LG DVX 8751
|
|
Kaimar
Newbie
|
17. joulukuuta 2004 @ 21:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Miks muuten toi soitin (LG dvx 8651) ei näytä subeja kaikista leffoista, jotka Philips DVP 630 toistaa? Kaikki
on kyllä samassa kansiossa.
Onko Kellään kokemusta/tietoa?
|
Robanhood
Junior Member
|
17. joulukuuta 2004 @ 22:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Subien toistosta olen huomannut sen, että tekstit ei näy jos:
- tiedostonimet ovat muuten samat, mutta vaikka vain yksi kirjain on erikokoinen
- jos video- ja tekstitystiedoston nimi on erityisen pitkä (en ole tarkkaan katsonut missä raja menee, mutta tuntuma on että se on jossain 32 merkin kohdalla)
- jos sub-muotoinen (mDVD) tekstitystiedosto on srt-päätteellä (SubRip) tai päinvastoin
- jos srt-teksteistä on käytössä tämä "laajennettu" versio, jossa siis on jonkintyyppisiä xy-koordinaatteja tekstin asettelulle
|
Hurususu
Newbie
|
18. joulukuuta 2004 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä mullakaa aluks näyttänyt kaikkien leffojen tekstejä. Nyt tuntuis toimivan ku aikansa kokeili.
Tosin yhdestä leffasta hävis ääni sillee et aluks kuulu mut sit hävis. Toimi kuitenkin tietokoneella. oto juttu
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2004 @ 21:05
|
jethro1
Member
|
21. joulukuuta 2004 @ 08:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Onks kellää mitää tietoo et tuleeks tähän lg:n soittimeen firmwarea et sais tot tekstityksen fontti kokoo isommaks?!
|
hirvojan
Suspended due to non-functional email address
|
21. joulukuuta 2004 @ 08:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on myös ko. Lg:n soitin... muuten toimii kuin ajatus mutta noi XviD:it ei oikeen toimi. Aivan kauhee nykiminen joka käy hermon päälle. Olisiko jollain gurulla kikkaa miten nykimisen saa pois... ehkä koodaus vaiheessa tarttis tehdä jotain. Käytän Simple divx ohjelmaa, onko vika softassa?
|
temi
Senior Member
14 tuotearviota
|
21. joulukuuta 2004 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2004 @ 09:42
|
pekaarti
|
28. joulukuuta 2004 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Röyhkä
Newbie
|
28. joulukuuta 2004 @ 17:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Vein just Unitedin DVX4067K:n takaisin kauppaan kun oli niin suuri pettymys (vaikka mitä bugeja). Sellasta vaan nyt kyselisin että minkälainen valikko näissä LG:n laitteissa on esim mp3 levyä toistettaessa? Voisko joku ottaa vaikka kuvan ruudusta ja laittaa tänne? Ja sitten sellaista että minkälaiset audioliitännät tossa on takana? Minkäänlaista tukea analogiselle 5.1? Voisko tosta takapaneelistakin räpsästä kuvan ja laittaa tänne?
|
pekaarti
|
28. joulukuuta 2004 @ 18:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei taida olla tukea analogi 5.1:lle.
Takana on vain digi liittimet (opt & coax) ja sen lisäksi perus audio out oikealle ja vasemmalle kanavalle.
Itelläkin on sen verran vanha tuo vahvistin ettei siinä oo digi-inputteja, joten ei auttanut kuin vetää yksi RCA piuha soittimesta vahvistimeen ja yrittää olla tyytyväinen siihen
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2004 @ 10:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko lisätä kiitos ketjuun kirjoittaneille, pikuveli kyseisen soittimen sai lahjaksi, ja ei itse tarvinnut kaikkea alkaa alusta asti testaamaan vaan ketjuista sai tiedon. ainoa mikä itteä häiritti, oli kieltämättä pieni tekstityksen koko, muuten vaikuttaa hinta/laatu suhteessa sellaselta peliltä että tulee itekkin ostettua.
|
lerttu
|
30. joulukuuta 2004 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Hommasin tänään tuon lg dvx8751 ja laite vaikuttaa ihan ok:lta. Ainut mitä ihmettelen on laitteen äänet. Sen ymmärrän, että skipatessa seuraavaan kohtaan tai kappaleeseen kuuluu ääni, mutta onko normaalia että laite pitää "tsip" äänen noin kahden sekunnin välein esim. mp3 tai divx pyörittäessä. Veikkaisin äänen tulevan lukupään siirtymisestä. Ongelma toki poistuu kun vääntää tarpeeksi voluumia, mutta leffan hiljaisissa kohdissa se todellakin häiritsee. Toinen ääni mikä kanssa tuntuu oudolta, ilmenee kun valokuvan vaihtaa ja viiden sekunnin hiljaisuuden jälkeen alkaa laitteesta pieni tikittävä ääni, tahdilla kolmekertaa sekunnissa. Onko äänet normaalit vai käynkö liikkeessä pyörittelemässä levyjä ja poimimassa pinosta hiljaisemman laitteen?
|
pekaarti
|
31. joulukuuta 2004 @ 02:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, tuommosta ääntä tuo pitää minullakin. Mutta ei se mielestäni niin häiritsevää ole.
Siitä ei ole mulla tietoa että mistä äänet johtuu...
|
jethro1
Member
|
31. joulukuuta 2004 @ 06:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos teitä se pieni tsirp ääni häiritsee ni kattokaa\kuunnelkaa tietokoneella... älkääkä tänne tulko marisee...
|
jiiwee
Newbie
|
31. joulukuuta 2004 @ 10:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ole kiertänyt useammassa paikassa vertaamassa divx-soittimia ja hakenut myös lidlin laitteen koekäyttöön? Huomasin ainakin LG:n malleissa eroja: 8751-malli ei toistanut .sub muotoisia tekstejä lainkaan kun taas 8951-malli toistaa myös ne lähes ongelmitta.(joskus puuttuu 1. kirjain toiselta riviltä)
Lidlin soittimessa on enemmän tekstivaivoja mutta molemmat tyypit näkyy.. JVC xv-316 josta olin myös kiinnostunut ei näyttänyt tekstejä lainkaan. Joten päädyin LG 8951:seen (hinnat olivat 10? sisällä)
jiiwee
|
Krea
Junior Member
|
3. tammikuuta 2005 @ 03:31 |
Linkki tähän viestiin
|
8751 ja 8951 pitäisi kyllä olla sama laite... ainakin LG:n tuotetuen mukaan.
|
hapep
Account closed as per user's own request
|
8. tammikuuta 2005 @ 17:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten tuo jpeg toisto toimii? Pystyykö selailemaan kansioittain vai näyttääkö se kaikkien kansioiden sisällön kerralla? Jos joku tosiaan viittis niin olis tosi hyvä jos ottais kameralla kuvan siitä valikosta ja laittais tänne.
|
McKoira
Newbie
|
9. tammikuuta 2005 @ 13:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Jpegejä pystyy selaamaan kansioittain. Toimii hienosti. Slideshown pystyy valitsemaan kolmella eri nopeudella.
Viikon olen laitetta käyttänyt ja erittäin tyytyväinen saa olla. Ainoa miinus on tuo divx:ien tekstityksien pienuus.
|
wehnä
Junior Member
|
9. tammikuuta 2005 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Aluksi meinasin tuota Philipsin dvp-630 mutta nyt on pää kääntynyt tämän LG:n 8751 suuntaan...
Se jäi vielä hieman epäselväksi että toimiiko shuffle mp3-levyllä? Toistaako myös dvd:lle poltetut mp3?
|
Divi
Member
|
10. tammikuuta 2005 @ 06:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Suositelkaas nyt sitten dvd-soitinta eli perusteina ois halpa hinta, formaatteina:DivX,DVD,MP3. Ja sitte yks etu olis jos se löytyis jostain nettikaupasta että sais tilattua. Kiitos jo etukäteen...
|
hapep
|
10. tammikuuta 2005 @ 08:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämän LG:n dvx 8651 (sama kuin 8851 ja 8951) soittimen mistä tällä foorumilla on puhuttu ja kehuttu vaikka kuinka paljon saa tilattua http://www.eurologic.fi
Kirjota sivulla hakuun lg dvd-sotin. Hinta 95,65? +12,50 postikuluja. Ite oon menos tänään ostamaan sen soittimen ku sitä on täälä niin paljo kehuttu.
|
Artwave
Junior Member
1 tuotearvio
|
10. tammikuuta 2005 @ 09:08 |
Linkki tähän viestiin
|
LG ei tunnu olevan "yhteensopiva" kaikkien vahvistimien kanssa, näitä lukiessa kahdella sama vika kuin itselläni, eli digitaalianto "pätkii", maahantuojalle soitettuani, tätä on kuulemma ollut enemmänkin, muuten vehje tuntui fiksulta. Itse ostin Lidl ihmeen, ja sellainen se onkin.. liitännöistä löytyy kaikki mahdollinen ja toistaa kaikki tarvittavat formaatit.. itse olen katsellut jo toistakymmentä Divx/Xvid leffaa ja hienosti on skulannut.. -Art-
|
McKoira
Newbie
|
10. tammikuuta 2005 @ 11:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Shuffle toimii mp3:sissa. Ja toistaa mp3:set myös dvd:ltä.
|
hapep
|
10. tammikuuta 2005 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Kävin tänään hakemas tuon lg dvx-8951 soittimen.
Ensivaikutelma: VOI JUMALAUTA SENTÄÄN KU ON HYVÄ!
Ilmottakaa ihmees jos tulee se päivitys niin tulee se pieni tekstitys bugi korjattua.
|
hirvojan
|
10. tammikuuta 2005 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Tekstityksen bugi?!?!?!?!? upottakaa tekstit "takaisin" elokuvaan...... niin ei ole mitään bugeja! Riittääkö muuten tässä laitteessa liitäntöjä videotykkiä varten?
|
Mainos
|
|
|
wehnä
Junior Member
|
10. tammikuuta 2005 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Te kenellä ei oikeen pelitä ton vahvistimen kanssa niin mikä vahvistin teillä on? vai ei kai se kaikkilla vahvistimilla sitä tee?
Ite oon ostamassa Pioneerin VSX-D514:ta. Onko jollain kokemuksia toi vahvari ja Lg:n dvd-soitin??
|