User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.4.2025 / 06:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > novo n1060
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Novo N1060
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ajga
Suspended due to non-functional email address
_
7. joulukuuta 2008 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turpek2:
eli kaikki mitä löysin nimmettömällä pc-suitella.
pc-suiten jostain foormuista.
謎。巢=puzzleh.nes
矩陣。郵政編碼 =matrix.zip
廣播電台。郵政編碼=radio.zip
apuna käytin google kääntäjää joten en ole varma onko sanat varmasti oikein.
(sain acerin scandit toimimaan ä.ö)

Onko sulla se pc-suite koneellasi? Voisitko pistää sen vaikka rapidshareen, niin voisin koittaa sitä.
Member

11 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kertokaa toki jos tarvitsette tietoa jostain ohjelmasta/sovelluksesta.
se pc-suite on kaverini koneella =(
ja sen tiedostoja ei voi pakata :0
mitä ihmettä se ei vaan pakkaudu valittaa että tiedosto muoto on epäkelvollinen =(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2008 @ 14:16

Jylb
Newbie
_
7. joulukuuta 2008 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti okse:
Luultavasti tämän yhtiön tekele: C D Services Ltd. [Hong Kong]: lisää puhelimia tuolla: http://www.mobilesources.net/2008/suppli...=010103

eikös tuo ole tämän yhtiön tekele
http://www.novomobilephone.com/home.htm
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nes-pelien friikeille löytyy esim. tällainen puh:
http://www.hilavitkutin.com/2007/06/12/g...s-emulaattorin/
ajga
_
7. joulukuuta 2008 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kertokaa toki jos tarvitsette tietoa jostain ohjelmasta/sovelluksesta.
se pc-suite on kaverini koneella =(
ja sen tiedostoja ei voi pakata :0
mitä ihmettä se ei vaan pakkaudu valittaa että tiedosto muoto on epäkelvollinen =(

Oisko mahdollista, että pyydät kaverilta ohjelman nimen?
Member

11 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuten sanoin nimeä ei näe koska siinä on yksi kiinalainen merkki tai joku juttu =(
ja sen jotain .DDl ei voi pakata =(
Senior Member

8 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo e-ville on harvinaisen reilu paikka sillä tuon kännykkäni vaihtavat uuteen =)
Member

11 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
REILU ja LUOTETTAVA
onko kaikille tullut 1gb muistikortti?
Entä toi puzzle peli jaksaako sitä pelailla?
ja onko jollain huonoa sanomista puhelimesta?
ibanez90 minun nokia 5200 hajosi kans koulussa taskussa etten edes huomannut että se olisi osunut johonkin :O
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90:
Tuo e-ville on harvinaisen reilu paikka sillä tuon kännykkäni vaihtavat uuteen =)

Nokian takuuhuollossa voisivat ottaa mallia ja oppia miten pitää asiakaskunta tyytyväisenä. Hyvä e-ville!
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällaisen vastauksen sain(valmistajalta) kännykän peli ominaisuudesta:
Hi,dear sir:
This is amanda from Inovo Co.,Ltd,we are specaill for doing mobiles,about that your question ,now i reply you below:
N1060 it has games inside the phone,but cannt download the new as dont have java,later we willl have new model will have this software,but this N1060the price is very good...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Eipä ollut paljon uutta tietoa...
Member

11 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
chatboy sain saman vastauksen tänään kuin kysyin että miten voin asentaa uusia pelejä. =S
Mutta ajattelin vielä yrittää =D
chatboy viitsisitkö kysyä tuolta novon sivulta teemoista kun itse en jaksa =D
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2008 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseasiassa kysyin kaikki mahdolliset kysymykset mutta jostain syystä sain vastauksen vain peliin liittyvä. Wap asetus ohjeitakin kyselin mutta näyttää siltä ettei he halua/osaa kertoa enempää.
Member

11 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2008 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse sain phelimen aamulla ja olen ^tyytyväinen^ puhelimeen.
Mutta sanon että se puzzle peli on PE*S**STÄ. =D
sain 1gb muisti kortin.
mutta kuulokkeet ovat myös pe*s**stä. =D
Kamera on ihan hyvä.=D
Kynä tuntuu heikolta kuten iphonessakin. =D
Englannin kieli ei ole semmoista paskaa niinkuin iphone klooneissa.
valmiiksi ladattu akku.=D
Puhelin tuli postilaatikkoon. xD
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse sain phelimen aamulla ja olen ^tyytyväinen^ puhelimeen.
Mutta sanon että se puzzle peli on PE*S**STÄ. =D
sain 1gb muisti kortin.
mutta kuulokkeet ovat myös pe*s**stä. =D
Kamera on ihan hyvä.=D
Kynä tuntuu heikolta kuten iphonessakin. =D
Englannin kieli ei ole semmoista paskaa niinkuin iphone klooneissa.
valmiiksi ladattu akku.=D
Puhelin tuli postilaatikkoon. xD

Eipä ole täällä vielä tullut mitään postia. Täytyyne odottaa huomiseen.
Member

11 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2008 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omassa novossani taitaa olla vika kuin pistän sen usb:lla
tieokoneeseen niin mikään pc suite ei tunnista sitä =O
sinisulka
Junior Member
_
9. joulukuuta 2008 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
omassa novossani taitaa olla vika kuin pistän sen usb:lla
tieokoneeseen niin mikään pc suite ei tunnista sitä =O
Ootko kokeillut asetuksella "mass storage" vai "com port"?
Mass storage:lla Novon pitäisi näkyä Omassa tiekoneessa kahtena siirrettävänä levynä. Testaa tota.
niko207
Member
_
9. joulukuuta 2008 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä ite oon käyttäny mass storage deviceä tai tollasta ja laittanu täytee musiikkia ja leffaki löytyy ja pari jaksoa ohjelmia :) ja youtuben videoita :D kaikkee sinne saaki :D

Niko
Senior Member

8 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2008 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tänään lähti novoni kohti hong kongia ja postitus maksoi 3.20e ei mikää paha hinta. 12.12 pitäisi heidän lähettää uusi kännykkä minulle sitten pääsen taas Novoa tutkimaan. Todella hyvältä paikalta vaikuttaa tuo e-ville. mobiledit koneella jossa on windows xp toimii hyvin tuolla com portilla ja pääsee tutkimaan kännykkää tarkemmin.
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2008 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tänään lähti novoni kohti hong kongia ja postitus maksoi 3.20e ei mikää paha hinta. 12.12 pitäisi heidän lähettää uusi kännykkä minulle sitten pääsen taas Novoa tutkimaan. Todella hyvältä paikalta vaikuttaa tuo e-ville. mobiledit koneella jossa on windows xp toimii hyvin tuolla com portilla ja pääsee tutkimaan kännykkää tarkemmin.

Minua on kokoajan ihmetyttänyt tuo com portti juttu. Eli kun tökkäät kaapelin puhelimen ja tietsikan väliin niin tunnistaako mobiledit automaattisesti puhelimen ja osaa yhdistää ne com portin kautta?
Tosi mahtavaa, että tuo e-villen lupaukset oikeasti toimii eivätkä yritä käännellä ja väännellä itsensä pois ongelmasta.
ajga
_
9. joulukuuta 2008 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chatboy:

Minua on kokoajan ihmetyttänyt tuo com portti juttu. Eli kun tökkäät kaapelin puhelimen ja tietsikan väliin niin tunnistaako mobiledit automaattisesti puhelimen ja osaa yhdistää ne com portin kautta?
Tosi mahtavaa, että tuo e-villen lupaukset oikeasti toimii eivätkä yritä käännellä ja väännellä itsensä pois ongelmasta.

Mulla ei ole toiminut, vaikka olen mitä tehnyt. Pyytää MT6225 ajuria, enkä sitä ole saanut asennettua.
Member

11 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2008 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei se vaan näy mutta tuskin on mitään hienoo jos menee
oma-tietokoneen kautta, Saman lainen kuin muistikortin lukialla.
vai onko?
Senior Member

8 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkin pähkäilin tuota juttua monia päiviä kun se kysyy tuota mt6225 ajuria mutta sitä ei saa windows vistalle pitää olla xp ja sen kanssa toimii
sinisulka
Junior Member
_
9. joulukuuta 2008 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ei se vaan näy mutta tuskin on mitään hienoo jos menee
oma-tietokoneen kautta, Saman lainen kuin muistikortin lukialla.
vai onko?
Ei muuta hienoo tai eroa kuin muistikortin lukijalla mutta saa siirrettyä musaa, kuvia, videoita jne. Se on jo jotain sekin.
Sixpounde
Newbie
_
10. joulukuuta 2008 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eilen tuli novo, ja olen ihan tyytäväinen hinta/laatu suhteeseen. plussaa kyllä tuo että toimii nokian laturissa. Ja jos joku kaipaili sitä nokialaisen akun mallia niin se on BL-4C. Pitää tänään vielä yrittää saada Wappi toimimaan, kun ei onnistunut eilen. :)

Kokeilin laittaa simpsoni jakson puhelimeen, mutta ei suostu toimimaan. Kellään tietoa onko videoilla kokorajoitus esim. 1mb?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. joulukuuta 2008 @ 12:08

Mainos
_
__

_
Senior Member

8 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2008 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olet selvästi yrittänyt laittaa sitä puhelimen muistiin jota on noin 700kb joten video ei mahdu sinne.

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > novo n1060

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy