Pelaajien ikähaitari? (gallup)
|
|
Newbie
3 tuotearviota
|
8. heinäkuuta 2009 @ 21:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikää on 14 ja PS3:lla pelaan pääasiassa. Joskus PC:llä COD4:ä netissä
Älkää laittako iäksenne mitään 87, paitsi jos ootte. (Tai jos läppä on jutussa hyvä)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. heinäkuuta 2009 @ 21:17
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
8. heinäkuuta 2009 @ 22:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ukki55: 54 on mittarissa. Pelailen päivittäin, kun aikaa on, eläkeläisellä sitä riittää tähän harrastukseen kohtuullisesti. Pelikoneet 1. Xbox360 2. PS3, 3. PC.
Joskus hakataan tyttäreni (kohta 30v.) kanssa mm. Gears of Waria co-oppina.
Hehe vetäisen vuodella paremmaksi, lasissa jo 55 kohta 56. Nyt opetetaan jo lapsenlapsia koneiden ihmeelliseen maailmaan ja pelien kautta se sujuu helpoiten.
Ainoa mikä harmittaa on ikänäkö mikä pakottaa käyttämään pelatessa lukulaseja. Niitä onkin sitten kilahtanut rikki muutamat pelien tiimellyksessä. Pelata aion niin kauan kuin henki pihisee ja hiiri kädessä pysyy..
ps. Hieman on samaa näköä.
|
Member
6 tuotearviota
|
15. heinäkuuta 2009 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
ikää on 16 vuotta, pelailen paljon Gta iv, Cod 4 ja 5, saintsrow 2, ja kaikkea mikä on hyvää :D
|
JorGGi
Newbie
|
20. heinäkuuta 2009 @ 03:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikkää 21 ja pelailen PS3:lla COD4MW ja COD5WAW enimmäkseen..
|
Admin
17 tuotearviota
|
20. heinäkuuta 2009 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikää 35 ja olen pelannut kohta 25-30 vuotta, alustoina ps2/ps3 ja pc. Eka oma pelikone oli vic-20.
Pelaan tällä hetkellä stalker :ria pc:llä viimeisin ps3 peli taisi olla Fallout 3, joka on vielä kesken. Kaiken tyyppiset pelit käy, eli pelattavaa aina löytyy. Periaatteena pidän itselläni että pelistä ei makseta täyttä hintaa vaan se hankitaan alesta / käytettynä / toiselta puolelta maailmaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2009 @ 08:52
|
Samriel
Suspended due to non-functional email address
|
20. heinäkuuta 2009 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
37 v. Kaikki koneet löytyy. Ensimmäinen pelikone oli Sinclair spectrum, se kuminäppäiminen lauta. Mukanaan on pelaaminen vienyt aika tehokkaasti. Tällä hetkellä Tales of Vesperia työn alla.
|
Newbie
|
10. elokuuta 2009 @ 00:25 |
Linkki tähän viestiin
|
itellä ikää kohta 14 ja pleikkarille uskollisena olen pysynyt sillä kotoa löytyy kaikki pleikat
|
Junior Member
|
17. elokuuta 2009 @ 01:38 |
Linkki tähän viestiin
|
ikä on 33 ja on tullut eninnmäkseen fps pelejä esim. cod4 päivittäin(myös lukematon määrä muitakin pelejä ) ja olen pelaanut niitä jo 2 vuotta.pelannut olen muutenkin koko ikäni,aloitin nintendo 8 bittisellä ja niitähän sitten pelailin läpi monia pelejä,sitten vihdoin konsolia aina uuden mukaan,oli snes, segan pelikonsoli,playstation 1,2 .tietokoneisiin tutustun vasta joskus varmaan-03 ja siitä lähtien olen pelaillut pc:llä,mitään konsolia en tällä hetkellä :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2010 @ 10:54
|
Member
30 tuotearviota
|
26. elokuuta 2009 @ 12:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikää on kohta sellaset 20 vuotta ja pelaan toisinaan todella paljon. Pelaamisen aloitin 8 bittisellä nintendolla ja sen jälkeen pleikka 1,2 ja 3. Muutama vuosi sitten pelasin vielä PC:lläkin esim Counter strikeä, mutta pc pelaaminen jäi pois kun ei enää tää mun tehomylly pyöritä mitään. Nykyään pelaan enimmäkseen PS3:lla.
Be free, use FOSS.
|
emule
Junior Member
|
1. syyskuuta 2009 @ 08:42 |
Linkki tähän viestiin
|
37 lasissa ja pelaaminen vaan jatkuu...pojan kaverit kattoo hitaasti kun tulee koulun jälkeen kylään niin sohvalla istuu karju ja pelaa ps3 boxerit jalassa.ainoa huono puoli että lähtee toi varustelu vähän lapasesta,parempaa vahvistinta,isompaa telkkaria ja muija tykkää.....
|
Newbie
6 tuotearviota
|
8. marraskuuta 2009 @ 18:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikää on 14 ,
enimmäkseen on tullu pelattua Mirror's Edge:ä ja GTA IV:tä
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. marraskuuta 2009 @ 02:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti emule: 37 lasissa ja pelaaminen vaan jatkuu...pojan kaverit kattoo hitaasti kun tulee koulun jälkeen kylään niin sohvalla istuu karju ja pelaa ps3 boxerit jalassa.ainoa huono puoli että lähtee toi varustelu vähän lapasesta,parempaa vahvistinta,isompaa telkkaria ja muija tykkää.....
Sepä se...
(mainittu 41 ja sinkku vielä, eli ei rajoitteita sisustuksessa... :) )
|
comoros
Suspended due to non-functional email address
|
17. marraskuuta 2009 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
34v ja ensimmäisen konsolin (PS3) ostin juuri pojalleni...itse jäin koukkuun nyt.Pc:llä satunnaista pelaamista Quake ja FarCry2.
|
TJK-GaMeR
Junior Member
|
26. marraskuuta 2009 @ 11:41 |
Linkki tähän viestiin
|
ikää löytyy 24 ja pelaamista tulee harrastettua jonkin verran.
Nykyään pelaan vähän vähemmän, ennen meni yöt ja päivät. :)
Nyt joutuu vähän huolehtimaan sosiaalisesta elämästä. =D
Pelikoneisiini kuuluu PSX, PS2, PSP, WII, GB2X, XBOX, XBOX360 ja PS3 on kohta tilauksessa.
Enimmäkseen pelaan PC:llä.
Tänään pitäisi tulla postissa Left 4 Dead 2. :)
edit. ja kun löydän hyvään hintaan NES-Koneen ja sopivasti pelejä niin sekin pitää hankkia. xD
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. marraskuuta 2009 @ 11:42
|
Mainos
|
|
|
Member
13 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2009 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikää 16 ja PS3:lla ja PC:llä tulee pelailtua paljon ;)
GtaIV, MW2, CS:S, GH3, jne...<3
|