User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 19:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lg dvx 8751
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG DVX 8751
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kimmos
Newbie
_
23. elokuuta 2005 @ 05:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omistan itse myös kyseisen laitteen, joka on toiminut vallan mainiosti tähän saakka. Olen ollut varsin tyytyväinen soittimen laajoihin toistomahdollisuuksiin.

Kuitenkin nyt olen törmännyt xvid-leffaan, jota soitin ei pysty toistamaan. Kyseinen tiedosto on Brother.Bear.DVDRip.XviD-CFH.avi

Kun yritän toistaa kyseistä tiedostoa, soitin alkaa äänekkäästi toistaa sitä(kuuluu normaalia enemmän ääntä, varsinkin epämääräistä rutinaa). Soitin toistaa tiedoston siten, että kuva hyppii ylösalas eikä siitä saa mitenkään selkoa. Olen katsonut saman tiedoston tietokoneella, jolloin se toistuu normaalisti.

Missä vika? .nfo-tiedoston kyseisen tiedoston osalta olen poistanut, joten tarkkaa kuvaa tiedostosta en voi antaa.

kuitenkin nämä tiedot pystyn .avi tiedostosta antamaan(jos niistä on jotain hyötyä).

kuva: leveys 576 pikseliä, korkeus 336 pikseliä
video: kuvataajuus 23 kehyksiä sekunnissa, datataajuus 140 kbps, videonäytteen koko 16bit , kuvasignaalin pakkaus xvid

olen asentanut tämän saitin uusimman br0maxin tekemän fw:n laitteeseen, en sitä puolalaista.

Eli miten saisin tämän vian korjattua?
enzodenzo
Newbie
_
30. elokuuta 2005 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hienosti toimii 8951, tekstit eivät hajoile eikä pieni fonttikokokaan xvid/divx-toistossa haittaa - ainakaan vielä. En taida vielä firmwarea asennella, sillä nytkin jo tyytyväinen. nimim. "Jos se ei ole rikki, älä korjaa sitä".

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2005 @ 11:45

hape
Member
_
30. elokuuta 2005 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mutta se harmaan taustan katoaminen päivityksellä mukavoittaa (huono sana) katselua aika paljo, koita vaikka. Takuuseen menee jos päivityksen yhteydes menee sekasin.
olpp
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Takuuseen menee jos päivityksen yhteydes menee sekasin.
Päivitys tapahtuu täysin omalla vastuulla.
hape
Member
_
30. elokuuta 2005 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös LG:n tuotetuki ole vastannut ettei takuu katkea jos soitinta ei fyysisesti ala muuntelemaan?
tjkk
Newbie
_
31. elokuuta 2005 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut LG DVX 8751 muistaakseni maaliskuusta lähtien ja olin tyytyväinen. Nyt eilen kun yritin laittaa laitetta päälle niin eipä tullut enää virtaa mihinkään, ei virtanapin kautta eikä luukunavausnapin avulla. Aika susi on jos 6 kk:n päästä sanoo yhteistyönsä irti. :(
Member
_
1. syyskuuta 2005 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aikonut ostaa kyseisen LG 8751:n joten onko nyt jollain jotain negatiivista sanottavaa ko laitteesta?
olpp
Junior Member
_
1. syyskuuta 2005 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Eikös LG:n tuotetuki ole vastannut ettei takuu katkea jos soitinta ei fyysisesti ala muuntelemaan?
Ei ainakaan minun tietääkseni ole sanonut. Ja vaikka olisiki, niin ei se mikään absoluuttinen totuus ole, on ne ennenkin puhunut läpiä päähänsä. Keskushuollon kanta(eli se ainoa kanta mikä on oleellinen) on se, että omalla vastuulla.
jva
Member

1 tuotearvio
_
1. syyskuuta 2005 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-temee99-
osta laite giga*tista niin voit palauttaa jos vähänkään nyppii.
omasta kokemuksesta monta divx dvd vehjettä testanneena lg on paras ja
vielä kun uus firmis kehiin...
Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suomenkielisessä ohjeessa kohtaa 7 ei ole?????
No kaipa sitä ei tartte tehdä? Toivottavasti toi onnistuu tänään kunhan saan haettua koneen kaupasta.

Upgrade instructions

1. Burn the firmware on CD (keep the LG_DVD folder structure)

2. Open CD tray, insert upgrade CD, and close

3. After a few seconds the CD tray will open automatically and this information
will be shown on the screen:
Firmware Upgrade Mode
Reading : 0
Take off the disc and press up key to upgrade.

4. Take away the upgrade CD and press the up button on the remote control

5. After the button is pressed, the CD tray will be closed automatically
and the machine start to upgrade.
?READING? will be displayed on the FLD or it will be totally black,
but it doesn?t matter to complete this process.
WARNING! DO NOT POWER OFF DURING THIS PROCESS!

6. The upgrade is complete when the main screen is displayed
7. Reset the player to factory defaults*******
7.1. Press SETUP, select "Display" from the menu

7.2. Select "TV Aspect" and highlight "16:9 widescreen"

7.3. Quickly press 1,3,9,7,1,3,9,ENTER

7.4. You should now see a blue screen titled "SYSTEM INFORMATION"

7.5. Press ENTER
Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voi vittu mikä tuuri mulla taas on!¤&#¤&!#!½
Eihän tämä paska edes lue DVD levyjä yllättäen rikkonainen jo valmiiksi!
vasta toisella yrittämällä ymmärti dvd:n mutta siihenkin meni 30 sek. aikaa!!!
matti_90
Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu soitin on halvalla tehty paska..
Onneks on 2 vuoden huolto..
Takuu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2005 @ 14:15

Hep-pU
Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tuolla suomenkielisellä ohjeella tarkoitetaan tuota minun vapaasti kääntämää ohjetta, niin siinä on alussa yksi kohta enemmän joten alkuperäisen ohjeen kohta 7 on minun suomennoksen kohta 8.

Oppii se vanhakin koira uusia temppuja..
Peto
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2005 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei 1. laite soittanut lainkaan poltettuja DVD:itä. Sain tilalle ensin väärän laitteen ja sen tilalle uuden oikean. Tällä hetkellä sekin on huollossa, koska näyttö sekoili ja laite piti välillä kovaa jurisevaa ääntä ja tärisi hillittömästi. Kahdesta oikeasta laitteesta siis molemmat olivat viallisia.
hape
Member
_
4. syyskuuta 2005 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mulla on ollut yksi laite joka on toiminut täydellisesti. Parempi kuin osasin odottaakkaan. Melki vuoden ollu eikä moitittavaa löydy.
turpeinen
Newbie
_
5. syyskuuta 2005 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, soitin tuli huollosta ja samanlaisena kuin oli lähettäessä eli komponenttivideo ei näy eikä progressive scannia anna laittaa päälle. Täytyy nyt koittaa jollain toisella laitteella jos vika kuitenkin vois olla tykissä, tuntuu vaan aika epätodennäköiseltä.
Että hip hurraa, piru kun tulikin alettua päivittelemään...
Member
_
5. syyskuuta 2005 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitteko te koklata kuinka nopeesti teidän LG tunnistaa eri levyt/tiedostot?
Paljonko menee aikaa kunnes tunnistaa kun laitat alkuperäisen DVD:n sisälle?
Mulla menee sellaset 20 sekuntia ennenkuin tämä edes tunnistaa sitä DVD:ksi?Ei toisella Sonyllä mene ku reilu sekunti ja leffa on jo tulilla!
hape
Member
_
5. syyskuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla ainakaan mee ku muutama sekunti. Joitakin poltettuja tunnistaa hitaammin.
matti_90
Member
_
5. syyskuuta 2005 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin käy aika hitaalla..se vähän riippuu näköjään yksilöstä..toiset on paremmin tehtyjä kun toiset..
Member
_
5. syyskuuta 2005 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin muutamaa eri DVD:tä ja jokaisella oli eri tunnistus nopeudet?
Nopeimmillaan 8sek. ja hitaimmillaan 21sek. täytyy sanoa et todella hidas laite mutta pätevä kun ymmärtää kaikkia formaatteja.
br0max
Junior Member
_
6. syyskuuta 2005 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi V4 modi LG DVX 8x51 soittimille on ilmestynyt.
Erona edelliseen modiin on kauan kaivattu ominaisuus, joka mahdollistaa tekstitystiedostojen lataamisen vaikka ne eivät ole saman nimisiä kuin elokuvatiedostot. Lisäksi nyt menusta on mahdollista kytkeä myös NTSC/PAL päälle.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/229802
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. syyskuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meinaa mennä hermot välillä kun tallentaa 4:3 formaatin divx/xvid kamaa levylle, soitin myös näyttää laajakuva televisiossa kuvan 4:3 muodossa vaikka televisiossa on 16:9 päällä sekä dvd soittimessa on 16:9 päällä. Mielummin katsoisin 4:3 kuvaa venytettynä 16:9 kuvalla kuin postimerkin kokoista 4:3 kuvaa. Onko tuleviin firmiksiin tulossa korjausta tähän asiaan? Esimerkiksi Zoom nappulan alle voisi laittaa 4:3 materiaalin venyttämisen 16:9 moodiin, kerran laite ei osaa itse sitä tehdä. Kaikki muut dvd soittimet mitä mulla on ollut osaavat tehdä tämän automaattisesti.

skola
Newbie
_
10. syyskuuta 2005 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan, mistä tuota 8751-mallia saisi ostettua pääkaupunkiseudulta?

Expertin valikoimissa se ainakin on, mutta eri asia, onko sitä ihan fyysisestikin jossain.
matti_90
Member
_
11. syyskuuta 2005 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen meni soitin vihdoinkin huoltoon (ei inahdakkaan)..kai se sieltä jouluksi tulee. Edellinen huolto kesti yli kuukauden.
Mainos
_
__

_
McKoira
Newbie
_
13. syyskuuta 2005 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko tuo viimeisen kohtauksen muisti divx-levyillä? Oon koittanu jos jonkinlaisia keinoja, mut ei osaa... Jos joku osaisi kertoa asiasta.

Ja kiitokset br0maxille v4 firmiksestä. Hienosti toimii.

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lg dvx 8751

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy