No siinä tapauksessa micr0s0ft sulla on Psp 3000. Siitä vaan jonoon sitten ihmetteleen että tapahtuu jänniä psp rintamalla.
|
Mainos
|
|
|
xl8r
Newbie
|
17. helmikuuta 2009 @ 21:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko tuo 4.01 firmis yleensä mahdollista jotenkin downgradeta tai suoraan vaihtaa custom firmikseen? Tuossa olis yks sellainen, mutta mistään en oo löytänyt ohjeita sen alentamiseen. Saatavilla on myös toinen samanlainen (S&L, ei-3000) ja läski, niissä molemmissa custom firmikset. Samat patteritemput, jotka auttoivat taannoin tuon S&L:n firmiksen vaihtamisessa 3.71 m-33:een päätyvät nyt tuon 4.01 firmiksen kanssa tilanteeseen, jossa fatilla tehty huoltopatterin kanssa tuo 4.01 firmiksellä varustettu laite ei lähde edes käyntiin. Oliskos mitään vinkkejä?
|