Satelliittikeskustelu....
|
|
eska
Member
|
3. marraskuuta 2002 @ 04:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietääkö joku mitä maksaa allcam moduuli ja mitkä salausjärjestelmät se käsittää.
Ja myydäänkö suomessa?
Käykö kaikkiin vastaanottimiin joissa on vapaa paikka moduulille?
|
steppe
Junior Member
|
3. marraskuuta 2002 @ 07:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Irdeto 4.7 maksaa saksassa 270e +posti. Seca, via, nagra, irdeto, betacrypt, TPScrypt. Pitäis käydä ei varmaa tietoa. Sen ohjelma täytyy muuttaa kannettavalla kompuutterilla allcamiksi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. marraskuuta 2002 @ 07:47
|
eska
Member
|
3. marraskuuta 2002 @ 08:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei steppe.
Onko sulla tuollainen Irdeto 4.7cam? Ja minkä merkkisessä vehkeessä?
Toimiiko todella kaikki 6 salaussysteemiä?
Oletko itse ohjelmoinut camin ja onko ohjelma jolla se muutetaan allcamiksi varmasti saatavilla?
Jos ja kun hankin Irdeto 4.7:n.
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
4. marraskuuta 2002 @ 06:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeps!
Taas back on line!!! :))))
Mites täällä on keskustelu edennyt?? Tässä oon just koulussa ja ihan vapaa-aikana väsäilen näitä sat-sivuja... noh, mutta kuiteskin... tuskin saan näitä sivuja nettiin enne joulua... mutta sen voin sanoa, että noista sivuista tulee aivan fantastiset... löytyy mm. kaikki mahdollliset kanavapaketit, lautasantennin halkaisijan laskuri... yms..
Terveisin, Teemu
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2002 @ 06:16
|
sorba
Inactive
|
4. marraskuuta 2002 @ 06:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
steppe
Junior Member
|
4. marraskuuta 2002 @ 06:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo on hommattu, mutta en ole muuttanut sitä koska mulla on omassa phonotrendissä sisäinen seca ja via eli ei tulis paljon lisä kanavia.
Ohjelmat uudempi Free cam 2019 by Strsh-new ja vanhempi Freecam2-018 ovat os.http://www.sat-key.com/sat-key.htm softwaressa. Muistaakseni asennus ohjeet löytyy Freecam2-018:sta.
|
eska
Member
|
4. marraskuuta 2002 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitti steppe vinkeistä.
Sitten seuraava kymysys,
Näkeekö kukaan Astrasta (19,2E) Music Television kanavapakettia? (Taajuus 12.699V)
Se pitäisi olla via1 salattu ainakin http://www.lyngsat.com/astra19.shtml sivun mukaan.
Onkohan kanavien ID vaihtunut muutamia kuukausia sitten kun ei enää näy?
|
jalde
Junior Member
|
4. marraskuuta 2002 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
eipä hullumpaa.
viasatin edustaja avaa hakkerointikeskustelut
heidän omista jutuistaan, on perustamassa
piraattipalvelinta... LOL...
itselläni on virallinen viasatin kortti,
koska pidän viasatia ystävällisempänä firmana
kuin canaalia, mut kyl tän jälkeen harkitsen
vakavasti, onko mitään järkeä olla tuollaisen
firman asiakas, onko???
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2002 @ 18:03
|
steppe
Junior Member
|
4. marraskuuta 2002 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
5. marraskuuta 2002 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäs helvettiä täällä nyt oikein tehdään!??!?! Mä en ole mikään Viasatin työntekijä, enkä tule koskaan olemaankaan.. Missä tällasta paskaa väitetään?????? Sanokaa mulle lähde, niin korjaan tuon asian..
Jalde!
mitä sä oikein kuvittelet!!!!?????!!!! Miksi mun pitäs hakkeroida koodeja jos kerta olen Viasatilla töissä!?!??! Idiootti!! Toiseksi, tämän vuoden loppuun asti ei ole laitonta keskustella kanavien purkamisesta... laittomien korttien ja oheislaitteiden hallussapito on ollut rangaistava teko jo muutaman vuoden... Ja toisaalta... noita älykortteja käytetään paljon muuhunkin kuin satelliittikanavien purkuun... Esim. Kulun valvonnassa... olenkin ottanut seuraavaksi projektikseni kehittää kulunvalvontajärjestelmä, jota voidaan muokata todella monipuolisesti...
Blind! Heitä mailia mahdollisimman pian...
Edit: sorba!!! Nyt lopetat ton paskan jauhamisen tai mä todellakin näytän sulle, mihin mä tietokoneella pystyn... !!! En ole Viasatilla töissä vaan olen tietoliikenne-expertti! Seuraavan kerran kun väännät tollasta paskaa musta tai muista mun kavereista jotka täällä keskustelee, niin mä tuun ja väännän sun koneest piuhat solmuun!!! Ja Jos tää sun väite perustuu jostain IRCistä saatuun tietoon... esim tuolla sathack.fi tai sathack kanavilla on jotain kusipäitä (ilmeisesti kateellisia sellaisia) jotka haluu mustamaalata mun maineen.. Uskon kuitenkin että mulla on kyseisiä henkilöitä enemmän tukijoita jotka luottavat miehen sanaan ja haluavat kehittää tietojaan satelliitti- ja antennialalla...
Terveisin, Groove
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2002 @ 14:44
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
5. marraskuuta 2002 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Eska:
Rata-asemassa 19ºE sijaitsevasta Astra 1G:stä, taajuudella 12.699GHz lähetettävän MTV Networks:in kanavapaketti on siirtynyt käyttämään Viaccess 2 ja TPSCrypt -salausta. TPSCrypt on melkein kuin Via1, mutta algo on erilainen... TPSCryptin saat näkyviin hankkimalla esim. HUMAX 5400-z vastaanottimen tai ns. Magic Modulen... Hintaa tuolla vastaanottimella on 500euroa ja moduulilla 200euroa.. ¨
Terveisin, Groove
|
p2e2
Newbie
|
5. marraskuuta 2002 @ 16:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Näkyykö 9802:sella ilmaiskanavia jostain sateliitista ilman korttia ??
Miten superilla koodataan goldwaferille via, kun ei tunnu onnistuvan millään. Osoite?
SUURkiitokset etukäteen !
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2002 @ 16:53
|
jalde
Junior Member
|
5. marraskuuta 2002 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä sä oikein kuvittelet!!!!?????!!!! Miksi mun pitäs hakkeroida koodeja jos kerta olen Viasatilla töissä!?!??! Idiootti!!
>>>>entä nimien ja osoitteiden kerääminen?
sorban mailin jälkeen luin vanhoja maileja,
ja huomasin, että kysyt aikalailla muiden
yhteystietoja, epäilyttää...
olenkin ottanut seuraavaksi projektikseni kehittää kulunvalvontajärjestelmä, jota voidaan muokata todella monipuolisesti...
>>>>niimpä....
no, mun osaltani tää keskustelu on ohi,
enkä tule siihen sen enempää puuttumaan,
sillä en ole juurikaan piratismista kiinnostunut, eikä täällä ole paljon muusta
puhuttu, joten ei tää taida olla mun juttu
laisinkaan.
sen vain sanon lopuksi, etten paljon osoitteitani täällä jakelisi KENELLEKÄÄN,
heippa,
jalde
|
Senior Member
|
5. marraskuuta 2002 @ 22:57 |
Linkki tähän viestiin
|
joopa joo just miellen-kinttosta on vois vähemmän kiinostaa että kaveri ois VIASATILLA
TÖISSÄ just joo aika harvinasen miellen kintoista juu on !
|
sorba
Inactive
|
6. marraskuuta 2002 @ 05:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Groove! etkö ole sanonut esim. näin
<GrooveMan> Mitäköhän tekin oikeesti tiiätte näistä asioista... ei se tarkoita sitä, että pysytte purkamaan via2:sen brutettamalla, vaikka satuitte löytämään Via1 kortistamme takaoven, jonka btw olin minä sinne jättänyt ihan omaa tarkoitusta varte...
<GrooveMan> Te voitte katsoa, josko te löydätte mun kuvan tuolta meidän kotisivuiltanne, niin muistatte paremmin sitten kun olen viranomaisten kanssa oven takananne...
|
wanker
Newbie
|
6. marraskuuta 2002 @ 06:07 |
Linkki tähän viestiin
|
stomppa82:
niin eihän asia tietenkään kaikkia kiinnosta mutta tulevan lakiehdotuksen myötä voi uuden vuoden pippalot mennä vituis kun STOP karauttaa m.i.b looking kera pihaan virkavallan kanssa etsimään "mahdollisia kulunvalvonta kortteja / laitteistoja / ohjelmistoja" uhkaillen ja skitsoten.
Tälläinen boardi on juuri hyvä paikka kerätä ihmisten yhteystietoja, sosiaaliturva tunnuksia, emaileja & ip osoitteita
------------------------------------------------
Ja mitä mrs. Teemu V Groovemanin keskusteluihin tulee:
- hämmästyttävä viisastuminen jo parin postauksen jälkeen |--> (ehkä järjen valo syttyi) tai (tuli päivitetty mappi työpisteeseen {eli kellariin} yleisistä sat harrastajan tiedoista) <--
- juuri täsmälleen samanlainen asenne joka on tullut tutuksi kaikille STOPin DK SE / ComHemmin sekoiluista sat groupeissa.
(kaikki vanhemmat D2mac harrastajat muistavat tapaus ufomanin)
- erittäin pessimistinen (conax ei ikinä murru.. niin ehkä ei ilmaiseksi goldwaferille / julkiseen jakoon..)
- kaavan mukainen "yleinen" avautuminen
- Sat kaman kauppaaminen hyvällä 3 vuoden takuulla. (Expertiltä saa 5 vuoden takuun! hehe tuskin) {hyvä keino saada yhteystietoja}
Yksi asia on varma.. Enää ei kiinnosta tukea kumpaakaan sat operaattoria missään muodossa...
Terv. Suomen Sat Harrastajat RY puh. joht.
No niin lopetetaan pottuilu ja jatketaan..
aloitetaan yleistiedolla
uudet kanavat & listat
http://www.kingofsat.net http://www.satcity.nl
boardit
http://www.sat4all.com/
newsit
http://www.satkurier.com/ tai .pl
http://sat-update.com/
lisää linkkejä
http://www.sat-links.com
ja sitten vastauksia tällä aiemmin olleisiiin kysymyksiin
Irdeto allcam
Vanhan mallisen Irdeto modulin päivitys ALLCAMMIKSI (6in1) onnistuu
kannettavalla tietokoneella helposti (Käyttöjärjestelmä Windows 95 / 98)
Jos päivitys menee pieleen onnistuu modulin korjaaminen avaamalla se ja ohjelmoimalla piiri irtokannassa.
Irdeto ALLCAM toimii kaikissa virittimissä loistavasti. (Tosin Nokia merkkisiin virittimiin en sitä suosittele johtuen huonosta virransyötöstä kys. laitteissa)
Samsung 9500
Softa versio "118"
500 loaderilla varustettu toimii ongelmitta mutta 501 loader versio koneissa on ongelmia.
Astra bugi poistuu käyttämällä samsungi kanavalista editoria poistamalla kyseiset transpolderit pois koneesta / lataamalla valmiin kanavalistan koneeseen.
-- wanker --
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
6. marraskuuta 2002 @ 06:40 |
Linkki tähän viestiin
|
sorba:
Mitä sä oikein sekoilet?? Kuka noin on sanonut??? Mistä moiset lainaukset on kotoisin??? Jos saan tän myrkyttäjän kiinni, niin turpaan tulee... Toi juttu ei todellakaan pidä paikkaansa... Luuletteko te tosiaan, että kaikilla on täällä vakionimimerkit... maailmassa on varmaan satoja tyyppejä joilla on sama alias... Tuo tyyppi voi olla ihan hyvin joku mun kaveri joka haluu pilata mun maineen näillä palstoilla...
Terv. Tha (aino ja oikea) GrooveMan
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2002 @ 07:36
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
6. marraskuuta 2002 @ 06:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Stomppa82:
äm toivon, että sä ja Blind olisitte mun puolella, koska meillä on niin paljon tietoa, jota voidaan hyödyntää yhdessä...
Terv. Groove
|
wanker
Newbie
|
6. marraskuuta 2002 @ 07:11 |
Linkki tähän viestiin
|
--> "Niitä kiinostaa myös teidän kanavalla oleva hexabot, joka jakelee päivitettyjä hexoja...!!!! Että suu suppuun vaan... "
go groove go go go go... sieltä kellarista yläkertaan. Viasat Boss wanna talk to you..
irc:ssä/netissä jaetaan ilmases waree,hexoja,persettä,yms.. kehä se haittaa..
no tietysti Groovea.. oma perse puutuu penkkiin ja on pelko että jää kuukausi palkka + hollywoood provikat saamatta
-- wanker --
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2002 @ 07:26
|
sorba
Inactive
|
6. marraskuuta 2002 @ 07:14 |
Linkki tähän viestiin
|
muistatko groove tätä sanomaas ees:
elikkä serveri on irc.webmaster.com
kanava on : sathack.ee
mun nimimerkki on.: GrooveMan
hexboten myös sms (tekstiviesti) botten tulossa.. remote koodit näppärästi suoraan kännykkään.
SMS palvelu lanseerataan käyttöön ennen viasatin uuden disney kanavan lähetysten alkamista.
Pitäähän lasten nähnä piirrettyjä.
joo maailmassa on varmaan satoja tyyppejä joilla on sama alias mutta entä Suomessa ja vielä irc kanavat on sulle tuttuja ja varmasti oot myös rekisteröinyt nimimerkkisi ircissä.
Itte oot ittes myrkyttänyt ,toivottavasti saat viasatilta palkankorotuksen hyvästä yrityksestä
|
wanker
Newbie
|
6. marraskuuta 2002 @ 07:41 |
Linkki tähän viestiin
|
-- wanker --
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
6. marraskuuta 2002 @ 07:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan miten vain..
Jos kerta olette tuota mieltä niin.. ihan miten vain..
Musta vain tuntuu, että te olette kateellisia kun olen saanut täällä niin paljon keskustelua... jotta teidän kanavavilla on kävijämäärät laskeneet... mä sanon sen että jossain vaiheessa viranomaiset kolkuttelee kaikkien sathack.fi sathck.ee ja sathack kanavilla oleskelevien henkilöiden ovella..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2002 @ 07:42
|
wanker
Newbie
|
6. marraskuuta 2002 @ 07:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Syystä että?
-- wanker --
|
Admin
9 tuotearviota
|
6. marraskuuta 2002 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
GrooveManin tunnus on suljettu. Emme hyväksy tällaista toimintaa sivuillamme. Piratismia emme katso suopeasti, mutta emme myöskään käyttäjiimme kohdistuvaa uhkailua. Ilmeisesti tarkoituksena on ollut etsiä henkilöitä, joilla tietotaso on niin korkea, että on syytä epäillä heidän syyllistyvän rikokseen, ja sen jälkeen hankkia heidän yhteystietonsa.
|
Mainos
|
|
|
jalde
Junior Member
|
9. marraskuuta 2002 @ 22:44 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos