User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii polttaminen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WII Polttaminen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
jorkku
Newbie
_
4. maaliskuuta 2009 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alcohol 120 toimi poltossa,kaikki on taas hyvin,älkää koittako nerolla...
Junior Member
_
4. maaliskuuta 2009 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vastaan tuohon, että Neroakin voi käyttää ;)

Itse olen sen käytön hyväksi nähnyt heh.
Mutta, Alcohol 120% myös käy ^^

Ihan miten itse haluaa.
saeron
Newbie
_
3. toukokuuta 2009 @ 23:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmoinen kysymys tästä polltamisesta että mistä johtuu että poltin pelin tässä tapauksessa kyseessä oli GC peli nii peli temppuilee jossain kohdissa että ei voi lukea nii onkohan vika polttamisessa vai jossai muussa cd.ssä kenties? osaisiko joku kertoa minulle. Kyseistä peliä en voi ostaa kun ei ole enään markkinoilla.
_SL_
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2009 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyselisin semmoista, että kun nyt on poltettu pari peliä, että tarviinko mä siis jonkun modauksen että ne toimii? Jäi epäselväksi kun lueskelin tätä aihetta...
Senior Member
_
27. toukokuuta 2009 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep.. Tarvitset joko mod-piirin, joka juotetaan konsolin sisälle tai sitten ohjelmallisen "soft"modauksen.

Molemmista tapauksista löytyy juttua tältä Wiin keskustelualueelta.

:.Phantomenium.:
_SL_
Suspended due to non-functional email address
_
28. toukokuuta 2009 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron:
Jep.. Tarvitset joko mod-piirin, joka juotetaan konsolin sisälle tai sitten ohjelmallisen "soft"modauksen.

Molemmista tapauksista löytyy juttua tältä Wiin keskustelualueelta.

Et viitsisi linkittää, un en oikein osaa tällä foorumilla vielä etsiäoikeita topiceja...?
Walfin
Member
_
8. kesäkuuta 2009 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verbatim levyt ollut ollu itselläni täysiä susia. Jokainen kappale. Hyvitysmaksuttiomia levyjä verkkokauppa.com:sta.
Löytyisiköhän Samsung-Pleomax levyjä enään mistään? Jokainen kappale toimi, kun niitä vielä oli.
Niin ja on kokeiltu Neroa ja ImgBurn:ia kaikilla mahdollisilla nopeuksilla.
Ihan vain nice-to-know tietona.

Pitänee varmaan kokeilla jotain muuta merkkiä.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2009 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Walfin:
Verbatim levyt ollut ollu itselläni täysiä susia. Jokainen kappale. Hyvitysmaksuttiomia levyjä verkkokauppa.com:sta.
Löytyisiköhän Samsung-Pleomax levyjä enään mistään? Jokainen kappale toimi, kun niitä vielä oli.
Niin ja on kokeiltu Neroa ja ImgBurn:ia kaikilla mahdollisilla nopeuksilla.
Ihan vain nice-to-know tietona.

Pitänee varmaan kokeilla jotain muuta merkkiä.

Vika voi olla dvd-polttimessakin. Kannattaa kokeilla levyjä vaikka kaverin koneella.

Verbatimeissa kuitenkin vaihtelee mediakoodi joten jotkut levyt voi olla sinun polttimelle ongelmallisia.

Lisäksi tarkistaisin onko polttavalle tullut firmware päivityksiä jotka voivat auttaa ongelmaa.

Itse poltellut nykyään pelkille verkkokaupan verbatimeille kuten myös melkein kaikki kaveritkin. Ongelmia ei ole...

Turhaa mustanmaalaamista kun yhdessä erässä ongelmia ja sekään ei ole selvää onko vika omissa vehkeissä.

Verbatim on kuitenkin levyistä varmasti luotettavimmasta päästä.

Eikä levyn merkillä ole niinkään väliä. Mediakoodi ratkaisee levyn hyvyyden.
Member

11 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse levyinä käytän:
Sony DVD-R
DVD Recordable / Enregistrable
AccuCORE
1x-16x compatible

Ja yleensä se nopeus ollut 10-12x
Pelit toiminut tähän mennessä hyvin
(Käytän näitä siis sen takia ettei Alkuperäiset naarmuunnu)
=)
Walfin
Member
_
12. kesäkuuta 2009 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eri poltin ja Verbatimit vieläkin toimimattomia. Antaa kyllä Wii-menuun kuvakkeen, mutta itse peli ei lataudu tai ei anna mitään.
Eri asemaakin kokeiltu.

Mistä päin nettiä saisi tilattua luotettavasti DVD:itä? Monia on sivuja, mutta mikäli olisi luotettavin? Varmaankin jokin saksalainen sivusto. MAXEL-merkkiä voisi seuraavaksi kokeilla.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2009 @ 00:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Walfin:
Eri poltin ja Verbatimit vieläkin toimimattomia. Antaa kyllä Wii-menuun kuvakkeen, mutta itse peli ei lataudu tai ei anna mitään.
Eri asemaakin kokeiltu.

Mistä päin nettiä saisi tilattua luotettavasti DVD:itä? Monia on sivuja, mutta mikäli olisi luotettavin? Varmaankin jokin saksalainen sivusto. MAXEL-merkkiä voisi seuraavaksi kokeilla.

Omat Verbatimin levyt mitkä olen tilannut verkkokaupasta ovat mediakoodiltaan TYG03.

Levyt siis valmistanut Taiyo Yuden ja tietenkin made in Japan.

Parempia levyjä et rahalla saa.

Maxel ei tee levyjä eikä tee Verbatimikaan. Mediakoodi edelleenkin ratkaisee levyn hyvyyden eikä merkki.

Jos Verbatimit ovat pilallisia eikä vika teidän vehkeissä niin takuuseenhan ne menee...

Verbatim kuitenkin merkkinä edelleenkin parhaimmistoa. Yhden yksittäisen henkilön kokemus ei totuutta muuta. Mikään firma ei pysty työntämään pihalla aina täysin virheetöntä tavaraa...
Walfin
Member
_
13. kesäkuuta 2009 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä tuon mediakoodin löytää?
Ja levyt on Verkkokauppa.com:ista, hyvitysmaksuttomia. No pengarna back... käsittääkseni.

Ja en nyt ole vieläkään yrittämässä kaataa Verbatimin DVD-tuotantoa ja koko organisaatiota ympäri suomea, sitten eurooppaa ja sitten ottaisi kohteeksi koko maailmaa.
Käsittääkseni tällä foorumilla jaetaan myös kokemuksia eri tuotteista yms./tms. Tuskin kukaan yrittää vallankumousta ajaa ja saada vastarintaliikettä aikaiseksi, minun tapauksessa Verbatim - merkkisiä levyjä vastaan.

Jäitä hattuun, nyt on kesä!
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2009 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltto-ohjelmat osaa näyttää mediakoodin kun katsoo levyn tiedot ennen polttoa.

Luulisi olevan lähes kaikissa ohjelmissa tuo mahdollisuus levyn tarkastamiseen mutta ainakin imgburn osaa tuon näyttää.

Tuotteilla on aina takuu ja viallinen tuote pitää korvata.

Se että levyistä ei makseta hyvitysmaksua ei liity tähän asiaan yhtään...
Walfin
Member
_
15. kesäkuuta 2009 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään tietoa tykkääkö Wii mielummin "+" vai "-" levyistä? Itselläni on "-"merkkisiä.
Tuli vain mieleen.
Member

11 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2009 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööö itsellä sonyn dvd+ toimi TOSI hitaasti. ja - toimi yhtä nopeasti kuin kaupasta ostetut, joten suosittelen -
Mainos
_
__

_
karjis
Newbie
_
16. syyskuuta 2009 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä voitteko kertoa minkä valitsen nero 8 kun haluun polttoo varmuus kopion dvdlle?ja mikä ois hyvä kirjoitus nopeus.kiitos etukäteen

juuso karjalainen

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii polttaminen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy