User Käyttäjä Salasana  

tiistai 28.1.2025 / 22:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii polttaminen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WII Polttaminen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
ErmyGrad
Junior Member
_
7. heinäkuuta 2008 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitä pitää tehdä ku noi varmuuskopiotiedostot tulee .rar päätteisinä? Pakkaanko ne tiedostot imageksi ja poltan sit DVD-R levylle? Vai onko polttaminen monimutkaisempaa? voisinko saada hyvät ja selkeät ohjeet hommaan?
ErmyGrad
Junior Member
_
7. heinäkuuta 2008 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin .iso:ksi enkä imageksi.
GvsE
Junior Member

2 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2008 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tosiaan on noin keila ni aina voi kysyä äidiltä. Tai purkaa sen rarrin ja polttaa sen sisällä olevan ison/img:n
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2008 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juurikin näin, eli winrarrilla purat ja sitten poltat puretun imagen dvd:lle.
Walfin
Member
_
26. heinäkuuta 2008 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.ISO tiedosto tuli ladattua

DVD Decrypter ei tunnista sitä...
Daemontools ei tunnista sitä...

Ihan vain siltä kantilta, että jos joku dataaja tietää miten lähtä tiedostoa "korjaamaan".
Käsittääkseni tuo on Deletoimisen arvoinen tiedosto.

Kiitos!
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2008 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei varmasti daemontools tunnista WII peliä. Jos sinulla on .iso päätteinen varmuuskopio pelistäsi nii sitten vaikka nerolla otat vaihtoehdon polta image levylle ja poltat.

[NZXT Hush Silent][Abit IP35P][Intel e8400+Xigmatek HDT-S1283][HD4850][A-Data DDR2 2x2GT 800Mhz][T166 500gt][Samsungin 22x DVD kärytin][Corsair VX450]

[Razer Lachesis][Logitech UltraX Premium Black][Viewsonic VA2216W][7 Ultimate x64][A-Link DTU]
Walfin
Member
_
26. heinäkuuta 2008 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selma!

Kumma vain, että toi dvd decoderikin heitti jotain herjaa... pitää kokeilla
Les26
Junior Member

1 tuotearvio
_
27. heinäkuuta 2008 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kumma ettei juurikaan mikään muu ku nero tunnista noita wii:n isoja.. Eli nerolla homma hoituu..
Mana_89
Member
_
27. heinäkuuta 2008 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hankippa tuo alcohol 120% testiversio. Sillä saa kopioitua .iso tiedostoja.
Walfin
Member
_
28. heinäkuuta 2008 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nerolla vörkki!

Alcohol sai Vistani yhden kerran ihan jumiin eli ei kiitos :D
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2008 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imgburn on paras polttoohjelma noihin.Mutta jos nerolla menee,niin sillä sitten vaan.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. heinäkuuta 2008 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikään normaali PC laite tai softa ei tunnista tai ymmärrä WII:n levyjä. Ohjelmat voi polttaa niitä hyvin, mutta eivät ymmärrä mitään mitä ovat polttamassa. WII:n pelien kanssa pitää muistaa käyttää korkealaatuisia levyjä, se lukupää WII:ssä tuntuu olevan aika tarkka siitä mitä se suostuu lukemaan.

Pitkän väittelyn voi ottaa aiheesta mikä on paras softa pelien polttamiseen, mutta lopputuloksena aina on se mikä tuntuu parhaalta. Mikään ohjelma ei suoraan ole paras, vaan jokaisessa ohjelmassa on jotain hyvää. Itse olen eniten hyviä ominaisuuksia omaan käyttöön löytänyt Nerosta.
Les26
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. heinäkuuta 2008 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti beget:
Mikään normaali PC laite tai softa ei tunnista tai ymmärrä WII:n levyjä. Ohjelmat voi polttaa niitä hyvin, mutta eivät ymmärrä mitään mitä ovat polttamassa. WII:n pelien kanssa pitää muistaa käyttää korkealaatuisia levyjä, se lukupää WII:ssä tuntuu olevan aika tarkka siitä mitä se suostuu lukemaan.

