User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 11:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > satelliittikeskustelu....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Satelliittikeskustelu....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
sensor
Newbie
_
10. marraskuuta 2002 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onks toi grooveman juttu varmaa tietoa???
meinaan mää tyhmä menin kysyyn siltä infoo mut lähinnä virittimistä ja tulevaisuudessa noista crakki jutuist ja se sendi mulle jotain filuja et voin tutkailla niitä onneks mulla kaikki on viä suunnitteluasteella mutta on sit visiin odotettavissa et jonki ajan päästä koputellaan ovella vai ?? -vituttaa-
Gmies
Suspended permanently
_
12. marraskuuta 2002 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, tota.. mä ainakin olen edelleenkin sitä mieltä, että tässä on nyt joku vakava väärinkäsitys... Nimittäin joku pelle on lähetellyt mun maililootasta jotain ihan ihmeellisiin osoitteisiin... yks osoite oli aD:n administraattorin..

Mä olen ilmeisesti suututtanut jonkun ja pahasti, kun tekee tollasta... Mä en todellakaan ole sitä mitä musta väitetään... Kiitos vain kaikille tukijoille, jotka on mulle mailaillut!!! :)))) Onneksi sentään jotkut luottavat miehen sanaan... Toisin kuin nää aD:n neidit (adminit) <-sanan vapaus... ette saa bannata mua!!!

SAT-sivut on tulossa keväällä ja lupaan että täällä ei enään tarvii kenenkään käydä keskustelemassa SAT-systeemeistä... lisäksi sivut laajenee ensi kesään mennessä siten, että ne käsittää myös mikro-ohjaimien rakennetta, jossa tutustutaan, mitä siellä älykortin sisällä tapahtuu... Lisäksi sivuille tulee (kouluni lopputyönä) suuri tietoliikennetekniikka-sivusto josta löytyy paljon oppimateriaalia, ohjeita tee-se-itse -miehille... yms..

Kiitoksia kaikille tukijoille! ja kysymyksiä saa edelleenkin lähettää tonne boksiini: grooveman@surfeu.fi

Terveisin, Groove

Ps. Jos joku tietää kuka tää terrori, joka on täällä levittänyt musta tätä skeidaa ja terrorisoinut mun mailia yms. ilmoittakaa mulle kaikki mahdollinen tieto... Kaikkein hauskinta tässä nimittäin on se, että mä loin uuden mailiosoitteen ja mailasin tonne mun boksiini... Joku vastasi mun mailiin... (siis mä itse en vastannut) joku on urkkinut mun salansanan ja päässyt mun maileihin... Nyt oon vaihtanut kaikki salasanat, joten luulis tyypin rauhottuvan...
Admin

9 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2002 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No johan tulee tekstiä. Älä, Groove, yllytä.

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2002 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onneksi Suomessa viranomaisillakaan ei ole lupa kerätä tuolla lailla tietoa rekisteriin, joten jos joku muu kuin joulupukki koputtelee ovelle, niin voi ainakin yrittää saada häiskän kuseen.
Admin

9 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2002 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minuun voi tuollaisessa tapauksessa ottaa tarvittaessa yhteyttä.

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com
wanker
Newbie
_
13. marraskuuta 2002 @ 03:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No.. jopas

Nyt on Groove saanut uuden lääkityksen (Skitso-freniaan) / uusi taktiikka mappi käytössä..

Groove: Erilaiset uhkailusi pistävät ihmettelemään.. kuitenkin kävit sitten siivoamassa ne pois täältä.. pomon määräyksestä kenties?

[wipe2000]
[12 Nov 2002 2:01 PM Onneksi Suomessa ][viranomaisillakaan ei ole lupa kerätä tuolla ][lailla tietoa rekisteriin, joten jos joku muu ][kuin joulupukki koputtelee ovelle, niin voi ][ainakin yrittää saada häiskän kuseen. ]

.DK:ssa (Tanskassa) riitti visiittiin sat harrastajan luona ip osoite.

Syyte: Saksalaisen & saksankielisen satelliittikeskustelu palstan pyörittäminen & Master avaimien vaihto palstalla.

Sinänsä mielenkiintoista koska syytetty ei osannut saksaa ja sivuston kirjoitusasu oli aidon sakemannin käsialaa - ei kääntökoneen.

Tällaista siis tanskanmaalla..

http://www.advanced-television.com/pages/pagesb/newsarchive2/nov4_11.html#viasat

-- wanker --

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2002 @ 07:52

jalde
Junior Member
_
15. marraskuuta 2002 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kattoimpa tuon linkin...

kommentoisin sitä sillä tavalla, että ei piratismi ole yksin syynä siihen, että viasat
on menettäny ne 50000 asiakasta, vaan osasyy
on myös

a) viasat on jakanu ilmaisia virittimiä
asiakkaille, jotka on ottanu kortin vain saadkseen virittimen, ja vuoden kuluttua
lopettaneet sopimuksen...

tietysti omista mokista on kiva syyttää muita...

b) viasatin ohjelmatarjonta on suorastaan kelvotonta. itselläni on virallinen viasatin
kortti, laskin juuri katsoneeni viimeisen vuoden
aikana vain 3 elokuvaa tv tonnilta (!!!).
nyt vissin moni aattelee, et oompas minä idiootti ku maksan vaikka en ees kattele...

no, muija ees kattelee vähäsen, ehkä siksi
mul on vielä sopimus, tosin oon aatellu vaihtaa
sen canaaliin, en siksi, että voisin kattella
piraatilla, vaan six, et siellä on niin huonoa
ohjelmaa, ettei sitä viitti kattella ees piraatilla... toisekseen en halua käyttää
tällaisia menetelmiä telkkarin katseluun
jos voin ostaa palvelun myös rehellisin keinoin.

c) tonnilla ei ole lainkaan suomalaisia textejä,
jos ei lasketa mukaan 1000/cinema kanavia,
se ei yksinkertaisesti näin ruotsikeskeisenä
ole suomalaisia varten.

viäs g... tää palaute sinne pomolles,
ku näät sen seuraavan kerran...
karle
Suspended due to non-functional email address
_
15. marraskuuta 2002 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jo on keskustelu menny aika syvälle p..seeseen,kun vaan toisia osoitellaan ja syytellään!!!

No Conax ja Viasat toimii mulla siitä huolimatta!

monroe
_
27. marraskuuta 2002 @ 07:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaarle hyvä! mitens se conax mukas toimii?
satman
Inactive
_
4. joulukuuta 2002 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan, mistä löytyy nagravision hex filet fun cardille. 6 in 1 ei käy, vaan pitää olla pelkästään nagra!
Mainos
_
__

_
jolle60
_
12. joulukuuta 2002 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan miten canalin kioskit saa näkyviin ilman tilausta? Kuulin, että esikatseluaikaa voisi lisätä modeemiliitäntään yhdistettävällä laitteella???

Mikäs toi STOP juttu on? Toimiiko se myös Suomessa???
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > satelliittikeskustelu....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy