LG DVX 8751
|
|
Moderator
|
18. tammikuuta 2005 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite tilasin verkkokauppa.com:sta DVX 8651:n hintaan 94,9e. Mutta vasta maanantaina olen hakemassa kun muutkin kamat kasassa sielä päässä.
Rukailen ensi viikon aikana kuvalliset ohjeet noihin ongelmiin, tietenkin kiirevarauksella, mutta suunnitelmissa on.
Eli kuinka saada .sub ---> .srt
ja kuinka leikkiä packet bitstreamin kanssa.
Jos jotain muuta tulee mieleen, niin ehdotelkaa.
|
wehnä
Junior Member
|
18. tammikuuta 2005 @ 15:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ostin ton 8751 tänää expertiltä ja tyytyväinen olen.. ainakin tähän mennessä.
Semmonen juttu askarruttaa että raukeeko takuu jos lataan uuden firmiksen?
|
ram77man
Junior Member
4 tuotearviota
|
18. tammikuuta 2005 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kai takuu siitä mee, mut saakko sä jostain ladattua firmiksen tohon?
LG:hen olin yhteydessä ja niitten mukaan ohjelmiston päivitys menee huollon kautta.
|
Moderator
|
18. tammikuuta 2005 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei firmistä oo näkyny, mut laitekkin ollu vasta joitain viikkoja myynnissä...
Toivottavasti tulossa olis, irtosubien koon muuttaminen esim. olis kivaa, ja jos on vikaa digitaalises DD:ssä ni olis mukavaa, et sekin korjautuis :)
|
MarkoT
Newbie
|
19. tammikuuta 2005 @ 06:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko vielä käyttökokemuksia miten tämä oivallinen laite toistaa DVD+R DL -levyt? Ajattelin josko sillä, että levyt on poltettu LG:n GSA-4160B -asemalla saavuttaisi jotakin synergiaetua(?). Levyt on Traxdata -merkkisiä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2005 @ 09:16
|
jfbc
Newbie
|
19. tammikuuta 2005 @ 07:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ostin LG:n 8951 soittimen viikko sitten expertiltä hintakin oli ihan hyvä 99?. Viikon käyttökokemuksien ja kolmen elokuvan perusteella soitin on osottautunut kelpo soittimeksi kunhan muistaa muutamat asiat.
1.Tekstitys samaan kansioon elokuvan kanssa
2.Tekstitys saman nimiseks kuin elokuva (esim. abc.avi ja abc.srt) jos eri nimiset niin en saanut tekstityksiä toimimaan.
3.Tekstitys kannattaa muuttaa srt muotoon silloin toimii lähes täydellisesti. sub muotoisista tekstityksistä puuttuu toka rivin eka kirjain.
|
midke
Suspended due to non-functional email address
|
19. tammikuuta 2005 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kävin tutustumassa gigantissa dvx-8851:seen ja myyjä kehuskeli, että siinä on markkinoiden paras virheenkorjaus. Hinta oli kuitenkin hulppeat 139e ja päädyin siten mediankulman dvx-8651:seen, joka maksoi n. 94 e. Onkohan laitteissa oikeasti mitään merkittävää eroa, ainakaan 45 euron edestä.....?!
|
wehnä
Junior Member
|
19. tammikuuta 2005 @ 15:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Ohjeissa sanotaan,että "...eräitä levyjä ei voi toistaa tällä laitteella" Niin tietääkö joku minkä merkkisiä dvd-levyjä soitin ei toista?
|
Moderator
|
20. tammikuuta 2005 @ 16:52 |
Linkki tähän viestiin
|
kaverilla jotkun announit halpislevyt iskeneet erroria. Mutta kuitenki huomattavasti harvemmat, kuin vanhalla soittimella. Itellä soittimen saanti venyy, alkaa olee maahantuojaltakin loppu, pitää kierrellä palkkapäivänä paikalliset kaupat läpi jos sattuis löytämään :)
|
iec
Member
|
21. tammikuuta 2005 @ 04:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Chopper: Tekniset-ketju myy ainakin 8951C-mallia hintaan 99,-. Ite ostin laitteen eilen Teknisiltä tuohon hintaan. Näyttää tämä malli menevän kuin kuumille kiville, eli olivat myyneet melkein koko erän aika lyhyessä ajassa. Laite pitää tosiaan pientä tsip-tsip- ääntä levyä lukiessa, mitä jotkut ovat aiemmissa viesteissä jo hieman moittineet. Muuta moitittavaa en nyt keksi. Hinta/laatu suhde on siis kyllä aika hyvin kohdallaan.
|
Dude84
Suspended permanently
|
21. tammikuuta 2005 @ 07:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2005 @ 10:12
|
wehnä
Junior Member
|
22. tammikuuta 2005 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko muilla samanlaisia ongelmia: poltin cd-r levylle datana muutamia videopatkiä mutta soitin ei toista niistä kuin osan ja osan ainoastaan mustavalkoisena. Mistä voisi johtua?
|
Dude84
Suspended permanently
|
22. tammikuuta 2005 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
chopper, oletko testannut montaa avia sillä 8651 mallilla?
Toistaako packed bitstream avit?
Entä onko se aluekoodivapaa?
|
jethro1
Member
|
25. tammikuuta 2005 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
onks täs 5.1 lähtöö?? sais kytkettyy kotiteatteri systeemii....
|
pekaarti
|
25. tammikuuta 2005 @ 12:24 |
Linkki tähän viestiin
|
>onks täs 5.1 lähtöö??
Ei oo
|
Krea
Junior Member
|
26. tammikuuta 2005 @ 03:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan, digitaalilähtö löytyy, speckseissä lukeepi pelkkä DTS mutta tukee myös Dolby Digital. Itellä Pioneerin vx814-s vaffari siinä kiinni ja tila-äänet toimii vallan.
|
hirvojan
|
26. tammikuuta 2005 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
joo niin toimii dolby digital 5.1 myös divxissä.... En oikein ymmärrä 5.1 lähtö? Missä soittimessa on enää analoginen 5.1 lähtö se on TODELLA köyhää! Hyvin toimii surround äänet ei mitään valittamista (vahvistin yamaha 369).
|
jethro1
Member
|
26. tammikuuta 2005 @ 11:14 |
Linkki tähän viestiin
|
lg:n tuote tuelta tuli tieto että 8751:een on tulossa ens kuussa päivitys!!!! sitä en tiiä et mitä se tekee mut tulee kutitenki.... en tiiä sit et käyks se noihin 8651 ja 8951:iin
|
Krea
Junior Member
|
28. tammikuuta 2005 @ 04:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Saitko tiedon mailissa vai lukeeko tuo jossain heidän sivuillaan? Itse oon käyny keskusteluja mailin välityksellä pidemmän aikaa noiden kanssa, pyytävät koko ajan lisätietoa bugeista... voiskohan olla että korjaavat noita meikäläisen ilmoittamia vikoja :/
|
dvdman05
Newbie
|
28. tammikuuta 2005 @ 08:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kenelläkään tietoa, että onkohan tuossa firmware päivityksessä korjausta tuohon tekstitys bugiin mikä ilmenee dvdeitä katsottaessa? Eli mulla on samainen vika kuin mistä SKYHI tuossa aikaisemmassa vaiheessa tässä ketjussa kirjoitteli (tekstityksien päälle tuleepi välillä raitoja).
Oletteko vieneet soittimenne takaisin kauppaan vian ilmestyessä vai takuuhuoltoon?
Niin soittimeni on tuo LG DVX8651.
|
Moderator
|
28. tammikuuta 2005 @ 10:15 |
Linkki tähän viestiin
|
jethro1, voisin sanoa, että 98% todennäköisyydellä toimii myös muihin malleihin.
8951:n itellä himassa, ja näyttää sisältä aivan samalta, kuin 8951:n.
.srt tekstityksissä ei mitään häikkää. Ehkä hieman häiritsee se harmaa läpinäkyvä tausta.
Packed bitstreamin joutuu poistamaan. pitää pientä zip-zip-zip ääntä cd:tä luettaessa, kun aveja luki dvd:ltä ääntä ei ilmestyny.
Oma laite ainakin käänty kauniisti region-freeksi.
|
jethro1
Member
|
28. tammikuuta 2005 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
miten sait CHOPPER sen soittimen aluekoodi vapaaks??
|
rifkil
Newbie
|
30. tammikuuta 2005 @ 11:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on 8951 ja MP3:ia soitellessa kuuluu aina välillä ärsyttäviä lyhyitä ylimääräisiä ääniä, vähän samantyylisiä mitä tietokoneella soitettaessa jos itse MP3-tiedostossa on vikaa. Kuitenkin täsmälleen sama MP3 soi tietokoneella hyvin, ja jos LG:llä kuunnellessaan heti ylimääräisen äänen kuultuaan kelaa vähän taaksepäin, niin samassa kohdassa ei enää kuulukaan mitään.
Eli soittimen MP3-dekoodauksessa mättää selvästi joku. Ootteko muut huomanneet samanlaista, ja olisiko mitään ideaa millä sen voisi estää? Sen verran olen kokeillut, että ainakaan VBR ei tunnu olevan yhteinen tekijä, sillä samoja ääniä kuuluu oli MP3 kiinteällä bitratella tai ei.
|
Laun0ne
Junior Member
|
30. tammikuuta 2005 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on kanssa 8751. Dvd:n tekstityksessä on jotain häikkää (raitoja ja alemman rivin sotkeutumista). Onko kukaan huollattanut laitetta tästä syystä, tai vaihtanut uuteen toimivaan?
|
Mainos
|
|
|
Robanhood
Junior Member
|
30. tammikuuta 2005 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
8751:llä olen havainnut aivan samanlaista häikkää mp3-toistossa, kun mistä rifkil tuossa kirjoittaa. Lyhyitä napsahduksia (tai oikeastaan "muljahduksia") tulee harvakseltaan, eivätkä ne tule aina samoissa kohdissa. Samat mp3:t soi ok tietokoneella ja toisella mp3-soittimellani. Mp3-toistossa siis jonkinlaista koodin fiksailun tarvetta. Tuo voisi olla sellanen asia, joka firmwarepäivityksessä voitaisiin korjata - kunhan vaan ovat tietoisia asiasta.
|