Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
|
|
STF
Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Pura admins_pack.zip. Puretusta kansiosta, copy pasteta kansio cstrike kansioon C:\srcds. Kysyy että korvataanko, vastaa kyllä. Ja consoleen ei tarvi kirjoitella mitään. Kun liityt omalle serverillesi, niin vasempaan reunaan pitäisi tulla valikko, josta voit valita skinit.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2006 @ 10:12
|
Senior Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin luki mun ohjeissakin. Se on niin helppoa... Siellä lukee ne tiedosto nimet niin siitä on niin helppoa päätellä minne ne zipit menee. Lukekaa tota ohjetta, siellä on skinien asentaminen... "Pura skinit väliaikaiseen kansioon ja sitten siirrä oikeat tiedostot oikeisiin kohteisiin, taisin sanoa" :D
|
Senior Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Vasen, vasen reuna... :D
|
STF
Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 10:13 |
Linkki tähän viestiin
|
kerkesin korjata :D
Ai niin! Jos servu lagaa (äijä "warppii" miten sattuu). 50%:sti tuo "lagi" korjaantuu kun vaihdat counter striken optionsista kaiuttimien määrän toiseen. Esim 5.1 --> 2.0 tai toisin päin. Kokeilemalla selviää onko vika siinä. cl_smooth 1 consoleen voi auttaa joissain tapauksissa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2006 @ 10:20
|
Senior Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 10:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ja muutama neuvo noihin servun karttoihin. Kartat de_nuke ja cs_militia olis aika kannattavaa poistaa mappi kierrosta. Ne voi korvata vaikka kartoilla: cs_militia_tm ja de_nukes. Tuolla vaihdolla servun lagaaminen ja kaatumisvaara vähenee.
Niin ja sitten ei kannata lisätä liikaa hienoa tavaraa servulle, koska silloin lataus ajat nousevat ja fps laskee. Omasta kokemuksesta en näiden lisäämistä servulle suosittele: Isoja biisejä, ääniä, logoja (jos lisäät käytä png tiedostoja), ei yli 4 custom skiniä, vain muutama custom kartta ja niidenkin pitää olla pieni kokoisia datassa (ei kartan koossa :D)...
|
Senior Member
|
9. maaliskuuta 2006 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Tänään juhlat! Nuosin just junior memberiksi! Jippii! :D
|
Afeeb
Suspended due to non-functional email address
|
10. maaliskuuta 2006 @ 06:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitti näist, nyt ei ukko ota 4 askelta taakke ku eteen päin ottaa yhen! :)
|
Senior Member
|
10. maaliskuuta 2006 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Tätä ohjetta varmaan tutkii muutkin ku CSS pelin asentajat joten pastetan tänne DOD:Source -palvelimen serverin conffit joita voi muutella sitten mielensä mukaan. Jos ei muuta mainittu, niin noissa säädöissä pätee sääntö: 1=kyllä, 0=ei
// **************************************
// Serverin omia rajoituksia: toimivat myös
// muissa Source -peleissä.
// **************************************
//salasanat
hostname "SERVERIN NIMI" // niin, tarvitseeko selittää.
rcon_password "RCON-SALASANASI!" // RCON-salasana
sv_password "" // pelaajilta kysyttävä salasana, ei salasanaa palvelimelle pääsee kaikki.
sv_allowdownload "0" // Sallii pelaajien ladata tiedostoja palvelimelta. Oletus: 1
sv_allowupload "0" // Salliin pelaajien ladata esim omia spray-logojaan palvelimelle. Oletus: 1
sv_alltalk "0" // Kuuleeko kaikki (tiimirajoituksista piittaamatta). Voicecomin puheet. Oletus: 0
sv_cheats "0" // Sallitaako cheatit (godmode yms sisäänrakennetut juskat). Oletus: 0
sv_gravity "800" // Painovoima. Oletus: 800
sv_lan "0" // Onko palvelin LAN-palvelin (1) vai Internetissä näkyvä (0). Oletus: 0
sv_maxspeed "320" // Pelaajan nopein liikkumisvauhti. Oletus: 320
sv_pausable "0" // Voidaanko peli pistää paussile palvelimelta. Oletus: 0
sv_region "2" // Millä alueella palvelin on. Oletus: -1
sv_secure "1" // Käytetäänkö Valve AntiCheat järjestelmää. Oletus: 0
sv_timeout "300" // Jos pelaajasta ei kuulu mitään näin moneen sekuntiin, pelaaja poistetaan palvelimelta. Oletus: 65
sv_voiceenable "1" // Sallitaanko pelin sisäinen voicecom. Oletus: 1
mp_allowspectators "1" // Sallitaako Spectator Mode vai ei. Oletus: 1
mp_autokick "0" //Potkaistaako idlaavat pelaajat pois. Oletus: 0
mp_flashlight "0" // Sallitaanko taskulamput. Oletus: 0
mp_footsteps "1" // Kuuluvatko askeleet pelaajien korviin. Oletus: 1
mp_forcecamera "1" // Rajoitetaanko Spectator Modea kun pelaaja kuolee. Oletus: 0
mp_fraglimit "0" // Montako fragia voi yksi pelaaja tehdä ennen kuin kartta vaihtuu. Oletus: 0
mp_friendlyfire "1" // Ottaako omat osumaa jos kohti ampuu. Oletus: 0
mp_limitteams "6" // Kuinka monta pelaajaa liikaa voi joukkueessa olla, verrattuna toiseen joukkueeseen. Olteus: 2
mp_timelimit "30" // Montako minuuttia yhtä karttaa pelataan. Oletus: 0
mp_winlimit "0" // Montako voittoa voi tiimi ottaa ennen kuin karra vaihtuu. Oletus: 0
// **************************************
// Palvelimen ratet
// **************************************
sv_maxrate "20000" // Suurin sallittu rate-arvo, 0 = ei rajaa. Oletus: 0
sv_minrate "7500" // Pienin sallittu rate-arvo, 0 = ei rajaa. Oletus: 0
sv_maxupdaterate "101" // Suurin sallittu updaterate-arvo. Oletus: 60
sv_minupdaterate "20" // Pienin sallittu updaterate-arvo. Oletus: 10
fps_max "300" // Rajoittaa palvelimen Frames Per Secondia. Oletus: 300
// **************************************
// lokitiedostot
// **************************************
log "off" // Kirjataanko lokia. on = kirjataan, off = ei kirjata.
sv_logbans "1" // Kirjataanko palvelimen bannit. Oletus: 0
sv_logecho "1" // Heitetäänkö lokitiedostoto palvelimen konsoliin. Oletus: 1
sv_logfile "1" // Talleteteaanko lokitiedot tiedostoon. Oletus: 1
sv_log_onefile "1" // Rajoitetaanko lokitiedosto yhteen tiedostoon Oletus: 0
// **************************************
// Day of Defeat: Source:n omia säätöjä.
// **************************************
dod_bonusround "0" // Jos 1, voittajatiimi voi tappaa vastustajia hetken. Oletusarvo: 1
dod_bonusroundtime "5" // Aika sekunteina, jonka jälkeen kierros alkaa uudelleen. Oletus : 15
dod_flagrespawnbonus "1" // Kunka monta sekuntia per lippu respawn-aika pienenee. Oletus: 1
dod_grenadegravity "-420" // Käsikranaateiden painovoima. Oletus: -420
mp_allowrandomclass "1" // Sallitaanko "random" luokka. Oletus: 1
mp_tickpointinterval "30" // Kuinka monta sekuntia lippua pitää pitää että tiimi saa pisteen. Oletus: 30
mp_rocketdamage "150" // Rakettien vaurio. Oletus: 150
mp_rocketradius "200" // Raketin räjähdysalue. Oletus: 200
mp_warmup_time "0" // Warmup-kierroksen aika sekunteina. Default: 0
// **************************************
// Luokkien rajoitukset: Axis = Wermacht,
// Allies = US Army
// **************************************
mp_limit_allies_assault "4" // Rajoittaa Allies Assault -luokan määrän. Oletus: -1
mp_limit_allies_mg "1" // Rajoittaa Allies Machinegunner -luokan määrää. Oletus: -1
mp_limit_allies_rifleman "-1" // Rajoittaa Allies Rifleman -luokan määrää. Oletus: -1
mp_limit_allies_rocket "3" // Rajoittaa Allies ocket -luokan määrää. Olteus: -1
mp_limit_allies_sniper "1" // Rajoittaa Allies Sniper -luokan määrää. Oletus: -1
mp_limit_allies_support "2" // Rajoittaa Allies Support -luokan määrää. Oletus: -1
mp_limit_axis_assault "2" // Rajoittaa Axis Assault -luokan määrän. Oletus: -1
mp_limit_axis_mg "1" // Rajoittaa Axis Machinegunner -luokan määrää. Oletus: -1
mp_limit_axis_rifleman "3" // Rajoittaa Axis Rifleman -luokan määrää. Oletus: -1
mp_limit_axis_rocket "-1" // Rajoittaa Axis Rocket -luokan määrää. Olteus: -1
mp_limit_axis_sniper "1" // Rajoittaa Axis Sniper -luokan määrää. Oletus: -1
mp_limit_axis_support "2" // Rajoittaa Axis Support. -luokan määrää. Oletus: -1
|
Afeeb
Suspended due to non-functional email address
|
10. maaliskuuta 2006 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä sen mappikierron saa päättää? :O
|
Mynthoni
Newbie
|
10. maaliskuuta 2006 @ 09:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Ne quake soundit toimii mulla sillei satunnaisesti... prepare tulee aina ja firstblood, mutta headshottia en oo kuullu kertaakaan ja se ei johdu siitä ettenkö sais niitä headshotteja :D. Kaverilla, joka pelas ko. servulla kuulemma kuului headshot.
Ja sitten aiheesta seuraavaan: Tietääkö kukaan miksi mun serverit, jotka lisään faveihin ei jää sinne, vaan lähtee sieltä pois jonkun ajan päästä? Ja myöskään historyyn ei jää mitään.
|
Senior Member
|
10. maaliskuuta 2006 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mistä sen mappikierron saa päättää? :O
muokkaa mapcycle.txt -tiedostoa..
|
Mynthoni
Newbie
|
10. maaliskuuta 2006 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ai niin! Jos servu lagaa (äijä "warppii" miten sattuu). 50%:sti tuo "lagi" korjaantuu kun vaihdat counter striken optionsista kaiuttimien määrän toiseen. Esim 5.1 --> 2.0 tai toisin päin. Kokeilemalla selviää onko vika siinä. cl_smooth 1 consoleen voi auttaa joissain tapauksissa.
Kiitos tiedosta! Auttoi heti kun vaihdoin 5.1:een, vaikka äänet kuulostaa vähän oudoilta, mutta eipähän ole lagia.
|
Afeeb
Suspended due to non-functional email address
|
10. maaliskuuta 2006 @ 15:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi panttivankien äänet eivät kuulu kun niille puhuu, joku juttu pielessä?
|
N00B
Newbie
|
10. maaliskuuta 2006 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten oikeen toi pikakuvake juttu tehdään?
Apua tarvis!
Aloittelia!
|
Afeeb
Suspended due to non-functional email address
|
10. maaliskuuta 2006 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Selvitin sen äänijutun, mut entäs mites serverin alotussivulle esim säännöt/admin ja nää
|
Senior Member
|
11. maaliskuuta 2006 @ 05:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Selvitin sen äänijutun, mut entäs mites serverin alotussivulle esim säännöt/admin ja nää
aloitussivuun voit vakuttaa muokkamalla motd.txt -tiedostoa. html-koodiakin siinä voi (muistaakseni) käytellä.
|
N00B
Newbie
|
11. maaliskuuta 2006 @ 06:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten se pikakuvake juttu tehdään???
Aloittelia!
|
Senior Member
|
11. maaliskuuta 2006 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ai niin! Jos servu lagaa (äijä "warppii" miten sattuu). 50%:sti tuo "lagi" korjaantuu kun vaihdat counter striken optionsista kaiuttimien määrän toiseen. Esim 5.1 --> 2.0 tai toisin päin. Kokeilemalla selviää onko vika siinä. cl_smooth 1 consoleen voi auttaa joissain tapauksissa.
Quote: Miten oikeen toi pikakuvake juttu tehdään?
Quote: Ja sitten aiheesta seuraavaan: Tietääkö kukaan miksi mun serverit, jotka lisään faveihin ei jää sinne, vaan lähtee sieltä pois jonkun ajan päästä? Ja myöskään historyyn ei jää mitään.
Nämä ovat Client-puolen ongelmia ja eivät liity millään tavalla CS:source-palvelimen (saatikka minkään muun source-palvelimen) pystyttämiseen. Tehkää näistä vaikka uusi threadi sinne PC-pelit osioon ettei ihan väärällä asialla täyty tämä ohje.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
11. maaliskuuta 2006 @ 07:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Homma kusee täällä. Tein mielestäni kaiken ohjeiden mukaan, mutta sitä srcds.exe ä ei tullut sinne kansioon. Mitäs nyt? Onnistuuko jos joku uppisi sen nettiin?
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
Senior Member
|
11. maaliskuuta 2006 @ 12:43 |
Linkki tähän viestiin
|
@kaakatus
onko mitään virheilmoituksia?
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
11. maaliskuuta 2006 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mitään, kaikki sujui mielestäni ihan normaalisti, mutta exeä ei tullut. Olen jo 2 kertaa yrittänyt eikä kummallakaan kerralla.
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
STF
Member
|
11. maaliskuuta 2006 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
@N00B
Luo uusi pikakuvake vaikka työpöydälle ja kirjoita tämä sen osoiteriville c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate ja käynnistä servu aina siitä.
Ja niille vielä jotka saivat lagin korjattua noilla kaiutinasetuksilla. Jos et halua pelata toimivalla asetuksella esim. 5.1 , niin ohjauspaneelista äänilaitteiden laitteisto kiihdytyksen voi ottaa pois päältä. Nyt äänien pitäisi toimia normaalisti Esim. 2.0.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2006 @ 18:22
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
11. maaliskuuta 2006 @ 18:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Onnistuin mozillan pikakuvakkeesta luomaan tuon srcds:n pikakuvakkeen, mutta käynnistäessä sanoo "Launcher Error: Failet to load the launcher DLL: Määritettyä osaa ei löydy."
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
STF
Member
|
11. maaliskuuta 2006 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
@Kaakatus
Saitko jostain tuon EXE:n?
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
12. maaliskuuta 2006 @ 07:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Löysin koneelta Source Delicated Serverin, jolla oli samanniminen exe, mutta tuota virhetta pukkasi.
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|