Paras kamerapuhelin?
|
|
Senior Member
|
27. marraskuuta 2008 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti frankku: Itse sanoisin että jos kuvanlaatu on ainoa mittari niin ainoa vaihtoehto on silloin N91(i). Muutenhan se on sitten puhelimena mitä on... Ja jos joku kaivaa nenää niistä megapixeleistä niin kaivakoot mutta jokainen joka on kuvia ottanut näillä parhailla kamerakännyköillä voi yhtyä tähän tai mennä silmälääkäriin. Toisaalta kyllähän ihmiset ostelevat pokkareitakin suu vaahdossa eikä ymmärrä kuvanlaadusta mitään.
Voehan p**ka! Tarkoitin siis tietysti N93(i):tä :(
Asus M6Va
|
jmartisk
Junior Member
6 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2008 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Inhottavia nämä mutu-keskustelut... Yritin etsiä netistä kunnon vertailuja asiasta, mutta valitettavasti en löytänyt sellaisia. Olisiko jollakin http://www.dpreview.com/ kaltaista lähdettä kamerapuhelimia koskien?
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2008 @ 05:23 |
Linkki tähän viestiin
|
juuh nuo "mutu" jutut vievät lukemis halun kuten mun kirjoitus taito :)
mut minkäs sille voi jos joku on ostanut 2 vuotta sitten puhelimen joka ei ollut hänelle hyvä ja sen jälkeen haukkuu kaikki puhelimet mitkä tulevat samalta merkiltä
tai joku pikasesti kokeillut kaupassa ym paikassa ja ei ensi tuntumalta ollut hyvä ja sen perusteella arvostelee
Lainaus: Yritin etsiä netistä kunnon vertailuja asiasta, mutta valitettavasti en löytänyt sellaisia. Olisiko jollakin http://www.dpreview.com/ kaltaista lähdettä kamerapuhelimia koskien?
on ja ei ole arvostelu on vaikeaa kun joku joku tykkää ja joku ei
esim ite en pidä kosketus näytöllisistä luureista musta ne on kömpelöitä ja niitä ei voi käyttää jos liikkuu (oma kokemus HTC Cruise -> Samsung i900 -> 48h hiplailu kaverin HTC HD) kakkos puhelimena olleen HTC Cruisen vaihdoin Samsung i900 oli 2 viikkoa mulla myin sen tutulle hän taas melkein rakastu ko luuriin
eli vaikka joku haukuu niin toinen voi kehua samaa puhelinta
tämä Gsm Arena on kait euroopan suurin puhelin foorumi mistä löytyy melkein kaikki mailman puhelimet hyvillä vertailu testeillä + osissa käyttäjä kommentit
ja mitä tulee puhelimen kamera laatuun niin omassa sigussa alla on paljon kuvia kaikki otettu N95 8G kuten nää messu kuvat
|
Senior Member
35 tuotearviota
|
2. joulukuuta 2008 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
2 tuotearviota
|
3. joulukuuta 2008 @ 18:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rmCowboy: Lainaus: Itse sanoisin että jos kuvanlaatu on ainoa mittari niin ainoa vaihtoehto on silloin N91(i).
Ensinnäkin n91(i):tä ei ole edes olemassa. Tosin n91 ja n91 music edition ovat, mutta kummassakin huono kamera.
Ensinnäkin N91i on olemassa, mutta se on vain kiinalaisten kopio alkuperäisestä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. joulukuuta 2008 @ 18:47
|
Member
20 tuotearviota
|
3. joulukuuta 2008 @ 20:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti easton94: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rmCowboy: Lainaus: Itse sanoisin että jos kuvanlaatu on ainoa mittari niin ainoa vaihtoehto on silloin N91(i).
Ensinnäkin n91(i):tä ei ole edes olemassa. Tosin n91 ja n91 music edition ovat, mutta kummassakin huono kamera.
Ensinnäkin N91i on olemassa, mutta se on vain kiinalaisten kopio alkuperäisestä.
Johan asia tuossa ennemmin on jo korjattu, jos vain viitsisit lukea. Että siis tässä ei olla kuitenkaan n91(i):stä mitään puhuttukaan.
Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. joulukuuta 2008 @ 20:38
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
5. joulukuuta 2008 @ 01:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: mutta se on vain kiinalaisten kopio alkuperäisestä.
no joo olihan tuubissa N98
Nokia N98 tai Nokia N99 tosin nokia on vasta julkaisemassa ensi tammikuussa N97 mallia
|