Lumia 920:n kuvanvakain venäläisten testissä -- Samsung Galaxy S III häviää videokuvan laadussa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 22 syyskuuta, 2012
Nokian Lumia 920 -puhelimen parin viikon takainen virallinen julkaisu jäi heti PureView-kameran mainonnasta nousseen kalabaliikin varjoon, kun kuvista paljastui Nokian käyttäneen ammattilaistason kameroita OIS-tekniikkaa esittelevissä kuvissa ja videoissa. Myöhemmin Nokia yritti korjata tilannetta antamalla The Verge -sivustolle mahdollisuuden kokeilla pimeäkuvausta käytännössä. Tulokset ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
tonttila
Suspended due to non-functional email address
|
23. syyskuuta 2012 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Nokia 2110 painoi 235g ja hyvin kulki taskussa :)
|
Member
3 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2012 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
@22 En tarkoittanut youtubea...
|
MursuMafia72
Junior Member
|
23. syyskuuta 2012 @ 20:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun nykyinen puhelin (iphone 4s) painaa 140g ja se on painava! Ja se on ärsyttävää kun juoksee niin tuntuu taskussa ja heiluu, ja kun pitää pitkään kädessä(varsinkin jos maattessa yrittää pitää puhelinta kasvojen ylä puolella) niin kädet tulee nopeesti kipeeksi.
En kyllä ymmärrä miksi 808 pureview kamera jätettiin pois koon takia, koska tuohan on muovihalko!
|
FS88
Newbie
|
23. syyskuuta 2012 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
@29 Eli siis, tervemenoa pullamössölandian asukaaksi jos jo 140g tekee tuskaa.
Varsin hyvältä vaikuttaa Lumia 920 kamera. Voi olla, että omaan taskuun saattaa päätyä.
|
Member
1 tuotearvio
|
24. syyskuuta 2012 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Tossa videossa näkyy hienosti toi tärinä. samppa kuvassa kamerajalka on tosi vakaa kun kaikki muu vipattaa kun taan noksun osiossa toi jalka vispaa in hirmusti kun muuten onkin jo tosi vakaata.
|
KIPPO76
Member
|
24. syyskuuta 2012 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
@29
On kyllä heikkoo porukkaa nykyään, mutta ei siinä mitään, ei kaikki voi olla supermiehiä :)
Tekee aikas mukavaa jälkeä tuo kamera.
|
OJ_Ghost
Senior Member
|
24. syyskuuta 2012 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
@29
Ootko tosissas vai vähän hölmö? :)
Kätes väsyy pään päällä pidettynä vaikka sulla olis yks A4:nen kädessä. ;) Vai meinaatko, että ihmisen voimat/kestävyys noin keskimäärin on kiinni kuormasta tarkkuudella +/- 50g?
Mulla on Nokia N900, painoa JOPA enemmän kuin L920:llä. Olen pitänyt mukana myös lenkillä esim. takin taskussa. Myös maatessa olen käyttänyt. No problem.
Ja tiedäthän, että kaikkien eläimien kroppa kehittyy ja vahvistuu käytössä...
Lopuksi vielä, että kukin saa valita omilla kriteereillään toki. Toisille se on megahertsit, jollekin prossuytimet jne...
|
MursuMafia72
Junior Member
|
24. syyskuuta 2012 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
34@ tarkoitan että kaikki ihmiset eivät pistä asetuksis parhaille vaan pistää yms. "vga" laadun, ja joissain ne ei ole edes rehdasasetuksissa.
Ja kun iphonia haukutaan kun ei pysty vaihtamaan resoluutiota, väriä, laatua ja pistää jotain erikoistehosteita (seebia, väärät värit).
|
Member
1 tuotearvio
|
25. syyskuuta 2012 @ 09:13 |
Linkki tähän viestiin
|
@35 Siis nyt en oikein tajunnut sun ajatuksia. Kirjoita rauhassa vähemmillä kirjoitusvirheillä, kiitos. Siis joutuuko iPhonessa kuvaamaan aina maksimiresoluutiolla vaikka ei tarvitsisi?
Itellä ei iPhonesta ole ollut niin paljoa kokemuksia mutta joskus kauhistellut asetuksien sekavuutta ja eripaikkoihin ripottelua vaikka liittyy samaan asiaan.
|
AhKeefas
Member
|
28. syyskuuta 2012 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Vihdoinkin kännykamera, jolla saa edes auttavia kuvia
JA
sitä voi käyttää myös hanskat kädessä
eli ensimmäinen TODELLINEN kosketusnäyttö nipistys-zoomilla
Hyvä Nokia!
|
Mainos
|
  |
|
japperwok
Newbie
|
30. syyskuuta 2012 @ 00:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Elekää lapset puhuko pas... Mulla oli aikoinaan ensimmäisiä kännyköitä,eikä ne painanu kuin 5 KG.
|