|
Call of duty 4 multiplayer ongelma
|
|
|
dEgzi
Newbie
|
5. heinäkuuta 2008 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Niitari: Kun yritän laittaa multiplayerin päälle kone sanoo jotain:iw3mp.exe lakkasi toimimasta.Ongelma keskeytti virheettömän toiminnan.Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa,onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua.Eikä se ole mitään ratkasuu antanut.voitko Auttaa minua
Mulla iha sama ongelma. oon kaikki lukenu täält, mikit laittanu ja patsit asennellu, yksinpeli pyörii täydellisesti, mut ku menee multiplayer ni potkii sen iw3mp.exen takia.. Ja mitä luultavimmin kyse ei oo Vistasta? ku on 64bittine vista..
|
|
pexi85
Junior Member
|
6. heinäkuuta 2008 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Minulla on myös yksi konsti mikä toimi minula samantien ja peli toimii nyt kuin unelma. Minullakin tuli teksti "iw3mp.exe lakkasi toimimasta", mutta tehkääs silleen että näytön alareunan kellon vieressähän on ääninauhuri/äänenvoimakkuuskuvake, avatkaa se hiiren oikealla näppäimellä, valitkaa sieltä päälle realtek high definition audio. Se löytyy joko tallennus tai toisto välilehdestä. itsellä on molemmat toiminnassa ja peli toimii, MUTTA jos otan käytöstä peli lopettaa saman tien toimimasta. Aika jännä juttu. Käyttiksenä itellä on Vista Premium. Onnea yrityksille ja kertokaahan tätä kikkaa eteenpäin.
olethan varmasti kokeillut tätä?? tämä on toiminut ainakin kaikilla kavereillani ja itsellä myös. Jos olet kokeillut tarkista vielä kerran et on kaikki ne ääniasetukset oikein.
|
|
dEgzi
Newbie
|
6. heinäkuuta 2008 @ 19:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
nyt mullaki toimii tää. eilen ei toiminu, tänää piruuttaa aattelin koitella jospa toimis, ja siinäpä se, ei sammunu 4 tuntii :D mut kiitti kaikil ketkä jeesas, vaikkei niist mitää apuu ollukkaa x)
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
2. syyskuuta 2008 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
LOL :DDDD Ei jum**auta :D Itellä kans sama ongelma Vistan kanssa, multiplayeriin kun yrittää mennä sanoo että "Iwmp3.exe lakkasi toimimasta" niin kun iskin kuulokkeet mikin paikkaan niin johan alko toimiin :D Uskomatonta, kiitos
PS: Fuck the Vista, ei pahalla..näitä ongelmia ei XP:n kans tullu =) mutta kiitokset, pääsee ränkkää taas
|
|
Redflame
Inactive
|
18. lokakuuta 2008 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No voi helkkari, mä oon tässä kaks kuukautta kironnu ku en saanu tuota exee toimiin, nyt toimii nuilla ohjeilla jotka Pexi85 anto, kiitti paljon, meinasin jo poistaa koko pelin koneelta :)
|
Newbie
|
18. lokakuuta 2008 @ 18:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samout92: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto: Lainaus: mulle codi4.n ei toimi kans netist, ku on avaamas exeä niin näyttöön tulee "iw3mp.exe lakkasi toimimasta" mikä avuksi?
tulipalomuurina kenties f-sökö?
f-sökö on aiheuttanut monille pelaajille tuosta kuulemma riesaa ettei codi ole toiminut tarpeitten mukaan.
Mulla on norman virus control, ennen oli f.sökö, samaa valittaa kummallakin.. :D
Tuohon auttaa että laitat mikrofooni johdon kiinni tai
Audiohallinta(hiiren kakkos painikkeella)---->audiolaitteet---->tallennus---walkosn taustan päällä kakkosta uudestaan---> näytä käytöstä poistetut laitteet---->ja laitat stereo mixin päälle
Ei ollut tarkoitus loukata tai viilata pilkkua.
Pahoittelen tapahtunutta.
|
|
j4ksu
Newbie
|
9. joulukuuta 2008 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miten ton Cd-keyn voi vaihtaa?
|
|
vm24
Newbie
|
12. joulukuuta 2008 @ 15:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samout92: mulle codi4.n ei toimi kans netist, ku on avaamas exeä niin näyttöön tulee "iw3mp.exe lakkasi toimimasta" mikä avuksi?
kokeiles ohjauspaneeli-->laitteisto ja äänet--->ääni--->tallennus---->paina hiiren oikeata näppäintä ja laita "näytä käytösta poistetut laitteet" : ) sitte siihen tulee "STEREO MIX" laita se päälle niin pitäisi toimia : )
ville myyryläinen
|
|
w2k
Newbie
|
19. huhtikuuta 2009 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Noniin nerot =) keksikääs vastaus minun ongelmaan...
Vistalla (64bit ultimate) ongelma että kun hetken pelannut COD4 niin koko kone sammuu!
aikaisemmin vistalla toiminut ilman ongelmia.
Windows7 käyttiksellä peli toimii hyvin ja kone ei kaadu mutta Windows7:n ongelma on että tuo PunkBuster ei toimi.. joten kertokaa jompaankumpaan toimiva ratkaisu =)
Windows7 on 64bit ultimate RC 7057 buildi
ja se että miksi peli lataa alkuun erittäin pitkään ennenkuin menee peliin... siis sen kun käynnistää vaikka multiplayerin.. aikaisemmin tämä toimi myös että heti käynnistyi pienen lataamisen jälkeen.
olen koittanut ottaa kovoja irti ja vain toisella näyttiksellä ja vähemmällä muistia testata mutta mikään ei tunnu auttavan... tämä ongelma sekä vistalla että windows7:lla..
onko hardwarea paskana vai mikä mättää ? kokemusta kellään ?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. huhtikuuta 2009 @ 22:51
|
|
FriiGGi
Newbie
|
23. huhtikuuta 2009 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juge18: Minulla on jo jonkin aikaa ollut ongelmia rankingin kanssa. Illalla, kun pelaamisen lopettaa rank oli 43. Aamulla, kun aloittaa pelaamisen rank on laskenut 40:een, eikä palaudu ennalleen muutakuin pelaamalla. Tämä on toistunut jo muutamaan kertaan. Onko ongelmaan ratkaisua?
Tuleeko sulla sellane ikkuna missä lukee "Do you want confrigue data to your new hard drive " tai jotain tohon tyyliin jos tulee nii älä paina kyllä , koska mulla tuli toi joskus ku alottelin pelamaan nii se alotti rankin alusta mut sit se tuli takas jossain vaiheessa ^^
|
|
FriiGGi
Newbie
|
23. huhtikuuta 2009 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti j4ksu: Miten ton Cd-keyn voi vaihtaa?
CoD:in menusta Options -> Multiplayer Options -> ja sitten siitä vaihtamaan
|
|
tibulin7
Junior Member
|
1. marraskuuta 2009 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on ollu jo jonkun aikaa cod4 ja sillon multiplayer toimi oikein ,
yhessä vaiheesa tuli ongelmia multiplayerissä, ogelmia: välillä se jumittuu multiplayerin päävalikossa ja servun lataus palkissa ja joskus peli toimii oikein joskus ei. Mun codin mukana tuli päivitys 1.6 ja sen on game of the year edition
Tässäpä kaikki ongelmat Tarviis jeesii!!!!!!!!!
|
|
tibulin7
Junior Member
|
1. marraskuuta 2009 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2009 @ 21:02
|
|
tibulin7
Junior Member
|
1. marraskuuta 2009 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
www.activision.com/support HUOM! löytyy cod4 manuaalista
|
|
tibulin7
Junior Member
|
1. marraskuuta 2009 @ 21:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla ois tämmönen vika:
Kun meen cod4 multiplayeriim se joskus jumittuu päävalikkoon tai servun lataus palkkiin sen jälkeen ei voi tehä mitään yritän painaa ctrl alt delete ei auta ,muukuin resetoida kone.
Olen ladannu 1.7 pachin ja päivittänyt punkbusterin peli asennettu uudelleen. ja kaikki päivitykset on uusia
onko pävityksissä jotain vikaa?????????????
olen pystynyny pelaa itteni 55 lvlks ku se vielä toimi.
Ja ois kiva jatkaa taas pelailuu täs alkaa käydä hermoihin
Kaipais helppii
|
|
tibulin7
Junior Member
|
2. marraskuuta 2009 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TjJaxter: kirjota konsoliin "connection attempts 30". minulla ainakin tuo toimi. päivitysten myötä ei tosin ole tarvinnut enää tuota kirjoittaa.
|
|
tibulin7
Junior Member
|
2. marraskuuta 2009 @ 15:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kiitos paljon tiedosta ,toimii hyvin "ihanaa"!
|
|
tibulin7
Junior Member
|
4. marraskuuta 2009 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla lagittaa servut pipeline,showdown,countdown
saisko sitä mitenkään korjattuu?
|
|
Cauer
Newbie
|
17. marraskuuta 2009 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tämmönen ongelma mulla:
Jonkun 1kk pystyin pelaa hyvin mut sit yks päivä tulin ja koitin mennä pelaa multiplayerii ja pistin sieltä ylhäältä refresh list ni sit kaikki servut katos sielt eikä tullu takas ja koitin käynnistää uudestaa jne ja mitää ei tapahtunu. Apua kiitos!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2009 @ 16:01
|
|
tibulin7
Junior Member
|
18. marraskuuta 2009 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cauer: Tämmönen ongelma mulla:
Jonkun 1kk pystyin pelaa hyvin mut sit yks päivä tulin ja koitin mennä pelaa multiplayerii ja pistin sieltä ylhäältä refresh list ni sit kaikki servut katos sielt eikä tullu takas ja koitin käynnistää uudestaa jne ja mitää ei tapahtunu. Apua kiitos!
Hei! Mulla on ollu tämä kyseinen ongelma, luulen että netti yhdeydessä on jotain häikkää,
Mä odotin vain että se korjaaantuu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2009 @ 20:26
|
|
Cauer
Newbie
|
18. marraskuuta 2009 @ 20:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tibulin7: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cauer: Tämmönen ongelma mulla:
Hei! Mulla on ollu tämä kyseinen ongelma, luulen että netti yhdeydessä on jotain häikkää,
Mä odotin vain että se korjaaantuu.
Kauas tässä mahdollisesti menee?
Ja kyl nettiyhteyksien pitäs olla ok.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2009 @ 16:42
|
|
__Jokeri_
Newbie
|
24. marraskuuta 2009 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minulla olisi semmoinen ongelma kun yritän mennä johonkin servuun tulee key code in use olen antanut pelin kaverille ja tuo key code in use tulee siis jos kaveri on pelaamassa joten en pääse aina pelaamaan olen yrittänyt sanoa kaverilleni että hän poistaisi pelin mutta hän ei suotunut mitä voin tehdä.
|
|
tibulin7
Junior Member
|
14. joulukuuta 2009 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Pelin kannessa lukee,yksi levy per tietokone!
|
|
jabahaba
Newbie
|
8. helmikuuta 2010 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
joo mullaki on tollane 1w3mp.exe lakkaa toimimasta et osaisko kukaa auttaa f-secure ei vaikuta ja toimii toisella acc mut ensimmäisellä ei voiks joku auttaa?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2010 @ 14:21
|
|
Mainos
|
  |
|
|
_cod4_
Newbie
|
22. helmikuuta 2010 @ 22:43 |
Linkki tähän viestiin
|
miksi ei toimi asuntolalla cod4 nettipeli tietsikalla?? voiko palomuuri jotenkin estää pelaamisen? siis kun yrittää mennä johonkin kenttään niin tulee vaan että awaiting connection 1... awaiting connection 2... jne.
|