User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JaspaJami
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 06:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sololla voi maksaa. Itse tilasin Kiiltävien lisäksi jotain muutakin, mutta pitää tarkistaa mitä ne oli. Ei ollut kuitenkaan mitään kiiltäviä vaan juuri hyvänlaisia. Vastaa ehkä lähinnä Pearl pinnoitetta valokuvauspapereissa.

Oiskohan ollut: http://www.nierle3.com/s01.php?sid=PG001007089359219356121219356121&cur=eur&sp=fi&ag=1&pp=aa&bnr=2235
Täytyy tarkistaa
megauuno
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2005 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääkö olla oli 18 vuotias että voi tilata Nierlestä?
JaspaJami
Senior Member
_
23. maaliskuuta 2005 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EI
mimmi-m
Newbie
_
23. maaliskuuta 2005 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minäkin kysyisin nuista tilaus jutuista..tilasin sunnuntaina ja maksoin sunnuntaina..rahat menivät tilitä maanantaina ja vielä kaksi kertaa:( LAitoin sähköpostia voisiko puolet rahoista palauttaa kenties, mut vastausta ei ole kuulunut..jäänköhän 64,91e köyhemmäksi?? Ja tilaustiedoissa nierlessä on kaksi vihreää palloa,että onkohan minun rahani menneet ollenkaan viel edes perille?? Vastaisko ystävällisesti joku viisaampii?
Member
_
23. maaliskuuta 2005 @ 06:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mimmi-m

Kirjoita Nierleen sähköposti englanniksi ja laita mukaan tilausnumero ja tilinumero mihin maksoit. Nierle vastaa kun ehtivät, kyl he ovat kunnon porukkaa. Vastaus tulee aika nopeasti
mimmi-m
Newbie
_
23. maaliskuuta 2005 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
markony

kiitän..minä kirjoitin sinne (huonolla englannintaidolla kylläkin)ja yritin kertoa että olin maksanut tilauksen kahdesti..toivottavasti ymmärtävät mitä tarkoitin..kirjoitus hetkellä ei ollut ketään kuka olisi voinut kertoa sen asian minulle englanniksi..olen vain tumpelo-nainen koneen koneen ääressä..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2005 @ 09:19

Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. maaliskuuta 2005 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin 16. päivä tavaraa ja maksoin Sampon vp:ssa samantien, eipä ole kuittausta rahojen saamisesta nierleltä kuulunut mutta kolme vihreää pallukkaa on nierlen sivuilla. Onko tuohon tilaustietojen "tämän tilauksen tuotteet on jo lähetetty!" hommeliin luottaminen vai pitäiskö alkaa huolestumaan? Kaikkein viisaintahan kyllä olisi varmistaa asia suoraan nierlestä mutta kun oon niin laiska tänään :)
JaspaJami
Senior Member
_
23. maaliskuuta 2005 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten olen jo moneen kertaan tässä foorumissa sanonut että itselleni ei ole tota kuittausta koskaan vielä Nierlestä tullut, ja olen sieltä monet monet kerrat tilannut. Ja toinen että kun on maksusta kulunut YLI 15 päivää niin sen jälkeen kannattaa Nierlestä kysyä. Sinullahan ei ole vielä mennyt kuin viikko.
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. maaliskuuta 2005 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kuten olen jo moneen kertaan tässä foorumissa sanonut että itselleni ei ole tota kuittausta koskaan vielä Nierlestä tullut, ja olen sieltä monet monet kerrat tilannut. Ja toinen että kun on maksusta kulunut YLI 15 päivää niin sen jälkeen kannattaa Nierlestä kysyä. Sinullahan ei ole vielä mennyt kuin viikko.
Kummallista, itselläni on tullut joka kerta, ai tosin ei ensimmäisellä kerralla, kun poptrayn spammi filtteri tuhosi mailin, mutta muuten on tullut aina.
|Viltsu|
Newbie
_
23. maaliskuuta 2005 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo on ihan loistoporukkaa noi Nierlen tyypit. Aina on tilaukset tullu perille niiku on pitäny ja kaikki on ollu kondiksessa. Ylläreitäkin on tullu silloin tällöin ;) Tilasin tossa pari viikkoo sitten esim. 300 kpl Memorex DVD-R levyjä ja koteloita päälle. Maksoin samantien ja kävin illal kattoo hinnat uudelleen, ni oli DVD kakkujen hinnat laskenu, ni laitoin sitten ystävällisen viestin asiasta Nierleen. Vastasivat seuraavana päivänä, että laittavat jotain ekstraa tilaukseen, ku oli niin pienestä aikavälistä kyse. Viikon päästä tilaus tulikin ja mukaan oli sujahtanu konjakkipullo, 48 DVD:n vetoketjullinen säilytystasku, tussipaketti ja fotopaperia... Että ihan jees. Kait ne jotain kirjaa pitää tilauksista ku oon kuitenkin n. 1000 eurolla sieltä viimosen vuoden sisällä tilannut tavaraa (Murto-osan itselleni). Hyvin tuntuvat kanta-asiakkaita muistavan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2005 @ 16:46

vee7
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2005 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei nierleä kannat epäillä itse tilaillu monesti yli 100? tilauksia ja aina on tavara ollut hyvää. Ainoa inhottava asia on odottaa sitä että ne ilmottaa että ne on saanut rahansa............

