Uutta pelinäppäimistöä ja hiirtä..
|
|
Member
2 tuotearviota
|
17. tammikuuta 2009 @ 19:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on MX510 palvellut erittäin hyvin siitä asti kun se markkinoille tuli. Miten lie ihmiset sitten rottiaan käsittelee kun ne kuolee.. :) Näppäimistöksi ostin Microsoft Sidewinder X6, olen ollut tyytyväinen. Kirjoitustuntuma mielestäni parempi kuin G15:ssä, mutta en näe mitään syytä miksi vaihtaa pois G15:stä mikäli se vain toimii.
|
Moderator
14 tuotearviota
|
17. tammikuuta 2009 @ 19:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antz69: Kyllä mulla oli MX518 mut kahenvuoden jälkee alko pätkimään ja sitä ongelmaa ei ole vieläkään kait saatu korjattua. Ei välttämättä kaikki ala pätkimään mutta mulla ja kavereilla alko 1-2v iässä pätkimää :F
Vajaa 5 vuotta ollut käytössä ja vieläkin on hiiri käytössä. Ei mitään ongelmia ole ollut.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
Member
7 tuotearviota
|
18. tammikuuta 2009 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, kyllä miä ton G15 pidän, putsasin viikonloppuna ja jotain sorklasin niin alko toimimaan vähän paremmin, sais vaan nua ajurit toimimaan viel 8].
Steelseriessin Ikari opticali oli jo kaupassa kädessä mut päätin viel olla ostamatta ja kattoo et mitä muita vaihtoehtoi ois :F. Deathadderia ei kaupassa ollu joten ei pystynyt testaamaan miten sopii käteen jne. Intellimouse 3.0 netistä olen katellut myös ja siinäkin houkutteleva hinta, ~30e ja Optical Ikari ~40e ja lieneekö noissa nyt sitten paljoa eroa muutakun hinta..
Se on nyt sitten varmaan seuraava sarja jälellä: Razer Deathadder, Steelseries Ikari, MX518 tai MX510.
Halvin taitaa olla Ikari ja MX518? 40e hinnoilla taitaa jo saadakkin ostettua.
=]
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
18. tammikuuta 2009 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antz69: Juu, kyllä miä ton G15 pidän, putsasin viikonloppuna ja jotain sorklasin niin alko toimimaan vähän paremmin, sais vaan nua ajurit toimimaan viel 8].
Steelseriessin Ikari opticali oli jo kaupassa kädessä mut päätin viel olla ostamatta ja kattoo et mitä muita vaihtoehtoi ois :F. Deathadderia ei kaupassa ollu joten ei pystynyt testaamaan miten sopii käteen jne. Intellimouse 3.0 netistä olen katellut myös ja siinäkin houkutteleva hinta, ~30e ja Optical Ikari ~40e ja lieneekö noissa nyt sitten paljoa eroa muutakun hinta..
Se on nyt sitten varmaan seuraava sarja jälellä: Razer Deathadder, Steelseries Ikari, MX518 tai MX510.
Halvin taitaa olla Ikari ja MX518? 40e hinnoilla taitaa jo saadakkin ostettua.
Tuli tässä vielä mieleen että millanen grippi sulla on.. deathadder sopii paremmin palm giripille.. Claw gripille parempi ois lacheis tai joku kevyempi malli..
tuossa hyvä sivusto mikä kannattaa lukea
http://www.pwngamer.com/node/12
SF-2000 || Corsair CX 750M || SaberTooth 990FX R2 || AMD FX-8350@4.75Ghz/1,43V || Asus R9 290 DirectCU II || 16GB Team Group 2400Mhz DDR3 || Blackice 360 GTX || NeXXos ST30 || Swiftech Mcp655 || EK Supermacy || ClearFlex tubing || Deathadder 4G/Destructor 2/Steelseries 6Gv2 || Sennheiser PC350 || 22" 2ms LCD Iiyama Prolite B2206WS || ASUS Xonar DX || Win7 Ultimate N
http://www.speedtest.net/result/2401459507.png
|
Member
7 tuotearviota
|
18. tammikuuta 2009 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Se nyt vähän riippuu et miten tuo käsi tossa lepää, Palm ja Flatti on varmaan melko lähellä..
=]
|
Mainos
|
  |
|
Noogai
Junior Member
|
26. tammikuuta 2009 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on G11 ja G5, Ultimatin matto jostain löytyy mutta ei sillä matolla mitään tee. Kokemusta on MX518:sta sen verran että viikon kesti ja sitte hajos, takuuseen meni ja uus tilalle, kesti 37 minuuttia.
|