Pitkän väittelyn voi ottaa aiheesta mikä on paras softa pelien polttamiseen, mutta lopputuloksena aina on se mikä tuntuu parhaalta. Mikään ohjelma ei suoraan ole paras, vaan jokaisessa ohjelmassa on jotain hyvää. Itse olen eniten hyviä ominaisuuksia omaan käyttöön löytänyt Nerosta.
Mulla kyllä vörkkii jokainen levy mitä oon kokeillu... Koneessa wiikey kiinni, levyt mitä olen kokeillu on, maxell dvd-r, dvd-rw, sony dvd+r, traxdata dvd-r, dvd-rw.. minkään kanssa ei ole ollut ongelmia, polttava asema on joku lg:n 4 vuotta vanha vehje ja levyt poltettu nerolla 2x nopeudella eli oikeastaan ainoa mitä teen pelien polttamisessa on hidastan polttonopeuden aina tuohon 2x.
pixl
Newbie
_
2. elokuuta 2008 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän Verbatrim r- levyjä ja img-burn ~4x. Ongelmia ei ollut... <Argon 1.8>
Junior Member
_
28. joulukuuta 2008 @ 02:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka saa esim. piratebaysta haetut nintedo wiin pelit purettua ja poltettua levylle?se on aluksi pakattu rar tiedostoksi,kun sen purkaa tulee yksi .iso tiedosto jota en ole auki saanut millään,esim daemon toolsilla koittanut.Koko on 4,37gt mutta kun koitin iso tiedostona polttaa dvd:lle ( 4,7gt ) väitti että se on liian iso levylle,myöskään muistitikulle (8gt) väitti että muistia olisi liian vähän.
Ley
Member

1 tuotearvio
_
30. joulukuuta 2008 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tässä vaiheessa kaikille pitäisi olla jo selvää etteivät Pc:t ymmärrä Wii:lle tehtyjä pelejä/tiedostoja...

Eli poltelkaa ne .iso -tiedostot nerolla/imgburnilla/haluammallanne poltto-ohjelmalla.

Tässä selkeä ohje nerolla: http://www.hiren.info/pages/how-to-burn-iso

Polttonopeus kannattanee laittaa aika pieneksi, tosin itsellä mennyt 8x nopeudellakin ilman ongelmia.

Born to be wild - paitsi himassa
Member

8 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2008 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko64:
Kuinka saa esim. piratebaysta haetut nintedo wiin pelit purettua ja poltettua levylle?

On se vaan niin perkeleen vaikea lukea keskustelualueiden säännöt ennen postausta. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Kirotaakaan ei saisi, mutta nyt oli ihan pakko.
Nikolle sen verran vinkkiä että puhu vaikka "varmuuskopioista".

Xbox v.1.0: Xecuter 3 CE, 80GB Hitachi Deskstar
Xbox v.1.1: SmartXX V3, 80GB Western Digital, Jewel+ Window + VGA-mod
Xbox v.1.6: SmartXX LT OPX V2
Xbox 360 Premium -> Red Ring Of Death -> X-Clamp Fix
Xbox 360 Premium Xenon -> Timing Attack -> 1888 -> 4532 -> KK Exploit -> Linux
Xbox 360 Elite: iXtreme 1.51
Nintendo Gamecube: Qoobchip Pro + IcedCube Crystal case
Sony PSP (Fat): FW 5.00 M33, 2GT Sandisk Pro DUO
Junior Member
_
30. joulukuuta 2008 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia neuvoista :) niin siis varmuuskopioida,tuli pieni kirjoitusvirhe.

Ja sitten jos joku tietäisi mikä on vikana kun wiikey2 piirin asensi niin piirissä palaa punainen valo ja dvd ei lähde pyörimään?missä vika?
RedEye
Newbie
_
8. tammikuuta 2009 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos poltan ostamastani WII FIT pelistä varmuuskopion, niin toimiiko se ihan ongelmitta. Ettei konsoli huomaa ettei levy ole alkuperäinen? Vai pitääkö olla mod-piiri asennettuna?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2009 @ 10:20

Junior Member
_
13. tammikuuta 2009 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Mulla olisi ongelma kun yritin polttaa lataamaani Wii peliä (PAL). Käytän Nero ohjelmaa. Mutta se ei antanut minun polttaa, vaa poisti levyni pois.
Se poistaa sen jälkeen kun olen lisännyt tiedoston sinne. Se menee näin:
" There is not enough space to burn this compilation on this disc. Please insert another that provides more space ...

Data to be wirtten 4483 MB
Space avaiable on the disc 4482 MB
Disc required for the compilation DVD R/RW; DVD R DL; DVD-RAM
Disc type in the recoder DVD+R "

Kun suljen tuon, niin tässä vaiheessa se sylkee mun DVD-levyn pois vaikka pelin koko on 4,37GT.

Osaako kukaan neuvoa? Onko jollakulla tullut samalainen ongelma vastaan?
Member

8 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2009 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikä edelleenkään lataamaasi vaan varmuuskopiota. Jos kerran on pakko Nerolla polttaa niin voit kokeilla säätää Neron levyn ylipolton (overburn) asetuksista ylipolttoon megan lisää tavaraa.

Xbox v.1.0: Xecuter 3 CE, 80GB Hitachi Deskstar
Xbox v.1.1: SmartXX V3, 80GB Western Digital, Jewel+ Window + VGA-mod
Xbox v.1.6: SmartXX LT OPX V2
Xbox 360 Premium -> Red Ring Of Death -> X-Clamp Fix
Xbox 360 Premium Xenon -> Timing Attack -> 1888 -> 4532 -> KK Exploit -> Linux
Xbox 360 Elite: iXtreme 1.51
Nintendo Gamecube: Qoobchip Pro + IcedCube Crystal case
Sony PSP (Fat): FW 5.00 M33, 2GT Sandisk Pro DUO
Junior Member
_
15. tammikuuta 2009 @ 00:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei onnistu Overburn__Poltton jälkeen se ilmoittaa, että "poltto on epäonnistunut" tai johonkin siihen suuntaan.

Mikä avuksi?
Onko muita ohjelmia, jotka voisivat ehkä saada toimimaan?

Original:
Tarkistin DVD:n kapasiteetti kun laitoin levyn sisään, joka on 4483MB, ja kun lisää sen tiedoston ja sen koko näyttää 4482MB..(Eli loogisesti jää se 1MB vapaata tilaa) Mutta kun menee toiminnassa eteenpäin, ja yrittää polttaa, mutta toiminta epäoonistuu... Ja ilmoittaa, että kapasiteeetti ei riitä -- ks. edellinen kirjoittamani kommentti.
Miksi?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2009 @ 00:55

Ley
Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2009 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Chang_Ko: yleensä tuollainen virheilmoitus tulee kun yrität polttaa .iso -tiedostoa tai vastaavaa ns. perinteisin keinoin, eli siirrät tiedoston Nerossa uudelle levylle ja koitat polttaa siitä. (huonosti selitetty)

.iso - ja muut image levyt tulee kuitenkin polttaa tämän ohjeen mukaan:

http://neko.1g.fi/ohje/poltaiso.html

Sama ohje on jo aiemmassa viestissäni tässä ketjussa mutta englanniksi. Jos ei vieläkään onnistu, on vika tod näk levyissä tai tiedostossa, mutta uskoisin että noin onnistut.

Born to be wild - paitsi himassa
jorkku
Newbie
_
26. helmikuuta 2009 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,mulla on vuoden vanha wii elikkä ei minkäänlaista päivitystä ole tullut netistä ladattua,nyt tuli langaton kotiin,laitatin wiikey 2 koneeseen mutta ei mikään varmuuskopio tunnu pyörivän elkkä laite ei tunnista levyä(paitsi yhden)nerolla polttelen isotiedostoja mutta pitäisikö hankkia joku päivitys koneeseen vai mikä on?Auttakaa tyhmää...
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
26. helmikuuta 2009 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko polttanut pelejä ohjeilla, mitä itsekin kysyin? Mulla ainakin nyt toimii moiteetta ;)

Niin, Wiikeystä - modasitko itse vai modauspaikasta? Jos modauspaikasta, niin he automaattisesti hakevat sun wiikeylle ja wiille uusimmat päivitykset.
Muutoin ,mikäli asensit itse , niin en osaa sanoa --

Niin, onko sun Wiillä WLAN-adapteri? Itse yritin mennä (löytyy WLAN) - mutta en muista enää salasanaa??? :(:(:(:(:(
Miten saan salasanan pois? :D

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii polttaminen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy