Pelaajien ikähaitari? (gallup)
|
|
jakke44
Member
|
22. kesäkuuta 2009 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli tuossa mieleeni kysäistä että mikä ikähaitari on pelaajilla.Itse tykkään poikani kanssa pelailla hänen ps3 pelejään.Ja myöskin omalla vapaa ajallani pelalen myös (aikuisten pelejä) kuten mm bioschok,guitar herot,dirt ja bad company.Ikää on 41 vuotta.Onko muita pelailijoita samassa ja vanhemmassa ikäluokassa,vai olenko poikkeus.Rehellisesti vastaamaan...kiitos
|
Newbie
|
22. kesäkuuta 2009 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen 14v ja tykkään pelailla paljon. Isäni on 46v ja hän pelaa Singstaria... Siskopuoleni miesystävä on 30v ja pelaa aina siinä GTA4.
Eihän sillä iällä ole mitään väliä, kunhan on vain hauskaa!
3dgarro, Ps3 tuli taloon ja Nokia 5800 blue 8Gt
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
22. kesäkuuta 2009 @ 23:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkos tämä vain PS3 pelaajien ikä galluppi vai muidenkin alustojen?
Mutta asiaan... Ite oon 24 ja nyt oon pelaillu GTA 4:sta ps3:lla, kun sen kaverilta sain lainaan. Muuten tulee pelailtua enimmäkseen tietokoneella. Pc:llä tulee nykysin jauhettua eniten Guitar heroo ;)
|
Member
9 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2009 @ 09:42 |
Linkki tähän viestiin
|
-----
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2009 @ 20:38
|
Member
5 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2009 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä olen syntynyt -81 ja lähinnä PC:llä tulee pelattua. Kaikenlaisia konsoleita on ollut ja mennyt, mutta tällä hetkellä pelkkä PC.
|
Spaddu86
Member
2 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2009 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
-86 ja pelailtua tulee nykyään enimmäkseen PS3:lla, toisin kuin ennen pelikoneena pääsääntösesti toimi PC. Ei tosin niin paljon enään tule pelattua kuin ennen, jolloin helposti tuli pelattua melkein joka viikonpäivä ainakin vähäsen. Nykyään tulee yhtenä tai kahtena päivänä viikossa pelattua jos sitäkään, ellei lasketa viikonloppuisin singstaria.
|
kolho
Suspended due to non-functional email address
|
24. kesäkuuta 2009 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikä on 37 ja pelikoneina toimivat PC, Playstation 1,2,3 ja Xbox360.
Pelaan kaikenlaisia pelejä, mutta roolipelit on kaikkein suositumpia.
Eiköhän tässä tule pelaamista jatketua niin kauan kuin elää.
|
Ukki55
Newbie
|
24. kesäkuuta 2009 @ 08:46 |
Linkki tähän viestiin
|
54 on mittarissa. Pelailen päivittäin, kun aikaa on, eläkeläisellä sitä riittää tähän harrastukseen kohtuullisesti. Pelikoneet 1. Xbox360 2. PS3, 3. PC.
Joskus hakataan tyttäreni (kohta 30v.) kanssa mm. Gears of Waria co-oppina.
|
Newbie
|
24. kesäkuuta 2009 @ 10:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikää on 42 ja pelaan tosi usein PS3 pelejä :)
|
Member
1 tuotearvio
|
24. kesäkuuta 2009 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
20...
Eniten pelaan PS3:lla roolipelejä (Disgaea 3 / Eternal Sonata )
PC:llä, sitä sun tätä, suurimmaksi osaksi wowia :D PS3:lla ei tosin oo vähän aikaa tullut pelattua kun wowi vie niin paljon aikaa ;(
|
Datamies
|
24. kesäkuuta 2009 @ 21:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse oon parin viikon päästä 19 ja pelailen pääasias PC ja jonkun verran PS3. Tosin nyt vähemmän, ku hommasin Battleforgen. Hienoa kuulla, ettei kaikki vanhemmat ihmiset ole samanlaisia kalkkiksia kuin omat porukat :)
Ei riemulla rajaa, kun himassa DATAA!!!
|
Member
7 tuotearviota
|
24. kesäkuuta 2009 @ 23:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ukki55: 54 on mittarissa. Pelailen päivittäin, kun aikaa on, eläkeläisellä sitä riittää tähän harrastukseen kohtuullisesti. Pelikoneet 1. Xbox360 2. PS3, 3. PC.
Joskus hakataan tyttäreni (kohta 30v.) kanssa mm. Gears of Waria co-oppina.
Okei, aika yllättävä veto :D
|
pelaaja1
|
26. kesäkuuta 2009 @ 08:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei vaan kaikille,oon 51 ja tykkään pelailla kanssa.itelläni on nintendo dsi ja miehellä ps2 ja mieheni osti just ps3.nettipelejä pelaan!työttömänä kun oon niin aikaa on!:)
|
tenchuu
|
26. kesäkuuta 2009 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
menee vähän paksuksi toi sun juttus "ukki55" (hakataan tyttären kanssa gow2 co-oppina tytär 30v.) ite olen liian vanha omistan, useamman pc/mac/x360/ps3/amiga/msx/ym/ym/ym ......kellaritäynä & komerot vanhoja pelejä eri sukupolvilta ps. ei mun tytär pelaa yhtään mitään se pitää mua "äkäinen eläkeläinen.mp3" sillä on elämä edessä ja mulla takana ei sillä riitä aikaa tyhmiin peleihin
|
tubbana
|
26. kesäkuuta 2009 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi kaikki oon 78 ja pelaan pleikkaria 24/7 ja tietokoneella countterstraikkia siinä välissä
|
Ukki55
Newbie
|
28. kesäkuuta 2009 @ 10:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tenchuu: menee vähän paksuksi toi sun juttus "ukki55" (hakataan tyttären kanssa gow2 co-oppina tytär 30v.) ite olen liian vanha omistan, useamman pc/mac/x360/ps3/amiga/msx/ym/ym/ym ......kellaritäynä & komerot vanhoja pelejä eri sukupolvilta ps. ei mun tytär pelaa yhtään mitään se pitää mua "äkäinen eläkeläinen.mp3" sillä on elämä edessä ja mulla takana ei sillä riitä aikaa tyhmiin peleihin
Ohoh! Johan tuli tekstiä, mutta ymmärrän sen, onhan sulla jo elämä takana. Eihän se mun vika ole, jos teillä ei hommat pelaa, kato vaikka peiliin, jos sieltä löytyis apua. Tai muuta sinne kellariin, jos mahdut sinne "kaikkien systeemien" sekaan. Meillä taas tyttären kanssa on hyvät välit ja pienet pelisessiot vain piristävät niitä. Lisää vettä myllyyn, odotan kovasti, että tyttären poika vielä vähän varttuu (nyt 1.5v.), niin päästäisiin jopa kolmisteen pelaamaan. Ai, että pappa tulee nauttimaan niistä hetkistä.
"Kyllä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa"
Ja tämä ei ole mitään puppua tai paksua juttua, näin se vaan meillä toimii.
|
Looneyman
Newbie
|
28. kesäkuuta 2009 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
31 olis ikää (samoin emännällä) ja peleinä:
PS3: Guitar herot (viikonloppu sessioita porukalla), FFVII
WII: Wii sport (viikonloppusin isolla porukalla), Punc-out, zelda
PC: WoW, Counteri, Sacred 2
No mikäs siihen nyt tuli....
|
Member
|
28. kesäkuuta 2009 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikää 46v ja cod4:sta (pc) on tullut veivattua jo jonkin aikaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2009 @ 12:39
|
TommiR
Member
2 tuotearviota
|
28. kesäkuuta 2009 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Täältä löytyy 29 v pelaaja. Nykyään lähinnä PS3:sta tulee hakattua mutta silloin tällöin myös GC ja N64 kaivetaan kaapista(lähinnä Zeldojen ja Marioiden takia) PS2 löytyy myös, mutta se on ollut kaverilla lainassa siitä lähtien kun PS3 tuli hommattua :D
Toki pelaaminen on jäänyt vähemmälle kuin joskus 10 vuotta sitten, mutta kyllä vieläkin välillä tulee vetästyä koko yön yli kestäviä peli sessioita. Viimeisin läpi yön peluuttanut peli oli Metal Gear Solid 4, on se vaan loistava :) Ja Guitar Herot ovat aktiivisessa biletys käytössä viikonloppuisin :)
|
Member
3 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2009 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
14, ja itseäkin yllätti että ns. vanhempi porukkakin on innostunut dataamaan, meillä vanhemmat ei oo tainnut koskaan ps3 koskea.
GH 4 LIFE! :D
|
Member
4 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2009 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni ikää 14v (pian 15...) Ja tulee pelailtua aikalailla kaikenlaista, suurimmaksi osaksi pleikkarilla. (tulisi pelattua koneella, jos se pyörittäisi mitään) Eniten tulee pelailtua kaikenlaisia räiskintäpelejä, mutta välillä myös singstar, burnout ja muut vastaavat pelit menevät.
AMD Phenom II 940@3,3ghz, GTX 275, 2x2gt HyperX 1066mhz, Samusung F1 320gt, Chieftec 450W, NZXT Hush
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2009 @ 17:33
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
30. kesäkuuta 2009 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mittarissa 41 ja pelaamisen aloitin vasta 2002 GTA III myötä.
Innostuin kaverin luona, ostin PS2:sen ja siitä lähti.
Sittemmin pc ja PS3.
Pc:llä räiskintää ; COD4 ja vanhat hyvät Max Paynet.
PS3 enemmänkin ajamista ja seikkailua ; GT5 Prol., Dirt, Burnout, Uncharted, Resistancet jne...
Mukavaa ajanvietettä ja pitää hereillä.
|
Corx_1
|
3. heinäkuuta 2009 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ikää 37. Pelaan pc:lla cod 4, far cry 2, Vegas 2 yms. PS3:lla tulee hakattua NHL, Infamous, Fall out oli varsin koukuttava.
Pelailen myös nuorimmaisen kanssa Litleä. Kitara ja rummut ei oikein sovi minun käteen.
Pelaaminen on sopivaa irrottautumista työstä ja kaikesta muustakin. Sen 2-3 h mitä pelaa kaikki muu unohtuu kokonaan.
Verkko pelaamisessa joskus huomaa iän tuomaa hitautta, siitä on joskus haittaakin.
Pelailen varmaan niin kauan kun sormet ja pää toimii.
Aktiivisen pelailemisen aloitin n. 30 vuotiaana
|
OsCone
Junior Member
4 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2009 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen kohta 15 vuotta. Pelailen PS3:sta, koska PC on rikki (olen hankkimassa uutta). Pelaan enimmäkseen COD4 ja välillä LBP kavereiden kanssa.
ASUS M4N78 PRO
AMD Phenom II X2 550 @ 3,5GHz
CLUB 3D HD 4870 PCI-E 1GB GDDR-5 OC
KINGSTON 4GB @ 800MHZ DDR2
SMG F1 320GB SATA2 7200RPM 16MB
CORSAIR PSU 400W
ANTEC THREE-HUNDRED
|
Mainos
|
|
|
sam_peri
Newbie
|
7. heinäkuuta 2009 @ 23:58 |
Linkki tähän viestiin
|
36 vuotta mittarissa ja pelit senku jatkuu...
s
|