Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
|
|
nObO2
Suspended due to non-functional email address
|
16. heinäkuuta 2006 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun servu toimii nyt ja hyvin! Muuten toimiiko toi sama juttu jos tekee dod:s servun jos muuttaa jotain asetuksia?
Gocom@
Toi multi viesti oli joku virhe. Piti muokata niihi viesteihi noi jutut mut en tajuu miten ne noin on menny :/ joku nettivirhe kaiketi.
||AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+||510RAM|| Nvidia 7600GT AGP||Windows XP||Fsecure||Fujitsu Siemens Scaleo T||
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. heinäkuuta 2006 @ 15:48
|
creamy
Junior Member
|
16. heinäkuuta 2006 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
*** Invalid sample rate (48000) for sound 'quake\firstblood.mp3'
tällaista consoli valittelee kun rundi alkaa siin kuuluu prepair fight quake äänil mut siihe se jää serverille ku joinin vanhojen poiston jälkee se latas näit ääniä..
noob
|
nObO2
|
16. heinäkuuta 2006 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten sais servuun ´jonku toiston esim niinku se toistaa jotain sanaa väliajoin tai sponsoreit vaikka et sais sen näyttämään "osta netti" tai joku teksti miten semmosen sais näkyy vaik 10min välein?
||AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+||510RAM|| Nvidia 7600GT AGP||Windows XP||Fsecure||Fujitsu Siemens Scaleo T||
|
STF
Member
|
16. heinäkuuta 2006 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Maniadverts.txt filuun lisäilet mitä ikinä haluatkaan.
|
nObO2
|
16. heinäkuuta 2006 @ 19:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos STF ja Gocom sikä muut jotka ovat auttaneet minua!
|
chou
Newbie
|
17. heinäkuuta 2006 @ 06:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Et kai huomannut viimeksi viestiäni, laitan sen uudelleen:
Tämän tein, mutta kun etsin serveriä, sitä ei löydy (siis omalla IP :lläni + portti). Myös kokeilin consoleen "connect 85.29.73.41:27015" niin tulee: Connection failed after 4 retries.
Tein tuon päivityksen juuri niinkuin käskit, eli Käynnistä, Suorita:
Siihen kirjoitin cmd
Sitten avautui sellainen komentorivilaatikko, ja sinne laitoin:
(aina enter jokaisen rivin lopussa)
C:
cd \srcds
hldsupdatetool
Kursorin vilkkuessa CTRL + C
hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\srcds
... Odotin että päivittää, ja kokeilin. Serveriä ei löytynyt paitsi LAN kansiosta, ja View server info -> Sama LAN IP.
|
LuvDoctor
Newbie
|
17. heinäkuuta 2006 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Comedy gold :D
Tyhmä
|
Senior Member
|
17. heinäkuuta 2006 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
@ chou
Vaikea on täältäkäsin auttaa. Vaihtoehtoja on kaksi. NAT tai palomuuri blokkaa serveriäsi.
Cheers!
|
STF
Member
|
17. heinäkuuta 2006 @ 14:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Luultavasti NAT. Ainakin auttoi nobo2:lla, kun otti natin pois päältä.
|
creamy
Junior Member
|
17. heinäkuuta 2006 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
rformance warning: Mark bone 'ValveBiped.weapon_bone' in model '̋' as being used by bone merge in the .qc!
Performance warning: Mark bone 'ValveBiped.weapon_bone_Clip' in model '̋' as being used by bone merge in the .qc!
osaako kukaa sanoa mun console herjailee tälläistä johtuuko jostain valvesta vai mun lataamista uusista nais quake soundeist?
noob
|
chou
Newbie
|
18. heinäkuuta 2006 @ 05:38 |
Linkki tähän viestiin
|
öhm, tämmöisenä yyberinä kysyn, mikä on NAT, ja miten se otetaan pois? :S on mulla myös Sunbelt Kerio Persionall Firewall käytössä.
|
cavity
Junior Member
|
18. heinäkuuta 2006 @ 09:19 |
Linkki tähän viestiin
|
miten ois pystyiskö kukaan tekemään BF2 ohjeita serverin luontiin ja vielä ranked serverin.
onko kukaan perehtyny asiaan?
"vanhan" koneen tilalle tulossa kohta tuli terä kone. ni vois pistää senkin vanhan koneen hyöty käyttöö.
|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
|
18. heinäkuuta 2006 @ 09:44 |
Linkki tähän viestiin
|
@cavity
Jos se "vanha" kone ei ole kovin hyvä, niin siten ei ole bf2 servusikaan kovin hyvä, servun ylläpitämiseen vaaditaan kunnollista konetta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2006 @ 09:45
|
Senior Member
|
18. heinäkuuta 2006 @ 10:01 |
Linkki tähän viestiin
|
@ cavity
Olen tehnyt aikaisemmin Bf2 servuja pluginien kanssa. Tosin se on niin helppoa ettei siihen tarvita ohjetta. Senkun menet Battlefield 2:n viralliselle sivustolle ja lataat sieltä BF2 server toolin. Sillä asentelet servun, luet ohjeet jne. Siinä meni mulla noin 5 minuuttia. Bf2:seen pluginit on kiven alla, oikeastaan niitä ei ole pahemmin yhtään.
Bf servun vaatimukset on aika korkeat, enemmän kuin source serverissä ja vielä netiltä vaaditaan lisää nopeutta. Bf2 vain tarvitsee kaksin kerroin enemmän siirtokaistaa, eli minimi on 10/10 Mt netti Bf2 servulle, koneelle tehoa 2 GHz ja RAM:ia tarvitaan minimissään 2 Gigaa mieluiten yli 5, sillä 2 loppuu välillä kesken. BF2:seen on vaikea saada rank-systeemiä BF2:n oman ranked systeemin takia, joka sekoittaa softia, ja eritoten rank-systeemi sekoittaa bf2:n ranked systeemiä.
Lyhyesti Bf2 servuun tarvitset:
1) Lataa server tool EA:n BF2 sivustolta ja laajennuksia siihen jos haluat. Lataa myös päivitykset.
2) 10 Mt netti, mieluiten 10/10 ja silloinkin pingit ovat huimat.
3) yli 2 Gigaa muistia (mieluiten 5 gigaa)
4) AMD 2 GHz prossu
5) BF2 TARVITSEE PALVELIKONEEN, ITSENÄISEN PALVELIN KONEEN, ja sen täytyy täyttää nuo vaatimukset.
Tässä syy miksi kukaan ei tee oppaita bf2 servuille sillä oikeat palvelin tekijät osaavat valmiiksi, kotona bf2 ei pyöri. Näitä oppaita tulee myös mun verkkolehteen Planeettapelaaja.com http://www.planeettapelaaja.com/
@ creamy
Sulta puuttuu tiedostoja, olet deletoinut jotain muutakin kuin vain quake äänet äänet. Pari model tiedostoa ainakin puuttuu.
@ chou
Lue pari viestiä taakesepäin STF kertoi jo miten NAT otetaan pois. Heitä myös helkuttiin tuo sun palomuuri sillä se on huono.
Cheers!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2006 @ 10:09
|
cavity
Junior Member
|
18. heinäkuuta 2006 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
joo no kyllähän koneelta jonku verran löytyy potkua:
amd athlon 64 3000+ (2GHz)
näyttis radeon 9800 pro
muistia 1G (lisää tulossa)
kovot on s-ata muotoa
ja kuhan pääsen uuteen kämppään ni sinne tulee 10/10 vdsl.
mutta näin niinku testi mielessä kyselin, että jos vaikka kaverin kanssa vois jotaki pikku mappia pelata.
kiitos kuitenki, eiköhän näillä eväillä jonkinlaista räpellystä saa aikaseksi.
|
nObO2
|
20. heinäkuuta 2006 @ 15:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Testasin tota servuu dod:s ni se toimi.
|
nObO2
|
20. heinäkuuta 2006 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten saisin server.cfg toimimaan miten niitten asetusten pitää ollaa?
Ja sitten tost kun pistän consoleen ma_say ni miten sen adminin sais näkymään siinä eli kun kirjota ma_say "jotain" ni siihe tulee CONSOLE:jotain. miten sen sais näkyy esim näin ADMIN"nimi":jotain ?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2006 @ 06:46
|
laski92
|
21. heinäkuuta 2006 @ 09:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro kaikki...oon jo odottanu 2 vk
@Nobo2
jos tarkotit sitä et chatis ja yläkulmas näkyy vihreel ESIM admin nobo: moi, nii laita ku kirjotat chattii painamal "Y" @ merkki eteen ESIM @ moi kaikki
Edit: Feel free to use the site again after the suspension period is over
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2006 @ 09:21
|
nObO2
|
21. heinäkuuta 2006 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
toimi kiitti laski. siin kyl kukee TO ADMIN NoBo: moi kaikki mutta eipäs aleta olla vaativia xD
|
Senior Member
|
21. heinäkuuta 2006 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
@ nobo2
Älä pilkkaa laski92:sta sillä tällä kertaa pilkkasi osui omaan nilkkaan koska olet väärässä.
To admin tarkottaa, että se näkyy vain admineille. (Admin) Nobo2: Moi kaikki siinä tulisi lukea. Jos kuitenkin sinulla lukee (to admin) niin toimi vast edes näin, eli tässä syyt ja korjaukset:
1) Et ole servun admin.
2) Painoit "T":tä ja sitten laitoit @ Moi kaikki
Parantaakseni vian sinun tulee:
1) Laittaa Steam ID:si adminlist.txt tiedostoon, muotoa STEAM_0:1:12345
2) Painaa "Y" ja sitten kirjoittaa @ Moi kaikki
Jos sinulla lukee chatissa sen kirjoitettuasi:
(TO ADMIN) Nobo: Moi kaikki! niin silloin viesti näkyy vain admineille
Jos sinulla lukee chatissa sen kirjoitetuasi:
(ADMIN) Nobo: Moi kaikki! niin silloin teksti näkyy vihreällä kaikkille pelaajille ja he tajuavat että admin on paikalla.
Tuon tajuaa kuka tahansa vaikka manilla ei leikkisikään, sillä siinä lukee "to admin" eli suomeksi "adminille".
Cheers! Welcome back laski92
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2006 @ 14:04
|
nObO2
|
21. heinäkuuta 2006 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
@Gocom
En pilkannut laskia92 millään muotoa. Taisit ymmärtää sen väärin. Mutta kiitos neuvoista.
|
laski92
|
21. heinäkuuta 2006 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
@ N0b02
Niin varmaa nyt tuli pysyvät traumat :'( nyyh ja yleensä se ei oo ohjeist kii vaa siit mitä on näppiksen ja tuolin välis...
EDIT: Ole Hyvä niist ohjeist...mä sain itte tietää ton admin jutun dynastian yhelt adminilt "Nemesis2010"
kiitokset Nemelle
ja mun nimi on LÄSKI92
vähä se rupes nyppii ku aloin kalastaa ku oli tylsää täs keskustelus sit ku olin saanu bännit niin tuli varmaa 8 tyyppii jokka tarvi apuu -.- ajattelin että ei *****! just ruuhkasimpaa autto aikaa sain itteni
hyllylle...jee olin 20/31 mun ekois karting kisois wuhuu kuka ownas vaikka olin finaalis ekan mutkan ryssintä kolaris L0LL3R0
@Gocom
mutta mitkä mitkä kaikki tiedostot kannattais ottaa taltee ku päivittää servun?!!!?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2006 @ 17:00
|
Senior Member
|
21. heinäkuuta 2006 @ 17:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mitään tarvitse ottaa talteen, sillä valve ei korvaa mitään sun muokkaamaa, sillä se päivitys on sama kuin Sourcen pelitys versiossa.
Cheers!
|
nObO2
|
21. heinäkuuta 2006 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Jotenki tuntuu et kaikki tääl alkaa olla mua vastaa >:(. Vaikka en oo muuta kun kysynyt neuvoja. Ja Läski92 viittitkö kysyy nemeltä miks mut on bannattu? olisitko niin kiltti?
@ Chou
NATin saat pois päältä näin:
Avaa selaimesi Internet explorer tai vastaava ja kirjota osoite rivillle 192.168.1.1 [käyttäjätunnus: admin] [salasana: 1234].
Sitten tulee valikko mene wizard setup ja jos sieelä on tämmöinen kuin [Router] niin valitse [Bridge]. nyt NATin ei pitäisi häiritä.
Ja tuosta palomuurista se kannattaa poistaa niinkuin Gocom sanoi.
Kannattaa hankkia Sygate personal firewall ja viruksentorjunnaksi
Antivir tai joku muu vastaava.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2006 @ 06:30
|
Mainos
|
|
|
laski92
|
22. heinäkuuta 2006 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
@ nobo2
voisin kysyä mut en oo nähny nemee pitkään pitkään aikaan...mut jotenkin tuntuu et mä oon pelannu samaan aikaa samaa servuu ku sä mun nick on [SP]Juhis[FIN]
ja
mulki tuntu et kaikki on mua vastaan ku tein vahingos spam viestin ja gocom ja ETENKIN tuukka rupes valittaa siitä
|