User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 08:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > näin luodaan counter-strike: source serveri + stats
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
20. kesäkuuta 2007 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ZanzaN:
Voiko kukaan lähettää tätä admins_pack.zip tiedostoa mulle? Jos voi niin lähetä tähän osoitteeseen, ->
*edit by Jannejt* <- KIITOS!
ei maileja foorumille!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2007 @ 17:39

DIRTM
Suspended due to non-functional email address
_
22. kesäkuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ZanzaN:
Voiko kukaan lähettää tätä admins_pack.zip tiedostoa mulle? Jos voi niin lähetä tähän osoitteeseen, -> *edit by Jannejt | EI EMAILEJA FOORUMIIN, lue säännöt!* <- KIITOS!
http://www.lduke.com/plugins/modelchanger.php löytyy ainakin skinien sen niminen zippi!

Pelit pystyssä! Do-It-Your-Self GunGame FD...
www.doityourself.allday.at
Olbero
_
14. heinäkuuta 2007 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kun haluaisin itteni adminiksi tonne mun servulle ja kun käskitte laittaa steam id:n tonne c:\srcds\cstrike\cfg\mani_admin_plugin\adminlist.txt mut multa ei löydy tota koko mani_admin_plugin tiedostoo ollenkaan??
TuukkaZ
_
14. heinäkuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Olbero:
Niin kun haluaisin itteni adminiksi tonne mun servulle ja kun käskitte laittaa steam id:n tonne c:\srcds\cstrike\cfg\mani_admin_plugin\adminlist.txt mut multa ei löydy tota koko mani_admin_plugin tiedostoo ollenkaan??
ootko sä edes asentanut tota mani admin pluginia?

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Olbero
_
15. heinäkuuta 2007 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä taida olla :) ? Olen seurannu tota keskusteluu alkusivuilta asti mut missään en huomannu et se pitäis jostain imuttaa?voisitko ystävällisesti laittaa mulle linkin sinne? PS:kiitos etukäteen.
TuukkaZ
_
15. heinäkuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Olbero:
Enpä taida olla :) ? Olen seurannu tota keskusteluu alkusivuilta asti mut missään en huomannu et se pitäis jostain imuttaa?voisitko ystävällisesti laittaa mulle linkin sinne? PS:kiitos etukäteen.
eihän se googlettaminen ole kovin vaikeaa. http://www.mani-admin-plugin.com/mani_ad...v1_2_beta_r.zip

Olbero
_
17. heinäkuuta 2007 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees elikkä nyt asensin sen mani_admin plugin homman,mut en siltikään löydä/saanu sitä adminslistii mulle mihinkään?
temeksi
Newbie
_
18. heinäkuuta 2007 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa srcds servun teossa tuli pieni onglema. En ole todellakaan hyvä englannissa elikkä, voisiko joku kertoa mitä ne meinaa tällä: "First edit (or create) c:\srcds\cstrike\cfg\server.cfg like you want it to be."
DIRTM
_
19. heinäkuuta 2007 @ 02:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täytyy tehdä 'server.cfg' tiedosto siihen tarkoitetun teko koneen löydät
tästä!

Ja ohjeet suomeksi tuolta!

Pelit pystyssä! Do-It-Your-Self GunGame FD...
www.doityourself.allday.at
Newbie
_
21. heinäkuuta 2007 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mut miten saan laitettuu vaik headshot äänen servuun konsolii et se toimii?

:DD
mijuve
_
29. heinäkuuta 2007 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ONGELMA! Elikkä mulla on sonera 8/1 ja harjottelen monesti eri surf kenttiä. Mutta mul on semmonen ongelma et mite sen saa TASAN oikeeksi sen surf jutun. sv_airacceleratea on kokeiltu 100-300 ja se on paljo parempi ku se alkuperänen mut silti se jotenki niinku liukuu alaspäin aina kaarteissa... mitä muuta ? Pitääkö gravityy muuttaa tai jotain. Kertokaa plz joku?
Newbie
_
30. heinäkuuta 2007 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama asia mullaki aina liukuu kaikis surffeis mut en tiiä miks

mijuve
_
30. heinäkuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin eli plz kertokaa nyt! Ku oikeilla servuilla ei sillai valu alaspäin sitä katon harjaa mut omilla kyllä.
TuukkaZ
_
30. heinäkuuta 2007 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mijuve:
Niin eli plz kertokaa nyt! Ku oikeilla servuilla ei sillai valu alaspäin sitä katon harjaa mut omilla kyllä.

tai sitten et vaan osaa? :)

Newbie
_
30. heinäkuuta 2007 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eise johdu siitä että ei osaa jos se liukuu sun vaan pitää laitta taspaino oikeeks itelläni joka kerta valuu alas ja alas...

mijuve
_
31. heinäkuuta 2007 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ei se taidoista johdu. Tiukissa mutkissa se aina vähä valuu alaspäin. Pitäsköhän vaihtaa airacceleratea isommaksi?
Newbie
_
31. heinäkuuta 2007 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannataisihan sitä tietenkin kokeilla se voisi auttaa vähäsen

Junior Member
_
6. elokuuta 2007 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Teillä Ratkaisua Ongelmaani?
Minulla on BUFFALON tukiasema, ja sen takia en saa servua internettiin.
Maahantuoja sano: en ole cs:n sourcea konfiguroinut netti käyttöön, mutta yleisesti jos buffalon tukiasemien kanssa tekee servereitä jotka haluaa näkyvän netissä, pitää joko purkin dhcp ottaa pois käytöstä ja adsl modeemin antaa hoitaa ip:n jakelu, jos tuo ei ole mahdollista niin silloin ohjelmistossa pitäisi löytyä kohta
jonne laittaa sekä lan ip että adsl modeemin ip.

DHCP purkin pois otto ei ole mahdollista kun minun pitää jakaa netti neljälle koneelle, vai voiko sen ottaa pois silleen että kaikissa toimii netti ? Ja Source Dedicated Serverissä ei saa mielestäni mihinkään laitettua LAN IP ja ADSL MODEEMIN IP, vai onko? Onko muita servun teko ohjelmia mihin voisi laittaa LAN IP ja ADSL MODEEMIN IP:n??

Näytönohjain: ATI Radeon HD 4890 Cyclone Käyttöjärj: Windows 7
Newbie
_
7. elokuuta 2007 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no olisi kyllä aika turhan hidasta ainakin jos yhdellä modeemilla meinasit jakaa netin 4 koneeseen

ripps
_
17. elokuuta 2007 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt en älyy... ku avaan counter-strike sourcen ni se valittaa et; peli ei ole tällä hetkellä käytettävissä. yritä myöhemmin uudestaan.. eli joku mättää vai onks toi luonnollista? pikaista apua kiitos koska olen css:än himopelaaja...
TuukkaZ
_
17. elokuuta 2007 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ripps:
nyt en älyy... ku avaan counter-strike sourcen ni se valittaa et; peli ei ole tällä hetkellä käytettävissä. yritä myöhemmin uudestaan.. eli joku mättää vai onks toi luonnollista? pikaista apua kiitos koska olen css:än himopelaaja...
kokeiles steamin uudelleen käynnistystä.

workkaa
Junior Member
_
20. syyskuuta 2007 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei voisko joku sanoo mitä pitää tehdä kun kaverini yrittää joinata serveulleni ni sille tulee vaan että: "server not responding"? Oisko minkään näköisiä oheijta? Kiitos jo etukäteen
Newbie
_
20. syyskuuta 2007 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiskos kukaa neuvoo tälläst? ku käynnistän sorsan tulee engine error ja sen jälkee tulee tiedosto ei voi olla "read" enginee pitää ehk muokata vai mitä sit? asentaa uuestaa koko peli ja ei muutkaa esim hl2deathmatchkaa ei toimi eikä DOD toimi ei mikää steami peleist!

Newbie
_
20. syyskuuta 2007 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti workkaa:
Hei voisko joku sanoo mitä pitää tehdä kun kaverini yrittää joinata serveulleni ni sille tulee vaan että: "server not responding"? Oisko minkään näköisiä oheijta? Kiitos jo etukäteen
jos teet create serveristä niin laita omaan konsoliisi sv_lan 0
mutta decusta en tiedä

Mainos
_
__

_
workkaa
Junior Member
_
20. syyskuuta 2007 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ton tein create serverillä mutta vaikka laitoin ton sv_lan 0 ni silti tulee kaverille että server is not responding... Muita ohjeita vastaanotetaan.. :D

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > näin luodaan counter-strike: source serveri + stats

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy