Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
|
|
Harva
Newbie
|
22. lokakuuta 2009 @ 22:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeps mulla on serveri tuon srcds kautta mutta tuntuu lagaavan aika paljonkun porukkaa ilmestyy. tickrate on 100 admin blugit löytyy. pingi pysyy hyvänä mutta tökkiminen vain jatkuu. jos joku viittis pistää noita vinkkejä niin oisin tosi kiitollinen :)
|
mammila
Newbie
|
22. lokakuuta 2009 @ 22:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Harva: Jeps mulla on serveri tuon srcds kautta mutta tuntuu lagaavan aika paljonkun porukkaa ilmestyy. tickrate on 100 admin blugit löytyy. pingi pysyy hyvänä mutta tökkiminen vain jatkuu. jos joku viittis pistää noita vinkkejä niin oisin tosi kiitollinen :)
Kuinka nopee netti sulla on itellä 2 megan enkä ees pääse servulle sisään yhistää vaan jonku aikaa ja sitte tulee "connection failed after 4 retries"
|
Harva
Newbie
|
23. lokakuuta 2009 @ 00:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mammila: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Harva: Jeps mulla on serveri tuon srcds kautta mutta tuntuu lagaavan aika paljonkun porukkaa ilmestyy. tickrate on 100 admin blugit löytyy. pingi pysyy hyvänä mutta tökkiminen vain jatkuu. jos joku viittis pistää noita vinkkejä niin oisin tosi kiitollinen :)
Kuinka nopee netti sulla on itellä 2 megan enkä ees pääse servulle sisään yhistää vaan jonku aikaa ja sitte tulee "connection failed after 4 retries"
2 meganen mullaki. sanosin että sun pitäs f-securesta avata portit 27015 ja 27016 ja voi olla että käytät väärää ip:tä kaveri ei päässy mun servulle väärän ip:n takia
|
mammila
Newbie
|
23. lokakuuta 2009 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
2 meganen mullaki. sanosin että sun pitäs f-securesta avata portit 27015 ja 27016 ja voi olla että käytät väärää ip:tä kaveri ei päässy mun servulle väärän ip:n takia
Harva heitäkkö mesen tai lisää juntunen2009@hotmail.com parempi jutella siellä ku täällä
|
mammila
Newbie
|
25. lokakuuta 2009 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla hävis nimet kokonaan ku servuylla tappaa jonkun ni näkyy vaan ase millä tappo muttei näy kuka tappo ja kenet ... tietääkö joku miten saa takas
|
mammila
Newbie
|
16. marraskuuta 2009 @ 16:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Omalla servulla Deathmatchissa ei toimi respawn vaikka oon laittanu asetuksista päälle kun tappaaa jonkun tai ite kuolee ni tulee "respawn in 1 second" mutta ei tapahu mitään vasta seuraavalla rundilla pääsee taas pelaan. Deathmatchina on tämä
¨http://addons.eventscripts.com/addons/view/adeathmatch
apuja???
|
aaroaaro
Junior Member
4 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2010 @ 09:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve, Miten saisin ADLS modeemin hoitaa ip:n jakelu??
Itselläni on buffalon whr-g125 tukiasema, ja DHCP pitää ottaa pois päältä (olen ottanut jo) ja antaa ADSL modeemin hoitaa ip:n jakelu, jotta pystyn tehdä css servun..
Eli minun tarvitsee vain säätää jotenkin että ADSL modeemi hoitaisi ip:n jakelun?
Toivottavasti joku voi auttaa.
|
Junior Member
|
13. maaliskuuta 2010 @ 22:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aaroaaro: Terve, Miten saisin ADLS modeemin hoitaa ip:n jakelu??
Itselläni on buffalon whr-g125 tukiasema, ja DHCP pitää ottaa pois päältä (olen ottanut jo) ja antaa ADSL modeemin hoitaa ip:n jakelu, jotta pystyn tehdä css servun..
Eli minun tarvitsee vain säätää jotenkin että ADSL modeemi hoitaisi ip:n jakelun?
Toivottavasti joku voi auttaa.
http://www.createforum.com/aidemedia/vie...forum=aidemedia eikö tällä pärjää?
Näytönohjain: ATI Radeon HD 4890 Cyclone Käyttöjärj: Windows 7
|
XVS
Newbie
|
27. maaliskuuta 2010 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
asiaa
Sain tehtyä ton oman servun mut en saa itelle admineja... et mite ne vois saada?
|
migeee
Inactive
|
4. toukokuuta 2010 @ 09:11 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä mun pitäis tehdä että pääsen pelaamaan omalla serverillä kun on tää deicated
server ja oon kaikki asetukset kattonu kuntoon mutta en tiiä mitä sen jälkeen pitäis tehdä ja mitä muuten on adminit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2010 @ 09:12
|
Mainos
|
|
|
migeee
Inactive
|
4. toukokuuta 2010 @ 09:18 |
Linkki tähän viestiin
|
AMD Athlon(tm)II X2 240 Processor 2.80 GHz <- eikös tälläkin pysty pelaamaan ihan hyvin?
|