User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 vs peli pc?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox 360 vs peli pc?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
8. toukokuuta 2006 @ 03:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
PS2:sella olen jonkin verran pelannut FPS-pelejä sekä täysin epäkelvoksi olen sen ohjaimen todennut verrattuna hiiri+näppis yhdistelmään.
Älä jaksa jankuttaa. Kuten itsekkin paljastat nyt, että olet noin kaksi kertaa kokeillut ja todennut huonoksi. Kokemuksesi on ihan selviö, kun olet tottunut erilaisiin kontrolleihin. Itse tunnen kavereita, jotka pitää melkein jopa parempana kahden tatin ohjausta.
Itse en toki tähän joukkoon lukeudu ja voin olla jopa sinun kanssasi samaa mieltä. Mutta kuten sanottu, se on tottumuskysymys.
Quote:
Mutta yleisesti ottaen mitä minä olen näitä konsoleiden FPS pelejä nähnyt niin ovat melkoisen hidastempoisia ja vihollisten tekoäly ei ole päätä huimannut.
Kyllä nyt taisi koijauksesi paljastua. Ensinnäkin nykyään julkastaan samoja FPS pelejä sekä konsoleille, kuin PC:lle. Jossain uusimmissa FPS:ssä kaikki on melkein samat konsolilla ja PC:llä. Paitsi tietysti ohjaus. Haluisin myöskin nähdä kun vedät HALO2:en läpi vaikeimmalla vaikeusasteella.
Quote:
Ja olen joskus katsellut suht hyvää konsolipelaajaa joka pelasi medal of honoria niin itkeä olisi pitänyt jos olisi katsonut samanlaista meininkiä pc-puolella.
Varmaan kandee harjoitella sitten sen pelaajan...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. toukokuuta 2006 @ 03:49

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2006 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kyllä nyt taisi koijauksesi paljastua. Ensinnäkin nykyään julkastaan samoja FPS pelejä sekä konsoleille, kuin PC:lle. Jossain uusimmissa FPS:ssä kaikki on melkein samat konsolilla ja PC:llä. Paitsi tietysti ohjaus. Haluisin myöskin nähdä kun vedät HALO2:en läpi vaikeimmalla vaikeusasteella.
Näkemäni FPS-pelit ovat poikenneet melkoisen paljon kun on verrattu konsoli ja pc-peliä.
Ja en pääsisi halo 2 läpi vaikeimmalla koska kontrollit eivät sovi minulle.
Quote:
Älä jaksa jankuttaa. Kuten itsekkin paljastat nyt, että olet noin kaksi kertaa kokeillut ja todennut huonoksi. Kokemuksesi on ihan selviö, kun olet tottunut erilaisiin kontrolleihin.
Pleikkarilla kokemusta ehkä sen 10 tuntia. Eli ei mitenkään kehuttavasti.
Siinä ajassa en ainakaan tottunut kontrolleihin.
Quote:
Itse tunnen kavereita, jotka pitää melkein jopa parempana kahden tatin ohjausta.
Mää taas en tunne yhtäkään konsolipelaajaa joka hiiri+näppis yhdistelmää kokeiltuaan olisi halunnut pelata enää padilla.

Mutta onhan se mahdollista että jotkut tykkää pelata padilla.
Joten turhaa tästä on enää tapella. Molempien mielipiteet ovat nyt ainakin selvillä.
Shadown
_
8. toukokuuta 2006 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, jos puhut nyt jostain pleikkarikokemuksesta vain, niin kannattaisi avartaa pelikokemusta ennenkuin alkaa tuomitsemaan.
Konsoleiden pelit lähentyvät vuosivuodelta PC:n tarjontaa.

Myöskin on aika hataraa alkaa arvostelemaan muutenkin padeja ainoastaan pleikkarin ohjaimen perusteella. Se on esimerkkinä huonoin.

Vertauksesi, ettet pääse Halo2:sta läpi koska mielestäsi kontrollit on huonot, on puhdasta potaskaa. Vertasit ensin pelejä PC:llä ja konsoleilla juuri pelien helppuodella noin yleisesti. Eikös konsoleiden pelit pitäisi sitten olla suhteutettu PC:n kanssa ohjauksen helppouteen? Vai voisiko asiassa piillä taas kerran se, että se on tottumuskysymys? Ei siis pelkkä mielipide.
On totta, että hiiressä on puolensa, mutta niin on konsoleiden ohjaimissakin. Itse tahkonut nimenomaan Haloa ja löysin padiohjauksesta puolensa, joka tuo hiiri/näppis yhdistelmän sieltä sinun taivaasta aika lähelle maan pintaa.
Alkuun ohjaus oli todella vaikeaa, mutta kyllä se siitä hiljalleen.

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2006 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Shadown. Lopeta tuo jankkaus. En muuta mielipiteitäni.
Shadown
_
8. toukokuuta 2006 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskon. Mutta kannattaa ihan oikeasti tutustua konsoleihin ennenkuin luo ylipäätään mielipiteitä. Itsellänikin oli aivan samanlainen mielipide asiasta. Mutta tosiasiassa olin kuten sinä. Eli en tiennyt yhtään mistä edes puhun.

Toisaalta niistä ajoista on kyl 5-6 vuotta, jolloin tuollaselle mielipiteelle oli oikeasti jotain merkitystä.

kuassa
_
8. toukokuuta 2006 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asiaa yhtään tuntematta, pitäisin jokseenkin outona jos konsoleiden ohjaimet olisivat todella huonoja. Mutta keskiverto sukankuluttaja pystyy niitä silti käyttämään samalla kun niiden myynti koko ajan kasvaa ja niille(kuten Xboxille) tehtäisiin lisää noita FPS:iä.

Minusta todennäköisempää on että joillakin ihmisillä on vain kynnys kokeilla uutta. Eikä ole ollut tarvetta/halua yrittää opetella niitä ohjaimia.

Ne jotka ovat siitä Xboxista maksaneet, varmaan uhraavat myös tahtoa ja aikaa opetellakseen ne ohjaimet hyvin?

Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2006 @ 00:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos se "pädi" tai "tupla tatit" on käyttö kelvottomia niin miks niitä sitten myydään pc:eelle tai ostetaan pika kysely paljasti että verkkokauppa on myynyt Logitech Dual Action Gamepad PC USB - peliohjaimia paljon ja se on identtinen PS2 ohjaimen kanssa mutta taitaa yli 2 tuhatta ihmistä olla väärässä tai sitten ne on masokisteja kun ostaa ohjaimen millä ei voi pelata
ei vaiskaan ne ovat huomanneet että tasohyppely pelejä on tosi tosi vaikee pelata näppiksellä Q4 pelasin tossa viime viikonloppuna ja kyllä se näppis ja hiiri on hyvä FPS peleissä
Game padiä ei tarvitse pc:eelle jos pelaa vain ammu kaikki mikä liikkuu pelejä kuten Q4.HL-2,doom3, ym mutta auto peleissä pädi tai ratti on tosi hyvä ja tarpeelinen lisä varuste mutta ratilla ei voi pelata kuin auto pelejä joten pädi on moni puolisempi esim pelatessa rayman 3 pc versiota

http://www.gamespot.com/pc/action/rayman3hoodlumhavoc/review.html

tää pc:ee ohjain on identtinen PS2 ohjaimen kanssa kato linkki

http://www.hardwareshop4u.de/catalog/images/56502Kopie.jpg

niitä näköjään myydään koko ajan pc:eelle

Logitech Dual Action Gamepad PC USB - peliohjain.

Tuotteella varastosaldona 3 kpl, joista yli 25 kpl tilattu.
Vapaana yhteensä -23 kpl.
Maahantuojalla tai valmistajalla saatavuus: 0 kpl

Viimeksi saapuneet erät:
2 kpl, sunnuntai 07.05.2006 17:36
9 kpl, lauantai 06.05.2006 11:36
1 kpl, lauantai 06.05.2006 11:34
yli 25 kpl, keskiviikko 12.04.2006 11:28
1 kpl, lauantai 18.03.2006 14:06

Viimeksi myyty:
1 kpl, tiistai 02.05.2006 13:53
1 kpl, tiistai 02.05.2006 10:17
1 kpl, lauantai 29.04.2006 17:37
1 kpl, perjantai 28.04.2006 15:44
1 kpl, torstai 27.04.2006 12:45

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2006 @ 00:54

Happo86
Junior Member
_
9. toukokuuta 2006 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä peleilen konsoleilla sekä tietokoneella. Onhan totta että hiiri + näppis yhdistelmä on tarkin systeemi ja eipä sitä CS oikein ohjaimella olisi hyvä pelailla. Mutta ohjaimella on "rennompi" pelailla, ja niissäkin on suuria eroja. Esim xboxin ohjain sopii hyvin fps:siin sen joystickien asettelun takia, samoin camecuben.
Enpä edes pystyisi kuvittelemaan miten Metroid primen kontrollit pystyisi toteuttamaan järkevästi hiirelle + näppikselle. Kun taas playstation 2:sen ohajain ei sovi fps:sien pelaamiseen sen joystickien ollessa aivan vierekkäin, kun taas tappelupelien kuten tekken, pelaamiseen ps2:sen ohjain on aivan ykkönen. Kaikilla ohjaustavoilla ja ojaimilla on hyvät sekä huonot puolensa joten on aivan turhaa sanoa mikä on huono ja mikä hyvä tapa pelata. Ja kaikilla ohjaustyyleillä tulee toimeneen.

Mac ja PC
Moderator

5 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2006 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se uus Xbox360 usb-ohjain sopii myös PC:hen, eli jos ostaa semmoisen 2.ohjaimeksi boxiin niin ei tarvitse ostaa erillistä pädiä PC:lle.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2006 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka hyvä näppis ja hiiri ovat mielesti paljonparemmat fps peleissä, niin onhan pädillä paljon rennompi pelata. Sen kanssa on mukava röhnöttää sohvalla, kun taas näppiksen kanssa pitää olla aina pöydän ääressä.

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
M_T_L
Newbie
_
13. toukokuuta 2006 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entäs jos pelaa pääasiassa pääasiassa EASports-genren pelejä? Xbx360 vai PS2/3 ?
Moderator

5 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2006 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No silloin pädi on erittäin kätevä.. Siksi tykkäänkin pelata urheilupelejä enemmän konsoleilla kuin PC:llä. Ja muutenkin konsolilla pelatessa on rennompi tunne ;)

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2006 @ 13:04

KovaLuu
Member
_
13. toukokuuta 2006 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saahan sen tunteen pc:llekkin ostamalla sen pädin siihen...
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2006 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

itelläni on linkissä oleva gamepäd ehkä siksi että olen tottunut PS ja PS2 ohjaimeen

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000BB7J0.03.LZZZZZZZ.jpg

olen kaverilla pelanut X-boxilla ja kyllä silläkin pädillä voi rennosti taikka hyvin pelata mutta itse pidän PS2 ohjaimesta enemmän ja nyt eilen tuli pelattua taas HL-2 onhan se näppis+hiiri FPS pelissä paras mutta kaikkeen muuhun käytän pädiä

Moderator

5 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2006 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mutta TV on yleensä isompi ja samalla voi löhöillä sohvalla yms. Makuasia ;)

EDIT:Mulla itellä on tämmöinen pädi
http://img.idealo.de/folder/Product/47/5/47515/produktbild_gross.gif

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2006 @ 19:41

Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2006 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tein pädi ratkaisun ostamalla Polar Pandasta adapterin jolla saa 2 Playstation ohjainta USB porttiin, kun noita pleikkarin kapuloita roikkuu nurkissa.

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 vs peli pc?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy