User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 13:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta pelinäppäimistöä ja hiirtä..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta pelinäppäimistöä ja hiirtä..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Member

7 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu pahoittelen jos ollaan väärällä alueella.

Niin, eli siis uutta pelinäppistä ja hiirtä oltais ostamas.Näppiksellä itseasiassa ei niinkään ole väliä mikä mutta hiiren jos sais jonkun näkösen.
Näppiksenä toimii vanha G15 joka on kyl melko painava ja tilaa vievä mutta ihan jees kumminkin.Hiirenä _tällähetkellä_ sellanen 10e viiden gramman microsoftin perushiiri, ennen tosin oli MX518 ja Razer Habu.

Habusta en pitänyt ja MX518 hajosi parin vuoden käytön jälkeen ja vissiin ei ole vieläkään korjattu sitä ongelmaa siinä että ei alkais pätkii -_^ ?

Jos jotain halpoja ehdotuksia ois niin laitelkaas tulemaan..Hiireks ajattelin ite Steelseries Ikari opticalia, laseriin en ala tuhlaa rahoja.Näppisten hintoja en ole paljon katellut ja melko kalliitahan ne taitaa olla :F Microsoft Reclusa tjsp. Tarantula ois ehkä kiva hakattavaks.

En sitten välitä niistä ketkä valittavat että ihan turhia tuollaiset pelijutskat :-D

=]
Senior Member

9 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisin suositella DeathAdderiä ehkäpä Qpadin kanssa (Razerin omat matot varmasti parempia).. itellä on ollut jo hiiren julkaisusta asti käytössä ja vielä toimii moitteettomasti.. Tassut ja hiirimaton olen vaihtanut vain kerran ja ottanut hiirestä ylimääräistäpainoa pois..
Adderin vakio tassut ovat hyvät mutta hyvin pehmeää materiaalia joten ne kuluu ajan mittaan pois.. Qpadin maton mukana tulee Glidit jotka voi laittaa adderiin..

SF-2000 || Corsair CX 750M || SaberTooth 990FX R2 || AMD FX-8350@4.75Ghz/1,43V || Asus R9 290 DirectCU II || 16GB Team Group 2400Mhz DDR3 || Blackice 360 GTX || NeXXos ST30 || Swiftech Mcp655 || EK Supermacy || ClearFlex tubing || Deathadder 4G/Destructor 2/Steelseries 6Gv2 || Sennheiser PC350 || 22" 2ms LCD Iiyama Prolite B2206WS || ASUS Xonar DX || Win7 Ultimate N
http://www.speedtest.net/result/2401459507.png
Senior Member

9 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flobat:
Voisin suositella DeathAdderiä ehkäpä Qpadin kanssa (Razerin omat matot varmasti parempia).. itellä on ollut jo hiiren julkaisusta asti käytössä ja vielä toimii moitteettomasti.. Tassut ja hiirimaton olen vaihtanut vain kerran ja ottanut hiirestä ylimääräistäpainoa pois..
Adderin vakio tassut ovat hyvät mutta hyvin pehmeää materiaalia joten ne kuluu ajan mittaan pois.. Qpadin maton mukana tulee Glidit jotka voi laittaa adderiin..
niin vielä sen verran että itsellänikin on tuo vanha g15, minusta iso koko on plussaa.. näppis on vakaa ja lujaa tekoa.. ainoa mitä harkitsisin olisi razerin ultrapolling näppikset.. jos on pakko vaihtaa

E:-.- sepit nakasin

SF-2000 || Corsair CX 750M || SaberTooth 990FX R2 || AMD FX-8350@4.75Ghz/1,43V || Asus R9 290 DirectCU II || 16GB Team Group 2400Mhz DDR3 || Blackice 360 GTX || NeXXos ST30 || Swiftech Mcp655 || EK Supermacy || ClearFlex tubing || Deathadder 4G/Destructor 2/Steelseries 6Gv2 || Sennheiser PC350 || 22" 2ms LCD Iiyama Prolite B2206WS || ASUS Xonar DX || Win7 Ultimate N

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 13:53

Senior Member

2 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on G15 ja Razerin DeathAdder, helvetin toimiva ratkaisu ainakin mun kohalla. Parhaan mahdollisen hiiren saa, kun käy jossain sovittelemassa niitä omaan käteen. Kannattaa tietysti myös niitä ominaisuuksia/teknisiä tietoja katsella.
barsigal
Suspended due to non-functional email address
_
11. tammikuuta 2009 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oota 2 vikkoa tulee G19 ko se oli en oo iha varma ja sit tulee G6 pelihiiri varmasti unelma kokoon pao huono puoli on näppiksen 150? hinta ja hiiren 100? hinta

Hah Hah ja Pah Pah
Senior Member

2 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti barsigal:
oota 2 vikkoa tulee G19 ko se oli en oo iha varma ja sit tulee G6 pelihiiri varmasti unelma kokoon pao huono puoli on näppiksen 150? hinta ja hiiren 100? hinta
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antz69:
Jos jotain halpoja ehdotuksia ois niin laitelkaas tulemaan.

:D
Member
_
11. tammikuuta 2009 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä G11 näppis ja razer lachesis+Func F10.s hiirimatto. voin suositella lämpimästi tämän hiiren ostoa. ainoana haittana vaan et hiiren erikoisen muodon takia totutteluun menee aika kauan mutta kyllä tällä nyt jo kuolemaa jakaa aivan mainiosti:). itsekin vaihdoin juuri MX518 hiiren tähän niin hyvin erikoiselta tuntu aluksi käteen:). ja mulla muuten tuo mx518 on vielkin täysin toimivana kaapissa vaikka jo ainakin 3.5 vuotta vanha:). oon kuullu aika paljon et noi noi mx500 sarjalaiset lahois helposti mut mulla se ainakin toimi täydellisesti eläkepäiviinsä asti:). en tiedä mitä muut tekevät sen hiiren kanssa kun kerta hajoavat:)

Antec P182b, Asus P5Q Pro, Intel C2D E8500, Radeon HD4870 512, 2kpl A-data 2Gt Dual-kit DDR2 800MHz Gaming Experience, Joku Chieftecin 560W poweri, Western Digital 400Gt + Seagate Barracuda 500Gt + Buffalo Drivestation 500Gt, Logitech G11, Razer Lachesis, Fujitsu Siemens 22"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 15:12

Member

7 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jepjep, mullakin toi kesti pari kolme vuotta ihan moitteettomasti, mutta sitten kavereilla alko jo vuoden käytön jälkeen pätkimään..tiedä sitte mitä on riehuttu 8>
Sama kävi Razer Habun kanssa, mainostivat sitä erityisen joustavaa johtoa ja siihenhää se sitte koko homma kusi kun alko pätkii parinkuukauden jälkeen jo.

Ehkäpä jätän tuon näppiksen vielä ostamatta, mutta tuo hiiri ottaa niin paljon päähän kyllä >:/

Onkos kellään kokemuksia g5 tai sidewindereistä? Sidewinderit näyttää olevan niin massiivisia ja nappuloita täynnä, että en tiedä onko jopa liikaakin? G5 oli yhessä vaiheessa mitä meikäläisen kavereihin tulee niin erittäin kova sana, kuin myös Fatality 1010 tai joku tommonen

En oikee innostunu noist Razereitten ehotuksista kun se eka hajos niin nopeasti ihan normaali käytössäkin jo :S
Ja sitten noi 250e näppis+hiiri paketit voi juu jättää pois =)D

Edittiä sen verran, että mulla on tollanen jännä tietokonepöytä jossa on sellanen pieni syvennys jossa on näppäimistö ja hiirimatto.Näppis vie sen verran tilaa että hiirimatolle jää erittäin vähän tilaa. Vaikuttaakohan se matto paljonkin esim. Razereitten hiirissä? Matto on pehmeä kangaspintanen

=]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 16:44

Senior Member

9 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
G5 on vaikea hiiri matalille sensseille.. eli jos meinaat FPS pelejä pelailla niin optinen on paras..

Member
_
11. tammikuuta 2009 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mulla ainakin tän lachesis kanssa ei käynyt toi icematin lasinen hiiri alusta ollenkaa yhteen. kursori heitti häränpyllyä jatkuvasti. mut nyt tän funcin hiirimaton kanssa toimii niin täydellisesti etten vois paljon parempaa toivoa:P

Antec P182b, Asus P5Q Pro, Intel C2D E8500, Radeon HD4870 512, 2kpl A-data 2Gt Dual-kit DDR2 800MHz Gaming Experience, Joku Chieftecin 560W poweri, Western Digital 400Gt + Seagate Barracuda 500Gt + Buffalo Drivestation 500Gt, Logitech G11, Razer Lachesis, Fujitsu Siemens 22"
Member

