Novo N1060
|
|
sinisulka
Junior Member
|
22. marraskuuta 2008 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Löysin erään ohjelman, jonka demoa olen kokeillut. Eipä ohjelmalla paljoa saa puhelimesta ulos, saati sisään. Tekstiviestini sain näkyviin.
Tämmöstä tietoa se pystyi kaivamaan puhelimen datasta:
Manufacturer: MTK1
Model: MTK2
Version: MAUI.GEMINI.W08.12.F1, 2008/09/05 09:28
SW-manufacturer: MTK1
SW-model: MTK2
SW-version: MAUI.GEMINI.W08.12.F1, 2008/09/05 09:28
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2008 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko207:
Sama juttu täällä, tilattu 20.11 ja tänään 21.11 tuli viesti, että tuote lähetetty. Tuotteen esittelysivulla kuitenkin lukee, että toimitukset aikaisintaan 30.11. Mitä pitäisi uskoa? Reilu viikon päästä sen sitten näkee. kyl se menee sinne 30.11 päivään jos silloinkaan :s Mitä varten sitten lähettää "tuote toimitettu" viestiä jos sitä kerran ei ole lähetetty saati, että sitä olisi siellä varastossa? Jos asia on näin niin lähetän todella "vihaisen" viestin sinne.
|
niko207
Member
|
22. marraskuuta 2008 @ 18:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chatboy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko207:
Sama juttu täällä, tilattu 20.11 ja tänään 21.11 tuli viesti, että tuote lähetetty. Tuotteen esittelysivulla kuitenkin lukee, että toimitukset aikaisintaan 30.11. Mitä pitäisi uskoa? Reilu viikon päästä sen sitten näkee.
kyl se menee sinne 30.11 päivään jos silloinkaan :s Mitä varten sitten lähettää "tuote toimitettu" viestiä jos sitä kerran ei ole lähetetty saati, että sitä olisi siellä varastossa? Jos asia on näin niin lähetän todella "vihaisen" viestin sinne. ei hajuakaan, varmaan että jos etukäteen esim maksaa, niinku minä, niin se on maksettu ja siit on tullu ilmoitus niille ja niiltä sit tulee ilmoitus tänne tai jotai? :S en tiedä, ole sitte vihainen munki puolesta, jos ei maanantaina ole tullu mun puhelin ni soitan sinne uudelleen että mikä on vika jälleen
Niko
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2008 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sinisulka:
Joku flash ohjelman versio? Ainnakaan mistään vanhasta versioista ei ole kyse.
|
sinisulka
Junior Member
|
22. marraskuuta 2008 @ 18:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Pistä heti Villelle tekstarilla kysely, yleensä hän vastaa nopeasti. Kannattaa ottaa huomioon, että e-ville ei ole mikään Gigantti tms. Nämä nettikaupat ovat yleensäkin "firmoja", joita hoidellaan ilman suuria varastoja. Ja ovat usein pelkkiä "kotikonttoreita" ilman mitään varsinaista liikettä. e-villen sivustolla on tietoa firmasta ja siitä ilmenee, että työntekijöitä on kolme.
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2008 @ 18:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko207: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chatboy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko207:
Sama juttu täällä, tilattu 20.11 ja tänään 21.11 tuli viesti, että tuote lähetetty. Tuotteen esittelysivulla kuitenkin lukee, että toimitukset aikaisintaan 30.11. Mitä pitäisi uskoa? Reilu viikon päästä sen sitten näkee.
kyl se menee sinne 30.11 päivään jos silloinkaan :s
Mitä varten sitten lähettää "tuote toimitettu" viestiä jos sitä kerran ei ole lähetetty saati, että sitä olisi siellä varastossa? Jos asia on näin niin lähetän todella "vihaisen" viestin sinne. ei hajuakaan, varmaan että jos etukäteen esim maksaa, niinku minä, niin se on maksettu ja siit on tullu ilmoitus niille ja niiltä sit tulee ilmoitus tänne tai jotai? :S en tiedä, ole sitte vihainen munki puolesta, jos ei maanantaina ole tullu mun puhelin ni soitan sinne uudelleen että mikä on vika jälleen Maksoin paypal kautta eli käytännössä rahat siirtyi heti myyjälle. Eka kertaa asioin villen kaupassa joten toivottavasti käynnistä jää hyvää sanottavaa.
Onko missään paikkoja missä voi ladata pelejä puhelimeen?
|
sinisulka
Junior Member
|
23. marraskuuta 2008 @ 04:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Törmäsin Villen sivuilla tämmöiseen:
- Tuotteidemme kysyntä on ollut viime viikkoina huima. Päivittäiset tilausmäärät ovat nousseet jo yli 100 tuotteeseen. Kannattaa tehdä jouluostokset siis nyt kun tavaraa vielä riittää.
Tänä vuonna ajoissa!
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
25. marraskuuta 2008 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin tänään tuli kännykkäni ja tosi hyvältä on vaikuttanut ainakin se 5min mitä olen testannut =)
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
25. marraskuuta 2008 @ 15:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku kertoa miten saa nuo äänet mahdollisimman hiljaiseksi
|
sinisulka
Junior Member
|
25. marraskuuta 2008 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Noi ylikovat äänet miutakin häiritsi, laitoin takaosan kaiuttimen päälle tarran. Ja soittoääneksi laitoin oman, ei niin ärsyttävän, äänitiedoston. Tekstarin ääniä en oo vielä osannut muokata.
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
26. marraskuuta 2008 @ 06:48 |
Linkki tähän viestiin
|
No niin, eilen sain vastauksen viestiini, että olisiko antaa seurantakoodia niin sanoivat, että tuote lähetetään vasta aik. 30.11! Miksi lähettää tuote lähetetty-viestin jos kerran tuotetta ei ole? Noh, ainakin jouluna on sitten jotain kivaa
|
sinisulka
Junior Member
|
26. marraskuuta 2008 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Villen hommat tuntien niin ei sillä oon "konttorissaan" satoja kännyjä. Se yrittää hoitaa niitä valmistajilta aina sopivan satsin ja joskus tavaraa tilataan yllättävän paljon.
Mutta kannattaa ottaa Villeen yhteys tekstarilla niin asiat selviää. Yleensä Ville vastailee nopeesti.
Oon itte tyytyväinen vekottimeen, paitsi ääkkösten puutteesta tekstareissa oon saanut vähän huomautuksia mutta kai kamut alkaa ymmärtää miun viestit.
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
26. marraskuuta 2008 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sinisulka: Villen hommat tuntien niin ei sillä oon "konttorissaan" satoja kännyjä. Se yrittää hoitaa niitä valmistajilta aina sopivan satsin ja joskus tavaraa tilataan yllättävän paljon.
Mutta kannattaa ottaa Villeen yhteys tekstarilla niin asiat selviää. Yleensä Ville vastailee nopeesti.
Oon itte tyytyväinen vekottimeen, paitsi ääkkösten puutteesta tekstareissa oon saanut vähän huomautuksia mutta kai kamut alkaa ymmärtää miun viestit.
Noh, ei tässä itsellä ole hirveän kiire puhelimen kanssa, kunhan tulee ennen joulua.
Tuosta ääkkösten puutetsta niin kirjoittaessa tuskin minua hairitsee mutta mielenkiinnosta millaisina kirjaimina ovat saapuvien ääkköset.
|
TapioMy
Newbie
|
26. marraskuuta 2008 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuosta USB-kaapelista muutama sana. Alunperin kaapelin yhdistämällä Novon näyttöön tuli valikko josta sai valita tiedonsiirron kortille tai puhelimen muistiin(700kt jotain), Web-kamera-moodin sun muita. Nykyään USB-kaapelin yhdistämällä kännykkä alkaa vain latautua.
Tuolla ei ole itselleni väliä, muutenkin hintansa puolesta kelpo luuri. Ja suoraan micro sd:lle siirto sujuu nopeammin.
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
26. marraskuuta 2008 @ 17:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko joku saanut pelit toimimaan, ja jos on niin miten? Mieluiten kertoo miten on saanut netistä ladatut pelit.
|
sinisulka
Junior Member
|
26. marraskuuta 2008 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Ääkkösistä ä on lähes oikeen näköinen eli à mutta ö on semmonen, ettei sitä löydy näppiksestä, viiva, jonka ylä- ja alapuolella on piste.
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
27. marraskuuta 2008 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku kertoa miten saa noita teemoja/pelejä/ohjelmia kännykkään kun ei noita jar tiedostoja tue niin pelit pitää ladata jossain ihme muodossa
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
27. marraskuuta 2008 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Vastauksia kiitos
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
27. marraskuuta 2008 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
myös wap asetukset olisivat kiva tietää
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
27. marraskuuta 2008 @ 18:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90: myös wap asetukset olisivat kiva tietää
Peleistä en tiedä(vielä koska puhelin tulee vasta joulukuussa)mutta eikös wap asetukset saa automaattisesti operaatorilta?
|
Heiri1
Newbie
|
27. marraskuuta 2008 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kukaan saanut Dual SIM:ia toimimaan? Itselleni tulee näyttöön SIM2 paikan kohdalle ilmoitus Invalid SIM. Olen testannut parilla Soneran liittymällä ja yhdellä Telefinlandin prepaid liittymällä. SIM-kortit toimivat SIM1 paikassa normaalisti.
|
Member
11 tuotearviota
|
27. marraskuuta 2008 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
sinisulka (Newbie) 22. marraskuuta 2008 @ 17:01
Löysin erään ohjelman, jonka demoa olen kokeillut. Eipä ohjelmalla paljoa saa puhelimesta ulos, saati sisään. Tekstiviestini sain näkyviin.
----------------------------------------------------------------------
mikä ohjelma
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
27. marraskuuta 2008 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku vastata noihin minun kysymyksiini sillä olen ihan varma että moni tietää vastauksen mutta ei jaksa vastata
|
suiza_X
Newbie
|
27. marraskuuta 2008 @ 22:05 |
Linkki tähän viestiin
|
ite tilasin ton ja haluaisin tietää että tuleeko USB kaapeli mukaan? ja mitä mieltä ootte onko hyvä ostos? kestääkö tuo?
jere
|
Mainos
|
  |
|
niko207
Member
|
27. marraskuuta 2008 @ 23:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti suiza_X: ite tilasin ton ja haluaisin tietää että tuleeko USB kaapeli mukaan? ja mitä mieltä ootte onko hyvä ostos? kestääkö tuo?
tulee usb-kaapeli ja kuulokkeetkin :)ihan ok on kestäny, tosi kovin soittaa musiikkia, huono puoli ehkä se että en itse ainakaan ole törmännyt kuulokkeisiin jotka sopisivat kännykkään kun on miniusb liitännällä :s kun kännykän mukana tulevat kuulokkeet on huonot, pelejä vois olla ehkä koneessa lisää :) tietääkö joku saako millään ohjelmalla laitettua .3gp muotoon videoita? :P ja siinä tuli mukana 1gb muistikortti ainaki mulla eikä 512 mb niinku siel sanotaan :o
Niko
|