"....ja tyrin oikein huolella."
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. maaliskuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli selvitettyä tuo mun ongelma, otin puhelimen kauniiseen käteen ja soitin saksaan. Täti langan päässä kertoi alkuviikolla olleista sähköpostiongelmista ja kertoi paketin lähteneen tulemaan kohti napapiiriä viime keskiviikkona. Joten kaikki kunnossa, olipa nyt ilmestynyt spostiinkin ilmoitus mutta pyytämääni seurantakoodia ei tullut.
Senior Member

47 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2005 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Joo on ihan loistoporukkaa noi Nierlen tyypit. Aina on tilaukset tullu perille niiku on pitäny ja kaikki on ollu kondiksessa. Ylläreitäkin on tullu silloin tällöin ;) Tilasin tossa pari viikkoo sitten esim. 300 kpl Memorex DVD-R levyjä ja koteloita päälle. Maksoin samantien ja kävin illal kattoo hinnat uudelleen, ni oli DVD kakkujen hinnat laskenu, ni laitoin sitten ystävällisen viestin asiasta Nierleen. Vastasivat seuraavana päivänä, että laittavat jotain ekstraa tilaukseen, ku oli niin pienestä aikavälistä kyse. Viikon päästä tilaus tulikin ja mukaan oli sujahtanu konjakkipullo, 48 DVD:n vetoketjullinen säilytystasku, tussipaketti ja fotopaperia... Että ihan jees. Kait ne jotain kirjaa pitää tilauksista ku oon kuitenkin n. 1000 eurolla sieltä viimosen vuoden sisällä tilannut tavaraa (Murto-osan itselleni). Hyvin tuntuvat kanta-asiakkaita muistavan.
Tilasin kanssa jonkun aikaa sitten Nierlestä Memorexin DVD-R levyjä. Tilasin yhden 100 kpl. paketin, niin tuli 4 X 25 kpl. paketteja. Muuten hyvä, mutta puolessa levyista oli eri valmistajakoodi, kuin Nierlen sivuilla ilmoitetuissa ja nämä sattuivat olemaan aivan surkeita levyjä. Paketit olivat ulospäin aivan identtisiä, joten tuskin Nierlessäkään tiedettiin osassa oleen eri valmistajakoodi. En ruvennut levyista valittamaan, mutta elokuvat olen suosiolla polttanut muille levyille ja käyttänyt noita huonompia ainoastaan peleille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2005 @ 16:52

fin_jamo
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin pystyykö sitä pakettia seuraamaan ennen suomeen
tuloa sillä 12 numeroisella koodilla ? uusi koodi !

mulla oli joku 4 kuukautta sitten tilaus niin sillä koodilla ei löytynyt mitään nyt suomen postista ! tai DHL ei sieltäkään.

on varmaan poistaneet sen rekisteristä jo ??
JaspaJami
Senior Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 03:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ei voi seurata ennen kuin on suomessa, ainakaan mun mielestäni.
jikuja
Newbie
_
3. huhtikuuta 2005 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja paskaahan nierlestä itselle tuli.
Tilasin kimppatilauksessa paketin DVD+R 4,7 GB Datawrite-MCC 4x Spindle 25-pakkaus, media code mcc2. Onneksi vain yhden paketin, koko spindle on käyttökelvoton. Viidestä levystä yksi on palanut loppuun asti ja sitäkään ei saa luettua. Jokaisessa levyssä on pinnoitteessa vaurioita. Näyttää siltä kuin levyssä olisi 'kuplia'.

Nierle poisti ko. levyn myynnistä kokonaan. Kannattaako tuon yhden spindlen takia alkaa valittamaan etenkin kun asiaa pitäisi hoitaa tilauksen tehneen kaverin välityksellä. Miten nierle hoitaa tilanteen, jos koko paketti on selvästi käyttökelvotonta? (Lähetän levyt sinne, maksan postikulut ja saat uudet tilalle? Omat tappiothan tuossa vain kasvaa)
ceecee
Junior Member
_
3. huhtikuuta 2005 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostakaa verbatiimeja niin ei tarvi paskaa ruveta palauttamaan.
JaspaJami
Senior Member
_
4. huhtikuuta 2005 @ 03:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jikuja: Itse kun valitin rikkinäisistä koteloista, niin lähetin niille vain sähköpostilla selvityksen, eivät siihen koskaan mitään kuitanneet, mutta kun tein seuraavaa tilausta niin ostoskori hyvitti suoraan nuo rikkinäiset kotelot hinnasta.

ceecee: Tähän mennesssä olen tavannut yhden median joka ei ole toistunut kunnolla kaikissa laitteissani, ja se oli Verbatimin media. En väitä että se silti olisi paska valmistaja/tuottaja, mutta ainoa mistä on huonoja kokemuksia. Miksi maksaisin siitä kun saan monin kerroin halvemmalla paremmin toimivia levyjä?
isoveli
Newbie
_
5. huhtikuuta 2005 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli sitten itskein pistettyä tilaus Nierleen.

Tietokone -lehden testivoittajia tilasin itselleni.
DVD-R 4,7 GB Budget 4x Speed, onko kellään kokemuksia noista? Mediakoodi on SKC Co.,Ltd.

Entäs sitten nämä DVD-RW 4,7 GB Datawrite 2x ja mediakoodi TDK502sakuM3.

Palvelu edellisessä tilauksessa sujui vaivatta, toivottavasti tämäkin. On muuten halvat postikulut, 10e / 30kg pakettia kohden. :o
Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
5. huhtikuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaan, että aika huonoja levyjä ostit. Ainakaan videohelpissä kukaan ei näyttänyt erityisemmin kehuvan
:(
vervex
Member
_
5. huhtikuuta 2005 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään saapui pari viikkoa sitten tehty tilaus.

22.3 Tilaus ja rahojen siirto
Välissä pitkät pääsiäispyhät
30.3 Sivuilla kolme vihreää pallukkaa (eli lähetetty)
31.3 Tuli Nierleltä sähköposti, että tilaus lähetetty
Taas viikonloppu välissä
5.4 Postimies toi paketin

Luultavasti kortilla maksaen olisi tullut jo viime viikolla, kun sattui noi viikonloput sopiviin väleihin.

Tsekkasin tuossa vielä postin lähetystunnuksella tiedot: paketti postitettu lähtömaassa 30.3 ja seuraavana päivänä lähtenyt maasta, 4.4 saapunut suomeen ja seuraavana päivänä olikin jo ovella.

Ihan hyvin näyttää siis homma pelaavan :)
Vielä kun saapuis uus poltin...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2005 @ 16:09

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2005 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, pistin sitten itsekin tilauksen tulemaan Nierlestä kun en jaksanut odottaa verkkokaupan olemattomia levyjä.
Tai jaksanut ja jaksanut, miten sen kahden kuukauden venailun ottaa.
Saapi nähdä, miten nopeasti tulee.
AxelF
Suspended due to non-functional email address
_
6. huhtikuuta 2005 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@vervex

Tilasin samana päivänä kuin sinä. Maksoin luottokortilla. Nierlestä tuli sähköposti 24.3.2005 että paketti on lähetetty, kuitenkaan en ole vieläkään (6.4 tilanne) saanut pakettia. Kyselin Nierleltä paketista ja pyysin lähetyksen seuranta koodia. sain 12 numeroisen koodin (5069617XXXXX) (XXXXX = numeroita) Suomen postin lähetys seuranta eikä DHL kuitenkaan tunne tuon typpistä koodia. Minkä muotoinen se sinun koodisi vervex on ja mihin syötit sen saadaksesi nuo mainitsemasi lähetyksen seuranta tiedot?

EDIT: Typo
EDIT2: En tiedä sitten sotkiko tuo pääsiäisaika Nierlen lähetyksiä, mutta aiemmin Nierlestä tilatut tavarat on tullut luottokortilla tilaten 7 päivässä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. huhtikuuta 2005 @ 07:15

JaspaJami
Senior Member
_
6. huhtikuuta 2005 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
here the nationaltrackcode: 50696167XXXX
Omani näyttäisi ainakin olevan samaa muotoa. Ja näkyy siis vain postin sivuilla, ei DHL. Mutta näkyy vasta paria päivää ennen saapumistaan.
Mainos
_
__

_
vervex
Member
_
6. huhtikuuta 2005 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, suomen postin sivuilta tuolla samanlaisella koodilla näkyy lähetyksen tiedot. DHL:n sivuilta en saanut mitään, eikä oikein selvinnyt minne siellä tuo koodi edes pitäisi laittaa...

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy