Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
|
|
Shaindei
Newbie
|
13. tammikuuta 2008 @ 20:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Iltoja oliskos jollain viel laittaa linkki kuinka tehä srcds servu suomeks jossa toimis mani admin plugin? :) kiitos!
Mors :D
|
fps_nova
Account closed as per user's own request
|
14. tammikuuta 2008 @ 17:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisko joku suositella jotai servun teko ohjelmaa, muuta ku source dedicated(Ei toimi kunnolla jostain syystä).
Kiitos avusta etukäteen.
Perunakellarissa kummittelee (>.<)
|
tomberson
Newbie
|
13. helmikuuta 2008 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
öö... tarttisin vähän jelppiä ostin eilen sourcen ja se ei toimi mistäköhän syystä? kun klikkaan sitä counter strikee ni se vaa välähtää siinä näytössä eikä mitään tapahdu ...
|
Junior Member
|
8. huhtikuuta 2008 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Saaks jollain servun teko ohjelmal laitettuu asetuksiin
lan ip
wan ip
ja kaikki nää ku mul on Buffalon tuki asema nii se kai vaatis sen muuten jää lähiverkkoon
|
Tikkari91
Suspended due to non-functional email address
|
26. kesäkuuta 2008 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Voitteko joku laittaa jonnekki sivulle valmiiks asennettu srcds katokku mulla on Vista ja toi komentorivi ei suostu toimimaa nii et tuol luki et jotku on siirtäny muistitikulla sen Windows XP koneesta suoraa Vistalle ja toiminu eli olis sama vaik joku heittäis .zip:iks tonne jonnekki nettii ja linkkais osotteen mulle nii sit homma pitäs pelittää luulisin :P olis kiva saada oma servu pystyy mut tää he**** vista pilaa kaiken aina.
Apua.....
|
Junior Member
|
30. kesäkuuta 2008 @ 16:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teme1122: Onko Teillä Ratkaisua Ongelmaani?
Minulla on BUFFALON tukiasema, ja sen takia en saa servua internettiin.
Maahantuoja sano: en ole cs:n sourcea konfiguroinut netti käyttöön, mutta yleisesti jos buffalon tukiasemien kanssa tekee servereitä jotka haluaa näkyvän netissä, pitää joko purkin dhcp ottaa pois käytöstä ja adsl modeemin antaa hoitaa ip:n jakelu, jos tuo ei ole mahdollista niin silloin ohjelmistossa pitäisi löytyä kohta
jonne laittaa sekä lan ip että adsl modeemin ip.
DHCP purkin pois otto ei ole mahdollista kun minun pitää jakaa netti neljälle koneelle, vai voiko sen ottaa pois silleen että kaikissa toimii netti ? Ja Source Dedicated Serverissä ei saa mielestäni mihinkään laitettua LAN IP ja ADSL MODEEMIN IP, vai onko? Onko muita servun teko ohjelmia mihin voisi laittaa LAN IP ja ADSL MODEEMIN IP:n??
nettiä ei tarvi jakaa kuin kahdelle konelle enään.
Osaisko joku nyt auttaa? Pystyskö srcds ohjelmal laittaa niit modeemin ip ja muita? Onko jollai kokemust Buffalon Tukiasemista?
|
Vilde92
Newbie
|
22. syyskuuta 2008 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Jooh elikkäs minulla kone kaatuu kun yrittää tota steamin ded serveriä installoida joten latasin ja sain serverin tolla srcds systeemillä toimimaan ja katselin jotain videoita missä neuvotaan GunGame serverin tekoa. Muuten hienoa mutta ne on sille Steamin dedicated serverille eikä toimi tolla srcds, tai ainakaan en osaa laittaa sitä gungame "modea" päälle...
Eli siis ensin tein nuo kaikki mitä tossa ohjeessaa (ekalla sivulla oleva) sanottiin noista updatetool yms... Sitten latasin sen ES_tools ja Gungame4 ja purin sinne servun cstrike kansioon. Ohjeitten mukaan servussa pitäisi nyt olla Gungame vaan eipäs olekkaan :D
Mikä neuvoksi?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
22. syyskuuta 2008 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
laitat sen päälle niin on
1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
|
Vilde92
Newbie
|
22. syyskuuta 2008 @ 19:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ahhaa... KIITTI :D
Hups vaan eipäs olekkaan. Se on normipeli vaan eikä gungame kun pistän päälle :o
|
Vilde92
Newbie
|
26. syyskuuta 2008 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Jooops elikkä onnistuin jollain ihmeellä pistää sen gungamen päälle... Ongelmat jatkuu sillä nyt kukaan ei pysty connectaamaan servuun. Siinä serverin console tms ikkunassa vaan näkyy ensin "Joku has connected." ja kohta "Joku has dropped (tjsp) (disconnected by user)" eikä ole mitään hajua miten saisi toimimaan..
|
bossed
|
14. joulukuuta 2008 @ 00:30 |
Linkki tähän viestiin
|
miten näkee omat statsit joku sanos statsme mut en tiiä mitä mä sil teen
ghost-dog
|
surffer
|
6. tammikuuta 2009 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
moi mul ois servu ongelma ku kattoin yuotupest videoo miten voi tehä oman servun ja latasin sen hildusalentoolin ja tein kaikki niiku käskettii kopioisin yhest paikast tekstii mitä piti laittaa komento rivii ja siin videos se alkaa heti tekämää jotai se tietokone mut mul se vaa pysyy koko aja siin samas kohdas
|
Pikkuu
Newbie
|
6. tammikuuta 2009 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs, minulla olisi kysymys,
mistäs saa ladattua tuon rankin,
ja asennus.
[KIITOSb]
Daniel
|
Junior Member
|
8. tammikuuta 2009 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gocom: joo kt se on, tuli vahingossa väärä yksikkö ihan tupla kertaan, hitto... (ihan vaan ohilyönti) :D
sillä 512MB:n nopeus on oikeastaan mahdoton näin ihan tavallisen käyttäjän puolelta, ehkä noin 3-6 vuoden päästä kun tulee Internet 2 niin alkaa nopeudet kasvaa jos noita internet-nopeusrajoitus-lakeja nostetaan... ( Dääm noita lakeja :D )
Dual Xeon on yksi maailman parhaista serverikoneeksi soveltuvista prossuista. Ja niin kuin sana Dual kertoo niin se tarkoittaa kaksi osaista prossua eli kahta yhdistettyä prossua, jotka pyörittävät nettipohjaisia pelejä ilman lagia sillä fps on siellä 250 - 400 paikkeilla... Eli niillä koneelle nopeutta saa 2 x 4 GHz eli 8 GHz joka on 8000 MHz, mutta hinataakin saattaa kertyä sinne tuhannen euron toiselle puolelle. 2000 eurolla saa ihan hyvän servukoneen (vaikka semmoisen rakentaa ihan 300 eurollakin) :D. Servu koneet on suunniteltu silleen ettei niitä tarvitse oikeastaan koskaan sammuttaa...
Ja no, netti on yleensä kunnossa, kunhan mitään muuta ei koneella pyöri kuin tuo servu...
Ja toisekseen, kiintolevyn kopiointi dvd levyille on halpaa, nopeaa ja helppoa.
50 kpl DVD+R 4.7 GB:n levyjä maksaa noin 10-25 euroa
Joo, kyllä Amerikassa oli joku vanha nainen (70-80v) voittanut 40GB (aivan giga, ei mega tai kilo) netin, 10000$ koneen ja tulostimen, ja tulostuspaperia loppuelämäksi. Artikkelia en nyt jaksa ehtiä mutta kuukelista varmaan löytyy.
Ja tuo Dual-Xenon, ei se prossu pelkästään riitä siihen että "FPS on 400 0MfG!1oneone!" vaan kyllä siihen keskusmuistiakin tarvitsee, ja mielellään jonkun mahd. halvan näytönohjaimen, mutta eihän se ole pakollinen. Kaverin servukone maksoi 550? ja ns. "Servu-FPS" on 300-400. Netti oli 64mb paikkeilla.
Darth Vader:Luke, I''am your father.
Luke:Lol
|
Junior Member
|
7. helmikuuta 2009 @ 02:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on sellainen ongelma DM servussa, kun olen tehnyt sen ja kaikki.
Alan pelaa kavereideni kanssa niin kun "round time" on mennyt loppuun pelaaminen jatkuu silti loputtomasti. ja mappi ei vaihdu tämän takia koskaan, vai saako vaihdettua jostain että kun tulee vaikka 5 minuuttia ennen timelimittiä vote , niin sen jälkeen mappi vaihtuisi vaikka 5 sekunnin kulutta. Kun ei toi roundi näytä loppuvan koskaan.
Käytän mani admin plugin 1.2o:ta ja SM, CSS DM, MM.
|
Junior Member
|
7. helmikuuta 2009 @ 14:44 |
Linkki tähän viestiin
|
ja voisko joku vielä auttaa näihin
votemap, votekick, vote van ei auta vaikka oon laittanu mani_serveristä kaikki päälle.
mulla on sourcemod, metamod, mani admin plugin ja dm samaan aikaan serverillä.
Sekoittaako sourcemod tai jokin mani adminia ja sen takia ei toimi oikein?
botitkaan ei tule rankkiin vaikka oon laittanu et tulee :D
mani admin plugin 1.2o
|
Junior Member
|
19. helmikuuta 2009 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
kaikki mun ongelmat oon ratkonu ei tarvi vastailla :D
mutta on vielä yks. Kun laitan servuu Fast downloading ja niin edespäin. Kaikki toimii hyvin, mutta kun menen peliin ehdin olla joku 2 sekuntia ja css kaatuu. Servu kyllä jää päälle :).
Konsoleen olen laittanu nämä:
sv_downloadurl "http://USERNAME.site50.net/"
sv_allowupload 1
sv_allowdownload 1
Tosin lataus ei kyllä paljoo nopeennu mutta riittävästi, huono/ilmais hostit on vähän hitaita :D
Mutta niin onko jollai vastausta tohon kaatumis ongelmaan?
|
bossed
|
22. toukokuuta 2009 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarviiks mä jonkun ohjelman servun tekoon=?
ghost-dog
|
questo
Member
5 tuotearviota
|
22. toukokuuta 2009 @ 17:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bossed: Tarviiks mä jonkun ohjelman servun tekoon=?
Kai toi oli vitsi?
Lue edelliset viestit.
|
Etk007
Newbie
|
24. syyskuuta 2009 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin. Tässä teille kaikille nyt pientä ohjetta miten sen saa oikeasti toimimaan.
Lueskelin tän artikkelin läpi ja katsoin että kaikki on päin V*****!
Joten ensimmäiseksi ladatkaa tämä kyseinen HLDS Update Tool.
Luo kansio C:\Srcds. Kun Hlds on ladannut niin paina sitä ja anna se päivittää itsensä. Sitten teet kansion C:\sourcededicatedserver
Sitten siirrät Hldsupdatetoolin ja kaikki paskat kansiosta tuonne: C:\sourcededicatedserver
Sen jälkeen -> Suorita -> Ja kirjoita siihen: hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir c:\srcds
Siinä meneekin sitten muutama tunti. Käy vaikka kaupassa ja sinuhella kahvilla ja pullalla.
Kun tämä on valmis, alkaa se todellinen kikkailu srcds:n kanssa.
Kansiossa C:\srcds\ pitäisi nyt olla mm. kansioita: Cstrike, bin, hl2, platform ja config. Ja tietysti srcds.exe.
Nyt menet kansioon C:\sourcededicatedserver ja siellä käynnistät HLDS Update toolin. Anna sen tehdä mitä tekeekin. Sitten menet kansioon C:\srcds\cstrike\cfg Ja siellä on muutama .cfg tiedosto. Sieltä kopioit yhden niistä ja liität samaan kansioon, mutta muuta nimi: "server" ja tallenna.
HUOM!! ÄLÄ KOSKAAN KÄYTÄ TÄTÄ!!!!! c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate Kaikki sanovat että se pitää laittaa mutta se ei vain toimi!! Jos ton tekee niin ei saa servua enää käyntiin.
Nyt kun sinulla on siellä kansiossa C:\srcds se tiedosto nimeltä srcds. Käynnistät sen ja servun pitäisi käynnistyä. Mutta mikäli ei, niinkuin mulla kävi, menet kansioon C:\sourcededicatedserver Ja sieltä otat Hldsupdatetoolin sun muut ja siirrät kansioon C:\srcds
Nyt menet windows nappulasta Suorita -> cmd -> Ja kirjoitat sinne
C:\srcds\hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir c:\srcds
Huom!! Ei välttämättä tarvitse laittaa tuota .exe perään mutta jos ei toimi ilman sitä niin laita.
Jos ei toimi niin ilmoitelkaa. Ohje henkilöltä joka on pyörittänyt css servuja jo 3 Vuotta.
|
mammila
Newbie
|
9. lokakuuta 2009 @ 17:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs oon asentanu SRCDS oikein ohjeiden mukaan ja kaikki toimii muuten niinku pitää , mutta en pääse servulleni. servu näkyy kyllä palvelimissa mutta sinne pääse lataa vain jonkun aikaa sitten tulee teksti "connection failed after 4 retries . missähän vois olla vika???
SRCDS näyttää tältä
C:\SRCDS\srcds.exe -console -game cstrike -tickrate 33 -ip 88.192.49.217 -port 27015 -maxplayers 10 +map de_dust2
|
Etk007
Newbie
|
9. lokakuuta 2009 @ 21:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mammila: Elikkäs oon asentanu SRCDS oikein ohjeiden mukaan ja kaikki toimii muuten niinku pitää , mutta en pääse servulleni. servu näkyy kyllä palvelimissa mutta sinne pääse lataa vain jonkun aikaa sitten tulee teksti "connection failed after 4 retries . missähän vois olla vika???
SRCDS näyttää tältä
C:\SRCDS\srcds.exe -console -game cstrike -tickrate 33 -ip 88.192.49.217 -port 27015 -maxplayers 10 +map de_dust2
No se riippuu vähän käyttöjärjestelmäst.. Vista ei taho antaa mennä sinne servulle mut pistät kato eka sv_lan 1 ni pääset servulles ja sit sv_lan 0 ni muutki pääsee. :)
|
mammila
Newbie
|
11. lokakuuta 2009 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Pistin cfg/server asetuksiin svl_lan 0 --> sv_lan 1 ja kokeilin mennä servulle ni vieläki tulee connection failed after 4 retries ja käyttöjärjestelmä on vista
|
Etk007
Newbie
|
11. lokakuuta 2009 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mammila: Pistin cfg/server asetuksiin svl_lan 0 --> sv_lan 1 ja kokeilin mennä servulle ni vieläki tulee connection failed after 4 retries ja käyttöjärjestelmä on vista
Joo no se on Vistan syy sitte.. Kokeileppa jos saisit ladattuu xp:n koneelle ja sit meet ja laitat takas vistalle. Kaveril toimi sillä tavalla.
|
Mainos
|
|
|
mammila
Newbie
|
12. lokakuuta 2009 @ 15:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole xp levyä ja pitäs muutenki formotoida kone jos vaihtais . Luin josain netistä että ei ole mahoillista hostata ja pelata samalla koneella ellei ole todella nopea netti. ja Huomasin että kun laitoin servun päälle ja yritin mennä suuri porukkaisille normaaliservuille ni valitti samaa "connection faile after 4 retries " eli voi siitäkin johtua. Toinen konekkin kyllä löytyy jossa on xp että sitä vois pitää servu koneena mutta siihenkin pitää vissiin asentaa source ennen ku voi tuota servua käyttää ja se ei pysty pyörittämään sourcea
|