7 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Steelseries Ikari Optical olis sitten myös, nelisenkymppiä näyttää maksavan ja laaseri on sitte jo reilusti kalliimpi :o onko niissä noin suuret erot -_^

Noh, kait se sitten sinne steelseriessiin turvauduttava :p

=]
Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sidewinder on hyvä hiiri, jos on iso käsi =)
Senior Member

4 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2009 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Razer DeathAdder, tai ehkä Roccat Kone ovat hyviä hiirivaihtoehtoja. Pelinäppisten ideaa en itse ymmärrä

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
Sakaali12
Junior Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Logitech G5 pelihiiri ja sen mukana tuleva joku ultimat pelimatto. Näppiksenä joku randomi langaton ja se riittää mulle ;) Ja ehottaisin G5 koska se o hyvä ja tulee viel mukana se pelimatto jos ottaaa sen ultimat editionin.

Joo-o
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2009 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
njaa, tuo ultimatin Breathe X1 maksaa erillisenäkin vain jotain 3-6 euroa ja isompi Breathe X2 on ehkä 7-9 euroa

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

konetieto
Newbie

1 tuotearvio
_
13. tammikuuta 2009 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jollakulla kokemusta tosta microsoft sidewinder X5- hiirestä?
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2009 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti konetieto:
Onko jollakulla kokemusta tosta microsoft sidewinder X5- hiirestä?
Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta en suosittele Laser-hiiriä

Kekisboy
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2009 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Apilas bannattu tai jotain kun ei tule tänne vineemään?

Chill...
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. tammikuuta 2009 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Roccat Kone.

Nyt olen kuukauden tällä pelannut niin CSSää, Call of Duty 5, GTA IV sekä surffaillut netissä ja tälleen. Muotoilu on loistava, nappeja juuri sopivasti, ja noi hiiren värien vaihtelut on plussaa. Toimii hyvin mun senssilläkin, joka on in-game 2.0, dpitä 800 ja winukasta normaalina, hiiren asetuksista on senssi 5. Suosittelen todellakin.
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2009 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kekisboy:
Onko Apilas bannattu tai jotain
on

Member

7 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2009 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanonpa nyt vielä että mulla on hiirimattona siis sellanen kangaspintainen korkeintaan 25 x 25 joten melko pienestä on kyse :F tilaa on niin vähän siinä ympärillä, että eipä siihen paljon isompaa saakkaan.

Enpä tiedä sitten, että paljonko se vaikuttaa siihen hiireen

EDIT:Roccat Konetta en osta, se on varma. =)D Siihen on omat syyni :P

=]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2009 @ 19:03

Senior Member

2 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2009 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eipä tuo järin pieneltä vaikuta, kun itselläni on n. 21x27cm kangaspintainen matto, ja hyvin on tuntunut toimivan. :D

Syy tähän on se, etten näe "erikoista" ja hienoa mattoa tarpeelliseksi, kyllähän toi hiiri tossakin hyvin liikkuu. Ja ainahan sen voi ottaa pois, kyllä mun hiiri ilman mattoakin toimii :)

ps. pakko mainostaa, mulla on Razer DeathAdder ja suosittelen. Toiset tykkää, toiset ei.
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. tammikuuta 2009 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antz69:
Sanonpa nyt vielä että mulla on hiirimattona siis sellanen kangaspintainen korkeintaan 25 x 25 joten melko pienestä on kyse :F tilaa on niin vähän siinä ympärillä, että eipä siihen paljon isompaa saakkaan.

Enpä tiedä sitten, että paljonko se vaikuttaa siihen hiireen

EDIT:Roccat Konetta en osta, se on varma. =)D Siihen on omat syyni :P
mitkähän nämä syyt ovat? nojoo, jos et tätä jostain syystä halua, niin tutustu esim. MX518, Razer DeathAdder, Razer Lachesis, tai vaikka Cyber Snipa Stingeriin.
Newbie

4 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2009 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näppiksestä en tiiä, mutta itelläni on Logitech MX518, joka on langallinen ja optinen hiiri. Ei maksa kuin noin 40?, mutta hinta-laatu suhde on erittäin hyvä
Mainos
_
__

_
Member

7 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla oli MX518 mut kahenvuoden jälkee alko pätkimään ja sitä ongelmaa ei ole vieläkään kait saatu korjattua. Ei välttämättä kaikki ala pätkimään mutta mulla ja kavereilla alko 1-2v iässä pätkimää :F

=]

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta pelinäppäimistöä ja hiirtä..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy