User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 19.9.2024 / 04:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > a-link-dtu-dvb-t
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
A-link-DTU-DVB-T
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
maxels
Member
_
28. maaliskuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole mitään muuta kiinni usb-porteissa! :(
patukka_o
Newbie
_
29. maaliskuuta 2007 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kokeilin tolla A-linkin omalla antennilla ääni pätkii pahasti 1/6 palkkii. Sitten kokeilin sisäantennilla 3/6 palkkia, kuva pätkii ja ääni vähän. Sitten raahasin koneen tonne olkkariin iskin kattoannin piuhan kiinni 6/6 palkkii ja kaikki toimi kuin unelma. Pitää vissiin vetää sieltä antenni johto tänne huoneeseen. 10 metrii tarvii varmaan johtoa. Mites toi HDTV modi toimii?
maxels
Member
_
29. maaliskuuta 2007 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tiedä, ku en oo paljo kokeillu kyseistä laittetta,kun on noita ongelmia ollu sen verran!! :(
Kertokaa te sitten miten pelittää yms... ja mitä ominaisuuksia tms..??
Junior Member
_
2. huhtikuuta 2007 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oikein tajua miten saan noi mitotukset asun oulunseudulla pikku paikkakunnalla nimeltä Ii
patukka_o
Newbie
_
3. huhtikuuta 2007 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mäki voisin kokeilla tota digiantennia, mut en itekkää älynny noit mitotuksia. Asun Helsingissä, Malmilla. Et jos joku joka osaa nii vois kertoo noi
arska^f
Newbie

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2007 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
perkule tää vekotin temppuilee ihan kympillä mulla. Eilen sain tolal pikkuantennilla hyvät signaalit kun pistin vähän foliota taakse ja suuntasin. Tänään päivitin prossun parempaan kun tuo signaalista huolimatta tökki usein ja pahasti ja nyt ei toimi lainkaan koko vehje. No lykkäsin tähän kunnon koneeseen kiinni(tv kone on paljon huonompi) vielä testiksi ja ei toimi sitten millään vaikka ekaa kertaa kun testasin niin se oli juuri tässä koneessa ja toimi matka-tv antennilla hyvin. Nyt ei läheskään niin hyvin, välillä ei valo vilku lainkaan mutta kun piuhoja heiluttelee niin vilkkuu hetken ja sitte kuolee. En tiedä voiko johtua tost TotalMedivalista vai ei kun ei ole toista katselusoftaa.

ensireaktio vehkeestä oli hyvä vrt hintaan mut nyt on kyllä tippunu tasolle missä hintakin on :/. halpa ja huono :p
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2007 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä tajusin noi mitat ja tein ihan ohjeiden mukaan kokeilin antennia niin
progdvb näytti 10 prosenttia kuvan laatu sitten hoksasin et sälekaihtimet on edessä nostin ne ylös ja nyt palkki on 100% jeee
patukka_o
Newbie
_
5. huhtikuuta 2007 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Powerplus:
Mä tajusin noi mitat ja tein ihan ohjeiden mukaan kokeilin antennia niin
progdvb näytti 10 prosenttia kuvan laatu sitten hoksasin et sälekaihtimet on edessä nostin ne ylös ja nyt palkki on 100% jeee
Missä päin asut?
cavenaugh
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. huhtikuuta 2007 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko minulla oikea laitevaihtoehto valittuna listasta, kun valittuna on {BDA} Local DVB-T Digital Antenna?

Softahan on ProgDVB 5.06

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2007 @ 13:39

Junior Member
_
5. huhtikuuta 2007 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cavenaugh:
Onko minulla oikea laitevaihtoehto valittuna listasta, kun valittuna on {BDA} Local DVB-T Digital Antenna?

Softahan on ProgDVB 5.06
Mulla on valittuna
{DVB-T}{BDA} Local DVB-T Digital antenna
Prog Media Client: Cance Channel on server
Prog media vlient: transport stream
Junior Member
_
5. huhtikuuta 2007 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Powerplus:
Mä tajusin noi mitat ja tein ihan ohjeiden mukaan kokeilin antennia niin
progdvb näytti 10 prosenttia kuvan laatu sitten hoksasin et sälekaihtimet on edessä nostin ne ylös ja nyt palkki on 100% jeee
Missä päin asut?
oulun lähellä
cavenaugh
Junior Member

1 tuotearvio
_
6. huhtikuuta 2007 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuva näkyy nyt, ja signaalin taso on 100%. Subit eivät näy kuitenkaan omalla softalla, eikä ProgDVB:llä, vaikka Finnish on asetttu kieleksi, käynnistelty uudelleen jne. Mitäs nyt?
Junior Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näkyykö millään kanavalla subit
cavenaugh
Junior Member

1 tuotearvio
_
6. huhtikuuta 2007 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Powerplus:
näkyykö millään kanavalla subit
Totta kai ne kiinnipoltetut näkyy, mutta YLE:n subit ei näy.
Junior Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama homma mulla :(
Vesku_
Newbie
_
7. huhtikuuta 2007 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmia on mullakin ton palikan kanssa. signaalia kyllä löytyy tolla erillisellä antennilla, mutta kuva hukkuu koko ajan, kanavan kun vaihtaa tulee kuva joka jumittuu saman tien ja kuva heittää vihreeks. mistähän mahtaa johtua!?

Ei se siitä.
cavenaugh
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. huhtikuuta 2007 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain toimimaan dongelin hyvin.

Aluksi päivitin Windows Updatesta ajurit. Totalmedia heitti prossun käytön aina 100% dvb-subeilla. Muuten toimi välttävästi.

Ostin DVBViewerin, ja nyt toimii.
katmanni
Suspended due to non-functional email address
_
11. huhtikuuta 2007 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ylen subit saa näkyviin seuraavasti:

Mene TV-valikkoon. Valitse Settings. Paina ilmoitukseen YES. Valise TV settings. Laita Subtitle ON tilaan ja Time Shifting OFF tilaan -> paina SAVE. Sen jälkeen paina RESET TV signal. Paina ilmoitukseen YES. Katso että current region on Finland ja paina Next. Paina START. Paina kanavien haun jälkeen ilmoitukseen OK. Paina NEXT. Paina Finish.

Sitten vaan Ylen kanavia testaamaan ja tekstejä lukemaan.
cavenaugh
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. huhtikuuta 2007 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä alkaa olla jo mystistä: Subtv:n, mtv3:sen yms. kanavanippu ei toimi ollenkaan, vaikka YLEN:n nippu toimii täydellisesti. Kuva pätkii jne. DVBviewer käytössä. Anyone?
Ahmii
Newbie

1 tuotearvio
_
17. huhtikuuta 2007 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tallentaako tämä tikku myös tekstitykset videotallennuksen liitteeksi?

Tai päälle?

.

- Hope is shadow of fear -
Beez
Suspended due to non-functional email address
_
28. huhtikuuta 2007 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi seuraavanlainen pieni ongelma: Vaikka singnaali on 6/6 niin koko näytöllä katsottaessa kuva pätkii välillä. Sitten kun vaihtaa siihen perustilaan niin kaikki menee varsin hienosti. Kapula on tuo A-Linkin DVB ja antenniksi olen väsännyt tässä ketjussa esillä olleen haravan. Mikähän mahtaa olla syynä tähän. Eikö näytönohjain sitten pysy mukana vai eikö singnaali ole kuitenkaan riittävä?
patukka_o
Newbie
_
29. huhtikuuta 2007 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Olisi seuraavanlainen pieni ongelma: Vaikka singnaali on 6/6 niin koko näytöllä katsottaessa kuva pätkii välillä. Sitten kun vaihtaa siihen perustilaan niin kaikki menee varsin hienosti. Kapula on tuo A-Linkin DVB ja antenniksi olen väsännyt tässä ketjussa esillä olleen haravan. Mikähän mahtaa olla syynä tähän. Eikö näytönohjain sitten pysy mukana vai eikö singnaali ole kuitenkaan riittävä?
Mikä prossu sul on ja paljon muistii? Näytiksellä pitäis olla tossa nii paljoo asian kanssa tekemistä
ECW87
Newbie
_
3. toukokuuta 2007 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itsekin hommasin kyseisen digi tikun. Mutta olen yrittänyt kaikkea ja en saa siihen mitään eloa kanavia ei löydy eikä siihen syty edes valoa. Olen kokeillut mukana tulevaa ohjelmaa, media centteriä ja progdvb:tä. Ja itselläni ei ole kotona antenni verkkoa joten olen kokeillut mukana tulevalla antennillla ja vanhemmalla telkkarin antennilla jolla pitäisi ainakin näkyä on se sen verta hyvä. Ja ajurit olen asentanut monta kertaa usiksi ja olen rekisterinkin kerran tyhjentänyt eikä vieläkään toimi. Käyttiksenä vista ultimate.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2007 @ 16:16

Chailou
Suspended due to non-functional email address
_
5. toukokuuta 2007 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo mukana tuleva antenni on todella huono, itsellä oli paljon ongelmia, signaali oli 1-2 palkkia, kuva ei näkynyt ja ääni pätki. Sitten kiersin tuon antennin ympärille ~ 30cm rautalangan ja pam, 6 palkkia. Tein tuosta rautalangasta sellaisen Z-muotoisen kuvion. On myös tärkeätä, että antenni on ikkunan äärittömässä läheisyydessä, ellet juuri asu hyvässä paikassa taivaalla olevaan sateellittiin nähden. Ja ohjelmana käytän TotalMedia 3. Toivottavasti auttoi jotakin.
Mainos
_
__
 
_
patukka_o
Newbie
_
13. toukokuuta 2007 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo työnsin tollasen one-all tms. antennin ikkunaan kiinni ja 6 palkkia :). Mut hirveel säädöl nojailee tää ikkunaan ja on nii iso kokonen. Et jos joku viittis tehä amatöörille mitat tosta antennista http://www.sci.fi/~oh2bio/antennit/HB9CV.htm . Helsingissä asun

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2007 @ 12:13

 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > a-link-dtu-dvb-t
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy